"Das ist meine Octopussy."quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:58 schreef Jivis het volgende:
Ik heb zelfs een keer een Bond-film (ik dacht Octopussy) in het Duits gekeken met mijn vader, omdat er verder geen reet op tv was. Was toen nog te jong om het te verstaan, dus mijn pa ging het steeds voor me vertalen.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://commanderbond.net/(...)&utm_medium=facebook
De eerste reacties van de pers-screening zijn vrij goed. Ik kan niet wachten.
Inderdaad, veel mensen hebben het over 'de beste Bond-film ooit.'quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef knep het volgende:
Weinig aandacht voor deze film die zeer goede kritieken krijgt.
Het kan ermee te maken hebben dat ie domweg nog niet draait. Ik ga 9 november met mijn vader denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef knep het volgende:
Weinig aandacht voor deze film die zeer goede kritieken krijgt.
Ik woon niet in Belgiëquote:
Oh. Malta kan ik niet haten. België is gewoon kut jwtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in BelgiëMalta, dezelfde premieredata als de UK.
Het enige kutte aan Belgie zijn hun bovenburen....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh. Malta kan ik niet haten. België is gewoon kut jwt
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh. Malta kan ik niet haten. België is gewoon kut jwt
Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig naar de film. Zeker omdat ik James Bond-films altijd wel kan waarderen. Wel ga ik eerst alle voorgaande 22 films kijken om een beetje in de sfeer te komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:07 schreef Theebag het volgende:
Net gezien (en Belgique). Werkelijk fantastisch, wat een goede film. Alles zit er in; het maakt alle verwachtingen waar. Misschien wel de beste Bond tot nu toe.
Batman viel tegen, Avengers waren leuk maar Bond is back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |