Wij hebben een plons wcquote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga gerust een kwartiertje lekker poepen, bips schoonvegen, de drol bewonderen en daarna pas doorspoelen
Hier ookquote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij hebben een plons wckan dus niets bewonderen.
Hebben wij ook, toch kijk ik altijd evenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij hebben een plons wckan dus niets bewonderen.
Ik wil het beperken tot roken bij het stappen. De laatste tijd rookte ik altijd en overal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je ook echt aan het stoppen of is het toeval?
Deden de dames dat hier maar na het doorspoelen, het is hier zo ranzigquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben wij ook, toch kijk ik altijd even
Ben jij een kloon van Geester? JA HE? GEEF MAAR TOE!!quote:
Dude, wat ben jij voor chick?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Praten over poep is heel natuurlijk!
Wil je nu nog steeds een foto?
Nou moet je het niet te plastisch makenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jullie horen alleen te praten of bloemetjes...en bijtjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Geester? JA HE? GEEF MAAR TOE!!![]()
2 out of 4, not bad at all.quote:
Laat je spierballen zien danquote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meer mans dan een hoop mannen die ik ken
nu denken ze allemaal dat je er niet uitzietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Meer mans dan een hoop mannen die ik ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |