Die derde is gewoon logisch. Er staat toch 2x.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:02 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan is het dus een '12 hour protection'.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die derde is gewoon logisch. Er staat toch 2x.
Niet als je het 2x doet zoals beschreven.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dan is het dus een '12 hour protection'.
Probeer je nu serieus deze digitale kanker te promoten via dit topic? En wat de neuk deed je eigenlijk midden in de nacht op de parkeerplaats bij de Euroborg?quote:
ja, maar dan kan ik ook wel een '24 hour protection' verzorgen. Moet je het product alleen wel ff iedere 10 minuten gebruiken!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet als je het 2x doet zoals beschreven.
Op het eerste plaatje lijkt het op de brug van een schip. Een schip dat water maakt zinkt. Vittel produceert (maakt) water.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
2e keer in een paar jaar dat ik die zie maar ik snap hem nog niet
ja het is krom maar het klopt wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, maar dan kan ik ook wel een '24 hour protection' verzorgen. Moet je het product alleen wel ff iedere 10 minuten gebruiken!
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het eerste plaatje lijkt het op de brug van een schip. Een schip dat water maakt zinkt. Vittel produceert (maakt) water.
gewoon misleiding van je klanten vind ik, maar okequote:Op woensdag 18 april 2012 15:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja het is krom maar het klopt wel.![]()
![]()
Nou ja, het is niet dat er ergens klein op de achterkant staat dat je het 2x per dag moet gebruiken. Je ziet het niet snel over het hoofd als je al hebt gelezen van de 24h beschermingquote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gewoon misleiding van je klanten vind ik, maar okeIemand zal het toch goedgekeurd hebben
Wel een serieuze site dus www.photoshoprequest.comquote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]