ja, geen idee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm idd erg vreemd.. maar wat moet je met een adres verder
Mochten ze niet op je mail antwoorden; nog eens achterna mailen ook.... zou het ook wel willen weten wat dat nu isquote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, geen idee.
niks, denk ik, hoop ik. aangezien ik ook een adres van iemand anders heb gegeven.
mischien doorgekregen dat dit een beetje raar was
Pehehehehehquote:
Blije mensjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
HA. Mijn order wordt opnieuw verzonden door Apothica. And they were happy to assist me.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
HA. Mijn order wordt opnieuw verzonden door Apothica. And they were happy to assist me.
Ik LOLdequote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Allesquote:Op donderdag 12 april 2012 21:58 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn momenteel de musthave lakjons uit amerika?
Thank you for shopping at Apothica.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Zekersss baasquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben geweldig!!!!
Ik ben een held!!!
Ik ben briljant!!!!!
Ik heb een app 'werkend' gemaakt in powerpoint. Lukte niemand van het groepje. En oké, ik heb er ruim 4 uur werk aan gehad, maar hij doet het.
Wie unnen eckten baas
Arme Wim....quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik weer![]()
De poetel is echt een beetje zielug. Vanmorgen ook al en net weer. Gaan liggen, staan, liggen, anders liggen, op het kussen, van het kussen, weer proberen. Beetje zoals je zelf doet als je buikpijn hebt, zoeken naar een manier waarop je kan liggen dat het zo min mogelijk zeer doet (is volledig mijn interpretatie, kan natuurlijk ook dat het een malotenhond is). En af en toe janken erbij...
Ik ben echt geen watje met die hond, maar hier breekt m'n hart een beetje bij
Moet je ook met je lip voelen sufferdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh aan je lak voelen of ie droog is... grote vingerdruk achterlaten![]()
Stomme nudes anyway
Wat zei de DA?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik weer![]()
De poetel is echt een beetje zielug. Vanmorgen ook al en net weer. Gaan liggen, staan, liggen, anders liggen, op het kussen, van het kussen, weer proberen. Beetje zoals je zelf doet als je buikpijn hebt, zoeken naar een manier waarop je kan liggen dat het zo min mogelijk zeer doet (is volledig mijn interpretatie, kan natuurlijk ook dat het een malotenhond is). En af en toe janken erbij...
Ik ben echt geen watje met die hond, maar hier breekt m'n hart een beetje bij
Ja kweet; maar ik dacht: ahjoh dies al lang droogquote:Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je ook met je lip voelen sufferd
Oh en hallonLeuke middag/avond met vriendin gehad, lekker bijgeklets, lekker tortilla's gegeten en heerlijk gelachen
Ik heb laatst mijn eerste en enige nude gekocht. Vanochtend opgesmeerd en er meteen iets anders overheen gesmotstquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh aan je lak voelen of ie droog is... grote vingerdruk achterlaten![]()
Stomme nudes anyway
Hij kon niet direct iets vinden wat aanleiding kon zijn, dus hij dacht gewoon aan wat irritatie in de maag. Wilde eerst dus proberen met licht verteerbaar voedsel en pilletjes tegen de misselijkheid, dan zou het over moeten gaan. Zo niet dan kunnen we nog verder kijken.quote:
Nudes zijn over het algemeen ook gewoon stom....quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn eerste en enige nude gekocht. Vanochtend opgesmeerd en er meteen iets anders overheen gesmotstIk moet het gewoon écht niet
Lindy, BAAS! Ur the MAN!
Arme Wimz
Arme arme hontquote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kon niet direct iets vinden wat aanleiding kon zijn, dus hij dacht gewoon aan wat irritatie in de maag. Wilde eerst dus proberen met licht verteerbaar voedsel en pilletjes tegen de misselijkheid, dan zou het over moeten gaan. Zo niet dan kunnen we nog verder kijken.
Hij gaat op en af, maar is vandaag wel echt slechter dan gisteren.. Toen ik het bericht gepost had ging hij echt al piepend rondjes zitten draaien en kwam daarna met z'n kop bij mij op schoot steun zoeken..
Ik vind die van catrice nog zo lelijk nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn eerste en enige nude gekocht. Vanochtend opgesmeerd en er meteen iets anders overheen gesmotstIk moet het gewoon écht niet
Lindy, BAAS! Ur the MAN!
Arme Wimz
Straks hedde gij alles dubbelquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Hij zou falen in een no-buyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik maandag tegen bleiblei: ik denk dat ik 28 april pas weer een pils pak
bleiblei: ik ook denk ik!
Hoor ik net een plopje in de keuken
Goed busyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
NOES!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja verdient meer dan 55.000 euro per jaar![]()
Zieke honden en veel te rijke beautybloggers, wat een verrotte wereld toch
gelukkig is het vaker andersomquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Is het in Brabant de hele dag al zo slecht weerhier is het de hele dag al lekker geweest met een zonnetje enzo
Dát! How do you know?quote:
Ik heb een no-buyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen alle makeup 1+1 gratis bij kruidvat
Haar persoonlijke blog is nog meer vermaakquote:
kak, net van de week foundation gehaaldquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Oh, vandaag bij shrink geweest, alles oké, herhalingen voor pillen en over 3 maanden pas weer op controle
Dan boert ze goed met d'r sleckten bjoetiesijtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haar persoonlijke blog is nog meer vermaak.
Ze heeft niet neergezet hoeveel ze verdient, want dat mag niet van haar fancy mediabureau.
Maar ze geeft aan dat ze 50% belasting betaald (NOES!) en in de comments was iemand zo bijdehand om te vermelden dat ze dan boven de 55.000 moet verdienen, want dan gaat die belastingschaal pas in. (En dat dat leuk verdient is met een beetje over make-up lullen). En dat vond ik best een goed punt (plus reageert Masja wel, maar ontkent ze die schaal niet)
Jaquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Oh, vandaag bij shrink geweest, alles oké, herhalingen voor pillen en over 3 maanden pas weer op controle
Le fuquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die van mij is juist bijna op, bedenk ik me door jouw berichtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak, net van de week foundation gehaald
Bwhehehehehehhehehehequote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
maar ze werkt er ook heel hard voor
Zaterdag is het ook. Maar dan is vast alles al opquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die van mij is juist bijna op, bedenk ik me door jouw berichtmaar morgen extern met werk dus ga ik nie redden nie
hyper is goed, zolang je er de energie voor hebtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben de afgelopen week wel een bietje hyper zo, maar dat bevalt me prima
ik woon in een durp dus wij hebben vrijdag koopavondquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die van mij is juist bijna op, bedenk ik me door jouw berichtmaar morgen extern met werk dus ga ik nie redden nie
Zit wel veel geld in die advertenties enzo, als mensen er op klikken en eventueel converteren is het kassa!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan boert ze goed met d'r sleckten bjoetiesijt![]()
![]()
Ze gaat van dat geld naar een online waarzegger waar ze 1,99 dollar per minuut voor betaaldquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
maar ze werkt er ook heel hard voor
je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze gaat van dat geld naar een online waarzegger waar ze 1,99 dollar per minuut voor betaald
Oh dan probeer ik het zaterdag toch nog even, ik ben namelijk wit, dat zijn hier niet zoveel mensenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zaterdag is het ook. Maar dan is vast alles al op
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh dan probeer ik het zaterdag toch nog even, ik ben namelijk wit, dat zijn hier niet zoveel mensen
Is Eindhoven een durp ja?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik woon in een durp dus wij hebben vrijdag koopavond
Pehehehhe hij zou idd spees zijn met no-buy.. 'vanaf nú een no-buy'.. 2 seconden later: PRESS ALL THE ORDER BUTTONSSSS BUY EVERYTHING MOARRRRRquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
echt hequote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehhe hij zou idd spees zijn met no-buy.. 'vanaf nÃē een no-buy'.. 2 seconden later: PRESS ALL THE ORDER BUTTONSSSS BUY EVERYTHING MOARRRRR
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehhe hij zou idd spees zijn met no-buy.. 'vanaf nú een no-buy'.. 2 seconden later: PRESS ALL THE ORDER BUTTONSSSS BUY EVERYTHING MOARRRRR
Brabant zijn toch alleen maar weilanden?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeggen ze boven de rivieren toch altijd
ja tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Als ik haar was zou ik ook 1,99 per minuut aan een chat met een waarzegger uitgeven, maar dan alleen om te kunnen zeggen "ik heb zo debiel veel geld met 2 artikeltjes vol spelfauten op een dag dat ik zelfs mijn geld aan jou uitgeef, dus wees nu 5 minuten stil zodat ik aan jou kan vertellen hoeveel geld ik heb, ik betaal wel"
Dankjequote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al heel de avond darmrommel maar er komt niks uit, ik ben jaloers! Have fun
en heel veel matige inteeltdurpenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Brabant zijn toch alleen maar weilanden?![]()
O nee, weilanden heb je hier, die 4m2 tussen de nieuwbouwwijken in. Brabant zijn bossenen dan boerderijen ertussenin
Hier nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeggen ze boven de rivieren toch altijd
je hebt mij nog niet verslagen maar wel good!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit sinds 5 maart op m'n nobuy, lijken wassen
+1quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck ik wil ook een goeien matigen bjoetieblog met 12-jarige stalkers![]()
Wat een lekker leventje........
Beunen is het hoor, keihard werken !!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
Fuck ik wil ook een goeien matigen bjoetieblog met 12-jarige stalkers![]()
Wat een lekker leventje........
waarom lak je die troep dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
te veel laklagen op 1 vinger... eeuwig vingerafdrukken in kunnen makenDAMN YOU NIET DEKKENDE NUDES
Hoeveel dagen moet ik nog dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt mij nog niet verslagen maar wel good!!
ik zeg doenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft aan de online-waarzegger gevraagd of ze haar hamster moest laten inslapen of niet![]()
![]()
![]()
Daar is toch geen emo-slinger lang genoeg voor?![]()
![]()
Dat weet je bestquote:
5!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet ik nog dan?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja heeft aan de online-waarzegger gevraagd of ze haar hamster moest laten inslapen of niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel, er op gaan staan is goedkoper?
Dat meen je niet!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Die is te kortquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik zie.. ik zieee..... ik zie ik zie wat jij niet ziet.. nen doden hamster
Waarzeggers
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
hamsters leven toch ook maar maximaal twee jaar??
Hamsters
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
hamsters leven toch ook maar maximaal twee jaar??
Hamsters
Fok kan de emoslinger die Masja nodig heeft niet aanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn bericht was te langIk moest hem inkorten
Ja, dat dusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fok kan de emoslinger die Masja nodig heeft niet aan
drie sheer nudes ja? Tofquote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay swappert heeft al 3 ballets en een texas opiej voor me
bubbels bubbels bubbels!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
BUBBELS IN MIJN LAK. WHAT.. THE.. FAQ....
Hoax, Samson heeft heul geen potenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Hond slaapt op mijn benen... is ie aan het dromen.. is ie met zijn poten tegen mijn benen aan het trappen.. nice
hey lakken we hetzelfde?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
te veel laklagen op 1 vinger... eeuwig vingerafdrukken in kunnen makenDAMN YOU NIET DEKKENDE NUDES
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoax, Samson heeft heul geen poten
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
aj bedankt, genoeg, ik zit mobiel!!!
Ja, dat is echt zo ongeveer de maxquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
LIN!![]()
![]()
(maar serieus, kunnen er maar zo weinig emo's in een bericht?![]()
![]()
)
waarom wil je alles bijlezen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hey lakken we hetzelfde?
Ik zit ook al een uur te drogen.....
En echt he dames? Ik probeer elke keer bij te lezen maar jullie gaan te snel
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoax, Samson heeft heul geen poten
Datquote:
Zal ik uitproberen of ik er meer kan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo ongeveer de max
Hehhequote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fok kan de emoslinger die Masja nodig heeft niet aan
Ik neem me zo vaak voor het niet te doen en dan doe ik het tochquote:
+1quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik neem me zo vaak voor het niet te doen en dan doe ik het toch
als het meer dan een pagina is doe ik het al niet meer. Moet ook zeggen dat geklaag over dat topics te snel gaan onderhand mijn nummer 1 fok ergernis is geworden. Niemand dwingt je terug te lezenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIk doe het vaak al niet meer
+1quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik neem me zo vaak voor het niet te doen en dan doe ik het toch
+1quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het meer dan een pagina is doe ik het al niet meer. Moet ook zeggen dat geklaag over dat topics te snel gaan onderhand mijn nummer 1 fok ergernis is geworden. Niemand dwingt je terug te lezen
En dan kom je aan het eind tot de conclusie dat je heul niks gemist hadquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Dan begin ik heel dapper mee te babbelen, en dan lig ik 's avonds in bed en dan ga ik alsnog teruglezen![]()
Dat al helemaal ja.... maar ik doe het tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
er komt zelden echt iets spannends voorbij
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan kom je aan het eind tot de conclusie dat je heul niks gemist had![]()
Dus besluit je de volgende keer niet terug te lezen. En houd je je sterk. En lukt het je. En dan blijk je allemaal heul cruciale informatie te zijn misgelopen
![]()
En dan ga je terug naar stap 1
Ja, dat dusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus besluit je de volgende keer niet terug te lezen. En houd je je sterk. En lukt het je. En dan blijk je allemaal heul cruciale informatie te zijn misgelopen
![]()
failquote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
So true... En het is echt tijden geweest dat het hier 10 topics per avond ging. Dit stelt lang niks meer voor. Het is maar hoe je het zelf ziet en als het belangrijk is; komt het echt nog wel eens ter sprake...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het meer dan een pagina is doe ik het al niet meer. Moet ook zeggen dat geklaag over dat topics te snel gaan onderhand mijn nummer 1 fok ergernis is geworden. Niemand dwingt je terug te lezen
Noes!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn ouwe vista laptop loopt vast bij het kopieren van mijn ebooks.. just great
je moet het gewoon niet roepen, want als je wel online bent spam je net zo hard mee. Het zit 'm vooral in dat woordje 'jullie' denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh en herkenbaar. Ik roep soms wel dat jullie hard gaan hoor, maar vind het niet erg.
Ondertussen al gelukt. Pm je je adres? Dan kijk ik even of ik dit weekend tijd kan vinden om hem te posten.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Levensvraag:
Waarom niemand in GTST een huisdier?
Oh ik roep ook wel we hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het gewoon niet roepen, want als je wel online bent spam je net zo hard mee. Het zit 'm vooral in dat woordje 'jullie' denk ik![]()
spammen
Ja, tegen dikkiequote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil een mopshond.. Zou ik samson nog kunnen inruilen?![]()
Omdat dieren slekten acteurs zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Levensvraag:
Waarom heeft niemand in GTST een huisdier?
Die is ook wel leuk!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
So true... En het is echt tijden geweest dat het hier 10 topics per avond ging. Dit stelt lang niks meer voor. Het is maar hoe je het zelf ziet en als het belangrijk is; komt het echt nog wel eens ter sprake...
Zoals......
HALLON BALLON
[ afbeelding ]Ik vind hem zo lollig
Poetel nemen!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen allergisch?
EEN MOPSHOND. Geen stinkend tegen kast lopend ruftend... dingquote:
vanwege de arbeidswet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Levensvraag:
Waarom heeft niemand in GTST een huisdier?
Heul niet.... Dikkie is vies, in zijn viezigheidquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
EEN MOPSHOND. Geen stinkend tegen kast lopend ruftend... ding
Thehehe dikkieHij is schattig in zijn viezigheid
je weet dat daar de ogen van uit kunnen vallen he?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil een mopshond.. Zou ik samson nog kunnen inruilen?![]()
omdat ik hier niet superactief meer ben maar toch begaan ben met jullie wel en wee.....quote:
Ja, heul even zo....quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat dieren slekten acteurs zijn
Maar hoax, Roos had een hont!
Trusten paquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk!
Ik ga slapen. Weltrusten chicas
Labradoodle dan, da's onwijs hipquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
omdat ik hier niet superactief meer ben maar toch begaan ben met jullie wel en wee.....
Daarom.....
Nouja....kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft dan maar
Nee man, krachtsterretjesquote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
omdat ik hier niet superactief meer ben maar toch begaan ben met jullie wel en wee.....
Daarom.....
Nouja....kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft dan maar
troll.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen sheer nudes ja, layeren
en omdat OPIquote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen sheer nudes ja, layeren
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat daar de ogen van uit kunnen vallen he?
Fokken op mobiel jonguuhquote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zat echt, huh, pa, als in papa?
wat een failhontsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Gewoon terugduwen.. en extra gratis lucht in blazen; want ademen kunnen we ook nie
Maar ze zijn zo sckattigggggg
Pfffff tsssquote:
ja, begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fokken op mobiel jonguuhwerkt toch niet en kan jullie zo ook niet bijhouden-0-
quote:
Op mijn debiel niet anders welquote:
Maw. Er mag gepraat worden over boobies; neucken en poepen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
wij zouden echt een mooi reglement hebben
regel 1: maximaal 3 posts per minuut om het tempo hanteerbaar te maken
regel 2: er mag niet gepraat worden over kinderen, trouwen, afvallen, beautyblogs en het leven in het algemeen
regel 3: geen emoslingers voor Masja, want die passen niet in een bericht (en zie ook regel 2)
Goeden reglementquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
regel 2: er mag niet gepraat worden over kinderen, trouwen, afvallen, beautyblogs en het leven in het algemeen
regel 3: geen emoslingers voor Masja, want die passen niet in een bericht (en zie ook regel 2)
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef PriemGirl het volgende:
En speciaal voor spees
[ afbeelding ]
4: spees mag geen lapoquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar maar maar dan kunnen we nergens meer over pratenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
6: Je mag niet zeggen dat je geen bad hebt of dat je een bad wil als iemand toch zegt dat zij in bad gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4: spees mag geen lapo
5: je mag niet zeggen dat je in bad gaat
goeden aanvullingquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6: Je mag niet zeggen dat je geen bad hebt of dat je een bad wil als iemand toch zegt dat zij in bad gaat.
7: Regel 4 is ongeldig.
6. geen mensen die.. postsquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
4: spees mag geen lapo
5: je mag niet zeggen dat je in bad gaat
7: Nobuys zijn kansloos.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6: Je mag niet zeggen dat je geen bad hebt of dat je een bad wil als iemand toch zegt dat zij in bad gaat.
7: Regel 4 is ongeldig.
ja nee ik vroeg het net ook al aan dico, vandaar, we zullen het straks wel horenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben nooit een familieoverleg gehad dus daar verwonderde ik mij over.
Mijn minilaptop houdt niet alles bij, excusesquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee ik vroeg het net ook al aan dico, vandaar, we zullen het straks wel horen
maar geen sterretjes aan 'iedereen die het nodig heeft'!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
8. 9. Je mag alleen sterktewensen aan anderen geven door het doneren van krachtsterretjes aan die persoon.
gaat te snel zeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn minilaptop houdt niet alles bij, excuses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Goeden aanvullingquote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar geen sterretjes aan 'iedereen die het nodig heeft'!!!
14. EINZ!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
10. Medeleven wordt enkel geaprecieert in 'kusjes voor iedereen die het nodig heeft'-posts
11. geen 'ik verwonder mij over...' posts
12. Dat is privé
13. Zo, dat is er uit.
ja dat mag, want dan leg je de schuld bij jezelfquote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hmmm...
het is irritant om te zeggen "jullie gaan te hard"..
Wordt dat anders als je zegt "och heden ik kan het tempo niet bijbenen"?
Omdat SQ net zei dat het woord "jullie" irriant was
15. Revieuwquote:
Nee mijn laptop is te traag en mijn beeldscherm is te klein om te zien of ik alles al gelezen heb.quote:
Zet je ze ook even in de OPquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Die articulatieturk in GTST he.... mag die dood??Welke van de twee? Allebei graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je hoe goed ik ben in politiek correct zijn ende de feedbackregels?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat mag, want dan leg je de schuld bij jezelf
Ga den politiek in. Met je kersjesshirtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je hoe goed ik ben in politiek correct zijn ende de feedbackregels?
Maar dan kan Masja pas op 17quote:
Dan noem ik m'n partij EINZquote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga den politiek in. Met je kersjesshirt
zeer puik!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je hoe goed ik ben in politiek correct zijn ende de feedbackregels?
Yeshhhh!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]joh dan facebooken we toch gewoon?
hebben we trouwens een deal voor de 28e?
Dat zeg ik toch jonguhquote:
Einz zwei kers derp hur tieten.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan noem ik m'n partij EINZ
Ajsen natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke van de twee? Allebei graag
18. Wie unnen eckten baas.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
17. garp
18. LIJKEN WASSEN
Goed; ik moet maar eens naar bed
Truste meiden
Zonder hoofddoekquote:Op donderdag 12 april 2012 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan weet ik nog niks. Ik ken toch geen namen
Slaap lekker babequote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef PriemGirl het volgende:
17. garp
18. LIJKEN WASSEN
Goed; ik moet maar eens naar bed
Truste meiden
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
o nee, die met lin was 15 seconde
Die heb ik al heul lang niet gekekenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, ik moet de laatste jennamarbles nog kijken
Kijken jonguh!! Goeden vermaackquote:Op donderdag 12 april 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik al heul lang niet gekeken![]()
Was al heul druk met weer up to date komen bij Masja
We gaan te snelquote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
sjongejonge, ga je ff je tanden poetsen zijn jullie alweer een pagina verder
Jij hebt er gewoon veel te lang over gedaan om je tanden te poetsenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
sjongejonge, ga je ff je tanden poetsen zijn jullie alweer een pagina verder
ja hoor, zolang je tetten er in blijven zitten. Zijn belgen he, die zijn toch dronken allemaalquote:Op donderdag 12 april 2012 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeshhhh!ik was in de veronderstelling dat dat al duidelijk was
Oh en mijn jurkje is leuk, maar is het wel geschikt denk je?
ik moest ook uitkleden, wegen, plassen, wegen en mijn handen wassenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon veel te lang over gedaan om je tanden te poetsen
I haz a jealous.... Ik lig weer gewoon saai metquote:Op donderdag 12 april 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, zolang je tetten er in blijven zitten. Zijn belgen he, die zijn toch dronken allemaal
jeuj met puckzzz in een hotelbed
Wat zei den weeschaal?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest ook uitkleden, wegen, plassen, wegen en mijn handen wassen
Welk0n pousse?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh en de pousse van mijn bed trappen. Die nu in mijn knieholte ligt
wegen pissen en dan nog eens wegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moest ook uitkleden, wegen, plassen, wegen en mijn handen wassen
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
86,2, ben de paaskilo's bijna kwijt
koptelefoontje in....mannetje voetbal kijken.....ikke Jenna kijken.....goeden situatiequote:
duh.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wegen pissen en dan nog eens wegen?
Ja, mij lievelingpoussequote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
noortje, jouw lievelings
noortje ligt nu d'r hol te wassen
8 uur friturenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:17 schreef Lindytje het volgende:
Meh, morgen weer 8 uur werken... 6 uur is echt de max in de friettent hoor
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
koptelefoontje in....mannetje voetbal kijken.....ikke Jenna kijken.....goeden situatie
jij bent raarquote:
ja, echt... dat is te erg... maar ja, dan krijg ik weer een ekkie of 85... vooruit dan maarquote:
ja, dat is wel nice idd!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, echt... dat is te erg... maar ja, dan krijg ik weer een ekkie of 85... vooruit dan maar
Goeden zelfkennisquote:
Nee man, ongeveer 10.50 per uur. Daar bak ik best friet voorquote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is wel nice idd!
Verdient nog niet eens zo slekt
Ik ben me de helen week al aan het bezatten met mijn hyperkop. En dan gelukkig ende moe veel te laat naar bedquote:
Waarom zou je nog een opleiding doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, ongeveer 10.50 per uur. Daar bak ik best friet voor![]()
goed bezig!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben me de helen week al aan het bezatten met mijn hyperkop. En dan gelukkig ende moe veel te laat naar bed
En dan verslaap je je bijna voor je afspraak van half 2
En bamischijven, jos brinkies, gehakktstaven, kaassouflé's, hamburgers, kipburgers, kipsticks.... uhm, dat was het wel zo'n beetje denk ikquote:
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2012 23:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een opleiding doen?
Een kneus, ik ben hetquote:
Ook goeden zelfkennisquote:Op donderdag 12 april 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een kneus, ik ben het
Volgende week maar even geen alcohol meer
Ik vind dat nog steeds echt een briljante naam voor een snackquote:
uhuhquote:Op donderdag 12 april 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een kneus, ik ben het
Volgende week maar even geen alcohol meer
Frikandel met satésausquote:Op donderdag 12 april 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een jos brink is toch iets met een frikandel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |