Vind ik ook. Enig verschil is dat je zeker weet dat ze op zoek is wanneer ze op zo een datingsite staatquote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Dates ontmoeten 'in het wild' is ook veel leuker. Al die internetdates voelen toch geforceerd op de één of andere manier.
Meh ja, dat bedoel ik. Ik snap wel dat het handig is voor mensen die verlegen zijn, maar dan zit je er weer mee dat als je iemand gaat ontmoeten je alsnog verlegen bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Dates ontmoeten 'in het wild' is ook veel leuker. Al die internetdates voelen toch geforceerd op de één of andere manier.
Hé, baasquote:
Ja klopt. Dan weet je ook hoe iemand 'is' ipv hoe iemand zich voordoet. Op het internet kan je je lelijke bakkes verbergen, kan je naar zweet ruiken en wat standaardzinnetjes gebruiken. Dan merk je nevernooitniet of het klikt denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Met sommige mensen op het internet klikt het ook niet, soms krijg ik een random DM van iemand die zich verveelt en dan begint hij met praten, maar dan denk ik echt van: the fuck.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja klopt. Dan weet je ook hoe iemand 'is' ipv hoe iemand zich voordoet. Op het internet kan je je lelijke bakkes verbergen, kan je naar zweet ruiken en wat standaardzinnetjes gebruiken. Dan merk je nevernooitniet of het klikt denk ik.
En volgens mij ben je alsnog op internet de sjaak als je verlegen bent. Je kan wel doortastend doen, maar als je het niet bent dan val je alsnog snel door de mand.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh ja, dat bedoel ik. Ik snap wel dat het handig is voor mensen die verlegen zijn, maar dan zit je er weer mee dat als je iemand gaat ontmoeten je alsnog verlegen bent.
Dat heb ik ook bij jou gedaan een keer.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Met sommige mensen op het internet klikt het ook niet, soms krijg ik een random DM van iemand die zich verveelt en dan begint hij met praten, maar dan denk ik echt van: the fuck..
Ja, dat is waar. Je moet gewoon een sterk persoon zijn, anders wordt het eigenlijk helemaal niets.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En volgens mij ben je alsnog op internet de sjaak als je verlegen bent. Je kan wel doortastend doen, maar als je het niet bent dan val je alsnog snel door de mand.
Niet heel random, jij zat al in een topicquote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij jou gedaan een keer.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Je moet gewoon een sterk persoon zijn, anders wordt het eigenlijk helemaal niets.
Goede karma, jwzquote:Op donderdag 12 april 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
Ja, ik ben alleen stoer op de interwebz.
Ik heb kleren naar de kledingophaal gebracht.
Nu lopen er straks allemaal zwervers in mijn tommy overhemdjes.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Met sommige mensen op het internet klikt het ook niet, soms krijg ik een random DM van iemand die zich verveelt en dan begint hij met praten, maar dan denk ik echt van: the fuck..
Ach, dan kunnen ze bij de vuilnisbak van een restaurant met op z'n minst 1 ster eten in plaats van die van de McDonalds. Als je dan toch zwerft, doe het dan met een beetje klassequote:Op donderdag 12 april 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
Ja, ik ben alleen stoer op de interwebz.
Ik heb kleren naar de kledingophaal gebracht.
Nu lopen er straks allemaal zwervers in mijn tommy overhemdjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |