Ja, het is geen hoogstaande dramaserie, maar zeker wel vermakelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef Snuf. het volgende:
Dit is zo'n serie waar ik eigenlijk niet voor uitkom dat ik hem kijkWel een aardige serie. Wordt ook wel steeds beter, het begin is wel heel erg simpel, maar de laatste afleveringen zijn wat toffer.
Leuke meid ook die hoofdrolspeelster
Vind het ook wel tof eigenlijk, een serie waarbij je niet echt hoeft na te denken en gewoon kan kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, het is geen hoogstaande dramaserie, maar zeker wel vermakelijk.
In seizoen 1 van Shameless (US versie) was ze ook al erg leuk, jammer dat ze daar niet meer in zit.quote:
Die maagden krijg je toch pas in de hemel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef KritischeMassa het volgende:
In het vagevuur wordt je klaargemaakt
Dat kunnen ze echt niet met zekerheid zeggen hoor vantevoren. En verder bestaan daarvoor body doublesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:40 schreef JDx het volgende:
Had ik ook wel verwacht, als ze haar uit Shameless zouden halen voor 1 seizoen zou raar zijn. Hoewel ik niet denk dat zij naakt zou gaan, zoals haar vervanger wel doet in season 2.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het tweede seizoen is begonnen met een weer erg leuke en goede aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke serie, maar ik kijk het altijd een beetje met mijn verstand op nul. Ben nu alweer vergeten waar de aflevering over ging![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef Snuf. het volgende:
ja dat heb ik ook. Leuke personages, zeker alan tudyk, wel vermakelijke serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke serie, maar ik kijk het altijd een beetje met mijn verstand op nul. Ben nu alweer vergeten waar de aflevering over ging
Zeker. Ik vind m erg grappig nog steeds, zo tussendoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kijken er nog mensen naar deze top-serie? Was weer een geweldige aflevering dit keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |