SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Gary_Oak het volgende:
TS heeft net seks gehad ofzo?>lonely islandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>2012
Jawel! En op een of andere manier komt er kort na zo'n moment iets aanwaaien wat je totaal niet verwacht had, waardoor je van het ene op het andere moment naar het andere uiterste van het spectrum schiet. Face it, it's life.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Faux. het volgende:
Wanneer alles goed gaat in je leven. Dat je het liefste zingend uit het raam gaat hangen omdat je om de een of andere reden heel gelukkig bent. Dat het lente is, de lammetjes in de wei huppelen en om de zoveel tijd zo'n typisch sprongetje maken. En dat alles veroorzaakt door één ding. Eén sms'je, één tweet, gewoon één ding waardoor je in een keer ontzettend gelukkig bent. En als je er dan over nadenkt waarom je zo onzettend gelukkig bent, weet je het niet. Maar wat maakt het ook uit. Je wilt het het liefste van je af schrijven, dichten, zingen desnoods, maar je weet geen woorden te bedenken dus gaat dan maar dom voor je uit zitten staren met een brede glimlach. Fuck de wereld, fuck alles, ik ben gelukkig.
[ afbeelding ]
Wie heeft er nog meer wel eens zulke momenten?
Ach, een hypochonder. Bij jou is het glas duidelijk altijd half leeg. Jammer, want het leven zou een stuk florissanter voor jezelf kunnen zijn als je het leven met een minder melancholische mentaliteit zou benaderen!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Seam het volgende:
Je kan pas zeggen dat je gelukkig bent op het moment dat je sterft. Lekker korte termijn blik heb jij. Dat is mijn mening in dezen.
Hypochonder?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Ach, een hypochonder. Bij jou is het glas duidelijk altijd half leeg. Jammer, want het leven zou een stuk florissanter voor jezelf kunnen zijn als je het leven met een minder melancholische mentaliteit zou benaderen!
Ontopic;
Heerlijk topic, TS!
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Ach, een hypochonder. Bij jou is het glas duidelijk altijd half leeg. Jammer, want het leven zou een stuk florissanter voor jezelf kunnen zijn als je het leven met een minder melancholische mentaliteit zou benaderen!
Ontopic;
Heerlijk topic, TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh sorry, we zitten in R&P, ga huilen over je miserabele leven
Ik zie wel meer lichtjes branden eigenlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Marie30 het volgende:
Leuk om eens een lichtje te zien branden in deze anders zo donkere grot van depressiviteit, hartzeer en genante problemen.![]()
![]()
Manisch. Even de dokter bellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Faux. het volgende:
Nog steeds dat heerlijke gevoel
Ik heb geprobeerd wat op papier te krijgen, gewoon omdat ik op de een of andere manier dit moment wil bewaren tot laterAlleen meer dan een standaard Sinterklaasrijmpje kwam er niet uit, maar wat maakt het ook uit, ik heb het papier van m'n bureau afgegooid en vervolgens m'n pen een willekeurige kant van m'n kamer ingegooid, puur voor de lol
Straks een heerlijk glas koude Bitter Lemon inschenken en yoghurt met vruchtenhagel maken
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik haat gelukkige mensen.
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook de grootste zuurpruim van Fok!quote:
Gewoon een kutwijf*quote:Op donderdag 12 april 2012 23:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de grootste zuurpruim van Fok!
Ik ben vandaag nog naar de lammetjes geweest trouwens. Sneeuwwit lammetje kwam nieuwsgierig naar me toe en begon aan m'n hand te ruiken. Ik ben met m'n mooie broek in het weiland gaan zitten en het lammetje kwam tegen me aan zitten, net als een klein poesje. Ik heb 'm voorzichtig geaaid op z'n neus en aan z'n zachte oren gevoeld. Daarna heb ik m'n schoenen uit gedaan en ben ik met m'n blote voeten gaan pootjebaden in de sloot. In een paar verdwaalde zonnestralen die er toen waren. Heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 23:44 schreef Faux. het volgende:
Ik ben te blij om te gaan slapen eigenlijkIk lig lekker in bed en denk na over wat er allemaal goed gaat in m'n leven met een leuk muziekje op.
Holy shite dude, geef mij eens datgene wat je slikt/snuift/spuitquote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog naar de lammetjes geweest trouwens. Sneeuwwit lammetje kwam nieuwsgierig naar me toe en begon aan m'n hand te ruiken. Ik ben met m'n mooie broek in het weiland gaan zitten en het lammetje kwam tegen me aan zitten, net als een klein poesje. Ik heb 'm voorzichtig geaaid op z'n neus en aan z'n zachte oren gevoeld. Daarna heb ik m'n schoenen uit gedaan en ben ik met m'n blote voeten gaan pootjebaden in de sloot. In een paar verdwaalde zonnestralen die er toen waren. Heerlijk
Iets te poetisch naar mijn gevoel.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog naar de lammetjes geweest trouwens. Sneeuwwit lammetje kwam nieuwsgierig naar me toe en begon aan m'n hand te ruiken. Ik ben met m'n mooie broek in het weiland gaan zitten en het lammetje kwam tegen me aan zitten, net als een klein poesje. Ik heb 'm voorzichtig geaaid op z'n neus en aan z'n zachte oren gevoeld. Daarna heb ik m'n schoenen uit gedaan en ben ik met m'n blote voeten gaan pootjebaden in de sloot. In een paar verdwaalde zonnestralen die er toen waren. Heerlijk
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jawel! En op een of andere manier komt er kort na zo'n moment iets aanwaaien wat je totaal niet verwacht had, waardoor je van het ene op het andere moment naar het andere uiterste van het spectrum schiet. Face it, it's life.
180 graden twistsquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:13 schreef Faux. het volgende:
Nu echt slapen, hopen dat morgen m'n humeur ook weer zo goed te doen is. Zal wel niet, want het wordt een rotdag
Maar tot die tijd, welterusten en zoete dromen!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets te poetisch naar mijn gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |