quote:
Herrie, H-E-R-R-I-E, herriequote:Op dinsdag 17 april 2012 07:05 schreef Pulzzar het volgende:
Bekijk eerst dit filmpje:
Eén of andere kneus heeft daar een remix van gemaakt. Ik lach me dood
Ga daar maar lekker heen en blijf hier maar wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:58 schreef Bizznitch het volgende:
Goed, 9GAG hoef ik ook niet meer heen.
Doe eens normaal hey.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga daar maar lekker heen en blijf hier maar weg
Weet je wat jij zou moeten doen? een slokje zwavelzuur nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga daar maar lekker heen en blijf hier maar weg
Zo vaak heb ik Bizznitch hier anders niet zien zeiken hoor.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo vaak Nog nooit heb ik Bizznitch hier anders niet zien zeiken hoor.![]()
En dan nog. Niet reageren, doorgaan met je leven.
Over een stuk of 15 posts komt de volgende user met een 9GAG opmerking. 15 posts later komt er weer een andere, enz....quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik Bizznitch hier anders niet zien zeiken hoor.![]()
En dan nog. Niet reageren, doorgaan met je leven.
Valt wel mee. Dit is pas de tweede opmerking over 9gag in dit topic.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Over een stuk of 15 posts komt de volgende user met een 9GAG opmerking. 15 posts later komt er weer een andere, enz....
Ah gossie, volgens mij ben je niet helemaal geschikt voor ONZ als dat je zo aangrijptquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:14 schreef banapples het volgende:
[..]
Over een stuk of 15 posts komt de volgende user met een 9GAG opmerking. 15 posts later komt er weer een andere, enz....
Ga je nog iets grappigs posten of kom je alleen over het kopiëren van 9GAG zeuren? (zoals zovelen)quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ah gossie, volgens mij ben je niet helemaal geschikt voor ONZ als dat je zo aangrijpt. Misschien moet je er een topic over openen in KLB
.
Blijf je happen? Je komt nu wel erg gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga je nog iets grappigs posten of kom je alleen over het kopiëren van 9GAG zeuren? (zoals zovelen)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga je nog iets grappigs posten of kom je alleen over het kopiëren van 9GAG zeuren? (zoals zovelen)
Grappige is dat ik nieteens zeek over 9GAGquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Blijf je happen? Je komt nu wel erg gefrustreerd over.
Het is mij wel gaan irriteren ja na de zoveelste die over het kopiëren van 9GAG loopt te zeuren. Het voegt helemaal niks toe aan het topic en nu ben ik degene die de discussie aangaatquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Blijf je happen? Je komt nu wel erg gefrustreerd over.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:58 schreef Bizznitch het volgende:
Goed, 9GAG hoef ik ook niet meer heen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Bizznitch het volgende:
Grappige is dat ik nieteens zeek over 9GAG. Zijn frustratie doet me goed though
. Het voedt mijn ziel
.
Hou je bek dan huiliequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is mij wel gaan irriteren ja na de zoveelste die over het kopiëren van 9GAG loopt te zeuren. Het voegt helemaal niks toe aan het topic en nu ben ik degene die de discussie aangaatwaardoor er weer 20 posts hierover in 1 topic staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |