Euhm.. Okequote:Op vrijdag 13 april 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het type man dat jou aantrekt en de drang naar aandacht wijzen er anders wel op.
Julis heeft op judo gezeten en richt serieuze schade aan. Ze lacht maniakaal en laat me tegenwoordig tellen hoeveel vingers ik heb. Hoger dan de 9 kom ik niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:49 schreef xminator het volgende:
Zargon kan er niet verder op ingaan, hij heeft pak slaag gekregen van zn vrouw
Waar gebeurde dit?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:53 schreef xminator het volgende:
Even serieus, net zag ik een kloon van zargon lopen. Zijn hoofd leek precies op dat van zargon alleen dan met een beetje meer vet.
Dat staat ze toe zodat ik me nog een beetje mannelijk kan voelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:33 schreef xminator het volgende:
In de lift gebeurde het, ik keek hem aan en moest lachen. @ amsterdam.
Gisteren deed je wel stoer tegen julis.
Was negatief bedoeld he? Waarom jij blij?quote:
What's next? Castratie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat staat ze toe zodat ik me nog een beetje mannelijk kan voelen..
Een kusje hier, een likje daar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Was negatief bedoeld he? Waarom jij blij?
[..]
What's next? Castratie?
Oi. Saygılı ol.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is deze, ze had toch een broertje ofzo... Kizin namusunu kirletmeyin.
Is toch zo, likken mikken dit dat + ik interpreteer nog andere dingen.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Goed goed, met jou dan?
Nog beetje kunnen slapen met Jale?
Je weet dat dat forumtaal is, hè? Likken mikken en kusjes musjes postte ik vóór Julis ook. Ik spreek de halve waarheid hier. Dat is één.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Is toch zo, likken mikken dit dat + ik interpreteer nog andere dingen.
Heb je weleens een vriendin gehad? Heb je momenteel een vriendin? Denk je er elke keer bij na als je haar handen vasthoudt, door haar haren gaat, haar gezicht streelt, een kusje op haar wangen en een zoen op haar lippen geeft? Of doe je dat allemaal niet omdat het uiteindelijk uitloopt op niets?quote:Stel het wordt niks tussen jullie uiteindelijk, dan denkt iedereen gelikt door hem zus zo wat moet ik met zo een meid?
Baseer die niet op de posts die wij hier maken, want het internet en real life houden wij gescheiden. Wat je hier leest is geen beschrijving van het echte leven en het echte leven lees je hier niet terug. Denk je dat ik zulke privézaken hier op het internet zet? Neh, ik weet wel beter. Dat is drie.quote:Dat is mijn denkwijze
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:04 schreef xminator het volgende:
Stel het wordt niks tussen jullie uiteindelijk, dan denkt iedereen gelikt door hem zus zo wat moet ik met zo een meid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |