In welk dorp woonde jij ook alweer?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen tramvay.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Verrekte mongol dit is een bus met 1 uitgang. Vergelijkbaar met de 1e uitgang bij zo een verpauperde gvb bus.
Ja, precies! Maar hier dus niet. Dus doe nou niet alsof het hier de ghetto is of zo. Je woont gewoon in een klein dorp met maar 10 mensen waardoor de bussen zo groot zijn als een dolmusquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Verrekte mongol dit is een bus met 1 uitgang. Vergelijkbaar met de 1e uitgang bij zo een verpauperde gvb bus.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:34 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ja, precies! Maar hier dus niet. Dus doe nou niet alsof het hier de ghetto is of zo. Je woont gewoon in een klein dorp met maar 10 mensen waardoor de bussen zo groot zijn als een dolmus
Ik zag kleine bussen met één deur/ingang toen ik in Putten zat. En was verbaasd. Leuke knusse dingen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
In adam, bij de 1e uitgang zeggen ze ook altijd fijne avond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:34 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ja, precies! Maar hier dus niet. Dus doe nou niet alsof het hier de ghetto is of zo. Je woont gewoon in een klein dorp met maar 10 mensen waardoor de bussen zo groot zijn als een dolmus
Dat zou kunnen. Maar daar doe ik dus niet aan bij het uitstappen. Anders kijken die 10 anderen die achter je willen uitstappen je aan alsof je een sjapneut bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:35 schreef xminator het volgende:
[..]
In adam, bij de 1e uitgang zeggen ze ook altijd fijne avond.
Zo ken ik je niet, TM. Wat een taal!quote:
Oke.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:36 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar daar doe ik dus niet aan bij het uitstappen. Anders kijken die 10 anderen die achter je willen uitstappen je aan alsof je een sjapneut bent.
Jij hebt gewoon nooit in een fijne bus met een fijne buschaffeur en fijne medereizigers en een fijne jongedame naast je gezeten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb weinig mensen ontmoet die zo gepassioneerd over bussen kunnen praten.
Ik vind dit leuker dan de "IK BEN TURK TURK TURK"- en "ISLAM EN GELOOF EN RELIGIE"-discussies.quote:
Ik heb nog nooit met A in een bus gezeten neequote:Op vrijdag 13 april 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon nooit in een fijne bus met een fijne buschaffeur en fijne medereizigers en een fijne jongedame naast je gezeten.
Serieus niet?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met A in een bus gezeten nee
Als ik achterin bij de metro uitstap steek ik altijd mijn hand op naar de bestuurder. Die zegt dan doei terug.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef Julis het volgende:
Wij hebben geen trammen. Maar metro's zijn veel leuker!
Ieder zijn eigen interesse, Yavuz. Ik vind alles wel goed. Zolang er normaal met elkaar wordt omgegaan .quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan de "IK BEN TURK TURK TURK"- en "ISLAM EN GELOOF EN RELIGIE"-discussies.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Bussen zijn sowieso kut. Veel liever de tram. Wij hebben nu zulke, helaas.
[ afbeelding ]
Ik wordt sowieso altijd een beetje slaperig in de bus omdat ik 50 minuten moet reizen om op school te belanden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon nooit in een fijne bus met een fijne buschaffeur en fijne medereizigers en een fijne jongedame naast je gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |