quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vergeet niet je luier te verschonen.
losers!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Apotheose het volgende:
niet meer pesters op komen dagen?????
Mwah, als zo'n persoon na 15/20 jaar nog steeds niet over die problemen heen is lijkt het me niet dat een half uurtje even met elkaar praten alles zou oplossen. Sowieso omdat die vetzak nog steeds dik is, in plaats van dat ze gewoon is gaan sporten en hun daarmee aftroeft.quote:
Extincequote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef matthijst het volgende:
Toen zag ik Jennifer, ze liep daar
Hey yo ze zag er lekker uit dus ik riep haar
ff bij me ze zei me yo ik had jou al wel gezien...
Nee oke, maar nu laten ze zich wel heel erg kennen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwah, als zo'n persoon na 15/20 jaar nog steeds niet over die problemen heen is lijkt het me niet dat een half uurtje even met elkaar praten alles zou oplossen. Sowieso omdat die vetzak nog steeds dik is, in plaats van dat ze gewoon is gaan sporten en hun daarmee aftroeft.
quote:
Dit vooralquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sowieso omdat die vetzak nog steeds dik is, in plaats van dat ze gewoon is gaan sporten en hun daarmee aftroeft.
Extincequote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef matthijst het volgende:
Toen zag ik Jennifer, ze liep daar
Hey yo ze zag er lekker uit dus ik riep haar
ff bij me ze zei me yo ik had jou al wel gezien...
Ik heb ook wel eens gepest als kind, kan me voorstellen dat je niet met je bakkes op tv wil waar een miljoen mensen naar kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee oke, maar nu laten ze zich wel heel erg kennen.
Ja daar zal je ze mee hebben nounou.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit vooral
Als je je daar echt zo ongemakkelijk door voelt kun je best afvallen
Het wás (en is dus blijkbaar) ook gewoon een beetje een viezig typje, ze ziet er nu ook gewoon niet heel verzorgd uitquote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef matthijst het volgende:
Wat een rare makeup heeft ze; van die vlekken onder d'r ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |