Betekend dit dat we afscheid gaan nemen?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, zonder in detail te treden denk ik dat hij niet een gemiddelde 12 jarige isbedankt voor jullie hulp! Als het echt niet lukt laat ik nog wel wat van me horen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Betekend dit dat we afscheid gaan nemen?
quote:![]()
Shakin_70 is elvis2010..
Ik sta onder jouw naam ;p
Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef ABundy het volgende:
Waarom loopt iedereen nu rond met een M26 met slugrounds rond?!!! aargh!
*offtopic
Wie de neuk is shakin? Zie zijn nickname niet bij OP staan.
http://www.ehow.com/how_8419217_switch-sony-bravia-game-mode.html
http://www.goeievraag.nl/(...)dmodus-opslaan.75360
Misschien dat dat je kan helpen met je game modus op je Sony tv. Geen game modus op een Sony tv lijkt me nogal faal aangezien alle Sony producten wel goed samengaan, dus ook de ps3.
En bepaal jij dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:28 schreef MPC60 het volgende:
Het spijt mij maar liever zie ik je zoontje van 12 niet in Battlefield, ik zal wel een zeikerd zijn maar hij heeft er simpelweg niks te zoeken. Het is een spel voor volwassenen en niet voor kleine kinderen.
Ahem, leeftijdsindicatie.quote:Die leeftijdsrestricitie is er niet voor niks en ik hoop dan ook dat EA voet bij stuk houd, wat ze meestal ook doen.
En jij bepaald dat dat niet zo is?quote:
Stel je niet aan. BF3 heeft amper bloed.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef MPC60 het volgende:
Kijk als jij als ouder je 12 jarige zoon hier aan bloot wil geven moet je dat vooral doen, ik neem dan alleen je ouderlijke eigenschappen in twijfel en dat zal ik dan ook zeker blijven doen.
Stel je niet aan manquote:Op donderdag 19 april 2012 12:31 schreef MPC60 het volgende:
Kijk als jij als ouder je 12 jarige zoon hier aan bloot wil geven moet je dat vooral doen, ik neem dan alleen je ouderlijke eigenschappen in twijfel en dat zal ik dan ook zeker blijven doen.
Mensen die nu komen met maar vroeger speelden wij dat ook hoor![]()
die vergeten even de vlucht die graphics hebben genomen in de afgelopen 5 jaar, vooral op console. Waar je in goldeneye duidelijk op een paar pixels schoot is dat in BF wel anders.
Daarbij komt dan nog de online community die niet al te vriendelijk is, alleen gister kreeg ik al drie verschillende berichten van spelers die er niet mee om kunnen gaan. De fuck en you vloog mij om de oren.
Dit zijn allemaal dingen die je als ouder in beschouwing moet nemen, het is niet even simpel een spel er in doen om niet meer over je kind te hoeven na denken. Pfoee makkelijk zon xbox, is ie tenminste heel de dag stil.
En mensen bruut vermoorden mag dan wel van je? Rare redenatie.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, hij zit op het internet toch? een half naakte vrouw in een video hoeft voor mij ook niet eigenlijk. maar da's een andere discussie.
Dat weet ik nog van BF2 op de pc, die krijg ik voor mijn twaalfde verjaardag.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:24 schreef Catkiller het volgende:
Die paar pixels in Goldeneye deed je hetzelfde mee als dat je met die vele pixels in BF3 doet, je schiet er op tot ze naar de grond vallen. Het hele idee is precies hetzelfde. De haatberichten krijg je vooral als je goed bent, als 12-jarige die nu nog maps moet ontdekken en wapens moet leren beheersen zal dat wel wat tijd kosten als die er ooit al komt. Daarnaast zijn mij vast wel ergere dingen op (de basis)school om mijn oren gevlogen dan ooit op Xbox live denk ik.
Menig volwassene die kinderlijk gedrag vertoont om de berichten die je soms krijgt maar als voorbeeld te nemen. Had ook een Amerikaan waar ik soms mee speelde die zelf speelde en zijn zoontje die ergens rond de 10 zal zijn geweest nam het dan soms over, kon er altijd wel om lachen en hield me dan ook altijd gewoon wat rustiger als het slecht ging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |