al 3 delen ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 12:36 schreef MohMi het volgende:
Ik sta erbij in de OP!!!![]()
Dank je wel, muhahaha!
Nietsch. Ik moest een naam hebben, wilde gaan voor MoMi (een werknaam voor een project waar ik op het werk mee bezig was) maar die was al bezet. Toen een h erbij geplempt, en voilaquote:
Grappigquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nietsch. Ik moest een naam hebben, wilde gaan voor MoMi (een werknaam voor een project waar ik op het werk mee bezig was) maar die was al bezet. Toen een h erbij geplempt, en voila
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eindelijk het hoofdstuk over zelfverwonding en zelfmoord uit...
Wordt je niet vrolijk van.... iemand nog een leuke mop?
quote:Man goes to doctor. Says he's depressed. Says life seems harsh and cruel. Says he feels all alone in a threatening world where what lies ahead is vague and uncertain. Doctor says "Treatmen is simple. Great clown Pagliacci is in town tonight. Go and see him. That should pick you up." Man bursts into tears. Says "But, Doctor...I am Pagliacci." Good joke. Everybody laugh. Roll on snare drum. Curtains.
Jij meteen eropaf meehelpen en het nummer van het arme meisje hosselenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:50 schreef Geester het volgende:
Er viel iemand met een dienblad vol broodjesArm schaap
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij meteen eropaf meehelpen en het nummer van het arme meisje hosselen![]()
Of uit te buiken inmiddels.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef muhahaha het volgende:
Het is stil, alle werkpaarden zitten te schaften haha
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen hihihih hij wil zijn nummer niet geven
muhahahhahahahahahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef muhahaha het volgende:
Het is stil, alle werkpaarden zitten te schaften haha
Watchmenquote:
Omgquote:
Ik hou ervan betaald te worden om te poepenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]Even laten zakken en dan straks fijn poepen
Betaald schijten is bijna het lekkerste wat er isquote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik hou ervan betaald te worden om te poepen
It's right up there, with pissin' and cummin'quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betaald schijten is bijna het lekkerste wat er is
Het moment dat ik zwaar aan het kakken was en mij voor het eerst bedacht dat ik betaald kreeg terwijl ik dat aan het doen wasquote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik hou ervan betaald te worden om te poepen
Ik heb van mij hobby mijn werk gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betaald schijten is bijna het lekkerste wat er is
That awesome moment iddquote:Op donderdag 12 april 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het moment dat ik zwaar aan het kakken was en mij voor het eerst bedacht dat ik betaald kreeg terwijl ik dat aan het doen was![]()
Zoete herinnering.
Ik heb al 36 uur niet gerookt.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
Wat trouwens ook goed is, ik zit al de hele dag op mijn werk en ben nog niet één keer van mijn plek geweest om te roken.
Wij hebben een plons wcquote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga gerust een kwartiertje lekker poepen, bips schoonvegen, de drol bewonderen en daarna pas doorspoelen
Hier ookquote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij hebben een plons wckan dus niets bewonderen.
Hebben wij ook, toch kijk ik altijd evenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij hebben een plons wckan dus niets bewonderen.
Ik wil het beperken tot roken bij het stappen. De laatste tijd rookte ik altijd en overal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je ook echt aan het stoppen of is het toeval?
Deden de dames dat hier maar na het doorspoelen, het is hier zo ranzigquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben wij ook, toch kijk ik altijd even
Ben jij een kloon van Geester? JA HE? GEEF MAAR TOE!!quote:
Dude, wat ben jij voor chick?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Praten over poep is heel natuurlijk!
Wil je nu nog steeds een foto?
Nou moet je het niet te plastisch makenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jullie horen alleen te praten of bloemetjes...en bijtjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Geester? JA HE? GEEF MAAR TOE!!![]()
2 out of 4, not bad at all.quote:
Laat je spierballen zien danquote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meer mans dan een hoop mannen die ik ken
nu denken ze allemaal dat je er niet uitzietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meer mans dan een hoop mannen die ik ken
Nu helemaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niet, ben gewend dat mijn ballen groter zijn dan die van de meeste mannenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef shifto het volgende:
Damn ik ga roken en poepen.
Doe je mee MohMi, die haters hier snappen je genialiteit niet
Ik kijk nu zoals Patrick kijktquote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niet, ben gewend dat mijn ballen groter zijn dan die van de meeste mannen
Ik hoef nog niet, lieve shiftomaar geniet ervan!
Is ook zoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef shifto het volgende:
[..]
nu denken ze allemaal dat je er niet uitziet
Die wil hij natuurlijk in het eggies ontvangen voor zijn drollenmuseumquote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Krijg jij even een foto van haar mooiste drol
Is het een sleutelhanger?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen, even jullie mening nodig. Dit kopen of niet?
Is dat de sleutel tot je hart?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
...wat the hell is het..? En als het meer kost dan 0,50; niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Not touching that one with a 50 Ft pole.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
ehm mensen...
we hebben een emergency in het "de kunst van het loslaten van je ex topic"
iedereen er even inspringen als het kan
danku
Als je bij het uitgaan aangesproken wilt worden door mannen die vragen of ze jouw kuishuidsgordel daarmee kunnen openen dan zeker kopenquote:
Hm, ik draag niet zo veel sieraden, een ketting is al genoeg bij mij.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je bij het uitgaan aangesproken wilt worden door mannen die vragen of ze jouw kuishuidsgordel daarmee kunnen openen dan zeker kopen
Ik houd niet zo van sieraden, dus ik ga geen mening geven. Vind dingen al gauw overdone.
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef ovoxo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet het kosten?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, ik draag niet zo veel sieraden, een ketting is al genoeg bij mij.
Ketting voor in de keuken lijkt me ruim voldoende jaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:
Beter weinig dan een enorme overkillquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Moet ik het lezen als "mie date" als een soort van Ali G?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Me date knows something is up...
Ik zei ik heb baaldagje vandaag, dus sorry als ik zuur overkom...
krijg ik terug: "ja zoiets had ik al door, je bent minder enthousiast dan de dagen daarvoor"
etc etc:p
oh oh momentje
...als jij er blij van wordt dan moet je het zeker doenquote:
hehehehe opzich zou dat kunnen ja hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik het lezen als "mie date" als een soort van Ali G?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Als jij dat mooi vindt koop je dat toch lekker. Alsof de mening van een stel zolderautisten ertoe doet.
Ik zou dan ook weer geen koopadviezen aannemen van een chronisch werkloze.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Als jij dat mooi vindt koop je dat toch lekker. Alsof de mening van een stel zolderautisten ertoe doet.
Nee. Zo'n sleutel lijkt net dat het betekent of dat de toegang tot je grot is heel plastische gezegd.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou dan ook weer geen koopadviezen aannemen van een chronisch werkloze.
Het is chronisch dus dan krijg je Wajong!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Martkplaats zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..])))))))). Ik verkoop dingen, hoor
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
We got ourselfs a suicider.....
quote:
quote:- potato -
Alleen als het duurzaam en volledig is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is chronisch dus dan krijg je Wajong!
Doe dat gewoon niet als je het niet kan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
We got ourselfs a suicider.....
En dus? Hoeft men hem niet meer te helpen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
oh wacht, ik zie het nu pas...
Hijs gay.
Nu werp ik me er niet op om me er volledig door kapot te laten maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dus? Hoeft men hem niet meer te helpen?
Ook die kunnen issues hebben met exen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
oh wacht, ik zie het nu pas...
Hijs gay.
Ja stom hea, vanzelfsprekend denk je boy girl of girl boy lolquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ook die kunnen issues hebben met exen hoor
Dat heeft hij zelf gedaan, de mod vroeg toch: "wat?"quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Waarom word iemands prive verhaal hier geplaatst?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja stom hea, vanzelfsprekend denk je boy girl of gayboy lol
Jij quote hem van een ander topic???quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf gedaan, de mod vroeg toch: "wat?"
dus ik denk ik post het hier ff door, dan weet ie wat.
De kunst van het loslaten van je ex #197quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij quote hem van een ander topic???
Ja, goor.quote:
Hier dus ookquote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben te nieuwsgierig. Ik kreeg de link en MOEST klikken.
Als ze nu straalbezopen was of zo.Nou ja, IK zou het dan nog niet doenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat weegt wel op tegen twee tientjes![]()
²
5 euro verdienen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze nu straalbezopen was of zo.Nou ja, IK zou het dan nog niet doenmaar dat zou al ietsjes beter te begrijpen zijn
Gratis.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor hoeveel Hara gaat pijpen
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
Negro, doe normaalquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
slijm slijmquote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef shifto het volgende:
ovo, ik vind het een mooie ketting hoor
Ik zie het als een kans voor MTA om zijn borderline kennis toe te passenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef sawadie het volgende:
[..]
Zit nog steeds te denken aan een troll somehow...
Dream on boy!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Is echt mooiEn ovo houd toch al van mij
![]()
Bansheeboy. die gast zouden ze echt een nekschot moeten geven.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Geester het volgende:
Waarom gebruiken sommige users steeds
²
Bahquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Bansheeboy hoor. En Tong met zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bansheeboy. die gast zouden ze echt een nekschot moeten geven.
Waar is Baukel als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen Bansheeboy hoor. En Tong met zijn
En er is ook een irritantie user die altijd eindigt met "V."
moet je es komen, supergezellige boel daar!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Ow main topic, daar kom ik al een paar dagen niet meer
Nou zeg zo gezelligquote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef sawadie het volgende:
[..]
moet je es komen, supergezellige boel daar!
Voor al uw disturbing verhalen toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Ow main topic, daar kom ik al een paar dagen niet meer
En hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
Ik kom niet meer in die andere eigenlijk. Lul hier mn gezeik wel van me af als ik er doorheen zit.
Of als het goed gaat.
Of een chick aan ons geven, das eerlijker!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Geester het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu?
Je wilt trouwens wel vaak een chick.. voortaan als je je kut voelt moet je aan mij denken ik heb zelden een chick en dan moet je daar positieve energie uit putten
Ik zit wel met mn ex weer wat in mn kop sinds ik haar heb gezien. Niet heel nadrukkelijk maar wel een aanwezig gevoel. Ook een paar keer een WA'tje heen en terug gestuurd en ik zie dr morgenavond. Maar gaat wel goed opzich. Beetje een brak weekje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Geester het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu?
Je wilt trouwens wel vaak een chick.. voortaan als je je kut voelt moet je aan mij denken ik heb zelden een chick en dan moet je daar positieve energie uit putten
Herken ik zelf ook wel een beetje jah, dan blijf je erin hangen..quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben daar nooit geweest, en ik ga daar ook nooit heen. Ik kan niet tegen plekken waar het één en al negativiteit is, daar word ik zelf ook negatief van
Naah maar ff eerlijk ik sta hier dus nu wel bekend al de maagd maar ff zonder getroll ik kan wel een chick krijgen enzo ik kloot ook veel te veel in dit topicquote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef sawadie het volgende:
[..]
Of een chick aan ons geven, das eerlijker!
Je bent hier dus speciaal voor Skv?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben daar nooit geweest, en ik ga daar ook nooit heen. Ik kan niet tegen plekken waar het één en al negativiteit is, daar word ik zelf ook negatief van
Ik ga me niet inhouden wanneer de tijd daar is. De tijd voor mijn I told you so dance.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit wel met mn ex weer wat in mn kop sinds ik haar heb gezien. Niet heel nadrukkelijk maar wel een aanwezig gevoel. Ook een paar keer een WA'tje heen en terug gestuurd en ik zie dr morgenavond. Maar gaat wel goed opzich. Beetje een brak weekje.
Mwoah toen ik daar kwam viel het wel mee totdat ene boze persoon heel veel begon te posten, toen had ik het wel gehadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
Huh? Wát?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga me niet inhouden wanneer de tijd daar is. De tijd voor mijn I told you so dance.
Ik ben hier om je een aai over je bol te geven wanneer je melodramatisch wordt.quote:
Die liefde ik voel t hierquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben hier om je een aai over je bol te geven wanneer je melodramatisch wordt.
Lief!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
*hups* *hups* *hups*quote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Broek uit doen en erheen kuieren.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik dit niet tegen mijn vrienden kan zeggen (want die gaan alleen maar lopen pushen).
Hoe hossel je iemand van een andere afdeling die je niet kent?
Hoi zeggen, voorstellen, praatje maken. En dat dan vaker als het liefleukgezellig is. En dan een keer vragen om wat te drinken als het goed loopt. En dan je lus op tafel leggen en zeggen dat je wel weet hoe laat het met 'r is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik dit niet tegen mijn vrienden kan zeggen (want die gaan alleen maar lopen pushen).
Hoi, ik ben heloef...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
"ZEEG UHHH, ZIT JIJ OOK OP FOK? IK WEL EN IK BEN HELOEF WIL JE MET ME ZOENEN'.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef...
Moet genoeg zijn voor je toch?
Een mailtje sturen (neem aan dat je wel der naam weet? )quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
Vind ik al redelijk uitgebreid....;)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
"ZEEG UHHH, ZIT JIJ OOK OP FOK? IK WEL EN IK BEN HELOEF WIL JE MET ME ZOENEN'.
Instant score.
Jij zou haar gister/eergister al aansprekenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Geester het volgende:
Same shit hier maar dan met een stagiaire( ben er zelf ook een )
Koop dan een t-shirt met 'heloef' er op.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Vind ik al redelijk uitgebreid....;)
Volgens mij heb je nu wel door dat je het hier ook niet hoeft te vragenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
Nee ik heb een goede reden nodig, een aanleiding want anders gaat het fout,quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef...
Moet genoeg zijn voor je toch?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Koop dan een t-shirt met 'heloef' er op.
Misschien moet je stoppen met nadenken en gewoon doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb een goede reden nodig, een aanleiding want anders gaat het fout,
ik had al ergens gepost dat ik dat al had gedaanquote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zou haar gister/eergister al aanspreken
Hij heeft morgen date met haar man!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zou haar gister/eergister al aanspreken
Je zei gisteren dat je vrijdag een date hebt toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Geester het volgende:
[..]
ik had al ergens gepost dat ik dat al had gedaan
Doet ie goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij heeft morgen date met haar man!
JA PRECIES JAquote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Werkt bij tentamens nietquote:Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met nadenken en gewoon doen?
Nee ik zie haar alleen rondlopen in de kantine.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een mailtje sturen (neem aan dat je wel der naam weet? )
Briefje onder dr broodtrommeltje stoppenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zie haar alleen rondlopen in de kantine.
Functie, leeftijd.... we need info!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb een goede reden nodig, een aanleiding want anders gaat het fout,
Jij zei: ga je mee op date?quote:
nee ik heb geen date morgen met die chick van mijn stage ik heb een date met iemand anders ( die denk ik niet doorgaat )quote:Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij zei: ga je mee op date?
zij zei: nee
Jij rende naar Fok om te melden dat je gescoord had?
Faalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
nee ik heb geen date morgen met die chick van mijn stage ik heb een date met iemand anders ( die denk ik niet doorgaat )
Doorgaan op je eerste date is ook niet nodig.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
nee ik heb geen date morgen met die chick van mijn stage ik heb een date met iemand anders ( die denk ik niet doorgaat )
Geen bedrijfssite of iets dergelijks waar je info van haar kan plukken? of 1 of ander systeem waar je iedereen kan doorbladeren?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zie haar alleen rondlopen in de kantine.
quote:
Wat? Hij heeft een date geregeld, ik zeg propsquote:
Nee ik ben nogal bang om op die chick van mijn stage af te stappen zometeen gaat het fout en dan zie ik dr nog heel vaak enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet kunnen daten omdat je een date hebt die niet doorgaat is nogal curieus
Hoezo? Ik heb ook wel eens dat ik niet kan fietsen omdat ik geen fiets heb.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet kunnen daten omdat je een date hebt die niet doorgaat is nogal curieus
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb ook wel eens dat ik niet kan fietsen omdat ik geen fiets heb.
Vervolgens doe je niks en dan zie je dr nog heel vaak enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik ben nogal bang om op die chick van mijn stage af te stappen zometeen gaat het fout en dan zie ik dr nog heel vaak enzo
Ik moest lachen omdat ineens laatste reactie van Jebentzelfeenfiets omhoog kwam in mn ATquote:
Nee? Denken dat ik in die periode dat ik hier stage loop niemand meer tegenkomquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervolgens doe je niks en dan zie je dr nog heel vaak enzo
U mad?
Je rolt raar maar dat wist je alquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee? Denken dat ik in die periode dat ik hier stage loop niemand meer tegenkom
Och ligt er maar net aanquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik zou overigens met mn klauwen van collegae afblijven, dat kan alleen maar AWKWARD worden.
Maar het is stage, hoe lang gaat dat nu durenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik zou overigens met mn klauwen van collegae afblijven, dat kan alleen maar AWKWARD worden.
Maandje of 2 / 3quote:Op donderdag 12 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het is stage, hoe lang gaat dat nu duren
Dat is geen Engels en slaat bovendien nergens op.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan moet de pijp even geolied worden want ik ben nogal roestig
if you know my feel
dan was je snel weggerend?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef sawadie het volgende:
[..]
Precies, als Cue_ mijn collega was wist ik het wel
Als mensen het in het Engels doen is het erg maar in het Nederlands niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
Dat is geen Engels en slaat bovendien nergens op.
Dat doet ie maar in een ander kantoorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Of de hele dag op kantoor lopen kwijlen
Heb een tijd geen geslaagde date gehad en ben de tricks een beetje kwijtquote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is geen Engels en slaat bovendien nergens op.
Het gaat er om dat je het slecht vertaalt naar het Nederlands,quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als mensen het in het Engels doen is het erg maar in het Nederlands niet?
"HALLO, IK BEN EEN NEGER"quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb een tijd geen geslaagde date gehad en ben de tricks een beetje kwijt
hehe, hou niet zo van kwijlen, ben geen boxerquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ie maar in een ander kantoor
Ik voel je, broeder.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je het slecht vertaalt naar het Nederlands,
als je me voelt, broeder
wat is omhoog met jou danquote:
Ik die stem van Zeebats, dat lilleke wijf met die mooie kransquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk hier zomaar een zware shagstem bij
Ik ben aan het kouden met me huisies.quote:
Wat doe jij in het dagelijks leven wat voor werk of studeer je nogquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik die stem van Zeebats, dat lilleke wijf met die mooie krans
MICHAEL, GASSE MET DIE BAKquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik die stem van Zeebats, dat lilleke wijf met die mooie krans
Denken dat een FOK! mod werkt.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven wat voor werk of studeer je nog
Geester, lees jij überhaupt iets in dit topic behalve je eigen posts?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben een prostituee.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Stel jij altijd van die domme vragen deze reeks gaat zo snel dat ik er soms overheen leesquote:Op donderdag 12 april 2012 14:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Geester, lees jij überhaupt iets in dit topic behalve je eigen posts?
Je vraagt steeds naar algemeen bekende dingen.
Kan de beste overkomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Stel jij altijd van die domme vragen deze reeks gaat zo snel dat ik er soms overheen lees
Is dat een vraag of een conclusie? Door je gebrek aan interpunctie begrijp ik het niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Stel jij altijd van die domme vragen deze reeks gaat zo snel dat ik er soms overheen lees
[yoda]worth it, you are[/yoda]quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar that's because I'm worth it.
Blijft bij mij ook niet altijd hangen en van hara kan ik het me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Geester, lees jij überhaupt iets in dit topic behalve je eigen posts?
Je vraagt steeds naar algemeen bekende dingen.
Ik vind dat jij een domme vraag stelt naar aanleiding van mijn vraag naar Hara over wat voor werk ze doetquote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een conclusie? Door je gebrek aan interpunctie begrijp ik het niet.
Oh. Nou, ze is prostituee.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een domme vraag stelt naar aanleiding van mijn vraag naar Hara over wat voor werk ze doet
Ik heb er misschien overheen gelezen omdat deze reeks heel snel gaat en ik er misschien overheen las
Functie? Studentquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Functie, leeftijd.... we need info!!!!!
Goedzo.quote:
Oké.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
Misschien moeten we dergelijke informatie in de OP opslaan
No shitquote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik studeer nogen ik wil later een leuke baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |