Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
that's why I'm fucking
en jij "naast een meisje ligt naakt te schuren zonder hem erin te stoppen, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep..........
Nee, dat wil ik niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende: [..] ovo word wakker
mooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
![]()
Dat zijn jou woorden ;-)quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.
Als ik moet kiezen tussen MAT en Skv ja dan wint Skv met vlag en wimpelquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee jij bent echt veel cooler. Stoere boy.
Die hoort echt in de hall of fame van Fok!Quotesquote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende: [..] ovo word wakker mooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Is de sleutel kwijt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
óf die t moet weg, óf die komma hoort daar niet.quote:
Wat, is 't al Sinterklaas?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef shifto het volgende:
ovo word wakkermooie getinte jonge die je cadeautjes geeft, wil je wel hè
Oh ja shitquote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
óf die t moet weg, óf die komma hoort daar niet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
XO till we overdose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |