jawel hoor, ik doe gewoon net alsof ik geheugenverlies hebquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gezellig toch, gelijk een FOK! meet op tv. Als iedereen op komt dagen tenminste.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Green1 het volgende:
Dat die dikke van de plus reclame zo gepest is joh..Nooit gedacht..
Je hebt ook nog zoiets als eigenwaarde en discipline, mijn goede vriend. Afvallen doe je niet voor anderen, maar omdat je het zelf zat bent om in de spiegel te kijken en een ongelukkige vette depressieve hoop te zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar zal je ze mee hebben nounou.
ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan ben je extra zielig en kun je alles maken
Krijg je wel een woning mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef kwiwi het volgende:
dit ging echt nergens overdat kind heeft alles veel erger gemaakt dan het was.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
jawel hoor, ik doe gewoon net alsof ik geheugenverlies heb
Iig een half opgeknaptequote:
En dan even knorrend je neus ophalenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Een topic op FOK? Geen idee, ik post overal eigenlijk mee, het was niet specifiek op jou gericht"
ditquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Een topic op FOK? Geen idee, ik post overal eigenlijk mee, het was niet specifiek op jou gericht"
Ik heb dat wel eens gedaan, zijn nu allemaal alleenstaande tokkiemoedersquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg nu zin om het enige meisje dat ik ooit gepest heb op te zoeken op feesboek ofzo
hoewel ik geloof dat ik daarna wel vriendjes met haar was.
Maar wel "positief en lekker pittig" toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan, zijn nu allemaal alleenstaande tokkiemoeders
Nog steeds even lelijk jaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar wel "positief en lekker pittig" toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |