Ik kijk wel vaker via sopcast op pc, dus weet wel ongeveer welke kanalen goed zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe werkt dat sopcast? Heb t gedownload, maar zie alleen de kanalen

Face-unlock had ik al gezien, maar afgezien van dat en wat cameraverbeteringen komt het op mij meer over als een 2.4
 Face-unlock had ik al gezien, maar afgezien van dat en wat cameraverbeteringen komt het op mij meer over als een 2.4  

Berg je maarquote:Op donderdag 19 april 2012 17:48 schreef Physics het volgende:
Mijn galaxy nexus laad niet meer op, ook werkt aansluiten op PC niet meer. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Als ik 'm op mijn PC aansluit herkent de PC wel een USB aansluiting maar krijg ik een error dat het apparaat niet geinitialiseerd kan worden (werkte eergister nog wel!).

Tering, en daar betaal je dan 500+ euro voor?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Berg je maar
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=23789

Nee, menu's, soepelheid, look helemaal verbeterd.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nieuwsgierig; wat zijn de voordelen van ICS boven 2.3 (dat ik nu gebruik)?Face-unlock had ik al gezien, maar afgezien van dat en wat cameraverbeteringen komt het op mij meer over als een 2.4

en de stabiliteit is denk ik een grote verbeteringquote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, menu's, soepelheid, look helemaal verbeterd.
Zelf voor mijn Tablet die 3.x draaide vond ik het een leuke verbetering (terwijl die heel klein was).

je mist de rommel die T-mobile in de Rom zetquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:55 schreef Olle. het volgende:
Ik heb trouwens mijn android vorige week donderdag direct geupdate toen deze uit kwam.
Nu is deze week de T-mobile versie uitgekomen. Ik heb t-mobile met een abbonement.
Maar nu heb ik niet de upgrade van T-mobile gedaan. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is?

kijk heb ik dus met toeval een goede keus gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je mist de rommel die T-mobile in de Rom zet

Wat zet T-Mobile erin dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je mist de rommel die T-mobile in de Rom zet

Kan gewoon, evt kan je er nog een gerenic rom op zetten. Mocht er iets te duits aan zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Klonk het volgende:
Even een paranoide vraag, ik woon vlakbij Duitsland, als ik een steen gooi dan komt ie met een beetje goede wil bij de Oosterburen terecht, zo vlak dus
En nu wil het toeval dat het toestel wat ik graag wil hebben daar aanzienlijk goedkoper is, zal ongetwijfeld goedkoper kunnen via een webshop maar het gaat hier in de buurt de laatste tijd te vaak mis qua pakketbezorging en daar heb ik even geen trek in.
Ik kan zo snel geen nadelen bedenken, taal is zo in Nederlands te zetten, en wou ff weten of jullie nog iets nadeligs zouden kunnen verzinnen.Gaat trouwens om een Xperia S, in DLD gevonden voor 439 bij de Saturn en Mediamarkt

Same here, provider is overigens Hiquote:Op zondag 22 april 2012 11:29 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik heb de nieuwste versie van Kies, maar die geeft nog steeds geen update aan voor mijn S2?

En je weet zeker dat je de laatste versie hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 12:10 schreef JOHAN410 het volgende:
Dan is het normaal toch Trusten? Ik heb T-mobile, zou al lang moeten kunnen.

T-Mobilequote:Op zondag 22 april 2012 12:10 schreef JOHAN410 het volgende:
Dan is het normaal toch Trusten? Ik heb T-mobile, zou al lang moeten kunnen.

Allemaal leuk en aardig, en aangezien het van Google is werkt het vast ook weer ideaal, maar waarom zou je het gebruiken in plaats van Dropbox? Alleen om 5GB ipv 2.25GB?quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Parafernalia het volgende:
http://www.androidpolice.(...)k-says-the-next-web/

Ik hoop dat het allemaal wat makkelijker werkt. Qua syncen enzoquote:Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, en aangezien het van Google is werkt het vast ook weer ideaal, maar waarom zou je het gebruiken in plaats van Dropbox? Alleen om 5GB ipv 2.25GB?

Nog makkelijker? Dropbox is al super eenvoudig.quote:Op zondag 22 april 2012 16:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal wat makkelijker werkt. Qua syncen enzo

TPH lijkt Portugal te zijn. De meest recente firmware daarvoor is 2.3.4 Ik zit zelf met Franse parallelimport opgezadeld, dus mijn S2 draait 2.3.5 op dit moment.quote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef JOHAN410 het volgende:
Ja, voor de zekerheid net nog opnieuw geïnstalleerd. Denk dat het door de firmware komt lijkt wel of studentmobiel me een buitenlands toestel heeft geleverd.
Dit is mijn firmware PDA:KI4 PHONE:KI1 csc:KI2 TPH
En draai nu nog Android 2.3.4

Die staat wel bovenaan in de playstore als ik zoek naar browser.quote:

Ja ik vind van wel.quote:Op zondag 22 april 2012 16:50 schreef Klonk het volgende:
Is het nou echt zo makkelijk om een custom rom op een telefoon te zetten?
http://wiki.cyanogenmod.c(...)c:_Full_Update_Guide

Ja.quote:Op zondag 22 april 2012 17:01 schreef Klonk het volgende:
en terugzetten van de origenele rom werkt opdezelfde manier

Jaquote:Op zondag 22 april 2012 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoor her en der dat de accuprestaties met de update minder goed worden, hebben jullie hier dezelfde ervaring?

Heb zelf geen backup gemaakt, stond in de how-to wel dat dat absolutely essential was.quote:Op zondag 22 april 2012 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al-tijd een complete backup maken voor je aan de gang gaat met custom, verder is 't niet moeilijk nee.

Kun je daarmee ook automatisch syncen? Contacten, sms, whatsapp, video's, etc?quote:Op zondag 22 april 2012 16:28 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Nog makkelijker? Dropbox is al super eenvoudig.
Hoop dat deze dienst van Google ook een maand lang vorige versies van je bestand nog heeft zodat je deze kan terughalen.

Wel wat minder ja, maar niet heel ernstig. Ben er nog steeds blij meequote:Op zondag 22 april 2012 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoor her en der dat de accuprestaties met de update minder goed worden, hebben jullie hier dezelfde ervaring?

Mijn ervaring is dat de batterij juist langer mee gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 23:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wel wat minder ja, maar niet heel ernstig. Ben er nog steeds blij mee

Ik hoor in mijn omgeving dat meer mensen het idee hebben dat de batterij langer mee gaat (SGS2 en HTC Sensation toestellen). Nja, mij hoor je dus niet klagenquote:Op maandag 23 april 2012 09:42 schreef automatic_ het volgende:
Dan ben je denk ik één van de weinige
 .
 .

sinds de update van mijn s2 is mijn batterij zeer snel (lees te snel) leeg. Ook is hij niet meer betrouwbaar.quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de batterij juist langer mee gaat.

deze streamt ook via het netwerk?quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik gebruik onderstaande player op m'n Desire: https://play.google.com/s(...)spandroid.free&hl=nl
Deze kan zelf subtitles downloaden bij series/films, in theorie ook in het Nederlands. Ik heb Nederlands (en Engels) aangevinkt maar Nederlandse subtitles vind ie nooit.
Kent iemand een player die ook subtitles kan downloaden, in het Nederlands?

Jepquote:
 , hij trekt de TV-serie .mkv's van m'n Qnap NAS vloeiend. Hij zoekt er zelf subtitles bij (helaas alleen Engelse). Film .mkv's wordt moeilijker, maar ik gok dat dat aan m'n oude Desire ligt.
 , hij trekt de TV-serie .mkv's van m'n Qnap NAS vloeiend. Hij zoekt er zelf subtitles bij (helaas alleen Engelse). Film .mkv's wordt moeilijker, maar ik gok dat dat aan m'n oude Desire ligt.

ik ga hem vanavond proberen op mijn tablet. Als ik wel NL subs er bij heb of er iets voor vindt laat ik het jou/hier weten!quote:Op maandag 23 april 2012 11:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jep, hij trekt de TV-serie .mkv's van m'n Qnap NAS vloeiend. Hij zoekt er zelf subtitles bij (helaas alleen Engelse). Film .mkv's wordt moeilijker, maar ik gok dat dat aan m'n oude Desire ligt.

quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ga hem vanavond proberen op mijn tablet. Als ik wel NL subs er bij heb of er iets voor vindt laat ik het jou/hier weten!

.
 .

Niet zozeer films, maar 's avonds in bed nog even een aflevering of wat. Ik ben de oude afleveringen van een serie aan het inhalen.quote:

.
.

misschien batterij calibration doen?quote:Op maandag 23 april 2012 10:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
sinds de update van mijn s2 is mijn batterij zeer snel (lees te snel) leeg. Ook is hij niet meer betrouwbaar.
de ene dag gaat hij 12 uur mee maar de dag er op gaat hij maar 8 uur mee (8 uur in slaapstand want in 1 nacht is hij tot 20% leeggelopen).
De dag daarna ging mijn telefoon accu 15 uur mee.
Ik heb een uitbreiding van mijn accu.

ik heb begrepen dat dit gaat door hem (ongeveer een week) lang helemaal leeg te laten lopen en vervolgens helemaal op te laden.quote:Op maandag 23 april 2012 13:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
misschien batterij calibration doen?

Leeg totdat hij uitvalt of vlak daarvoor.quote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat dit gaat door hem (ongeveer een week) lang helemaal leeg te laten lopen en vervolgens helemaal op te laden.
Maar ik twijfel hieraan
ook heb ik ergens gelezen dat je een bestand kunt verwijderen op je telefoon.
 En van dat bestand ben ik ook nog niet achter.

leeg tot hij echt uitvalt, dan reboot ik hem nog een keer (voor zover mogelijk) dan laad ik hem op.quote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leeg totdat hij uitvalt of vlak daarvoor.En van dat bestand ben ik ook nog niet achter.

quote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef Olle. het volgende:
ook heb ik ergens gelezen dat je een bestand kunt verwijderen op je telefoon.
https://play.google.com/s(...)erycalibration&hl=nlquote:Op maandag 23 april 2012 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
 Na flashen is het sowieso nodig, hoe t anders zit weet ik ook niet
 Na flashen is het sowieso nodig, hoe t anders zit weet ik ook niet

Android doet het zelf.quote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
https://play.google.com/s(...)erycalibration&hl=nlNa flashen is het sowieso nodig, hoe t anders zit weet ik ook niet

Alleen voor rootquote:Op maandag 23 april 2012 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
https://play.google.com/s(...)erycalibration&hl=nlNa flashen is het sowieso nodig, hoe t anders zit weet ik ook niet

Gekeken voor wat?quote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef Olle. het volgende:
OS monitor geeft aan dat ik 60 processen heb draaien...
dat lijkt mij een beetje veel.
Kan iemand dit bevestigen?
Heb jij nog gekeken tuxxxx?

quote:
zie deze post:quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Olle. het volgende:
Overigens heb ik de app OS monitoring geinstalleerd.
Dit geeft weer waar het verbruik nou aan wordt besteed.
Levert je misschien weer wat informatie op.

quote:Op maandag 23 april 2012 14:41 schreef Olle. het volgende:
Overigens heb ik de app OS monitoring geinstalleerd.
Dit geeft weer waar het verbruik nou aan wordt besteed.
Levert je misschien weer wat informatie op.

Het zal ongetwijfeld beter zijn maar me=lui.quote:

maakt niets uit bij mijn wetenquote:Op maandag 23 april 2012 13:02 schreef hayder het volgende:
Hoi,
is het beter om een factory reset (hard reset) te doen en dan pas de nieuwe update 4.0 of maakt dat niet zoveel uit?

Oh daar had ik overheen gelezen.quote:
 Ik ga wel ff kijken.
  Ik ga wel ff kijken.

haha dankje wel!quote:Op maandag 23 april 2012 15:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
maakt niets uit bij mijn weten
Is wel verstandig je batterij 100% vol te hebben

oke hebben we evenveel dusquote:

ben benieuwd!quote:Op maandag 23 april 2012 15:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal OS monitor ook eens downloaden.
55 processen

Hij twijfelt bij mij tussen 55 en 56quote:

Pas op met processen killenquote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke hebben we evenveel dus
Misschien draaien we teveel processen?
maar ik probeerde er wel een paar te killen maar kwamen terug
 Op oudere Android-versies werkte dat prima, maar sinds Froyo kan het je telefoon monsterlijk traag maken.
 Op oudere Android-versies werkte dat prima, maar sinds Froyo kan het je telefoon monsterlijk traag maken.

Het zijn net irritante mannen, die komen ook terug.quote:Op maandag 23 april 2012 15:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke hebben we evenveel dus
Misschien draaien we teveel processen?
maar ik probeerde er wel een paar te killen maar kwamen terug

quote:Op maandag 23 april 2012 15:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zijn net irritante mannen, die komen ook terug.

quote:Op maandag 23 april 2012 15:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zijn net irritante mannen, die komen ook terug.

goeie tip!quote:Op maandag 23 april 2012 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas op met processen killenOp oudere Android-versies werkte dat prima, maar sinds Froyo kan het je telefoon monsterlijk traag maken.

Nee dat snap ik, maar jij zegt dat je tasks killt. Doe je dat met een taskkiller? Zo ja, dan is het niet meer dan logisch dat ze terug komen. Op Froyo en nieuwer kun je namelijk niet meer via een app tasks killen. Zie hier voor uitleg. In zekere zin zijn het geen vervelende mensen, maar pakken jullie ze gewoon verkeerd aanquote:Op maandag 23 april 2012 15:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
goeie tip!
maar als al 3 mensen vrij veel processen hebben denk ik niet dat dat het probleem is.

hmmquote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar jij zegt dat je tasks killt. Doe je dat met een taskkiller? Zo ja, dan is het niet meer dan logisch dat ze terug komen. Op Froyo en nieuwer kun je namelijk niet meer via een app tasks killen. Zie hier voor uitleg. In zekere zin zijn het geen vervelende mensen, maar pakken jullie ze gewoon verkeerd aan
Wat niet in dat artikel staat, maar wel zo is: als je massaal tasks gaat killen via een taskkiller starten ze meteen weer op, en dat proces slurpt zowel CPU als batterij. Dus wat jullie nu doen verergert het probleem volgens mij alleen maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |