ik ga salami ete denk ik nog niet gevraagd aan mn moeti lolquote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef aarslikker het volgende:
Moet je nog eten? eet anders iets geurigs met je poephand. Dan ruikt je vinger lekker naar eten ipv naar boeb.
jaa stonk een beetje vreemd net een nat scheetje als je de volgende dag wakker wort van het bier zuipequote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hebben we allemaal weleens. Rook jij trouwens ook aan je vingers om even te controleren of het echt wel poep was?
gwn normale toalettpapi.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dit zou niet gebeurd zijn als je gewoon fatsoenlijke toiletpapier had gekocht.
geur is minder intensquote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef Piye het volgende:
Ruiken poepresten anders dan poep in niet-restvorm?
ah, leuk dat je er ook bij komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
TS zijn aarsje is afgevoegd en waterdicht gemaakt door een neger.quote:Op [urlTS zijn anus nis gevoegd jet smegma =http://forum.fok.nl/topic/1802822/1/50#110241030]donderdag 12 april 2012 18:45[/url] schreef CommissarisMissionaris het volgende:
"Afvoeg"
Prijs jezelf dan maar gelukkig dat je handen niet naar poep ruiken, maar slechts naar de resten.quote:
Ja joh schuif het lekker op een heel geslacht af.quote:
Iedereen gaat weleens met zijn vingers door het pleepapier heen hoor... Of haalt het papier te ver door zodat het aan het einde van de hand zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:09 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Hoewel poepen inherent is aan het leven heb ik hier nou nooit last van.
deze man weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedereen gaat weleens met zijn vingers door het pleepapier heen hoor... Of haalt het papier te ver door zodat het aan het einde van de hand zit.
toen kreeg ik een vinger in mijn aars en dat was ZOOO LEKKER JONGE!!11!1!11 1:D*:dD:D:D:D:D:D:D:DDquote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedereen gaat weleens met zijn vingers door het pleepapier heen hoor... Of haalt het papier te ver door zodat het aan het einde van de hand zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
toen kreeg ik een vinger in mijn aars en dat was ZOOO LEKKER JONGE!!11!1!11 1:D*:dD:D:D:D:D:D:D:DDIel vinger jij jezelf in je kontgat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
Die poepen niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
zouden vrouwen hier ook wel eens last van hebben?
t is me een keer overkomen toen ik wat te hard drukte dan wat t pleepapiertje aankonquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Iel vinger jij jezelf in je kontgat?
Oke, het is ook mij vast ooit (bijna) gebeurd. Maar ik sla het papier eerst dubbel dat scheelt toch.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
is het de moeite waard?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t is me een keer overkomen toen ik wat te hard drukte dan wat t pleepapiertje aankon
Echt natte diarree gaat er ook vaak doorheen als je niet oppast.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
t is me een keer overkomen toen ik wat te hard drukte dan wat t pleepapiertje aankon
zou een chemokuur helpen misschien?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef starla het volgende:
Anders ga je beter je handen wassen ofzo. Als je het nog ruikt zitten er nog poepmoleculen op je hand. Misschien heeft zandstralen effect?
stop poep in je neus, dat neutraliseerd de stankquote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef starla het volgende:
Anders ga je beter je handen wassen ofzo. Als je het nog ruikt zitten er nog poepmoleculen op je hand. Misschien heeft zandstralen effect?
klopt. gelukkig gebeurde het toen niet voor mijquote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt natte diarree gaat er ook vaak doorheen als je niet oppast.
Vast wel, scheelt bovendien kapperskosten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
zou een chemokuur helpen misschien?
blijkbaar welquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
gatverdamme zoiets zet je toch niet op fok! :S
Gastquote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt natte diarree gaat er ook vaak doorheen als je niet oppast.
Schapuh zijn lekkuhquote:Op vrijdag 13 april 2012 04:41 schreef DontGiveAFok het volgende:
Kutklacht!
Kutklachten:
Ts moet minder schapen fisten!![]()
Gewoon goed wassen met zeep en dan moet die geur echt weg zijn, beste kerel. Als je na het schoonmaken nog steeds een poepgeur ruikt, dan heb je of te snel of zonder zeep gewassen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik kom net van de pot (niet gerukt, kan meerdere dingen beteken lol) maar het papiertje waar ik mn gat mee afvoeg was gebroken dus zo kwam mijn vingers tegen mn poepresten op wat nog aan mijn kont hiengdus mijn vingers stinken een beetje daarna wel gewassen natuurlijk lol maar toch zou parfumpje helpen op min vingers zodat de geur weg gaat?:p:p
Zonder zeep, ik was bijna nooit mijn handen ik heb toch geen smetvreesquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:03 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Gewoon goed wassen met zeep en dan moet die geur echt weg zijn, beste kerel. Als je na het schoonmaken nog steeds een poepgeur ruikt, dan heb je of te snel of zonder zeep gewassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |