Absoluut, Pierce was zo.. gladjes. Craig is veel rauwer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Jules4Barca het volgende:
Ik vind Craig trouwens wel veul beter dan Brosnan
yep.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Rauw, kortaf maar wel charmant en mannelijk. Prima Bond, de beste sinds Connery.
Beetje Robocop achtig idd. Alsof hij een luier aanheeft ofzo. Zal geen atleet geweest zijn vroegerquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel viel het me op dat Craig niet normaal kan lopen tijdens de intro... Hij loopt en rent raar, mechanisch haast.
Dat was gewoon het script, ze vonden bij Brocolli gewoon dat dit de Bond van de 90's was. Goldeneye is een van mn favoriete Bonds. Die met die onzichtbare auto en die japanner met chinees met diamanten in gezichtquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beetje Robocop achtig idd. Alsof hij een luier aanheeft ofzo. Zal geen atleet geweest zijn vroeger
Maar idd een geweldige Bond. Ik vond Brosnan zo erg dat ik die films gewoon niet kon kijken. Echt verschrikkelijk. Het leek wel een Ken Barbiepop.
Je gooit shit door elkaar. Maar Goldeneye was goed, daarna werd het niet slechter maar leunde het wel erg veel op actie en gadgets zonder dat er bond bij kwam kijken. De rustmomenten in Skyfall deden heerlijk denken aan Connery's films: tijd nemen om de omgeving te laten zien, Bond laten speuren en praten, actie wanneer nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was gewoon het script, ze vonden bij Brocolli gewoon dat dit de Bond van de 90's was. Goldeneye is een van mn favoriete Bonds. Die met die onzichtbare auto en die japanner met chinees met diamanten in gezicht
Of juist wel, zijn rol in Young Indiana Jones was haast even fysiek.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beetje Robocop achtig idd. Alsof hij een luier aanheeft ofzo. Zal geen atleet geweest zijn vroeger
Ik was verrast dat er nog een complete acte kwam na de shootout bij de rechtbank, dacht dat dit het eind wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je gooit shit door elkaar. Maar Goldeneye was goed, daarna werd het niet slechter maar leunde het wel erg veel op actie en gadgets zonder dat er bond bij kwam kijken. De rustmomenten in Skyfall deden heerlijk denken aan Connery's films: tijd nemen om de omgeving te laten zien, Bond laten speuren en praten, actie wanneer nodig.
Nou?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB zijn er hele verhandelingen waarom SkyFall zo enorm lijkt op TDK-trilogie
Home Alone voor volwassenen, maar vond t niet te lang. Waarom ze met een zaklamp over de vlakte vluchten was wel raarquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, maar dat was te makkelijk geweest als het daarmee ophield natuurlijk. Wel vind ik die laatste acte NET iets te lang duren, maar ik mag niet klagen.
Heb het niet gevolgd, maar hier alle puntenquote:
goldeneye was met die tank door de stad (quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was gewoon het script, ze vonden bij Brocolli gewoon dat dit de Bond van de 90's was. Goldeneye is een van mn favoriete Bonds. Die met die onzichtbare auto en die japanner met chinees met diamanten in gezicht
DAD vond ik niet goed, ze hebben een Japanse gevangene met dure diamanten in zn gezicht en verwijderen die diamanten nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
goldeneye was met die tank door de stad ()
die met de onzichtbare auto en je bling bling vriend is van die another day (ijspaleis)
Hij heeft altijd de neiging om heel rechtop te lopen of zo. En als hij zijn armen langs zijn lichaam heeft zijn ze beetje krom, vanwege zijn spieren. Snap sowieso niet waarom Craig zoveel krachttraining moest doen als Bond... Britse vechtmachine?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel viel het me op dat Craig niet normaal kan lopen tijdens de intro... Hij loopt en rent raar, mechanisch haast.
Zo rennen geheim agenten.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat begrijp ik allemaal nog wel, maar het viel me in deze film echt op dat vooral zijn benen mechanisch lijken te bewegen.
TDK is misschien wel mijn favoriete trilogie ooit dus ik kan alles terug halen wat ook in Skyfall zit en ze hier beschrijven. Sommige dingen zijn wat ver gezocht, maar heel veel klopt als een bus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb het niet gevolgd, maar hier alle punten
IMDb :: Boards :: Skyfall (2012) :: Spot any references to The Dark Knight ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet ik wel dat alle films loose ends hebben, maar ik had hierbij gewoon het idee dat ze niet wisten wat ze er mee aan moesten dus het maar weg hebben gelaten zodat de kijker het zelf maar moet bedenken.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik vond Brosnan wel goed, vooral de film met Famke Janssen! Nog vaak teruggezien!![]()
Dat was het begin van het verhaal dus dat kon niet anders natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef Stefan het volgende:
Een van de grootste fouten was dat M blijkaar Bond zijn skils niet vertrouwde en opdracht gaf om te schieten
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Grootste fout vond ik van een computernerd als Q datGoldeneye vind ik echt een topfilm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik vond Brosnan wel goed, vooral de film met Famke Janssen! Nog vaak teruggezien!![]()
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |