quote:
Ja, als je iemand leuk vindt, dan zeg je dat natuurlijk direct.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef strontboer het volgende:
[..]Je vindt iemand leuk of niet, daar hoef je niet over na te denken.
Misschien heeft ze het berichtje gewoon nog niet gelezen...
Mijn plan is nou juist, dat ik een leuk reactie krijg van haar zodat ik een boost krijg om met haar te praten op schoolquote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Seam het volgende:
Heb je haar uberhaupt ooit wel eens gesproken?
PUB topics in R&P
thx voor de peptalk xDquote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef abhinnaya het volgende:
De kans is groot dat ze je nu gewoon een creep vindt
Klopt, heb ik zelf ook vaker gehad toendertijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef abhinnaya het volgende:
De kans is groot dat ze je nu gewoon een creep vindt
Geen peptalk gaat jou helpen te doen wat je moet doen; gewoon met haar gaan praten. Je mag vanaf nu definitief niets meer sturen via facebook/msn/sms/twitter etc...quote:
Je hebt achter haar rug om informatie over d'r verzameld om vervolgens via internet contact met haar te zoeken. Dit vinden veel meiden nogal creepy. Ze vraagt zich nu misschien af wat je nog meer over haar weet en hebt lopen zoeken...quote:
goed bedankt allemaal ik weet wat me te doen staat, hoe verwijder ik deze topic (ben nieuwe hiero)quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Coco98 het volgende:
Denk aan al die gasten die ook niet op haar durven af te stappen, dan ben jij een baas dat je het wel doet![]()
Als ze je afwijst , boeit het je al minder om die stap te nemen bij het volgende meisje.
Daar doen we niet aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef superman77 het volgende:
[..]
goed bedankt allemaal ik weet wat me te doen staat, hoe verwijder ik deze topic (ben nieuwe hiero)
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:42 schreef superman77 het volgende:
Hallo,
Ik vind een meisje leuk van me school, als we elkaar af en toe tegenkomen kijken we elkaar opvallend veel aan. Ik wilde meer duidelijkheid of ze iets voor me voelde en besloot daarom een privebericht te sturen via facebook met ''Ik vind je leuk xx''.
Helaas geen reactie terug, betekend dit dat ze me toch niet leuk vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |