SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p![]()
quote:
quote:AMSTERDAM - We kijken ondertussen niet meer vreemd op als onze partners vaker in de spiegel kijken dan wijzelf. Maar nu blijken zij zich ook nog eens en masse te begeven op het terrein van waxen.
Steeds meer mannen laten hun bikinilijn (of moeten we zeggen: boxerlijn) namelijk waxen, meldt New York TImes. Volgens Mike Indursky, de Amerikaanse directeur van de Bliss wellness centra, waagt werkelijk elk type man zich aan de ontharing van zijn schaamstreek. "Wij zien iedereen langskomen. Het is de homoseksuele gemeenschap, de hetero gemeenschap, het zijn zeer conservatieve jongens, het zijn hele liberale jongens. Alle leeftijdsgroepen komen voorbij."
Brazilian wax
Indursky introduceerde de bikiniwax voor mannen in februari 2011. Al snel blijkt dat mannen niet vies zijn van een waxbeurt. "Het [waxen,red] is veel populairder dan wij ooit hadden kunnen denken." De Brazilian wax is de meest verkochte behandeling bij mannen.
Hoi, ik ben Berend. Wie ben jij?quote:
He, hoi, hallo Berend,quote:Op donderdag 12 april 2012 19:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Berend. Wie ben jij?
gr gr Berend + de kids
Vanavond mw3.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pietermans ik heb je nodig op xbl vanavond!
Hoezo? Demo op Dome?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pietermans ik heb je nodig op xbl vanavond!
Bewaar je geld voor zaterdag ipv vanavond alles opzuipen.quote:
Jij drinkt geen bier toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bewaar je geld voor zaterdag ipv vanavond alles opzuipen.
Nee man, kenkah smerig. Jij toch ook niet?quote:
Ik drink alleen rosé-bier.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee man, kenkah smerig. Jij toch ook niet?Aanmaakbier voor de look of it.
Vriend, ik heb bakken met geld, ik ben de nieuwe Rossdalequote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bewaar je geld voor zaterdag ipv vanavond alles opzuipen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vriend, ik heb bakken met geld, ik heb Rossdale
4 real?quote:
join partyquote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze aflevering van community die nu op CC is blijft briljant
Zeker, een man die jillz drinkt verandert in zo'n hotty voor de ladies. Jillz mannenpillz jwzquote:
Ah join game gewoon dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik switch ff van controller jongens, mic is aan het kutten
Zonder lag wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas me aan aan de rest, ben in Utrecht maar zal wel brak zijn van dag ervoorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Michhas het volgende:
Iemand al enig idee hoe laat hij ongeveer in Utrecht is/in Utrecht wil zijn zaterdag?
Zelfde engine, zelfde muziek, zelfde verhaal..quote:
Hmm beta schijnt toch echt bagger te zijnquote:
Ziet er ook lekker gedateerd uit?!?!quote:
Doei hequote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ziet er ook lekker gedateerd uit?!?!
Ziet er best goed uit voor een 13 jaar oud spel toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zit nog steeds in beta jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef Pixell het volgende:
Net nog wat meer filmpjes gekeken van CS:GO, maar ff kijken of die beta nog loopt
Als ik dit zie, kruipen mn ballen terug in mn onderbuik. Godverdomme, waar the fuck is mn CS gevoel? Dit is source 2.0. Valve mag aids krijgen als het eindspel er zo uit ziet.quote:
Ook nog zelfde developer ook, dice doet toch de multiplayer voor deze game?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zelfde engine, zelfde muziek, zelfde verhaal..
Erg origineel
Haar buikaorta is zo verdikt dat hij elk moment kan springen.... Er wordt een heel stuk met aftakkingen naar haar benen vervangen...quote:
jij wel, ik moet aanpoten vandaag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:04 schreef Michhas het volgende:
O jongens, ik heb echt geen zin vandaag
Gelukkig is mijn baas er niet, dat wordt lekker een dagje uitrusten achter mijn bureau
Dit dus, maar pas vanaf 12.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:04 schreef Michhas het volgende:
O jongens, ik heb echt geen zin vandaag
Gelukkig is mijn baas er niet, dat wordt lekker een dagje uitrusten achter mijn bureau
games maken games????quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
games maken games maken games maken games maken games maken
Je had vroeger altijd van die stickman fightinggames op Newgrounds, Xiao Xiao ofzo, die shit was geniaalquote:
Sinds wanneer draaide het bij CS om graphics?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dikke shit was dat. Vechten met ZXC alles.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je had vroeger altijd van die stickman fightinggames op Newgrounds, Xiao Xiao ofzo, die shit was geniaal
Dit, alleen zal ik toch meer op de pc spelen denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds wanneer draaide het bij CS om graphics?
Ik vind hem er nice uitzien. Lekker oldschool CS'en maar dan op mijn Kruisdoos. Mich gusta
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:03 schreef Bozz187 het volgende:
Oke the fuck loopt blijlbaar een belg rond hier op het werk, begint ze tegen mij te praten en ik verstond er geen ene zak van
heb ik vaak zat in het weekend dat als ik thuis kom dat ik een koude douche nodig hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef KneusTeun het volgende:
Godver, kom je thuis van tentamen doet je CV het niet meer, thuiskomen naar een koude douche.
Aneurysma?quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Haar buikaorta is zo verdikt dat hij elk moment kan springen.... Er wordt een heel stuk met aftakkingen naar haar benen vervangen...
Even afkoelen na al dat gesjans met gewillige 50+'ers?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb ik vaak zat in het weekend dat als ik thuis kom dat ik een koude douche nodig heb
Zo heet het pas als het springt toch? Mijn oma is daar aan overleden.quote:
Ze zijn wel wild.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even afkoelen na al dat gesjans met gewillige 50+'ers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |