quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alleen als ze door de overheid een spreekverbod krijgen. Maar op welke mensen doel je precies?
Nou, heel toevallig heeft half nederland nu naar die poster gekeken. Degene die hem verspreidde zal wel blij zijn met al die aandacht.quote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee want in het westen boeit niemand dit soort reclame wat behalve opgefokte woestijnmannetjes.
Ik bedoel het in de trand van:quote:Op zondag 15 april 2012 00:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, heel toevallig heeft half nederland nu naar die poster gekeken. Degene die hem verspreidde zal wel blij zijn met al die aandacht.
Wat een toeval.
quote:Het lijkt er op dat het Westen bezig is de tool van de man useless te maken door deze continue in erekte staat te brengen, behalve in de slaapkamer.
Die vinden dat ook een probleem. Het gaat meer om hoe je er op reageert toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Seksueel getint is niet alleen een probleem voor moslims hoor.. Christenen en joden horen wat jou betreft ook niet in Nederland?
Vrouwen sloopten vroeger sexshops en maakten met verf en boycotacties en dergelijke snel een eind dit soort reclame-uitingen. Dus, tja, zo'n met plakband vastgeplakte vuilniszak valt dan nog wel mee.quote:Op zondag 15 april 2012 09:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die vinden dat ook een probleem. Het gaat meer om hoe je er op reageert toch?
Dan kan ik het me nog steeds niet voorstellen. Als onze cultuur ze niet bevalt en ze vinden hun geloof en cultuur zó fucking fantastisch dan moeten ze optiefen naar hun eigen land waar ze hun cultuur in alle glorie mogen meemaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:18 schreef themole het volgende:
Wat is daar sexy aan, als het nou lingerie was had ik het me nog enigszins kunnen voorstellen.
Nee, we gaan onze cultuur mergen c.q. samensmelten met die van jullie, we moeten aan beiden kanten water bij de wijn doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan kan ik het me nog steeds niet voorstellen. Als onze cultuur ze niet bevalt en ze vinden hun geloof en cultuur zó fucking fantastisch dan moeten ze optiefen naar hun eigen land waar ze hun cultuur in alle glorie mogen meemaken.![]()
Wijn wordt niet lekkerder als je er water bij doet. Maakt niet uit in welke fles wijn je het wilt gieten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, we gaan onze cultuur mergen c.q. samensmelten met die van jullie, we moeten aan beiden kanten water bij de wijn doen.²
Wij drinken er dan ook niet uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wijn wordt niet lekkerder als je er water bij doet. Maakt niet uit in welke fles wijn je het wilt gieten.
Oh nee, dat is ook zo. Dan kun je het ook makkelijk zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij drinken er dan ook niet uit.²
We moeten niets, bovendien heeft de islam zelfs meer ruimte in NL dan welk andere religie dan ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, we gaan onze cultuur mergen c.q. samensmelten met die van jullie, we moeten aan beiden kanten water bij de wijn doen.²
Bron?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We moeten niets, bovendien heeft de islam zelfs meer ruimte in NL dan welk andere religie dan ook.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef ad0rable het volgende:
Omdat er wat getranscribeerd Arabisch staat is het meteen een 'moslimprotest'?
Well excuse the fuck out of me, maar als Breivik zegt dat hij in naam van de Europese identiteit handelt zien wij hem toch ook niet als de vertegenwoordiger van Europa?
Geen bron? Hoe verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zoek zelf, ik ben je dienstmeid niet.
quote:
Jullie zijn toch niet gehandicapt of zo om het woord aggressie in ziekenhuis, klappen arts, Zwemuurtjes, gratis taxi, breiclubjes, aparte loketten e.d. in te typen?quote:
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat het allemaal niet waar is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef ems. het volgende:
Oh nee hoor, maar als je zo'n opmerking maakt is het wel handig om dat even te staven. Ik zie liever ook zo min mogelijk reli-gekkies in Nederland
M.a.w. Die opmerking van jou over moslims was onzin
Dat bericht van jou is vrij veilig te negeren ja. Ik hoopte dat je wat cijfertjes had om het te onderbouwen want ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe inzichten over het falen van een godsdienst in de maatschappij. Helaas, helaas.quote:
Er is heel veel waar over moslims en ook over gristenen, maar random onzin erover roepen brand zelfs ik me niet aan.quote:Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat het allemaal niet waar is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |