abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110222463
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
Nytar

December: Vulpenballetje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bijtje84 op 12-04-2012 11:57:15 ]
pi_110222477
En ik gooide hem met mijn laatste post dicht, dus nieuw deel!
Als er in de OP iets veranderd moet worden laat maar horen.
pi_110222510
Mijn uitgerekende datum is trouwens ten tijde van mijn echo vorige week met maarliefst 1 dag ( :') ) verzet ... staat nu op 31 oktober

Waar we verder paraderen met onze bolle buiken! :D
pi_110223010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn uitgerekende datum is trouwens ten tijde van mijn echo vorige week met maarliefst 1 dag ( :') ) verzet ... staat nu op 31 oktober

Waar we verder paraderen met onze bolle buiken! :D
Oh, ik vond dat trouwens zó knap van mijn lijf. Het heeft blijkbaar precies de cyclus die het volgens de biologieboeken zou moeten hebben. Vroegah, voordat ik aan de pil ging, was mijn cyclus bagger. Maar daarna ging het echt perfect. Dus mijn zelf-uitgerekende termijn & datum was precies gelijk aan de echo en de door de gyn uitgerekende datum.

Ik kijk steeds meer uit naar de 12-weken echo O+ Nog maar twee weken :)
pi_110223070
Oww Coco dat duurt nog zooooo lang .. Tenminste, dat vondi k.. Ik was zo ongeduldig!
En nu heb ik hem gehad en nu wil ik weer!

Heb volgende week donderdag de prenatale screening.. zou ik ons boontje dan ook weer te zien krijgen denken jullie?

Ik hoef geen plakplaatje maar vind het gewoon fijn om te weten dat alles nog beweegt en doet en het hartje nog klopt enzo.

Iemand hier had het al eens gezegd.. maar zo lang je je kind nog niet voelt bewegen kan je dat zo onzeker maken!
pi_110223234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww Coco dat duurt nog zooooo lang .. Tenminste, dat vondi k.. Ik was zo ongeduldig!
En nu heb ik hem gehad en nu wil ik weer!

Heb volgende week donderdag de prenatale screening.. zou ik ons boontje dan ook weer te zien krijgen denken jullie?

Ik hoef geen plakplaatje maar vind het gewoon fijn om te weten dat alles nog beweegt en doet en het hartje nog klopt enzo.

Iemand hier had het al eens gezegd.. maar zo lang je je kind nog niet voelt bewegen kan je dat zo onzeker maken!
Oh, ik vind de tijd toch best snel gaan. Een van de belangrijkste mijlpalen was voor mij -gevoelsmatig- de 8 weken. Toen is het de vorige keer misgegaan. En nu zit ik al op 10! Plus 2 dagen zelfs :D

Vind de 12-weken echo wel ook heel spannend ivm de nekplooimeting enzo. Ik houd mezelf maar voor dat die kans heel klein is (in principe hebben we het -volgens de statistieken- over 0,1%...). We zullen zien :)
pi_110223298
Dat gevoel herken ik wel. Ik zit nu ook een beetje in niemandsland, ben (nog) niet misselijk, heb nergens last van. Maar ik ben dan ook pas net zwanger. Ik heb intussen 2 testen gedaan en de strepen knalden er van af, dat is m'n enige houvast nu. En vanmiddag komt de MvM mevrouw dus dan krijg ik weer een testje! *O*
Nog 3,5 week wachten en dan heb ik de intake en eerste echo bij de vk! Kan niet wachten!
vragen mag!
pi_110223425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:53 schreef Vulpenballetje het volgende:
Dat gevoel herken ik wel. Ik zit nu ook een beetje in niemandsland, ben (nog) niet misselijk, heb nergens last van. Maar ik ben dan ook pas net zwanger. Ik heb intussen 2 testen gedaan en de strepen knalden er van af, dat is m'n enige houvast nu. En vanmiddag komt de MvM mevrouw dus dan krijg ik weer een testje! *O*
Nog 3,5 week wachten en dan heb ik de intake en eerste echo bij de vk! Kan niet wachten!
Ik heb nog steeds vrijwel nergens last van. Heb tegen de gyn gezegd dat ik soms wou dat ik meer last had, want dat is dan een soort bevestiging :+

Enige wat ik heb is iets grotere borsten (helaas maar 'iets' :)), 's ochtends wat vage misselijkheid. Heel soms heb ik een dag dat ik echt niet in orde ben, maar dat kan ook toeval zijn :+

Oh, ben wel snel en veel moe. Maar dat kan voor mijn idee ook aan mijn harde werken liggen :7 :+
pi_110223496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Gefikst! ;)
pi_110223524
Coco dat sneller moe zijn herken ik wel hoor.. Ik sta smorgens om 5 uur op voor mijn werk .. en normaal bleef ik dan wakker tot een uur of half 10/10 's avonds. Nu moet ik echt een urutje eerder mijn bed opzoeken. Nog eerder naar bed gaan heeft voor mij geen zin, want dan word ik halverwege de nacht een keer wakker. Dus dat is wel logisch hoor!

En boobies ja :P

Lastig he, die onzekerheid
pi_110223534
Thanks bijtje!!
pi_110223535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds vrijwel nergens last van. Heb tegen de gyn gezegd dat ik soms wou dat ik meer last had, want dat is dan een soort bevestiging :+

Enige wat ik heb is iets grotere borsten (helaas maar 'iets' :)), 's ochtends wat vage misselijkheid. Heel soms heb ik een dag dat ik echt niet in orde ben, maar dat kan ook toeval zijn :+

Oh, ben wel snel en veel moe. Maar dat kan voor mijn idee ook aan mijn harde werken liggen :7 :+
Ja precies, dat heb ik dus ook. Nu denk ik soms dat ik die strepen op de test gedroomd heb.
En bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook even gehad, maar toen kwam de misselijkheid na een paar dagen opzetten, om pas na week 16 weer weg te gaan. Toen was het wel duidelijk! :+
vragen mag!
pi_110223624
Wow, wat staat de openingspost vol O+ gewoon 59 O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_110223631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef Vulpenballetje het volgende:

[..]

Ja precies, dat heb ik dus ook. Nu denk ik soms dat ik die strepen op de test gedroomd heb.
En bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook even gehad, maar toen kwam de misselijkheid na een paar dagen opzetten, om pas na week 16 weer weg te gaan. Toen was het wel duidelijk! :+
Yup, ik merk het helaas ook niet echt duidelijk. Al ben ik daar inmiddels ook alweer gewend aan en maak ik me tussendoor gelukkig geen zorgen. Al blijft het op echo-momenten wel heel spannend :)

En ik krijg nu dus een iets dikkere pens. Maar ja. Ik lijk er niet zwanger door, maar eerder gewoon dikkig :')
pi_110223646
Dat vond ik in het begin ook het moeilijkst. Als je nog niks voelt, geen symptomen ofzo. Alleen maar die streepjes op dat staafje.
Ik had ook zo'n 'psychologische' grens van 8 weken, dat was ook mijn eerste miskraam termijn. Daarna werd ik wel wat zekerder, en in de 8e week kwam ook keihard de misselijkheid binnen knallen. Niet lekker, maar de bevestiging was wel fijn.
  donderdag 12 april 2012 @ 12:36:58 #16
258612 nytar
boys boys boys
pi_110225010
pff nou ik heb zat symptomen, zere tieten, bolle buik, om 9 uur 's morgens al weer zin in een dutje. Emotioneel tot en met!

En toch nog onzeker of het wel goed zit...nog anderhalve week onzekerheid. Dan eindelijk die eerst echo. Daarna valt hopelijk de meeste onzekerheid weg en kan ik gaan genieten.

En hoef ik niet meer te liegen tegen vrienden en familie... Kan niet wachten! :)
  donderdag 12 april 2012 @ 12:37:23 #17
258612 nytar
boys boys boys
pi_110225028
en oh ja...misselijk!
pi_110225209
Ik heb van de beginkwaaltjes alleen last van vermoeidheid, maar dan vooral midden op de dag. Deze keer wel een stuk minder erg dan bij m'n dochter. Baal wel flink van de beginnende bekkenklachten. Het is echt nog niet zo erg als het geweest is, maar naar m'n werk fietsen is eigenlijk te ver. Laatste paar kilometer doen echt pijn. Een boodschappenkarretje of de wandelwagentje duwen gaat ook niet. Had ik er toch liever een klein beetje borst (van niets naar iets zeg maar) of een opgezette darmenbuikje voor terug. Zelfs m'n meest strakke spijkerbroek (gekocht op gewichtsdieptepunt na jaar borstvoeding) geeft nog geen enkel probleem. En ondertussen kijk ik de klok vooruit. Kan m'n aandacht richten op m'n peutertje en d'r verjaardagscadeaus, maar nu slaapt ze. Dan maar een ontplofte woonkamer opruimen, was doen en de badkamer. Ik hoef me niet te vervelen...maar m'n gedachten dwalen steeds af.

Sorry, ondanks dat ik wat probeer mee te praten is het toch vooral een ego-post geworden.
pi_110225273
Kursor dat kan ik me in jouw geval ook heel goed voorstellen. daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor!

Moet je om half 5 van huis weg?

Doe vooral waar jij je nu goed bij voelt!
pi_110225463
Half vijf hebben we de afspraak, maar al eerder weg om de kleine meid bij m'n ouders te droppen. Tot vorige week wad het idee dat ze mee zou gaan. We hadden geen zin om met een smoes oppas te regelen. Nu zijn onze ouders geïnformeerd, dus is wegbrengen wel zo slim als het toch al zo beladen is.

Ik weet niet hoe laat ik hier kan posten na afloop. Gaan daarna naar m'n ouders (ook eten, staat m'n hoofd niet naar om daar dan zelf over na te denken). Schoonouders komen 's avondspits langs en afgesproken na de echo de vk te informeren.
pi_110227628
Kursor heel veel succes vanmiddag! :*
  donderdag 12 april 2012 @ 13:41:55 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110227805
Succes vanmiddag Kursor, ik zal voor je duimen!
pi_110228308
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:47 schreef Twinkle20 het volgende:

Je weet wat de prenatale screening inhoudt?? Zo ja, dan heb je ook antwoord op je vraag! :D

Kursor, ik duim duim duim!!

Dametje is bij opa en oma, daardoor tot 10 uur in mijn bed kunnen rotten, kwam eruit, en om half 12 viel ik al weer om.. ben net pas weer wakker :o zal het wel nodig gehad hebben....
pi_110228530
Succes straks Kursor, ik duim voor je!
vragen mag!
pi_110228570
Ja ik neem aan dat ik hem wel te zien krijg maar wilde het even voor de zekerheid vragen aan jullie ervaringsdeskundigen :@
Tis niet dat ik het alleen doe om ons boontje te zien natuurlijk, voornamelijk voor dat andere doel. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')