SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Baby darling doll face honey
volgens mij volgend jaar pasquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is het ookMaar jij mag dit jaar alleen nog injecteren denk? Is ook al tof hoor
Maar venapunctie is iets moeilijker en dus toffer
Nee ik vind het tof!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOH, ik dacht dat jij zelf geprikt werkt. Ohhh, vind je dat niet eng? En wat als je nou 1000 keer mis prikt
!
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Need a mediiiic !!wat prik in mn cola svp
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef JanPiraat het volgende:
Need a mediiiic !!wat prik in mn cola svp
nee, ja dat kan. Geen dank.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Wart01 het volgende:
hoi ik vraag het maar ff hier maar is er ook een chat voor nieuwe gebruikers op fok? ben al in een paar geweest maar niet iedereen is altijd even aardig? alvast bedankt voor het antwoord!
Het antwoord ligt in je hartquote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Wart01 het volgende:
hoi ik vraag het maar ff hier maar is er ook een chat voor nieuwe gebruikers op fok? ben al in een paar geweest maar niet iedereen is altijd even aardig? alvast bedankt voor het antwoord!
Hoi, welkom hier! Wij zijn heel aardig, zolang jij ook aardig bentquote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Wart01 het volgende:
KLINKSquote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, ja dat kan. Geen dank.
quote:
OHHH!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
KLINKSNou is het net of we gemeen zijn.
dankje ik ben eigenlijk altijd aardig hoor!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier! Wij zijn heel aardig, zolang jij ook aardig bent
Saaiquote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dankje ik ben eigenlijk altijd aardig hoor!
Dat is mooi! Voorwaarde is wel dat je de OP leest. Eventuele vragen zullen wij met liefde beantwoorden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dankje ik ben eigenlijk altijd aardig hoor!
nouja bijna danquote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Saaiwie is er nou altijd aardig
Openingspost. Eerste post van een topic.quote:
Dat mag wel hoor. Toedeloe.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Wart01 het volgende:
sorry dat ik even wegmoet maar ik heb trek dus ga even eten ok? tot straks!
ok dankje ga nu eten dus straks kom ik nog even terug :/quote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Openingspost. Eerste post van een topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |