Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
had 'm toch onbewustquote:
waarom verkopen die van mij niet danquote:Op donderdag 12 april 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had er voor vannacht 2 opgezet voor 4k. Vanmiddag startte ik FIFA op en toen zag ik een rood 1'tje. Bleek dat er juist 1 voor 9k was gekocht.FIFA Community
Zonde dat een HD PVR zo duur is, dan had ik soms ook wel van dat soort goals willen opnemenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
oh en beste online fut montage nog maar een keer posten=
Omdat jij er maar 3 hebt en ik 23. Ik verkoop er nu weer 1 per dag, dus theoretisch gezien zou jij er ongeveer 1 per week moeten verkopen. Gewoon volhouden en anders voor 3k-4k erop pleuren, dan ben je 'm binnen het uur kwijt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom verkopen die van mij niet dan
Met je rechterknuppeltje naar links dacht ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand nou hou je deze celebration doet?
Y ingedrukth oudenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:50 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand nou hou je deze celebration doet?
Heb je ooit weleens zo'n goal gemaakt?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde dat een HD PVR zo duur is, dan had ik soms ook wel van dat soort goals willen opnemen
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens zo'n goal gemaakt?
Zieke skiller, maar heeft weinig meer met voetbal te maken. Daarom is er FIFA Street.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
lindgren die chest flick he, als je hem eenmaal inde lucht hebt moet je dan iets met het linker pookje nog voordat je die rechter drie keer indrukt. Hij is nu twee keer gelukt maar weet nou niet of het te maken had omdat ik iets metdie linker pook deedquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zieke skiller, maar heeft weinig meer met voetbal te maken. Daarom is er FIFA Street.
Ga maar eens Street online speler, allemaal sweaty afleggersquote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zieke skiller, maar heeft weinig meer met voetbal te maken. Daarom is er FIFA Street.
Hehe ik won net 8-1 van een kerel terwijl mijn keeper 13 saves had en zijn keeper 1 save.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef Walxie het volgende:
1-0 verloren van Braziliaans miljoenenteam, hij scoorde met een afleggertje.. wat ga ik toch weer lekker om met de kansen.
Je moet omhoog flicken, maar voordat 'ie die actie uitvoert al klikken op R3.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
lindgren die chest flick he, als je hem eenmaal inde lucht hebt moet je dan iets met het linker pookje nog voordat je die rechter drie keer indrukt. Hij is nu twee keer gelukt maar weet nou niet of het te maken had omdat ik iets metdie linker pook deed
Inderdaad, maar toch blijft ik het niet echt eerlijk vinden.. nu tegen een BPL team met op de twee CAM's Bale en Young.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe ik won net 8-1 van een kerel terwijl mijn keeper 13 saves had en zijn keeper 1 save.
Verschil moet er zijn
oke ff proberen thnxquote:Op donderdag 12 april 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet omhoog flicken, maar voordat 'ie die actie uitvoert al klikken op R3.
Je tikt dus je linkerstick omhoog, maar voordat ie die actie uitvoert op het veld moet je al R3 klikken.. Lastig uitleggen, maar je moet al klikken voordat ie flickt zegmaar.
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef Walxie het volgende:
Rijst, wanneer gaan wij om je team spelen?!
Haha nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef Walxie het volgende:
Rijst, wanneer gaan wij om je team spelen?!
Als je verliest wel eerlijk geven danquote:
Ik speel 2:1. Maar inderdaad; ik wil het eigenlijk vaak te mooi doen. Ik ben wel vaak de veel betere partij en als ik écht wil win ik ook de meeste potjes wel, maar ik scoor liever met een chestflick halve omhaal (quote:Op donderdag 12 april 2012 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
Lindgren hoe kan het dat je record zo matig is dan? Toen je tegen mij speelde leek je het skillen wel aardig onder de knie te hebben. Online ook 90 min met skillen bezig ofzo ipv ook af en toe scoren?
Als ik win dan mag ik een speler uitkiezen van je team. Geen zorgen ik zal niet voor de beste gaan.quote:
De enige waardevolle is Ibra, maar ik weet denk ik al voor wie je gaat!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik win dan mag ik een speler uitkiezen van je team. Geen zorgen ik zal niet voor de beste gaan.
hahaha k duidelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik speel 2:1. Maar inderdaad; ik wil het eigenlijk vaak te mooi doen. Ik ben wel vaak de veel betere partij en als ik écht wil win ik ook de meeste potjes wel, maar ik scoor liever met een chestflick halve omhaal () de 1-1 dan met een cutback de 2-1.
Ik betrapte mezelf erop dat ik bij het maken van elk team wel een paar skillers er inwerk, onbewust.![]()
Ik had zelfs met m'n 5-2-1-2 sweaty team Carlos Eduardo op CF, alleen maar met hem lopen kloten.
Je spitsen hoef ik niet. Dat vind ik zielig voor jequote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef Walxie het volgende:
[..]
De enige waardevolle is Ibra, maar ik weet denk ik al voor wie je gaat!
Heb Suaréz btw nog niet, ga voor Balzak!!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je spitsen hoef ik niet. Dat vind ik zielig voor jeHebben we een deal?
Het drie keer klikken is het probleem niet, hij mislukt steeds en dan wipt die de bal tussen zijn voeten op.. die toturials helpen me ook niet echt. Moet je een bepaalde hoek staan of maakt dat niet uit?quote:
Stuur nog eens?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef marcie216 het volgende:
@el blanchito
Ja is dat op ps3?
En GJE, kijk je dm.
geef de stream maarquote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die dit live willen meemaken?
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
De afmaking van Rijst! Walxie!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
Wat is op PS3? Die pricefix?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef marcie216 het volgende:
@el blanchito
Ja is dat op ps3?
En GJE, kijk je dm.
Haha moest hem nog typen :p.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stuur nog eens?
Niks ontvangen
Het is supereenvoudig als je 'm eenmaal doorhebt. Je houdt de linkerstick omhoog als je aan het hooghouden bent (dan flickt ie 'm omhoog), maar voordat die animatie wordt ingezet, klik je 3x op R3. (blijven klikken kan ook) En L2 daarbij ingedrukt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het drie keer klikken is het probleem niet, hij mislukt steeds en dan wipt die de bal tussen zijn voeten op.. die toturials helpen me ook niet echt. Moet je een bepaalde hoek staan of maakt dat niet uit?
Ja, want dan wil ik volgende x wel meedoen?quote:
Nein danke.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef Rijst het volgende:
Als je een goede speler weet voor een pricefix moet je maar ff DMenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, want dan wil ik volgende x wel meedoen?
wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 15:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat jij er maar 3 hebt en ik 23. Ik verkoop er nu weer 1 per dag, dus theoretisch gezien zou jij er ongeveer 1 per week moeten verkopen. Gewoon volhouden en anders voor 3k-4k erop pleuren, dan ben je 'm binnen het uur kwijt.
Ik DM ook met GJE nu, maar als jij goede hebt kaat weten, ik doe mee!!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je een goede speler weet voor een pricefix moet je maar ff DMen
Oke dan nogmaals proberen voor die omhoog flick animatie klikken dan, dat linker pookje doe je na de omhoog flick niks meer mee? gewoon terug op z'n plek als t warequote:Op donderdag 12 april 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is supereenvoudig als je 'm eenmaal doorhebt. Je houdt de linkerstick omhoog als je aan het hooghouden bent (dan flickt ie 'm omhoog), maar voordat die animatie wordt ingezet, klik je 3x op R3. (blijven klikken kan ook) En L2 daarbij ingedrukt natuurlijk.
Ik weet niet zeker.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:14 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke dan nogmaals proberen voor die omhoog flick animatie klikken dan, dat linker pookje doe je na de omhoog flick niks meer mee? gewoon terug op z'n plek als t ware
kan je het een keer precies uitleggen aubquote:Op donderdag 12 april 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker.Ik doe het onbewust. Het kan zijn dat je die in moet houden. Zoiets is het geloof ik.
Hooghouden, tikje omhoog 3x R3 en klaarquote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je het een keer precies uitleggen aubheb het zovaak geprobeerd hei n de arena en krijg het niet voor elkaar
nog meer nutteloze posts?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hooghouden, tikje omhoog 3x R3 en klaar
Zo moet de chestflick gewoonquote:
Correctquote:Op donderdag 12 april 2012 16:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dus als Walxie wint krijgt hij Rijst zijn hele team?
Ik zou IF remy nemen! Zeer tevreden over hem!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
http://futhead.com/12/squad/450343
Dit gaat hem worden. Iemand nog suggesties voor de overgebleven plek?Menez en Ben Arfa wacht ik wel mee tot na dit weekend. Even afwachten wat de prijzen gaan doen..
Ik moest hardoplachen om Holst.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit gaat hem worden. Iemand nog suggesties voor de overgebleven plek?Menez en Ben Arfa wacht ik wel mee tot na dit weekend. Even afwachten wat de prijzen gaan doen..
LB is een moeilijke zaak. heb wel een silveren LB uit Belgie gezien met 93 pace. SIF Remy ga ik denk ik wel proberen, al kan dit elftal waarschijnlijk pas na dit weekend starten.quote:
Dr. D. Aukema, professor in de FUT-kundequote:
Stap 1. Sta stil.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je het een keer precies uitleggen aubheb het zovaak geprobeerd hei n de arena en krijg het niet voor elkaar
Terwijl ik die tutorials gewoon goed na doe![]()
Ja, die heb ik ook op het lijstje staan inderdaad. Kan helaas niet beter. Maar ja, met zoveel pace in het elftal zou het ook geen probleem moeten zijn als de LB een keertje zoekgespeeld wordt. Genoeg lui die het even op kunnen vangenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dr. D. Aukema, professor in de FUT-kunde
Wat betreft je LB: Tshimanga (silver) of Holebas (silver IF).
sickquote:Op donderdag 12 april 2012 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
Post die vid van gister nog eens?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stap 1. Sta stil.
Stap 2. Ga hooghouden.
Stap 3. Flick je linkerstick omhoog
Stap 4. Houd je linkerstick daarna direct ingedrukt en druk tegelijkertijd R3 3x in.
Stap 5. Profit.
Luie haas.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post die vid van gister nog eens?
Wat is je rekening nummer dan maak ik even wat over! Hij is zo simpel als wat. vergat de l3 in te drukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stap 1. Sta stil.
Stap 2. Ga hooghouden.
Stap 4. Houd je linkerstick daarna direct ingedrukt en druk tegelijkertijd R3 3x in.
Stap 5. Profit.
Ik zou met wingers gaan spelen als je SIF Arfa en SIF Miralles wilt gebruiken want in die opstelling worden ze een beetje verkracht denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat is je rekening nummer dan maak ik even wat over! Hij is zo simpel als wat. vergat de l3 in te drukken
baaas, lag er dus aan dat het ziek snel moet allemaal, thx!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stap 1. Sta stil.
Stap 2. Ga hooghouden.
Stap 5. Profit.
Zal ik je ook een truukje leren? Mijn rekeningnummer is: 46.34.3....quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat is je rekening nummer dan maak ik even wat over! Hij is zo simpel als wat. vergat de l3 in te drukken
no problemo!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
baaas, lag er dus aan dat het ziek snel moet allemaal, thx!
Okiedokie.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
Zet Boateng er maar op voor 100k. Ik stuur je wel een trade offer.
is ie trouwens 4 of 5? wel baas als ie met Kandji kanquote:
5quote:Op donderdag 12 april 2012 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is ie trouwens 4 of 5? wel baas als ie met Kandji kan
Maar SIF Miralles is zo lastig in te passen in een 4-3-2-1 omdat hij in de griekse competitie speeltquote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zou met wingers gaan spelen als je SIF Arfa en SIF Miralles wilt gebruiken want in die opstelling worden ze een beetje verkracht denk ik.
Kiek 'um goan!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Luie haas.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119299175
Je kunt ook voor SIF Ribery gaan alleen daar zal wel een TOTY van verschijnen maar de NIF is ook behoorlijk goed dit jaarquote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar SIF Miralles is zo lastig in te passen in een 4-3-2-1 omdat hij in de griekse competitie speeltDan kan het alleen met Lukaku in de spits en SIF Hazard als CM. Maar komt SIF Hazard dan nog wel tot zijn recht?
http://futhead.com/12/squad/351176 (eigenlijk Marlos maar budget etc)quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 Belg gekocht, SIF MirallasVerder nog in de denk-fase
quote:
oh oke, welke formatie?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 Belg gekocht, SIF MirallasVerder nog in de denk-fase
Haha, heb atm alleen die. Wil even goedkoop Serie a maar al die mongolen worden gepricefixedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar dan wil ik niet tegen je zilver team.
haha helaas pindakaasquote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Me moeder vind het wel een knapperd, al getrouwd?
Zie mijn post, ik ga iets met Torres beginnen. Hij is wel een natte homo, maar op de een of andere manier speel ik beter dan met Ibra..quote:Op donderdag 12 april 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha helaas pindakaas![]()
Ik zou als ik jou was niet je team weer verkopen. Een betere spits dan Ibra is er niet. Geef het wat tijd
Haha, die onderste is echt een bizarre pace-aanvalquote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/351176 (eigenlijk Marlos maar budget etc)
en http://futhead.com/12/squad/313190 had ik ook nog gemaakt. Misschien kan je er iets uithalen, jouw budget sowieso een stuk groter dus meer mogelijk.
sif ramires ipv essien en if boateng etc ook mogelijk natuurlijk bv
Quotes zijn een beetje raar verwerkt door mijquote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4-1-2-1-2 als LM, voor 35K, dus dat is sowieso gunstig voor een eventuele verkoop. Met SIF Hazard als CAM, Gameiro en Menez als spitsen (IF OF SIF's) en Fellaini als CDM lijkt het me wel goed, maar mensen die met Mirallas gespeeld hebben zeggen weer dat hij op LM totaal niet tot zijn recht zal komen![]()
Kan dan een 4-3-2-1 met Lukaku in de spits, Hazard als CM als alternatief doen eventueel, maar ja, komt Hazard dan nog wel tot zijn recht? Dat zal toch de duurste speler uit mijn elftal worden..
oh oke, welke formatie?
Ja wat was dat wat jij postte wat iets met discriminatie te maken had?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
HEY DOE EENS NORMAAL JA JE MAG RIJST NIET DISKRIEMIENIEREN!!!11!!!einz!@
Daarom heeft hij het ook gewijzigd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja wat was dat wat jij postte wat iets met discriminatie te maken had?
Ik noemde hem voor de grap *********** en toen vond ie het niet leukquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja wat was dat wat jij postte wat iets met discriminatie te maken had?
Was het zo erg?quote:
Wil je perse met Miralles spelen?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die onderste is echt een bizarre pace-aanvalHeb er een screentje van gemaakt!
[..]
Quotes zijn een beetje raar verwerkt door mij
Aha.quote:
Ja, hoor er zoveel positieve geluiden over, daar wil ik mee gespeeld hebben voordat Fifa 13 in de schappen ligtquote:
Meisjes vinden het schattigquote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aha.
Dat is niet op zijn plek he
Maar tegen jou maken we dan op ons beurt geen Friesland grapjes toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef GuRBuH het volgende:
Lol, iedereen maakt asian-grappen over Rijst, opa grappen over Toefjes, balhaar grapjes over GJE en homo grapjes over pascal en ik mag niks
Het is gewoon zwaar kut dat Mirallas geen spits of RW is..nu zit je met 3 hele goede Belgen op LW/LM..allemaal IF. Imo is Lukaku een must have en die kan in ieder systeem spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die onderste is echt een bizarre pace-aanvalHeb er een screentje van gemaakt!
[..]
Quotes zijn een beetje raar verwerkt door mij
Wie is Pierre?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Nickskuh het volgende:
Net lekker gevoetbald in de tuin van Pierre
Volgens mij kun je dit ook in een 4-3-2-1 verwerken met 7 chem idd. Misschien wel een goed alternatiefquote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut dat Mirallas geen spits of RW is..nu zit je met 3 hele goede Belgen op LW/LM..allemaal IF. Imo is Lukaku een must have en die kan in ieder systeem spelen.
Ik vind 4-3-3 zelf niet fijn, maar dat is wel het beste systeem eigenlijk omdat Mirallas dan 7 chem heeft op RW (toch?):
IF Hazard - Lukaku - SIF Mirallas
IF Witsel- Fellaini - Naingolan (of IF De Bruyne)
Tshimanga - IF Vertonghen - Kompany - Odoi
IF Mignolet (UP Courtois is ook erg goed en een paar honderd K cheaper)
http://futhead.com/12/squad/450953quote:Op donderdag 12 april 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut dat Mirallas geen spits of RW is..nu zit je met 3 hele goede Belgen op LW/LM..allemaal IF. Imo is Lukaku een must have en die kan in ieder systeem spelen.
Ik vind 4-3-3 zelf niet fijn, maar dat is wel het beste systeem eigenlijk omdat Mirallas dan 7 chem heeft op RW (toch?):
IF Hazard - Lukaku - SIF Mirallas
IF Witsel- Fellaini - Naingolan (of IF De Bruyne)
Tshimanga - IF Vertonghen - Kompany - Odoi
IF Mignolet (UP Courtois is ook erg goed en een paar honderd K cheaper)
Nee dat kan dus niet, dat heb ik zelf en dan heb je 5 chem..al merk ik daar weinig van. Bij 4-3-2-1 heeft de winger links met de spits, RCM en CM..bij 4-3-3 alleen met spits en RCM. Volgens mij compenseren die landlinks dan een extra link, maar weet het niet zeker omdat ik 4-3-3 nooit gebruik,.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit ook in een 4-3-2-1 verwerken met 7 chem idd. Misschien wel een goed alternatiefMaar ja, straks uit eten, morgen auto toestanden en afreizen naar Duitsland, ik zal dit toch over het weekend heen moeten tillen. De Belgen doen dit jaar niet onder voor de Nederlanders. Met de verdediging erbij vind ik ze zelfs een stuk sterker
heb je geen 40k?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ziet er naar uit dat ik geld tekort kom voor m'n skillsquad
Al die spelers die ik heb zijn niet in die standaardpositie waarin ze ''gebouwd'' zijn zegmaar, kost veel meer door kaartenquote:
Ben uit de club gestapt, hele club is uit elkaar gevallenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben uit de club gestapt, hele club is uit elkaar gevallen
Er is nog nooit een homo grap over mij gemaakt. Ook niet nodig, want ik blijf toch liever bij de meisjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:55 schreef GuRBuH het volgende:
Lol, iedereen maakt asian-grappen over Rijst, opa grappen over Toefjes, balhaar grapjes over GJE en homo grapjes over pascal en ik mag niks
Ja what the fuck, ineens vindt iedereen het saai en wilt niet overstappen naar een andere club, dan niet tochquote:
Hso datdan :aquote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben uit de club gestapt, hele club is uit elkaar gevallen
Je mag met mij mee, maar de rest van de clubbers zoals Quel en Mootje zijn er mee gekaptquote:Op donderdag 12 april 2012 17:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hso datdan :a
Nu heb ik geen club meer
Ja in leeftijdscategorieën van de poll.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze moeten de community echt opdelen. Ik speel vaak gewoon chille wedstrijden... Maar af en toe speel ik gewoon tegen zulke noobs die gewoon alles doen om het bloed onder m'n nagels halen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
Quel tijd om Xbox Live aan te schaffen.We zullen je met open armen ontvangen.
Zo praat je niet over vrouwen!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen omdat het een kut heeft
Dan mag jij ook GJE, GRAPJE! HA! HA!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen omdat het een kut heeft
Met jou naarwaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je mag met mij mee, maar de rest van de clubbers zoals Quel en Mootje zijn er mee gekapt
Je heb toch al een chick?quote:
Andere club, Quel heeft geen zin om een andere club te joinenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Met jou naarwaar?
En pff quel.. Waarom stopt ze?
Je draait eromheen, je hebt toch een chick?quote:
Hmm, laat weten als je er een hebt! Dan join ik gelijk, ben beetje verslaafd aan clubben hahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Andere club, Quel heeft geen zin om een andere club te joinen
Nee tis uitquote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je draait eromheen, je hebt toch een chick?
Je liegtquote:
Ik zou het bijna doenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
Quel tijd om Xbox Live aan te schaffen.We zullen je met open armen ontvangen.
Ik wilde niet stoppen, maar ik had geen zin om weer naar een andere club te gaan. De manier waarop de club uiteen is gevallen was ook een beetje kinderachtig...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Met jou naarwaar?
En pff quel.. Waarom stopt ze?
Ooh oke.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:29 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen
[..]
Ik wilde niet stoppen, maar ik had geen zin om weer naar een andere club te gaan. De manier waarop de club uiteen is gevallen was ook een beetje kinderachtig...
Auquote:Op donderdag 12 april 2012 17:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh oke.
Hoe is het dan gebeurdt?
Helaas niet, ik tik altijd af als ik een kansje ziequote:
Boeie GJE:pquote:
Maatje van Mo egoode alles, wees hem hierop en er veranderde niets.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Boeie GJE:p
Vertel nou maar hoe het is gebeurd
ja, deze ramptoerist wilt dat ook wel wetenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Boeie GJE:p
Vertel nou maar hoe het is gebeurd
denk dat je sowieso een erg subjectief verhaal te horen hebt gekregen die niet kloptquote:Op donderdag 12 april 2012 17:29 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen
[..]
Ik wilde niet stoppen, maar ik had geen zin om weer naar een andere club te gaan. De manier waarop de club uiteen is gevallen was ook een beetje kinderachtig...
Story or didn't happen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:29 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik zou het bijna doen
[..]
waren jullie de enige 3 overgeblevenen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maatje van Mo egoode alles, wees hem hierop en er veranderde niets.
Toen heb ik hem uit de club gezet.
Hierna is Mootje weggegaan en Quel wilt geen nieuwe club joinen
Ooh had gezien dat je iemand uit club zette, kerzakov(leek erop) stond in iedergeval in de spits.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maatje van Mo egoode alles, wees hem hierop en er veranderde niets.
Toen heb ik hem uit de club gezet.
Hierna is Mootje weggegaan en Quel wilt geen nieuwe club joinen
En nog eentje, de rest deed nauwelijks meequote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
waren jullie de enige 3 overgeblevenen?
Kevchenko, hij speelde op de LMquote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh had gezien dat je iemand uit club zette, kerzakov(leek erop) stond in iedergeval in de spits.
Okee, jammer. FC Leverworst heeft een mooie historie gehad in elk gevalquote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En nog eentje, de rest deed nauwelijks mee
Niemand wilt meer meedoen, zondequote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, jammer. FC Leverworst heeft een mooie historie gehad in elk geval
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kevchenko, hij speelde op de LM
Ja die, ooh toen ik speelde stond ie in spits. Bakte er niet veek van :xquote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kevchenko, hij speelde op de LM
Dan is de modus clubs voor ons blijkbaar niet interessant genoeg. Misschien in het gewone fifa topic mensen te vinden? Of onder je eigen vrienden?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niemand wilt meer meedoen, zonde
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is de modus clubs voor ons blijkbaar niet interessant genoeg. Misschien in het gewone fifa topic mensen te vinden? Of onder je eigen vrienden?
Ik ga het niet nog een keer vertellen.quote:
Kan vast wel wat mensen vinden hoor, maar de tijd dat we met 10 man tegelijk gingen was mooiquote:Op donderdag 12 april 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is de modus clubs voor ons blijkbaar niet interessant genoeg. Misschien in het gewone fifa topic mensen te vinden? Of onder je eigen vrienden?
Iemand anders?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer vertellen.
Mijn sig is weer van toepassingquote:
Toen was ik er nietquote:Op donderdag 12 april 2012 17:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog een keer vertellen.
[..]
Kan vast wel wat mensen vinden hoor, maar de tijd dat we met 10 man tegelijk gingen was mooi
ok...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn sig is weer van toepassing
Staat paar posts hierboven,,,quote:
Vanaf morgen ga ik clubben, zal ik je er wel even in latenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toen was ik er niet
Maar wil je wel nieuwe club joinen gje, anders ga ik zelf even opzoek.
ok...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
Dikke care dat er een egoist is, op xbox zijn alleen maar egoisten en toch de grootste lol.
Iemand nog tip voor perfect team?!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef Walxie het volgende:
Jongens, ik ga voor de laatste keer van team wisselen, heb ook met mijn broer en moeder een weddenschap..Ik ga nu een ander team maken (handicap
), en voor 12 mei geen ander team, en de weddenschap wordt steeds met 1 maand verlengt op de 12e!
Nu moet ik wel een goed team hebben, zodat ik lang verliefd blijf.
![]()
Even in FUThead knutselen.
Oke thanks, nog 1 dagje afzien dan,quote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik clubben, zal ik je er wel even in laten
SIF Mirallas erinquote:
Moet vanavond de hele avond presentatie geven, dus helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke thanks, nog 1 dagje afzien dan,
Ja, die komt er sowieso in alleen ik wil ook wat met Torres, dus dan zou ik iets met Torres en Lukaku moeten beginnen..quote:
Mirallas - Torres - Navasquote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja, die komt er sowieso in alleen ik wil ook wat met Torres, dus dan zou ik iets met Torres en Lukaku moeten beginnen..
Middenveld wordt totaal overlopen zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mirallas - Torres - Navas
Fetfat - Silva - Ozil
Holebas - Kompany - Huth - Lahm
Hart
Denk ik ook, en ik wil gewoon simpel spelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Middenveld wordt totaal overlopen zo.
Nee johquote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Middenveld wordt totaal overlopen zo.
Succes kerelquote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet vanavond de hele avond presentatie geven, dus helaas
Thanksquote:
Ik ga voor Lukaku en Mirallas, wie dan op RW?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Kalou is een prima RW..perfect als je een Mirallas - Torres hybrid wil bouwen
Inderdaad, ik doe gewoon Luki!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee johen fuck torres, doe Lukaku in de spits
Dan kan iedere EPL RW en is het juist simpelquote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik ga voor Lukaku en Mirallas, wie dan op RW?
[..]
Inderdaad, ik doe gewoon Luki!
Mirallas - Lukaku - Valencia/Ben Arfaquote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik ga voor Lukaku en Mirallas, wie dan op RW?
[..]
Inderdaad, ik doe gewoon Luki!
Kwartiertje oid, moet de rest van de avond kijken naar andere stagepresentaties waar niemand een neuk om geeftquote:
IF Holebas is wel gepricefixed naar 80k..quote:
Je bent een afzetter?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
Waarom koopt niemand mijn Ronaldo of IF Fer
Neequote:
Je prijzen zijn te hoog.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
Waarom koopt niemand mijn Ronaldo of IF Fer
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je prijzen zijn te hoog.
Groetjes van Henk en Ingrid poot van Spike Rex
Dan maar de NIF, verdedigende stats zijn niet eens zo veel verbeterd.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Holebas is wel gepricefixed naar 80k..
Gewoon voor 150 erop ploffen mi mang!quote:Op donderdag 12 april 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
IF Fer met 140K Bin by far de goedkoopsteRonaldo met 510K bin ook vrij goedkoop.
Ik ben wel goed maar niet gek héquote:Op donderdag 12 april 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon voor 150 erop ploffen mi mang!
Je heb 80% kans op een bidwar waarin mensen te hoog gaan bieden omdat ze ze ander het koopje misgunnenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben wel goed maar niet gek hé
http://futhead.com/12/squad/269923quote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet niet of zoiets hem echt gaat worden, wat voor team spelen jullie nu?
Zoals ik net al zei bij de vorige, (als je mijn post had gelezen wist je het misschien) ik kon op de een of andere manier niet overweg met Ibra.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/269923
Misschien moet jij je teams eens wat tijd geven. Je verkoopt ze nu zó vaak, je geeft jezelf niet de tijd om in te spelen.
Overdrijfpoes.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Walxie heeft meer teams gehad dan deze community
Ik kon in het begin ook niet overweg met Ibra. Na een paar wedstrijden inspelen scoorde hij de ene na de andere goal. Jullie moeten toch een beetje aan elkaar "wennen".quote:Op donderdag 12 april 2012 18:06 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei bij de vorige, (als je mijn post had gelezen wist je het misschien) ik kon op de een of andere manier niet overweg met Ibra.
Maar, bij H2H lukte me het wel.. Maar ik ga sowieso liever iets richting BPL/BBVA, heb niet zoveel met Serie A. En Mirallas vind ik gewoon de goedkope Ronaldo.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kon in het begin ook niet overweg met Ibra. Na een paar wedstrijden inspelen scoorde hij de ene na de andere goal. Jullie moeten toch een beetje aan elkaar "wennen".Ik kon in het begin niet eens omgaan met CR7.
Even serieus, jij hebt 10 teams per week?quote:
Onzin.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je heb 80% kans op een bidwar waarin mensen te hoog gaan bieden omdat ze ze ander het koopje misgunnen
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even serieus, jij hebt overdrijft 10 keer per week?
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef Walxie het volgende:
[..]
Weet niet of zoiets hem echt gaat worden, wat voor team spelen jullie nu?
80% ja? kan je die wiskunde formule ff laten zienquote:Op donderdag 12 april 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je heb 80% kans op een bidwar waarin mensen te hoog gaan bieden omdat ze ze ander het koopje misgunnen
Team 1 heb ik ook bijna hetzelfde gehad, speelt echt lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://futhead.com/12/squad/403838
En nog een standaard MLS team 4-1-2-1-2
Fransozen zijn echtquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Team 1 heb ik ook bijna hetzelfde gehad, speelt echt lekker! Spelen Fransozen lekker? Heb daar ook lang over nagedacht om te maken
Koop een computer die minder oud is dan die van mijquote:Op donderdag 12 april 2012 18:15 schreef Tim86 het volgende:
Kunnen jullie niet eens een fatsoenlijke site gebruiken ipv dat bagger Gyazo dat nooit werkt. Echt annoying as fuck
Computer is brand new, maar die site blokkeert foto's na een paar views en dan kan je ze niet op fok tonen dus dat is fucking irritant..maakt geen zak uit of je pc nou 1 of 10 jaar oud is.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop een computer die minder oud is dan die van mij
Ik gebruik een 4 jaar oude laptop met Vista en als browser Opera.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Computer is brand new, maar die site blokkeert foto's na een paar views en dan kan je ze niet op fok tonen dus dat is fucking irritant..maakt geen zak uit of je pc nou 1 of 10 jaar oud is.
Ja omdat ik niet crossquote:Op donderdag 12 april 2012 18:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat die echt lekker speelden. Heb je een reden waarom 4321 en niet 433?
Lol, dat is wel vrij pauper.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Je eigen foto's wel ja..zitten in je cache. Die van anderen niet.
Bij iedere foto staat ook dit:
The bandwidth are limited for embedding this image now.
Ja, vooral omdat het ook echt binnen een minuut is ofzoquote:
Ik twijfel heel erg wat ik zou doen, ik ga wel potjes Aftrap spelen met Frans elftal en dan 433 eerste helft en 2e helft 4321 haha.quote:
Menez RCM, Siss centraal en Gourcuff LCM en je hebt al veel meer voetbal op het middenveld.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook een Frans team gehad in 4-3-2-1..was wel chill, maar ook een beetje net niet.
Had dit:
RIbery - UP Benzema - IF Ben Arfa
Menez - UP M'Vila - Sissoko
Cissokho - UP Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
In 4-2-2-2 komen de meesten wel beter tot hun recht alleen dan heb je geen wingers.
Probeer Opera eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het ook echt binnen een minuut is ofzo
Ik snap er weinig van in ieder geval. Computer is geen half jaar oud en gewoon top notch en heb met firefox en chrome hetzelfde.
Ik ga echt geen andere browser gebruiken omdat ik een paar plaatjes in het fut-topic niet kan zienquote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Probeer Opera eens.
@Walxie, NPals je meer van het crossen bent moet je 4-3-3 doen en als je meer van het naar binnen kappen bent en dan schieten 4-3-2-1
Nu zou het wel kunnenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook een Frans team gehad in 4-3-2-1..was wel chill, maar ook een beetje net niet.
Had dit:
RIbery - UP Benzema - IF Ben Arfa
Menez - UP M'Vila - Sissoko
Cissokho - UP Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
In 4-2-2-2 komen de meesten wel beter tot hun recht alleen dan heb je geen wingers.
Niet klagen danquote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen andere browser gebruiken omdat ik een paar plaatjes in het fut-topic niet kan zien
Dat is ook mijn middenveld, bedoelde meer dat je bij die laatste geen wingers als in RM/RW hebt.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu zou het wel kunnen
IF Remy - UP Benzema
SIF Hazard - SIF Menez
Sissoko - UP M"vila
alsof zoveel mensen Opera gebruiken..quote:
4-3-2-1 danquote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef Nickskuh het volgende:
zou ik 4-1-2-1-2 of 4-3-2-1 gaan spelen met een Frans team.. ?
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alsof zoveel mensen Opera gebruiken..
Hij kan Castaignos niet uit de basis spelen hierquote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef StijnDa het volgende:
100 doelpunten gemaakt met SIF Guidetti
Jij neukt sowieso iedereen in de reet die iets niet hetzelfde als mij heeftquote:
Dan noem je ook watquote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaik had Opera ook op de telefoon en dat was veel en veel beter dan Dolphin of safari of welke andere dan ook.
Clichy of Kolarov LB kan ook toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Als je Torres wil kan het bijv zo
[ afbeelding ]
Castaignos past er niet in bij mij, speel met Assaidi en Labyad op de flanken.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kan Castaignos niet uit de basis spelen hier
Oke.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij neukt sowieso iedereen in de reet die iets niet hetzelfde als mij heeft
Had even niet aan Clichy gedacht ja..Kolarov is kut.quote:
ah oke, ik met Cabral en Beertjequote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Castaignos past er niet in bij mij, speel met Assaidi en Labyad op de flanken.
Ik eerst ook tot het vastliepquote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke.
Gelukkig gebruik ik Chrome al een flinke tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |