geef hem maar de schuldquote:
Stiekem ben ik verslaafd en speel ik het de hele dag door.quote:
Welke aflevering zit je?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
veel plezier ermee
ben weer Game of Thrones aan het kijken
5equote:
Ik download season 1 720p nu .. maar heb wat schijfruimte te kortquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
veel plezier ermee
ben weer Game of Thrones aan het kijken
Leg uit leg uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je achter de bal staat sta je nooit buitenspel. Keeper mee naarvoren maakt in principe niks uit.
Maar dat is toch buitenspel???quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
En een speler die buiten de lijnen ligt (buiten het veld) telt niet mee.
Er is simpelweg geen uitleg waarom dit wel uit zou maken. De keeper naar voren maakt niks uit voor de laatste linie van de veldspelers.quote:
IJshockey heeft toch (ook) 'Offside' ? Of bedoel je veld hockey? .. In de USA spreken ze ijshockey uit als Hockey namelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
Bestaat er buitenspel in andere sporten?
In hockey iig niet, dat bevalt mij wel
ijshockey.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
schijt irritant die luie spitsen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
Als je ooit hockey hebt gezien of gespeeld weet je dat dat nooit gebeurd bij hockey. Bij voetbal krijg je dat dan, dat probleem komt nooit voor bij hockey.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
schijt irritant die luie spitsen.
Hockey is een prachtige sport. Liever kakker dan stakker.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
(Veld)hockey is voor kakkers, homo's en vrouwen.. zelfde houding als stofzuigen, daarom zijn vrouwen er zo goed in.
Oh jawel, valt alleen minder op omdat de laatste man bij Hockey veel dieper staatquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je ooit hockey hebt gezien of gespeeld weet je dat dat nooit gebeurd bij hockey. Bij voetbal krijg je dat dan, dat probleem komt nooit voor bij hockey.
Ooh nee. Spitsen rennen zichzelf helemaal kapot voorin op de voorstopper. Luie spitsen zijn er zeker niet, geloof mij. Toevallig de EHL gekeken afgelopen dagen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh jawel, valt alleen minder op omdat de laatste man bij Hockey veel dieper staat
op niveau zijn die er niet... maar als je lager hockeyed zeker wel!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ooh nee. Spitsen rennen zichzelf helemaal kapot voorin op de voorstopper. Luie spitsen zijn er zeker niet, geloof mij. Toevallig de EHL gekeken afgelopen dagen?
Oh ik dacht altijd dat de laatste man dan als keeper geldt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Er is simpelweg geen uitleg waarom dit wel uit zou maken. De keeper naar voren maakt niks uit voor de laatste linie van de veldspelers.
Ik hockey topklasse en daar zijn ze er ook niet, vorig jaar 1e klasse gespeeld, daar zijn ze er ook niet. Simpelweg omdat ze daar geen ballen krijgen, dan moet je hem er over heen scoopen, lastige aanname ook nog. Dat kan alleen het noge niveau, maar die worden voldoende gedekt dus daar gebeurt het niet. Bij het lager niveau gebeurt het niet omdat ze het niet kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
op niveau zijn die er niet... maar als je lager hockeyed zeker wel!
Maar Hockey voor de heren is homo.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Zitten altijd veel lekkere chicks onder hockey inderdaad
En heren korfbal?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Hockey voor de heren is homo.
Met jojoortje die speelt ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
Laten we met zijn allen een keer naar een wedstrijd gaan.![]()
Een hockeywedstrijd!
Familie Van 't Hek?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Valt ook vaak op dat mensen uit 't gooi, of de kakkers, nooit voetbal supporter zijn, tenminste miss teletekst.
Ik ben toch redelijk kakker maar toch heel erg supporter.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Valt ook vaak op dat mensen uit 't gooi, of de kakkers, nooit voetbal supporter zijn, tenminste miss teletekst.
Ik hockey dan welquote:
Moet je wel eerst pics van jezelf postenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk kakker maar toch heel erg supporter.
[..]
Ik hockey dan wel
Hoewel geo een mongul is, heeft hij wel vaak gelijk/quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar bende gij ook lekker? Wij komen niet voor dat hockey, snapte
Deze keer betalen we er niet (meer) voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Gnieperd het volgende:
Heb ik nog nooit pics van mijzelf gepost hier?![]()
Moet ik maar eens doen.
Zeker niet nu we weten wat een hond krijgt voor 20 euroquote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze keer betalen we er niet (meer) voor.
Als je topklasse hockeyt of 1e klasse dan heb je dus nog nooit echt laag gehockeyd want daar zijn ze in veelvoud.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik hockey topklasse en daar zijn ze er ook niet, vorig jaar 1e klasse gespeeld, daar zijn ze er ook niet. Simpelweg omdat ze daar geen ballen krijgen, dan moet je hem er over heen scoopen, lastige aanname ook nog. Dat kan alleen het noge niveau, maar die worden voldoende gedekt dus daar gebeurt het niet. Bij het lager niveau gebeurt het niet omdat ze het niet kunnen.
Maar genoeg over hockey.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Gnieperd het volgende:
Als Ajax kampioen wordt oké? Heeft Geo ook nog iets waarmij hij aan het eind van't seizoen tevreden kan zijn.
Nee nu, bewijs maar dat je lekker bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Gnieperd het volgende:
Als Ajax kampioen wordt oké? Heeft Geo ook nog iets waarmij hij aan het eind van't seizoen tevreden kan zijn.
17, heb ik al heel vaak gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee nu, bewijs maar dat je lekker bent.
HOe oud bende gij eig?
Eerst ga ik proberen begeleider van Smoofie te worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan laat maar.. misschien kun je het bij Davy proberen.
422 is maar 3 jaar jonger...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Eerst ga ik proberen begeleider van Smoofie te worden.
Zou ik niet doen, dan ben je binnen de kortste keren van mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
studiebegeleiding?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
misschien wil ik dat juistquote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan ben je binnen de kortste keren van mij.
Qua leeftijd kan ik makkelijk je vader zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef Gnieperd het volgende:
Maar nu even serieus, hoe oud zijn jullie lalemaal?
en je fixt natuurlijk een private skybox voor Gnieperd en jezelf.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je mij ziet wil je dat zeker ja.
Idd, we schelen nauwelijks qua leeftijd, dat helpt ook. Maar ze moet wel lekker zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en je fixt natuurlijk een private skybox voor Gnieperd en jezelf.
Na 3 seizoenen House heb ik dat wel vaker...Ohnee iemand heeft een onbekende ziektequote:
We vieren het kampioenschap van Ajax hier. En gnieperd is een 17-jarig hockey meisje die wel pix gaat posten, want ze is lekker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
He boelers, alles nog onder controle hier? De kromme hopelijk nog steeds terecht geen mod mogen worden?
ALs je eerst pics van je post.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Gnieperd het volgende:
6 mei allemaal naar het pand van mijn vader in Amsterdam?
Mag iedereen daar slapenlangskomen voor een biertje.
Het wordt steeds beterquote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Gnieperd het volgende:
6 mei allemaal naar het pand van mijn vader in Amsterdam?
Mag iedereen daar slapenlangskomen voor een biertje.
Dat we ik niet mag slapen daarquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als iedereen langskomt hoef ik niet meer
Roofies.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
Ik neem wel de poppers en GHB mee, zorgen jullie voor de rest?
Smoof wat doe jequote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat we ik niet mag slapen daar
met jou is ook wat minder.
Hebben we ook, maar het bed delen doe ik liever met een hockey meisjequote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Smoof wat doe je![]()
I thought we had something special
Daarom wou ik ook niet langskomenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar het bed delen doe ik liever met een hockey meisje
Je hoeft ook niet te komenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daarom wou ik ook niet langskomen
iedereen weet dat jullie flikkers zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie, Steven zit verachtelijke geruchten in de wereld te helpen over onze enigszins gecompliceerde relatie
Waarquote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie, Steven zit verachtelijke geruchten in de wereld te helpen over onze enigszins gecompliceerde relatie
quote:
O.a.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die smoofie en litlerabbit zijn viezeriken hoor
Echt bizarre aflevering inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
Haha ik kijk nou die Eindhovenaar/PSVer die help mijn man is klusser oplichtte ..dit gaat nergens over
![]()
Je moeder heeft aids, je moeder is dood.. heeft mijn vader ons mee naar het graf genomen "Ja hier ligt ze" ..
Dit is een rare aflevering
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Echt bizarre aflevering inderdaad.
Ben hem doordat ik in het PSV topic zat te lurken ook aan het kijken.
Dacht eerst dat dat Brabants was, blijkt dat wijf gewoon doofstom te zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Echt bizarre aflevering inderdaad.
Ben hem doordat ik in het PSV topic zat te lurken ook aan het kijken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dat Brabants was, blijkt dat wijf gewoon doofstom te zijn.
Niet gezien maar zal wel verdiend zijn met 3-0quote:Op vrijdag 13 april 2012 03:39 schreef De_kromme het volgende:
FC Den Haag eyoooooooooooo. Prima avondje zo.
Met ADO weet je het nooit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet gezien maar zal wel verdiend zijn met 3-0
Volledig terecht, helemaal niks in te brengen dat Groningen. Bertje, are you watchingquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet gezien maar zal wel verdiend zijn met 3-0
Groningen staat ook maar 1 plaats boven julliequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volledig terecht, helemaal niks in te brengen dat Groningen. Bertje, are you watching?
Wel 6-0 van de kakkies gewonnen. Wat een slappelingen daar bij Groningen zegquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Groningen staat ook maar 1 plaats boven jullie
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wel 6-0 van de kakkies gewonnen. Wat een slappelingen daar bij Groningen zeg.
Heerlijk sfeertje, daar kunnen jullie nog wat van leren in de ArenA Steven.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Volledig terecht, helemaal niks in te brengen dat Groningen. Bertje, are you watching?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
eventjes help mijn man is een klusser terugkijken met die oplichters
Je ga genieten kan niet anders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
eventjes help mijn man is een klusser terugkijken met die oplichters
What up met dat onderste spandoek in Barbie letters?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef De_kromme het volgende:
Gewoon heel Den Haag opstellen in het Nederlands elftal. Wereldteam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
denk dat er iemand dood isquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
What up met dat onderste spandoek in Barbie letters?
Meest geniale TV in tijden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
die chick is best lekker voor een dove brabohoer
8 jarig meisje exact verhaal ken ik niet, en ik ga dan ook maar Help, Mijn Man Is Klusser! kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik al.,quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig was dat mogelijk en scoorde groningen niet op dat moment net als bij psv toen ze wilden gaan zingen in de 19e minuutquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
. Gebaar naan een meisje van 8 die is overleden. Rond de 8e minuut stond het hele stadion een dikke twee minuten om te applaudiseren. Vuurwerk daarna nog. Schitterend.
Tijdens die twee minuten applaus twee hele grote kansen voor Den Haag. Het had echt een nulletje of 10 kunnen worden. Wereldelftalquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gelukkig was dat mogelijk en scoorde groningen niet op dat moment net als bij psv toen ze wilden gaan zingen in de 19e minuut
Mooi gedaan dan.,quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
. Mooi gebaar naar een meisje van 8 die is overleden. Rond de 8e minuut stond het hele stadion een dikke twee minuten om te applaudiseren. Vuurwerk daarna nog. Schitterend.
ja maar wanneer iemand 8 is of je club is uit 19 nog wat dan is dat lastigquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi gedaan dan.,
@Steven daarom moet je bij zo iets ook altijd een reserve minuut afspreken mocht zo iets gebeuren dat je dan gewoon een kwartier later begint te zingen.,
Moeten dat soort dingen persee op de minuut en de leeftijd van de persoon die is overleden dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar wanneer iemand 8 is of je club is uit 19 nog wat dan is dat lastig
Sowieso als mensen boos worden en uit Brabant/Limburg komen. Is ze ook nog eens doofstom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
dat wijf doet nu boos he in halve dove taal, maar ik zou dat niet serieus kunnen nemen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
Oja, dat heb ik gezien gister. De oerwoudgeluiden werden voor even ingeruild voor een verkrachting a la Twente van het YNWA.![]()
het geeft iets extra's tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moeten dat soort dingen persee op de minuut en de leeftijd van de persoon die is overleden dan?
Met 90 minuten heb je wel ruime keuze natuurlijk.,
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso als mensen boos worden en uit Brabant/Limburg komen. Is ze ook nog eens doofstom.
Hij heeft wel al 3 dagen niet gegeten !!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een achterlijke josti die gast![]()
shit van de trap halen en zeggen dat het moeilijk is en die gasten rukken het er gewoon af
en maar 2 sigaretten gerooktquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 3 dagen niet gegeten !!!!!!!
Hahaha zie het nu ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een achterlijke josti die gast![]()
shit van de trap halen en zeggen dat het moeilijk is en die gasten rukken het er gewoon af
ik zie het nuquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Je moeder heeft aids en kanker. Kijk in dit graf ligt ze.
Moeder leeft nog gewoon
Ja waarom niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, jullie zouden die dovenchick echt wel geven hoor.
Klopt en nu?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
Een goed paar oren ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
2jaar ehhh schat we wonen hier 1jaarquote:
Ik denk de ouders van dat wijfquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
Ben wel benieuwd wie ze nou genaaid heeft
En ik had sowieso de boel eruit gesloopt en de rekening gestuurd. Maarja, negerjezus kon dat niet over zijn hart verkrijgen.
Moet wel zeggen dat die gozer best sympathiek overkomt. Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
En ik had sowieso de boel eruit gesloopt en de rekening gestuurd. Maarja, negerjezus kon dat niet over zijn hart verkrijgen.
Negerjezusquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
Nog meegenomen naar het PSV stadion ook. Nou die kregen echt een rekening gepresenteerd waar ze stijl achterover van zouden slaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
Mooiste is nog dat die brabo nog gelijk heeft. Een show hebben ze nu. En waarschijnlijk de hoogste kijkcijfers ooit.
Zij werkt gewoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Uitkering maar wel moddervet, liters make-up en beiden met een peuk in hun bek. Wie legt dit uit?
Sowieso als je zo op tv komtquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom je maandag (of vandaag) op je werk..zal leuk zijn..
Had het gevoel dat het die gozer allemaal niet zo boeide eigelijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gozer moet zich de ogen uit de kop schamen.
Ja en je hoeft zelf minder te doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
Maarja. Gratis laminaat, kinderkamer, trapbekleding, inloopkast. Niet slecht toch.
400 euro laminaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
Maarja. Gratis laminaat, kinderkamer, trapbekleding, inloopkast. Niet slecht toch.
Zei al in het topic in TV.. zou grappig zijn als de inbrekers uit Eindhoven nu dat huis leeghalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
Kon hem echt geen reet interesseren nee. Die gozer ambieert toch niet ooit een baan te vinden zolang hij maar kan roken/naar Psv gaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso als je zo op tv komt![]()
[..]
Had het gevoel dat het die gozer allemaal niet zo boeide eigelijk
Gok dat die gozer binnen zijn sociale kring als held wordt onthaald.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en je hoeft zelf minder te doen
Je staat alleen eventjes voor lul
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat die gozer binnen zijn sociale kring als held wordt onthaald.
Waarschijnlijk beste matties met die "wijf is bij me weg, 3000 euro schuld en alles'' gast.
PSV heeft hem geïnspireerd, waarom hard werken voor je geld als je het ergens anders zo kan krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon hem echt geen reet interesseren nee. Die gozer ambieert toch niet ooit een baan te vinden zolang hij maar kan roken/naar Psv gaan
ja en uiteindelijk gaat het toch misquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV heeft hem geïnspireerd, waarom hard werken voor je geld als je het ergens anders zo kan krijgen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Help mijn dove vriendin heeft een hobby, met vandaag een dove hoer uit brabant die graag tv programma's oplicht
Niet gezien maar die eigenaar had er 13 jaar aan gewerkt of zo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Slechtste chauffeur van NL is ook weer begonnen. Eerste aflevering is ook weer goed, gelijk flinke aanrijding met een oldtimer.![]()
Ja. Echt treurig. Elk onderdeeltje zelf in z'n hand gehad. Rijdt er zo'n blonde kut vol op in een suzuki swiftquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet gezien maar die eigenaar had er 13 jaar aan gewerkt of zo?
En dan moet je nog proberen kalm te blijven met zo'n camera op je gericht, ik zou helemaal gek wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Echt treurig. Elk onderdeeltje zelf in z'n hand gehad. Rijdt er zo'n blonde kut vol op in een suzuki swift
Edit: o ik begrijp hem verkeerd. kááánker wat een dom wijf. Ze reed ook véél te hardquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Echt treurig. Elk onderdeeltje zelf in z'n hand gehad. Rijdt er zo'n blonde kut vol op in een suzuki swift
Was gewoon aanrijding op de weg. Geheel toevallig. Wijf reed 60-70 waar je 30 mocht. Kerel kwam van rechts, onoverzichtelijke weg. Vol erop.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom leen je je auto dan ook uit aan dat soort shit.
Man man manquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Was gewoon aanrijding op de weg. Geheel toevallig. Wijf reed 60-70 waar je 30 mocht. Kerel kwam van rechts, onoverzichtelijke weg. Vol erop.
Verbaasde me echt erover dat niemand gewond was.
Die auto zie je toch aankomen? Achterlijke mongool...quote:
quote:
Nou ja, door die gele container zie je hem betrekkelijk laat. Té laat om nog in te grijpen als je 70 rijdt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Die auto zie je toch aankomen? Achterlijke mongool...
Wat de neuk zat jij nou weer te kijken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Je moeder heeft aids en kanker. Kijk in dit graf ligt ze.
Moeder leeft nog gewoon
Het lijkt een beetje versneld voor de impact dus het zal niet met 70 zijn geweest maar 40 of zoquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
Toch lijkt dat filmpje niet te kloppen. Kan toch nooit relatief zo weinig schade.
Nou best wel hoor. Swiftje is een licht autotje, het zijn de twee hoeken van de auto die elkaar raken én auto's toentertijd waren sowieso wel ietsjes steviger dan die plastic bloembakken die nu de weg op gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef Caland het volgende:
Toch lijkt dat filmpje niet te kloppen. Kan toch nooit relatief zo weinig schade.
Precies. Zitten ook opeens geen beelden meer bij van de achtervolgende auto op het moment zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje versneld voor de impact dus het zal niet met 70 zijn geweest maar 40 of zo
Waarom zou die man dan "Veels te hard!" zeggen. Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje versneld voor de impact dus het zal niet met 70 zijn geweest maar 40 of zo
help, mijn man is een klusserquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat de neuk zat jij nou weer te kijken?
Sherlock, is that you?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Die lui hadden de boel gewoon opgelicht bij dat programma.
no shitquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
quote:
ja, gewoon doorlopenquote:
Heb last van mijn rechter knieschijf. En volgens mij zit de pijn er boven, nog wel op de knieschijf dus, maar er boven. Maar het voelt dus kut bij lopen en fietsen etc. Vooral als ik de trap op loop.quote:
Over 3 weken toggggquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
En de huisarts zegt "Kom over 2 weken maar terug" ..
Doet Cocu het een beetje goed bij PSV?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
2 and a half men weer gereset op veronica.. little Jake![]()
Zeker, beker gewonnenquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doet Cocu het een beetje goed bij PSV?
Goed om te horen man. Misschien in de toekomst een concurrent erbij voor Ajax, zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker, beker gewonnenstandbeeld wordt al gemaakt.
Cocu gaat volgend jaar de A1 trainen dus het Cocu effect stopt man, lijkt erop dat Ajax eenzaam aan de top zal staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed om te horen man. Misschien in de toekomst een concurrent erbij voor Ajax, zou mooi zijn.
Ben er denk ik achter wat ik heb;quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb last van mijn rechter knieschijf. En volgens mij zit de pijn er boven, nog wel op de knieschijf dus, maar er boven. Maar het voelt dus kut bij lopen en fietsen etc. Vooral als ik de trap op loop.
En ik weet niet wat het is of wat er tegen helpt.
Gewoon een normale blessure voor een atleet zoals mij dus.quote:Een veel voorkomende blessure bij atleten is een overbelasting van de pees(uitwaaiering) van de 'vier-koppige spier' (m.quadriceps) die over de knieschijf heenloopt en aan het onderbeen aanhecht.
Achja, kampioen worden met A1 is ook een feestje waard toch? succes nog.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cocu gaat volgend jaar de A1 trainen dus het Cocu effect stopt man, lijkt erop dat Ajax eenzaam aan de top zal staan.
Ja maar; Ajax A1.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, kampioen worden met A1 is ook een feestje waard toch? succes nog.
die pijn die jij beschrijft heb ik ook gehad van de zomer. gewoon twee weekjes rust en het was over bij mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben er denk ik achter wat ik heb;
[..]
Gewoon een normale blessure voor een atleet zoals mij dus.
Volg ik niet, sowieso krijgen die amper kans in het eerste dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, kampioen worden met A1 is ook een feestje waard toch? succes nog.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zijn inbreng is nu al zichtbaar. Ajax bovenaan en de jeugdteams ook.
Hmm, ja wat bedoel je met rust? Want ik moet morgen een hoop fietsen en lopen etc. Maarja, zal 'm proberen zo min mogelijk te belasten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die pijn die jij beschrijft heb ik ook gehad van de zomer. gewoon twee weekjes rust en het was over bij mij
Weet ik. Maar het is toch mooi dat ze alsnog bovenaan staan terwijl de talenten doorstromen. Zegt veel over onze jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat wilt Cruijff juist met de jeugdteams?
Achja. Als ze maar doorstromen, dat kampioen worden in jeugdelftallen hoeft van mij niet zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is toch mooi dat ze alsnog bovenaan staan terwijl de talenten doorstromen. Zegt veel over onze jeugdopleiding.
min mogelijke inspanning.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hmm, ja wat bedoel je met rust? Want ik moet morgen een hoop fietsen en lopen etc. Maarja, zal 'm proberen zo min mogelijk te belasten.
Ja, maar dan wennen ze er tenminste alvast een beetje aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. Als ze maar doorstromen, dat kampioen worden in jeugdelftallen hoeft van mij niet zo.
Gewoon de sloot in kieperen merkt niemand tenzij het iets vaker voorkomend wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik moet zaterdags post () rondbrengen.
Mijn 2de dag en ik word ingewerkt door iemand met dyspractie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de sloot in kieperen merkt niemand tenzij het iets vaker voorkomend wordt.
Sociale werkplaats?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn 2de dag en ik word ingewerkt door iemand met dyspractie.
quote:
Misschien iets voor jou. Want lezen kan je niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik moet zaterdags post () rondbrengen.
Genoeg afgekeurden die postbezorger worden hoor via reintehreringsprojecten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Misschien iets voor jou. Want lezen kan je niet.
Ik vind GAE wel een mooie club mogen samen met Cambuur van mij best ooit promoveren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee.., mijn broertje werkt bij Go-Ahead Eagles.., feest niet mee zelf wel erg prettig in zwolle gewoont.,
Dat stadion van Zwollequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef TakAFCA het volgende:
Zijn sowieso weinig clubs in de JL of in Europa die mij aanspreken.
Maar moest je niet uit man?
Spurs komt door Engels gastgezin waar ik 2 jaar op rij 1 maand heb gezeten in de zomer. De drie broers waren enorm Spurs fan en naja dan doe je meequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef TakAFCA het volgende:
Ik vind de Spurs ook wel leuk inderdaad.
Want Raffie.![]()
Voor clubs als United of Manchester heb ik trouwens wel echt enorm veel respect.
Die supporters zijn bij hun eigen club die ze zelf hebben opgericht zo fanatiek.
Echt fantastisch omdat te zien.
United of City denk ikquote:
Ja maar wel begrijpelijk, denk dat er ook een hoop meelopers tussen zitten bij die groep.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Spurs komt door Engels gastgezin waar ik 2 jaar op rij 1 maand heb gezeten in de zomer. De drie broers waren enorm Spurs fan en naja dan doe je mee
Haha United of Manchester is fantastisch! Al is het wel enorm zonde dat er zo'n grote groep zo ontzettend ontevreden was.
Ja jongens dat jullie dit niet wisten!! Breed uitgemeten in iig de Britse voetbal mediaquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.fc-utd.co.uk/home.php
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist dat de MUFC supporters, een klein deel ervan, dit hadden gedan na de overname van de glazers, maar wist niet dat het United of Manchester heettequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja jongens dat jullie dit niet wisten!! Breed uitgemeten in iig de Britse voetbal media
Weet je toevallig ook de naam? Vind dat soort clubs zeer interessant.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef Grifte het volgende:
Wimbledon, FCUM zijn wel de bekendste voorbeelden van supporter owned clubs. Dacht dat Liverpool fans er ook een hadden opgericht?
Morgen lekker Mersey-side derby, dan even wat kanen en treintje richting R'dam, mooi dagje
http://en.wikipedia.org/wiki/AFC_Liverpoolquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de naam? Vind dat soort clubs zeer interessant.
Dank je. Erg mooi inderdaad. Ga zeker even op vz rondkijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/AFC_Liverpool
AFC Wimbledon is wel prachtig, spelen ook al aardig op niveau, en zeker als je daar de historie meeneemt met die overgang met MK Dons, prachtig. Staat wel bij de clubexperts op vz mocht je meer willen weten.
Wou er in maart nog heen, maar was helaas uitverkocht. Volgend jaar maar weer is proberen.
Bij united valt dat mee. Bij liverpool ook wel. Het indammen van fanatieke supporters, de prijzen zijn wel absurd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:58 schreef Grifte het volgende:
Wat zou je ervan vinden als er iemand komt met een dikke zak geld, enkel buitenlanders halen met 0,0 binding met die club, niks meer eigen jeugd, alle prijzen flink omhoog, fanatieke fans zoveel mogelijk indammen, etc etc.
Dat is wel zo'n beetje wat daar gebeurd, ik kan me best voorstellen dat als je emotioneel heel fanatiek zo'n supporter daarvan bent, dat er wel zat tussen zitten en dat niet kunnen aanzien, die het liever ouderwets romantisch weer willen opbouwen, de club zoals ze die ooit gekend hadden, of wilden zien
Moet je maar is wat verslagen op indehekken etc lezen, drama daar. Maar verder waren het ook wat algemene kenmerken, niet op elke club toepasselijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij united valt dat mee. Bij liverpool ook wel. Het indammen van fanatieke supporters, de prijzen zijn wel absurd.
Er zijn denk ik heel wat mensen die met de crisis van Ajax hierover hebben na gedacht. Ajax is Ajax en Ajax is Cruijff. Als Cruijff deze oorlog had verloren (kan misschien nog steeds) was zo'n club in NL misschien al lang al opgericht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou het niet kunnen voorstellen, Ajax in de steek laten
Ik had dat niet opgegeven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:07 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Er zijn denk ik heel wat mensen die met de crisis van Ajax hierover hebben na gedacht. Ajax is Ajax en Ajax is Cruijff. Als Cruijff deze oorlog had verloren (kan misschien nog steeds) was zo'n club in NL misschien al lang al opgericht.
FCUM zijn het nu al pro's trouwens?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |