sms 'saldo' naar 1244, krijg je je verbruik qua data en bel/sms tegoed toegestuurd, ideaal. Heb overigens hi (is kpn) dus kweenie of dat bij andere providers ook zoiets dergelijks is..quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand ook of er een app is die naast je dataverbruik ook je belminuten en smsjes bijhoudt?
Hehe, die heb ik ook al besteld. Ligt nu bij mijn ouders op mij te wachten. Ik zal hier laten weten of het wat is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Lijkt me veel moeite om hem eruit te halen. Deze ziet er handiger uit.
Zit te twijfelen of ik er eentje ga halen.. Tot nu toe lijkt de telefoon behoorlijk duurzaam te zijn.
[ afbeelding ]
Oh die portemonnee was me niet eens opgevallen. En ik dacht eigenlijk dat je dat hele ding eruit moest halen voordat je het scherm kon bedienenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:58 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hehe, die heb ik ook al besteld. Ligt nu bij mijn ouders op mij te wachten. Ik zal hier laten weten of het wat is.
Maar ik vind deze toch handiger. Dan hoef ik namelijk niet mijn portemonnee mee te dragen.
Hoe denk je dat het moeilijk is om het eruit te halen dan? Je klapt gewoon het flapje om en je kan je scherm bedienen..
Maar de langverwachte firmware update niehieet.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef doxtase het volgende:
Hoezo in het vooruitzicht? Root en custom roms zijn er al hoor.
Langverwacht?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:37 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Maar de langverwachte firmware update niehieet.
Duurt lang HTC.. Duurt lang.
Dan ligt het in het vooruitzicht dat mensen 'em gaan rooten en er hier over pratenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef doxtase het volgende:
Hoezo in het vooruitzicht? Root en custom roms zijn er al hoor.
naar je market gaan, app opzoeken en op verwijderen drukken?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:46 schreef savas198520 het volgende:
hoi ik had een vraagje. hoe kan ik een geinstalleerde app verwijderen heb die 2 keer op me toestel.
Of je vinger er even ophouden in de app-lijst en linksboven naar 'uninstall' slepen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
naar je market gaan, app opzoeken en op verwijderen drukken?
anders bij applicatiebeheer bij instellingen
dat kan ik nietquote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of je vinger er even ophouden in de app-lijst en linksboven naar 'uninstall' slepen.
Je weet dat we in het HTC One X topic zitten?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat kan ik nietmaar is ook verouderde telefoon
ja, maar ga er vanuit dat dat bij meeste android telefoons, laat staan HTC's, de zelfde handeling isquote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je weet dat we in het HTC One X topic zitten?
Juist niet, HTC Sense 4 is weer anders dan 3.6, wat weer anders is dan de standaard Desire Sense-rom, etc. etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, maar ga er vanuit dat dat bij meeste android telefoons, laat staan HTC's, de zelfde handeling is
Wie wel dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef dimmak het volgende:
Ik heb nog steeds niet die firmware update naar 1.27?
Oh ik dacht even dat jij degene was die de vraag steldequote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, maar ga er vanuit dat dat bij meeste android telefoons, laat staan HTC's, de zelfde handeling is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |