quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Oja, voor de mensen die twijfelen over de stevigheid van de telefoon, had hem laatst laten vallen en ik had geen schade!
Prima, echtquote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazentelefoon als dit is heeft een aantal prachtige specificaties, mooi scherm, mooie interface. Al dat soort dingen zijn me bekend, maar wat ik graag zou willen weten (niet van groot belang maar nieuwsgierigheid) is hoe de camera is in donkere omgevingen of met hard geluid, bijvoorbeeld een concert in een overdekte locatie.
die panorama is echt nice! ik ga deze week ook eens aan de slag en zaterdag in de kroeg !quote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
's avonds in het donker op de kermis (dus het object hevig verlicht):
[ afbeelding ]
in de bierhal (donker en rokerig):
[ afbeelding ]
stadion:
[ afbeelding ]
panorama (3 foto's):
[ afbeelding ]
Let wel, het zijn allemaal echt snapshots, even klikken en weer verder. En m'n eerste panorama
even app-world checken ?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef Longcat. het volgende:
"Twitter for htc sence" Kan ik niet vinden bij mn app lijst :s
Mooi tochquote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef Longcat. het volgende:
"Twitter for htc sence" Kan ik niet vinden bij mn app lijst :s
sowieso twitter..quote:
Heb je je menu wel op "alles" staan?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:55 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Staat er niet bij, Maar ik krijg gewoon wel een notificatie als ik getweet ben.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb je je menu wel op "alles" staan?
Mortplayerquote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
Vind het wel jammer dat je in muziek niet op map kan zoeken.
Ja, das toch gewoon alles geintegreerdquote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef Longcat. het volgende:
Oh die twitter voor htc sence heet gewoon friend steam bij je apps
Mag ik jullie alsjeblieft waarschuwen voor hi?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:03 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik heb zelf Hi en zo vervelend is het niet hoor. Aan het einde van je abo kan je je toestel voor 15% van de dagwaarde na 2 jaar kopen.
Mijn toestel is vandaag binnengekomen en gelijk geupdate. Wat een mooie ding zegWas vergeten hoe relaxt Sense is.
http://tweakers.net/nieuw(...)problemen-one-x.htmlquote:Builddate 14 april 2012
New HBOOT 0.94
New SYSTEM 1.28.401.9
New RADIO 1.1204.103.14
Force GPU still not working
Sense Calander widget crashing fixed
HTC Calander double dates has been fixed
EA Games app not included
Speed improvement
HTC Sense not crashing anymore
Screen glitches are gone
Playing Tegra3 optimized games feels better now, have not had any lag yet