geef hem maar de schuldquote:
Stiekem ben ik verslaafd en speel ik het de hele dag door.quote:
Welke aflevering zit je?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
veel plezier ermee
ben weer Game of Thrones aan het kijken
5equote:
Ik download season 1 720p nu .. maar heb wat schijfruimte te kortquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef stevenmac26 het volgende:
veel plezier ermee
ben weer Game of Thrones aan het kijken
Leg uit leg uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je achter de bal staat sta je nooit buitenspel. Keeper mee naarvoren maakt in principe niks uit.
Maar dat is toch buitenspel???quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
En een speler die buiten de lijnen ligt (buiten het veld) telt niet mee.
Er is simpelweg geen uitleg waarom dit wel uit zou maken. De keeper naar voren maakt niks uit voor de laatste linie van de veldspelers.quote:
IJshockey heeft toch (ook) 'Offside' ? Of bedoel je veld hockey? .. In de USA spreken ze ijshockey uit als Hockey namelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
Bestaat er buitenspel in andere sporten?
In hockey iig niet, dat bevalt mij wel
ijshockey.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
schijt irritant die luie spitsen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Gnieperd het volgende:
Als je ooit hockey hebt gezien of gespeeld weet je dat dat nooit gebeurd bij hockey. Bij voetbal krijg je dat dan, dat probleem komt nooit voor bij hockey.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
schijt irritant die luie spitsen.
Hockey is een prachtige sport. Liever kakker dan stakker.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
(Veld)hockey is voor kakkers, homo's en vrouwen.. zelfde houding als stofzuigen, daarom zijn vrouwen er zo goed in.
Oh jawel, valt alleen minder op omdat de laatste man bij Hockey veel dieper staatquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als je ooit hockey hebt gezien of gespeeld weet je dat dat nooit gebeurd bij hockey. Bij voetbal krijg je dat dan, dat probleem komt nooit voor bij hockey.
Ooh nee. Spitsen rennen zichzelf helemaal kapot voorin op de voorstopper. Luie spitsen zijn er zeker niet, geloof mij. Toevallig de EHL gekeken afgelopen dagen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh jawel, valt alleen minder op omdat de laatste man bij Hockey veel dieper staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |