SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:quote:[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Via welke datingsite leren kennen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:06 schreef -Splash- het volgende:
Gisteren een date gehad met een meisje. Via sms erg leuk contact al gehad voor de date en daar klikte het wel. Tijdens de date kwam ze wat onwennig over (dat was al toen ik haar aan de telefoon had). Tuurlijk probeer je je date te polsen en probeer je op zoek te gaan naar signalen. Zo speelde ze wel met haar haar en haar armband.. maar goed voor de rest was ze wat terughoudend.
Dus geen idee nog.
Oh bij mij loopt dat voor geen meter. De meeste types zijn ook nette commerciële tutjes, dus ja ik sluit niet bij hun belevingswereld aan, en zij niet bij de mijne.quote:
Nou zegt Godshand dat ook weer niet ;-)quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:22 schreef freshy98 het volgende:
Lege schoonheden heb je ook niet veel aan natuurlijk.
Heb zelf via e-matching een leuke tijd gehad met een dame...en ik ben zelf ook hoog opgeleid maar vind mijzelf absoluut niet geweldig (ben het wel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:54 schreef freshy98 het volgende:
Nee, dat snap ik. Ik heb altijd het idee bij de reclame's van dating sites voor "hoger opgeleiden" dat er alleen maar mensen komen die zich zelf helemaal geweldig vinden, en vreselijk uit de hoogte kunnen doen.
Meer het soort persoon wat er komt dus.
Misschien dat het mijn afwijking is. Vind het nog al van die jeuk types.
Dat heb ik sowieso veel bij vrouwen en mannen hier in het westen des lands (ben van oorsprong een Twentenaar).
Op paiq zitten ook erg veel juffen of mensen die in de zorg werkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:59 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb mij 2 jaar terug ofzo eens ingeschreven op ParShip.
Door mijn eigen toedoen nooit contact gezocht, maar er waren ook alleen maar matches voor administratieve dames, of basisschool juffen.
Niets mis mee, maar viel me wel op.
Auti antwoord : neequote:
Nee, vertelquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Had ik al verteld dat ik hersenchirurg ben?
Ah, dan moet je wel enorm rijk zijn! Daten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Had ik al verteld dat ik hersenchirurg ben?
Momentje, ben aan het opereren nu...quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, dan moet je wel enorm rijk zijn! Daten?
Met een beetje geluk raak je het ventromediale dak van de hypothalamus en bezorg je je patiënt een continu orgasme. Zullen ze je eeuwig dankbaar voor zijn :pquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Momentje, ben aan het opereren nu...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Momentje, ben aan het opereren nu...
Lijkt mij buitengewoon vermoeiend :-)quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Met een beetje geluk raak je het ventromediale dak van de hypothalamus en bezorg je je patiënt een continu orgasme. Zullen ze je eeuwig dankbaar voor zijn :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |