ja, geen idee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm idd erg vreemd.. maar wat moet je met een adres verder
Mochten ze niet op je mail antwoorden; nog eens achterna mailen ook.... zou het ook wel willen weten wat dat nu isquote:Op donderdag 12 april 2012 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, geen idee.
niks, denk ik, hoop ik. aangezien ik ook een adres van iemand anders heb gegeven.
mischien doorgekregen dat dit een beetje raar was
Pehehehehehquote:
Blije mensjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
HA. Mijn order wordt opnieuw verzonden door Apothica. And they were happy to assist me.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
HA. Mijn order wordt opnieuw verzonden door Apothica. And they were happy to assist me.
Ik LOLdequote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Allesquote:Op donderdag 12 april 2012 21:58 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn momenteel de musthave lakjons uit amerika?
Thank you for shopping at Apothica.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Zekersss baasquote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben geweldig!!!!
Ik ben een held!!!
Ik ben briljant!!!!!
Ik heb een app 'werkend' gemaakt in powerpoint. Lukte niemand van het groepje. En oké, ik heb er ruim 4 uur werk aan gehad, maar hij doet het.
Wie unnen eckten baas
Arme Wim....quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik weer![]()
De poetel is echt een beetje zielug. Vanmorgen ook al en net weer. Gaan liggen, staan, liggen, anders liggen, op het kussen, van het kussen, weer proberen. Beetje zoals je zelf doet als je buikpijn hebt, zoeken naar een manier waarop je kan liggen dat het zo min mogelijk zeer doet (is volledig mijn interpretatie, kan natuurlijk ook dat het een malotenhond is). En af en toe janken erbij...
Ik ben echt geen watje met die hond, maar hier breekt m'n hart een beetje bij
Moet je ook met je lip voelen sufferdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh aan je lak voelen of ie droog is... grote vingerdruk achterlaten![]()
Stomme nudes anyway
Wat zei de DA?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik weer![]()
De poetel is echt een beetje zielug. Vanmorgen ook al en net weer. Gaan liggen, staan, liggen, anders liggen, op het kussen, van het kussen, weer proberen. Beetje zoals je zelf doet als je buikpijn hebt, zoeken naar een manier waarop je kan liggen dat het zo min mogelijk zeer doet (is volledig mijn interpretatie, kan natuurlijk ook dat het een malotenhond is). En af en toe janken erbij...
Ik ben echt geen watje met die hond, maar hier breekt m'n hart een beetje bij
Ja kweet; maar ik dacht: ahjoh dies al lang droogquote:Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je ook met je lip voelen sufferd
Oh en hallonLeuke middag/avond met vriendin gehad, lekker bijgeklets, lekker tortilla's gegeten en heerlijk gelachen
Ik heb laatst mijn eerste en enige nude gekocht. Vanochtend opgesmeerd en er meteen iets anders overheen gesmotstquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh aan je lak voelen of ie droog is... grote vingerdruk achterlaten![]()
Stomme nudes anyway
Hij kon niet direct iets vinden wat aanleiding kon zijn, dus hij dacht gewoon aan wat irritatie in de maag. Wilde eerst dus proberen met licht verteerbaar voedsel en pilletjes tegen de misselijkheid, dan zou het over moeten gaan. Zo niet dan kunnen we nog verder kijken.quote:
Nudes zijn over het algemeen ook gewoon stom....quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn eerste en enige nude gekocht. Vanochtend opgesmeerd en er meteen iets anders overheen gesmotstIk moet het gewoon écht niet
Lindy, BAAS! Ur the MAN!
Arme Wimz
Arme arme hontquote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kon niet direct iets vinden wat aanleiding kon zijn, dus hij dacht gewoon aan wat irritatie in de maag. Wilde eerst dus proberen met licht verteerbaar voedsel en pilletjes tegen de misselijkheid, dan zou het over moeten gaan. Zo niet dan kunnen we nog verder kijken.
Hij gaat op en af, maar is vandaag wel echt slechter dan gisteren.. Toen ik het bericht gepost had ging hij echt al piepend rondjes zitten draaien en kwam daarna met z'n kop bij mij op schoot steun zoeken..
Ik vind die van catrice nog zo lelijk nietquote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn eerste en enige nude gekocht. Vanochtend opgesmeerd en er meteen iets anders overheen gesmotstIk moet het gewoon écht niet
Lindy, BAAS! Ur the MAN!
Arme Wimz
Straks hedde gij alles dubbelquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Debsterr het volgende:
Hij zou falen in een no-buyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik maandag tegen bleiblei: ik denk dat ik 28 april pas weer een pils pak
bleiblei: ik ook denk ik!
Hoor ik net een plopje in de keuken
Goed busyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
NOES!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja verdient meer dan 55.000 euro per jaar![]()
Zieke honden en veel te rijke beautybloggers, wat een verrotte wereld toch
gelukkig is het vaker andersomquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Diconnected het volgende:
Is het in Brabant de hele dag al zo slecht weerhier is het de hele dag al lekker geweest met een zonnetje enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |