Eerder op hot babequote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
mehehe
uft, als je pics wil moet je ff googlen op blobvis
Ja snap ik, mag je trots op zijn ook!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
En thanks allemaal, ben er echt blij mee.
Liek WHY?!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet morgen om 5.37 in de trein zitten. Wat heb ik mezelf aan gedaan?
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik, mag je trots op zijn ook!
Zit nu in het 2de jaar, daarna nog 2.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
hoelang moet je nog studeren bambi?
Amersfoort.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik om 7 uur moet werken in Amersfoort, vrijwillig aangeboden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Uit pure verveling bij de Mac de voedingswaardetabel op de placemat eens bekeken. Ik wilde helemaal nie weten dat 1281 kcal naar binnen heb geschoven![]()
![]()
![]()
En ik heb eigenlijk nog zin in een McFlurry stroopwafel
Nog een keer kopen dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
NOESH mijn shirtje is kapoetGelukkig was hij maar 4,95 bij de h&m maar toch
Was zo'n fijn basic shirtje dat je overal onder kon gooien.
Das gezond! Gezond maakt mooi!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja 2 dagen geleden: AL mijn artikelen hebben met beauty te maken EINZ!
Masja vandaag: KIJK HOE LEKKER KIP MET GROENTE IS!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, wel weer extra centjes!quote:
Een ingredient die.quote:En wanneer ik aan chocola denk dan denk ik niet per se aan een ingredient die goed is voor mij huid.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar goed, wel weer extra centjes!Deze week zijn de uren die ik al werkte 200% dus 12 uur werken, 24 uur uitbetaald. En nu nog 5 uurtjes Amersfoort erbij.
Zo omnomnom, maar zo slechtquote:Op donderdag 12 april 2012 18:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Groot McChicken menu met cola light (![]()
), frietsaus en zo'n kleine kip wrap
![]()
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo omnomnom, maar zo slecht
1281 kcalquote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Uit pure verveling bij de Mac de voedingswaardetabel op de placemat eens bekeken. Ik wilde helemaal nie weten dat 1281 kcal naar binnen heb geschoven![]()
![]()
![]()
En ik heb eigenlijk nog zin in een McFlurry stroopwafel
Het is die cola light hčquote:Op donderdag 12 april 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
1200 kcal is nog best beschaafd voor mcdonalds begrippen
zeker!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is die cola light hè
Dat extra geld is dan weer welquote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar goed, wel weer extra centjes!Deze week zijn de uren die ik al werkte 200% dus 12 uur werken, 24 uur uitbetaald. En nu nog 5 uurtjes Amersfoort erbij.
Zeker weten! Volgende maand ook vakantiegeld volgens mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat extra geld is dan weer wel![]()
![]()
440 om precies te zijn!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker!
De flurry geeft nog 500 bonuspunten btw
zo'n vetquote:Dan hebben we nog een ‘stoute’ versie. Iets vetter, maar oh zo lekker! Liever zo’n vet dan rotzooi-vet.
Stuiter naar huis, hoef je ook niet meer op de trein te wachtenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
440 om precies te zijn!![]()
Ach, 't kan wat lijen, was zaterdag ook al bij de Mac geweest, daarna 90's party, heel de avond gedanst en gestuiterd en de volgende dag 300 gram lichter op de weegschaal!![]()
Dus: wie weet er nog een leuk stuiterfeest waar ik heen kan?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stuiter naar huis, hoef je ook niet meer op de trein te wachten
Ik heb niet voor niks een (zeer actiefquote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Waarom heb ėk daar dan weer niet aan gedacht! Geniaal!
*alvast op weg gaat!
Ik snap nu ook helemaal waaromquote:Op donderdag 12 april 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks een (zeer actief) adviesbureau
Poepen bij maccie, zij vervuilen jouw lichaam, jij hun toiletquote:Op donderdag 12 april 2012 19:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm en nu moet ik poepen![]()
Timing ook weer
Jah!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Poepen bij maccie, zij vervuilen jouw lichaam, jij hun toilet
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah!![]()
Kakken bij de Mac!
En zo maak ik plek!
Voor een McFlurry!![]()
Oh men, ik moet echt weg hier
Macquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah!![]()
Kakken bij de Mac!
En zo maak ik plek!
Voor een McFlurry!![]()
Oh men, ik moet echt weg hier
Sst! Het liedje was al klaar!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]En zo zorg je voor te weinig plek in je kleding
![]()
LOLquote:Op donderdag 12 april 2012 19:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sst! Het liedje was al klaar!
Macquote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Nu heb ik zin in mac....
Cif zou koken.. "Ik neem wel een boterham". Ja fijn; maar ik heb honger en wil geen boterham![]()
heb ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem heb je nog een dvd meegenomen?
Thehehe... ja hij vroeg nog of het goed was; maar ja.. ik zei dus maar chagrijnig ja... maar als ik nee zei; had ie alleen maar gezucht en geblaast en daar heb ik ook geen zin in. Hij is nu weg; dus zie hem morgen maar weerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mac![]()
Ook lekker dan, IK neem wel een boterham. Oftewel, zoek het maar uit![]()
Die van mij zou ook koken maar aangezien ik toch niet thuis kan eten ging ie ook maar friet halen. Vroeg ie nog of ik dat goed vond
Eitje bakken?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heb ik.
[..]
Thehehe... ja hij vroeg nog of het goed was; maar ja.. ik zei dus maar chagrijnig ja... maar als ik nee zei; had ie alleen maar gezucht en geblaast en daar heb ik ook geen zin in. Hij is nu weg; dus zie hem morgen maar weer
Even kijken wat ik nog kan opwarmen voor mezelf. Niks eten is ook weer zoiets
Jah! Croque Madamequote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
PRIEM! Maak zo'n croque dinges!Omnomnom
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Faq ook geen eitjes
Wel chips gevonden in de kastOhai avondmaal
Ik zou echt serieus nooit alleen moeten leven. Ik zou nooit voor mezelf koken.. Schraal mager ding was ik geworden man
En dan ook nooit lunch meequote:Op donderdag 12 april 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Faq ook geen eitjes
Wel chips gevonden in de kastOhai avondmaal
Ik zou echt serieus nooit alleen moeten leven. Ik zou nooit voor mezelf koken.. Schraal mager ding was ik geworden man
HF!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga een filmpje kijkenfijne avond ladies
Truequote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan ook nooit lunch mee
In de bios???quote:Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga een filmpje kijkenfijne avond ladies
Nope ook niet. Maar patatje joppie chips zijn best lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Blikje tonijn in de kast of zo Priem?
Tja, als iedereen dan bezig is hč..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Meeloopbaarmoeder wil aan de rooie klatsch. Ik niet.
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueVandaag wel lunch gehad trouwens
Maar dat was omdat ik naar een klant moest die kookstudio is; dus ze hadden workshop met broodjes.. Omnomnom belegd broodje brie roomkaas
![]()
![]()
[..]
In de bios???IK OOK
hf
[..]
Nope ook niet. Maar patatje joppie chips zijn best lekker![]()
heule zak opeten, goeden voedzame maaltijdquote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueVandaag wel lunch gehad trouwens
Maar dat was omdat ik naar een klant moest die kookstudio is; dus ze hadden workshop met broodjes.. Omnomnom belegd broodje brie roomkaas
![]()
![]()
[..]
In de bios???IK OOK
hf
[..]
Nope ook niet. Maar patatje joppie chips zijn best lekker![]()
Jep.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn eetgedrag verdient een emoslinger tbh
Ik kon eindelijk eens emoslingeren.quote:
Ik werk niet op een kinderdagverblijfquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik werk niet op een kinderdagverblijf![]()
Gewoon brood, koek en fruit![]()
En rijstwafel met kaas![]()
Op m'n ene werk hebben we ook nog snoepjes
Op m'n andere werk niet meer, want m'n eerdere collega was net als ik, dus die pot was altijd al leeg voordat de kinderen in de buurt waren geweest
Eet jij normaal nooit warm dan? Of heb je overdag warme noms?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben bijna net zo erg als Priem en ik woon wel alleen.
Vandaag had ik patatjes, dat is iets wat in de oven gaat! Warm avondeten, is best wel een unicum hier!![]()
Maar ik werk op plekken waar altijd eten binnen handbereik is, dus ik haal overdag wel m'n noms binnen
Goeden matigen eetpatroon, you haz.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik werk niet op een kinderdagverblijf![]()
Gewoon brood, koek en fruit![]()
En rijstwafel met kaas![]()
Op m'n ene werk hebben we ook nog snoepjes
Op m'n andere werk niet meer, want m'n eerdere collega was net als ik, dus die pot was altijd al leeg voordat de kinderen in de buurt waren geweest
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net roergebakken groente met kip en zilvervlieslijst op
Staat voor morgen op het menuquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net roergebakken groente met kip en zilvervlieslijst op
weinig, ben vaak te lam om te kokenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eet jij normaal nooit warm dan? Of heb je overdag warme noms?
Ik was het van thuis uit niet gewend, elke dag warm eten. Ons ma vond het nogal snel 'veel werk' dus standaard 3x per week brood of zo![]()
Of opwarm-nasi uit pak![]()
Mijnhad zich aangewend om wel altijd te koken, ook toen ie alleen woonde en dat bevalt me eigenlijk veel beter
appel en chips =/= niksquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan makkelijk een dag gewoon heul niks etenLeven op een appel en wat chips ofzo
![]()
Bijna niks danquote:
Dat lukt me dan weer niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan makkelijk een dag gewoon heul niks etenLeven op een appel en wat chips ofzo
![]()
OMG YOU ARE MEquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
weinig, ben vaak te lam om te koken. Heb 's avonds ook een kleine eetlust, dus 2 boterhammen voldoet ook
. En daar ben ik ook wel eens te lam voor, dan snack ik een paar van die tussendoor-koeken weg
. Of een zak drop, ook goeden avondeten
![]()
Als ik kook, kook ik wel genoeg voor 4 of 5 keer zodat het in de vriezer kan. Maar dan ben ik weer te lam om het 's ochtends uit de vriezer te halen, dus liggen er nu zo'n 8 maaltijden in m'n vriezer![]()
![]()
.
Gelukkig werk ik nu onregelmatig op m'n nieuwe werk en eet ik daar dus regelmatig met de kinderen mee.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat lukt me dan weer niet.
Ik functioneer niet zonder ontbijt, dus ik ontbijt altijd. Middageten heb ik ook wel nodig. Daar tussenin en daarna zit ik wat te snacken met koekjes of rijstwafels. Avondeten is altijd een onzekere kwestie![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG YOU ARE ME![]()
Ik pleur het ook in de vriezer en dan na een half jaar denk ik: zal ik het nu maar weggooien dan?
Koffie!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]avondeten is overrated
Thehehe.. maar nee ik heb het 2,5 week vol gehouden om van die ontbijtdrinks naar binnen te werken... en toen ben ik er maar weer mee gestopt
Drink wel veel koffie though
zijn die beesten helemaal voor de afvalbak gestorvenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toen ik ongeveer 8 maanden vegetarisch at maar eens al het eten uit de vriezer gegooid omdat er allemaal vlees in zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn die beesten helemaal voor de afvalbak gestorven
Awwwwquote:
JOAHHHHHquote:
en what the hell houdt het in?quote:Your Item's Status
We have received notice that the originating post is preparing to dispatch this mail piece.
Hu?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
Waarom zegt mijn Apothica tracking number dit
[..]
en what the hell houdt het in?
Ze zeggen daar dat ze je bedanken omdat je bij hun spullen gekocht hebtquote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zeggen daar dat ze je bedanken omdat je bij hun spullen gekocht hebt
quote:Hi,
I am not sure if you read back earlier e-mails. The problem is, that indeed it could not be delivered, and now I have no clue where my stuff is at since there wasn't a note, message, e-mail or anything telling me where my package went. I am kinda bummed by your lack of assistance, even though you are saying you are happy to assist me.
I do not feel like calling all possible mail carriers in this country because that would take me a day probably, and I am pretty sure without result as I have no useful information about my package, other than my address. I'd also like to hear a solution I can use and not one that says: "Here, call this American number for free but not really since you do not live here. Oh, by the way, if you check this website it says something you already told us before".
De NLse post bereidt het voor op levering?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pehehe happy to assist youquote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik was al begonnen aan een mail terug naar die fuckers:
[..]
Terecht beaus.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga gewoon net doen alsof ik nog niet die veranderde status heb gezienen die mail sturen. Ben beaus.
Pahahahahquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had van de week zoveelin een restaurant wat betreft vegetarisch eten dat ik een heule slinger kon maken
![]()
- Ik ging bij een Argentijns restaurant eten als vegetariër:
(ging met iemand die dol is op vlees, diegene mocht het restaurant kiezen)
- Op de website stond "ruime keuze aan vegetarische gerechten", ze hadden precies 1 gerecht:
(ik was uitgegaan van 2)
- De oberin ging mij heel uitgebreid uitleggen dat er wel koksroom door de soep zat. Heb haar even het verschil tussen vegetarisch en veganistisch uitgelegd:
- Ik kreeg een gigantisch bord met allemaal verschillende ellende (doen ze vaak: weinig keuze voor vegetariërs en echt lekker is het niet, maar je krijgt wel heul veul want dat maakt alles goed):![]()
- Er zat automatisch een voorgerecht bij, maar ik zat na het voorgerecht dus al min of meer vol:
(gelukkig was het niet zo lekker, dus ik miste niks)![]()
Extragratis bonus: Ik typte eerst vaginistisch ipv veganistisch
![]()
![]()
![]()
Toen ik nog vegetarisch was en op vakantie ging met een georganiseerde reis moest ik in elk hotel weer uitleggen dat ik vegetarisch was. In Polen snapten ze dat niet zo en toen kreeg ik een bord waar ze gewoon het vlees hadden weggelaten. Zo van, dan eet je maar minder.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had van de week zoveelin een restaurant wat betreft vegetarisch eten dat ik een heule slinger kon maken
![]()
- Op de website stond "ruime keuze aan vegetarische gerechten", ze hadden precies 1 gerecht:
(ik was uitgegaan van 2)
- De oberin ging mij heel uitgebreid uitleggen dat er wel koksroom door de soep zat. Heb haar even het verschil tussen vegetarisch en veganistisch uitgelegd:
- Ik kreeg een gigantisch bord met allemaal verschillende ellende (doen ze vaak: weinig keuze voor vegetariërs en echt lekker is het niet, maar je krijgt wel heul veul want dat maakt alles goed):![]()
- Er zat automatisch een voorgerecht bij, maar ik zat na het voorgerecht dus al min of meer vol:
![]()
![]()
![]()
Ik zou er EINZ achter zettenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik was al begonnen aan een mail terug naar die fuckers:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
- Ik ging bij een Argentijns restaurant eten als vegetariÃĢr:
(ik was uitgegaan van 2)
- Ik kreeg een gigantisch bord met allemaal verschillende ellende (doen ze vaak: weinig keuze voor vegetariÃĢrs en echt lekker is het niet, maar je krijgt wel heul veul want dat maakt alles goed):![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
(ik was uitgegaan van 2)
![]()
![]()
![]()
hoax, je kan heul niet vegetarisch zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Toen ik nog vegetarisch was en op vakantie ging met een georganiseerde reis moest ik in elk hotel weer uitleggen dat ik vegetarisch was. In Polen snapten ze dat niet zo en toen kreeg ik een bord waar ze gewoon het vlees hadden weggelaten. Zo van, dan eet je maar minder.
Is me ook regelmatig gebeurd, omdat ze dan gewoon niks vegetarisch op de kaart hebben staan.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Toen ik nog vegetarisch was en op vakantie ging met een georganiseerde reis moest ik in elk hotel weer uitleggen dat ik vegetarisch was. In Polen snapten ze dat niet zo en toen kreeg ik een bord waar ze gewoon het vlees hadden weggelaten. Zo van, dan eet je maar minder.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, je kan heul niet vegetarisch zijn
Ik ben altijd zo snel klaar in restaurantsquote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef Dwyn het volgende:
Sowieso zijn restaurants drama met vegetariërs. Gegrilde courgettes en groentelasagne. Lekker origineel!
Je wil ze de kost niet geven die het serieus NIET weten.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, die opmerking heb ik in de 8 jaar dat ik VEGETARIËR was niet eerder gehoord.
zeg het dan ook goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, die opmerking heb ik in de 8 jaar dat ik VEGETARIÃR was niet eerder gehoord.
lust ik allebei nietquote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
jullie vergeten de gebakken camembert en de salade met geitenkaas, appel en walnoten
Is er een punt dan?quote:
Dat was toch al bekend?quote:
schrijvers? Ik eet daar altijd de vega hapquote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Debsterr het volgende:
Hier in Eindhoven hebben ze 1 restaurant dat juist best veel vegetarische keuze heeften goed ook! Niet dat ik die rotzooi moet, maar als je daar van houdt is het wel fijn.
Dus als jij de bbq hebt mag ik daar mijn eten halen zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schrijvers? Ik eet daar altijd de vega hap
ik heb een heul vegetarisch restaurant in de straat jonge
Nein Bij Onsquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schrijvers? Ik eet daar altijd de vega hap
ik heb een heul vegetarisch restaurant in de straat jonge
Dat we graag de taalnasi uithangen?quote:
ik wil best wat quornworsten voor je halen heurquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als jij de bbq hebt mag ik daar mijn eten halen zeker
Ik bedoel meer van, als iets bekend is, mogen we er niet meer over praten?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat we graag de taalnasi uithangen?
Vissen zijn ook beestjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... dan kies je toch gewoon een visgerecht uitVeel restaurants hebben dat toch wel............ (of zeg ik nu iets ontzettend doms.. dat idee heb ik wel want jullie praten alleen over groentes enzulks
)
* PriemGirl gaat alvast achter het gordijn zitten
(en net kwam dhl langs woeiiii![]()
)
Officieel eet een vegetariër ook geen vis.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... dan kies je toch gewoon een visgerecht uitVeel restaurants hebben dat toch wel............ (of zeg ik nu iets ontzettend doms.. dat idee heb ik wel want jullie praten alleen over groentes enzulks
)
)
Vegetariërs die ik kende aten allemaal vis... wat ik dus ook al zo'n onzin vond... wellicht dat ik er zo'n dom beeld bij heb danquote:
een vis is ook een dier, en derhalve niet vegaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
)
)
Ja mensen die ik ken ookquote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vegetariërs die ik kende aten allemaal vis... wat ik dus ook al zo'n onzin vond... wellicht dat ik er zo'n dom beeld bij heb dan![]()
Ooooo wat een nep-vege's had ik zeg !!!!! tssss....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Officieel eet een vegetariër ook geen vis.
Dat zeg ik toch heul niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van, als iets bekend is, mogen we er niet meer over praten?
Pehehe je kunt beter veganistisch dan vaginistisch zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
(ik was uitgegaan van 2)
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil best wat quornworsten voor je halen heur
Theheh nu zit ik weer te giechelen om het vaginistich... VAGIN !!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pehehe je kunt beter veganistisch dan vaginistisch zijn
pak koekjes?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik eet geen vis, die heeft ook een moeder
[..]![]()
![]()
Waarschijnlijk ben ik met wat stokbrood, wat pindasaus en wat schijven komkommer ook al heul blij, zie mijn gewoontes omtrent het avondeten![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kinderen in mijn groep die vegetarisch zijn eten ook vis, maar dat moet van hun ouders. Die zijn op eigen initiatief vegetarisch geworden en de ouders willen dat ze nog wel voedingsstoffen binnenkrijgen ofzo.
Ik ben op mijn 8e gaan weigeren om nog maar iets wat een moeder heeft te eten, mooi dat ik ook geen vis ging eten, want dat is zielug![]()
Thehehe...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe...![]()
faq wat ben ik makkelijk te entertainen
Heerlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Dwyn het volgende:
Bleh, morgen en zaterdag bij mijn ouders slapen. Op een luchtbed, want ik heb geen kamer meer.
Zo'n kind kan jij ook krijgenquote:
O god, net als van die mensen die geen paarden etenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik ben wel zo hypocriet dat ik geen knijntjes eet.. want knijntjesssss![]()
niet, al mijn kinderen zullen van vlees zijn gemaakt!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n kind kan jij ook krijgen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O god, net als van die mensen die geen paarden eten
Skippybiefstuk.quote:
o had ik hem ook gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, al mijn kinderen zullen van vlees zijn gemaakt!
Ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet ook geen konijn, want ik vind het gewoon niet zo lekker
En weer gaat het hele punt van het bericht verlorenquote:
KAN HEUL NIET WANT JE HEBT MIJN NUMMER NIETquote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
IK GA 2 TOT 5 MEI IEDEREEN PLAT SMS'EN.
quote:Lisa says:
12/04/2012 at 17:03
oke
deze site heet beautygloss en geen kookgloss
kijk je vroeg toen of het in plaats vna het zondagsmasker kon soms ik vond dat goed maar nu doet je het ook door de weeek
ik vind het wel een beetje jammer dat het zo is gelopen maar goed
hopelijk was dit de laatste keer
x
GEZELLIG!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
IK GA 2 TOT 5 MEI IEDEREEN PLAT SMS'EN.
Op de locatie waar jij dan aan het werk bent?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Dwyn het volgende:
Oh kutje, de grote baas komt morgen langs op het werk.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KAN HEUL NIET WANT JE HEBT MIJN NUMMER NIET
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Op de locatie waar jij dan aan het werk bent?
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KAN HEUL NIET WANT JE HEBT MIJN NUMMER NIET
OMG, zeg me dat je deze expres deed plz?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat we graag de taalnasi uithangen?
Like duh.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OMG, zeg me dat je deze expres deed plz?![]()
SMS ALL THE PEOPLE!quote:
Oeh, goeie.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SMS ALL THE PEOPLE!
Ik zou zo geneigd zijn om iemand te bellen en allebei de telefoon neer te leggen en dat de heule dag te laten liggen...
OMDAT HET KAN EINZ![]()
Had jij op je 8e al een eigen vriezer dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kinderen in mijn groep die vegetarisch zijn eten ook vis, maar dat moet van hun ouders. Die zijn op eigen initiatief vegetarisch geworden en de ouders willen dat ze nog wel voedingsstoffen binnenkrijgen ofzo.
Ik ben op mijn 8e gaan weigeren om nog maar iets wat een moeder heeft te eten, mooi dat ik ook geen vis ging eten, want dat is zielug![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... Misschien moet ik morgen even naar de Appie to go in A'foort
Ja heuj, dat weet ik toch niet?quote:
Taalnasi.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja heuj, dat weet ik toch niet?Bovendien ben ik slechts marginaal gefocust, want mijn kind krijst de hele boel bij elkaar
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik stel me daarbij voor dat het van lettervermicelli gemaakt is
Scherpquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had jij op je 8e al een eigen vriezer dan?![]()
(omdat je net zei dat je tig maaltijden met vlees weg moest gooien toen je vegetariër werd..)
Kookglossquote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niet de laatste keer was krijg je strafwerk Masja!![]()
(weet niet of dit hetzelfde comment is als dat van fiets, ik kon zijn link niet zien want ban)
Masja vindt je tof.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik snap het niet
http://www.beautygloss.nl(...)ge-2/#comment-450765
Ik zie huel niet naar welke reactie hij gaatquote:
quote:Fiets says:
12/04/2012 at 20:19
Maar, waar staat nu hoe ik de kip op mijn gezicht moet smeren? :S
quote:Mascha says:
12/04/2012 at 20:24
LOVE IT![]()
Ik was hetzelfde aan het doenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie huel niet naar welke reactie hij gaatWat had je gepost dan?
*edit: nevermind.... gezocht op fiets![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Tot ze weet dat je op fok zit. Dan instant-hate![]()
Pehehe inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
Tot ze weet dat je op fok zit. Dan instant-hate![]()
Tis vast snel reclamequote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf... gisteren ook al.. film net begonnen: gotta pee.......
Oh, dat lijkt me vreselijk irritant!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor.. schooenmoeders zou morgen mijn jurk halen en dan zou ik zaterdag (na mijn proefkapsel) nog eens langs gaan zodat ze kan kijken hoe of wat en dat ik laatste keer nog aandoe voor dag zelf... Vanavond moest cif pak passen; maar is iets nog niet goed dus vlg week vrijdag moet ie opnieuw. Gaat schoonmoeder de jurk dus volgende week vrijdag ophalen. Maar dat weekend zijn we dan naar belgië... Dus dan moet ik vrijdagavond snel nog passen om te kijken of het wel goed is (ze moesten nog 1 iets verstellen).
Ik kan hier zo slecht tegenKlopt het niet meer in mijn schema/hoofd.................
![]()
Dat lijkt me zwaar klote zegquote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor.. schooenmoeders zou morgen mijn jurk halen en dan zou ik zaterdag (na mijn proefkapsel) nog eens langs gaan zodat ze kan kijken hoe of wat en dat ik laatste keer nog aandoe voor dag zelf... Vanavond moest cif pak passen; maar is iets nog niet goed dus vlg week vrijdag moet ie opnieuw. Gaat schoonmoeder de jurk dus volgende week vrijdag ophalen. Maar dat weekend zijn we dan naar belgië... Dus dan moet ik vrijdagavond snel nog passen om te kijken of het wel goed is (ze moesten nog 1 iets verstellen).
Ik kan hier zo slecht tegenKlopt het niet meer in mijn schema/hoofd.................
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40098387/quote:
quote:
Dat is niet duur.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40098387/
Want hij stond in de koopjeshoek, showmodel voor maar 59 euro. Dus nouja, toen toch maar meegenomen.
[..]Maar er gaat een roze sprei overheen.
Precies, 60 euro voor een zo-goed-als-nieuwe bank vond ik wel een goede deal.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is niet duur.
Leuk modelletje
Nope... en daarom wou ik het ook doen.. Maar ja.. als schoonmoeder het niet boeiend vindt; prima johquote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me vreselijk irritant!![]()
Maar dan kan je dus ook niet jurk in combi met proefkapsel bekijken?
Zou wel uitleggen waarom je het vervelend vindt hoor. Dan denkt ze iig ook even aan hoe het voor jou is.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope... en daarom wou ik het ook doen.. Maar ja.. als schoonmoeder het niet boeiend vindt; prima johik pas me wel weer aan
Nah.. laatste tijd al zoveel gezeik met schoonfamilie; ik ben er klaar mee. Ik ga vlg week wel passen en hopelijk is het meteen goed. Klaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zou wel uitleggen waarom je het vervelend vindt hoor. Dan denkt ze iig ook even aan hoe het voor jou is.
Ik vind het volkomen terecht hoor als je het hier niet mee eens zou zijn! Wat nou als het niet goed versteld is en je moet nog eens? Dan is het al je trouwdagquote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope... en daarom wou ik het ook doen.. Maar ja.. als schoonmoeder het niet boeiend vindt; prima johik pas me wel weer aan
?quote:Hi Mirjam,
Congratulations! If you would like to pay for shipping we will be glad to send you your free product as shipping is only free within the United States! Please advise.
Thanks so much!
En dat, je jurk moet gewoon goed zitten!!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind het volkomen terecht hoor als je het hier niet mee eens zou zijn! Wat nou als het niet goed versteld is en je moet nog eens? Dan is het al je trouwdag
Dafuq. Krenten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:
ik dus wat winnen op feestboek
krijg ik mail:
[..]
?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:
krijg ik mail:
[..]
?
The fuck! En er stond niet voor het meedoen dat het US only was?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:
krijg ik mail:
[..]
?
dafaq ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Mirjam het volgende:
krijg ik mail:
[..]
?
quote:erm, I won, so I don't expect having to pay for shipping..?
Ja doe esquote:
ik bied 10 centquote:
quote:
Wel een extra stevige hoop ik?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik bied 10 centen een extra grotes kartonnen doos
Eigen stekkie
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Och Priem, dat zou mij toch zķ tegern de haren instrijken he? Maargoed, je was er al klaar mee dus laat ik ook mijn mond maar houden
Je krijgt een doos. Daarmee moet je het maar doenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wel een extra stevige hoop ik?
Ik heb wel een vuilniszak voor in de kartonnen doos... Blijft je bips tenminste droogquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wel een extra stevige hoop ik?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Je krijgt een doos. Daarmee moet je het maar doen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vuilniszak voor in de kartonnen doos... Blijft je bips tenminste droog
Pehehehhe ik lollerde want ik snap em.....quote:
moest je 'm uit je doos graven?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
In mijn verdediging: de wekker ging vroeg.
Leuk!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40098387/
Want hij stond in de koopjeshoek, showmodel voor maar 59 euro. Dus nouja, toen toch maar meegenomen.
[..]Maar er gaat een roze sprei overheen.
Ja. WEET JE HOE LANG DAT DUURT ALS JE NOG HALF SLAAPT.quote:
Ew.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Incantrix het volgende:
En nu heb ik Akira-beelden in mijn hoofd, van zo'n groeiende homp vlees met ranzige adertjes enzo
wel die haarkruller gevonden die je al járen kwijt wasquote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja. WEET JE HOE LANG DAT DUURT ALS JE NOG HALF SLAAPT.
De rest van de zooi die je tegenkomt hebben we het maar niet over.
Het was een stijltang.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel die haarkruller gevonden die je al járen kwijt was
Lol neuuuhhh dat meen je nietquote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Mirjam het volgende:
de feestboekpagina waar ik wat gewonnen heb is verdwenen, dafuq
mja, maar wel nadat ze mijn adres en het us-adres van mijn swappert hebben, het wordt raarder en raarder ditquote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol neuuuhhh dat meen je nietStelletje sukkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |