Als je ze allemaal neemt? Mmm, laten we zeggen 80 euro inclusief verzendkosten en we hebben een deal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:05 schreef Telates het volgende:
Wat wil je hebben voor alle games in 1x verkopen?
Donequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je ze allemaal neemt? Mmm, laten we zeggen 80 euro inclusief verzendkosten en we hebben een deal.
Doe er een tientje bij en we hebben een deal. Dus ¤ 75.quote:
Yep. Een een stevige TNT doos.quote:Op maandag 16 april 2012 08:55 schreef Alexat het volgende:
30incl geboden voor de GBA dan, verzending gaat toch voor ¤6.50?
Net was het nog 75 voor alles.quote:Op maandag 16 april 2012 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Dat een tweetal kopers niet reageren betekent niet opeens dat de prijs drastisch omlaag gaat.
¤ 34 incl voor alle GBA games.
¤ 80 incl voor alles.
Is het ook. Zie post van 8:57.quote:
Ik heb geen zin om te gaan crea-bea-en alleen om een paar euro te besparen en achteraf gezeik te hebben dat de games onderweg beschadigd zijn. Voor ¤ 32,50 inclusief mogen ze weg, mits voor het einde van de dag niemand zich heeft gemeld die de hele set wilt.quote:Op maandag 16 april 2012 09:05 schreef Alexat het volgende:
Ik blijf bij mijn bod van ¤30 incl, een mooie schoendoos is ook goed voor mijIk zie het wel in mijn PM als je akkoord zou gaan!
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, ik had nog twee anderen geinteresseerden die het hele pakket in één keer wilde kopen. Daar verwees ik naar. Nogmaals excuses. Het was niet netjes van me om te cancelen. Maar je begrijpt hopelijk dat ik daar voorang aan geef?quote:Op maandag 16 april 2012 09:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
Koper laat niets horen? Eerst krijg ik een PM dat je accoord bent, en dan niet veel later krijg ik een PM dat je alles in een keer hebt verkocht aan iemand anders en dat je de verkoop aan mij staakt ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |