Vind ik ook. Enig verschil is dat je zeker weet dat ze op zoek is wanneer ze op zo een datingsite staatquote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Dates ontmoeten 'in het wild' is ook veel leuker. Al die internetdates voelen toch geforceerd op de één of andere manier.
Meh ja, dat bedoel ik. Ik snap wel dat het handig is voor mensen die verlegen zijn, maar dan zit je er weer mee dat als je iemand gaat ontmoeten je alsnog verlegen bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Dates ontmoeten 'in het wild' is ook veel leuker. Al die internetdates voelen toch geforceerd op de één of andere manier.
Hé, baasquote:
Ja klopt. Dan weet je ook hoe iemand 'is' ipv hoe iemand zich voordoet. Op het internet kan je je lelijke bakkes verbergen, kan je naar zweet ruiken en wat standaardzinnetjes gebruiken. Dan merk je nevernooitniet of het klikt denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
Met sommige mensen op het internet klikt het ook niet, soms krijg ik een random DM van iemand die zich verveelt en dan begint hij met praten, maar dan denk ik echt van: the fuck.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja klopt. Dan weet je ook hoe iemand 'is' ipv hoe iemand zich voordoet. Op het internet kan je je lelijke bakkes verbergen, kan je naar zweet ruiken en wat standaardzinnetjes gebruiken. Dan merk je nevernooitniet of het klikt denk ik.
En volgens mij ben je alsnog op internet de sjaak als je verlegen bent. Je kan wel doortastend doen, maar als je het niet bent dan val je alsnog snel door de mand.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh ja, dat bedoel ik. Ik snap wel dat het handig is voor mensen die verlegen zijn, maar dan zit je er weer mee dat als je iemand gaat ontmoeten je alsnog verlegen bent.
Dat heb ik ook bij jou gedaan een keer.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Met sommige mensen op het internet klikt het ook niet, soms krijg ik een random DM van iemand die zich verveelt en dan begint hij met praten, maar dan denk ik echt van: the fuck..
Ja, dat is waar. Je moet gewoon een sterk persoon zijn, anders wordt het eigenlijk helemaal niets.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En volgens mij ben je alsnog op internet de sjaak als je verlegen bent. Je kan wel doortastend doen, maar als je het niet bent dan val je alsnog snel door de mand.
Niet heel random, jij zat al in een topicquote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij jou gedaan een keer.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Je moet gewoon een sterk persoon zijn, anders wordt het eigenlijk helemaal niets.
Goede karma, jwzquote:Op donderdag 12 april 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
Ja, ik ben alleen stoer op de interwebz.
Ik heb kleren naar de kledingophaal gebracht.
Nu lopen er straks allemaal zwervers in mijn tommy overhemdjes.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Met sommige mensen op het internet klikt het ook niet, soms krijg ik een random DM van iemand die zich verveelt en dan begint hij met praten, maar dan denk ik echt van: the fuck..
Ach, dan kunnen ze bij de vuilnisbak van een restaurant met op z'n minst 1 ster eten in plaats van die van de McDonalds. Als je dan toch zwerft, doe het dan met een beetje klassequote:Op donderdag 12 april 2012 09:36 schreef Skv het volgende:
Ja, ik ben alleen stoer op de interwebz.
Ik heb kleren naar de kledingophaal gebracht.
Nu lopen er straks allemaal zwervers in mijn tommy overhemdjes.
Dating sitesquote:
Ik bedoel mensen die ik echt nog nooit gezien heb of waarmee ik nog nooit heb gepraat in een topic.quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man beter doe je daten via forum enzulks
Ik heb het ook niet op datingsites, al is dat een vooroordeel van me.quote:
Tenminste, dat zeg ik hier om stoer en gespierd over te komen. In het echt gebruik ik altijd foto's van een anderquote:
Ik heb geen dates meer hoor. Maar bij dating site ben je er naar opzoek.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar jij date ook via internet, een beetje.
Ik probeer hier een dame al een tijd te versieren echter wil het maar niet lukken, heb je nog bazentips voor deze usert?quote:
OVO!!quote:
Ja, geen 17 jarige versieren als je zelf in de 30 bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeer hier een dame al een te versieren echter wil het maar niet lukken, heb je nog bazentips voor deze usert?
Niet meerquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef Murdera het volgende:
Maar jij wil ook al niet naar meets toch?
Ja oke, dat is waarquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen dates meer hoor. Maar bij dating site ben je er naar opzoek.Bij mij gebeurde het gewoon.
arme jongenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Tenminste, dat zeg ik hier om stoer en gespierd over te komen. In het echt gebruik ik altijd foto's van een anderEn zit ik de hele dag afgewezen te worden op paiq.
Lekker voor jequote:Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef Skv het volgende:
[..]
OVO!!
Hou eens op met zo snel quoten, ik heb altijd nog een ninja-edit.
Ja was zeker leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja oke, dat is waar. Was het nog leuk gisteren?
Biatch.quote:
Wat is dat dan weer voor een onzinquote:Op donderdag 12 april 2012 09:42 schreef MohMi het volgende:
Ik ben te para voor internetdaten, ik denk altijd dat ik, door te willen daten, de boodschap afgeef dat ik wel meer wil
Doe je ook, slet.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:42 schreef MohMi het volgende:
Ik ben te para voor internetdaten, ik denk altijd dat ik, door te willen daten, de boodschap afgeef dat ik wel meer wil
Op je watte?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb er nu 4 op me Axe Clicker kunnen bijschrijven dankzij het internet.
Dus mij hoor je niet klagen
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin
Is ook onzin, gaat ook nergens over. Ik ben een beetje raarrr somsquote:Op donderdag 12 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin
Dat heb je irl toch net zo goed?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook onzin, gaat ook nergens over. Ik ben een beetje raarrr somsDan ben ik bang dat ik verwachtingen schep waar ik helemaal niet aan wil voldoen.
Als jij denkt dat jouw date al een huis voor jullie gaat kopen en je zo snel mogelijk wil bezwangeren nadat je in een ongedwongen sfeer enkel een kopje koffie hebben gedronken dan zou ik ver bij het daten vandaan blijven jaquote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook onzin, gaat ook nergens over. Ik ben een beetje raarrr somsDan ben ik bang dat ik verwachtingen schep waar ik helemaal niet aan wil voldoen.
Minder voor m'n gevoel, mss dat mijn twee vervelende internetdate-ervaringen nog onbewust in mijn geheugen hangenquote:
Axe Clicker,quote:
Heb het wel gezien. Heb er een paar afgelopen omdat ik nieuwsgierig was naar de mensen. Heb er een paar leuke vrienden/kennissen aan overgehouden.quote:
Nooit van gehoord, wat is vroeger? 40 jaar terug?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Axe Clicker,
Die kreeg je vroeger bij die deo,
Das zo'n ding, zo'n teller is dat, je drukt het knopje in, en dan wordt er weer 1 bij opgeteld.
Nou kom maar op met die verhalen dan. Nutcases?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Minder voor m'n gevoel, mss dat mijn twee vervelende internetdate-ervaringen nog onbewust in mijn geheugen hangen
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik nou de enige hier die nog nooit via internet gedate heeft?
Jij bent dan ook de oudste hier. Generatiekloof.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Begrijpelijk, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het wel gezien. Heb er een paar afgelopen omdat ik nieuwsgierig was naar de mensen. Heb er een paar leuke vrienden/kennissen aan overgehouden.
Maar bij m'n laatste meet viel bijna iedereen gewoon tegen, had ik geen klik mee. Dus dan wordt het hele meeten ook neit meer echt gezellig/nuttig
Nah mijn broer date ook via het internet en hij is ouderquote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de oudste hier. Generatiekloof.
http://api.ning.com/files/HYdFdD9AInk9lidcPKY-z*AJDoRQ89k9S56PlJsnn5p6DU9W-BCJ3stnEUHxJTiFBWX3h7nH8v9zlvG6ga-nHoolpRTr6zuW/02_The_Axe_Clicker.jpgquote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is vroeger? 40 jaar terug?
Nee dat niet zozeer, ze lieten alleen allebei heel duidelijk weten dat ze graag wilden ketsen.Nadat ik nogmaals had gezegd dat ik dat niet wilde, gaven ze aan dat dat geen probleem was, maar werd wel iedere mogelijkheid aangegrepen om toch proberen aan mn kont te zitten of te pushen in een bepaalde richting (waren overigens twee losse dates hoor, maar ze vertoonden dezelfde overeenkomsten).quote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die verhalen dan. Nutcases?
quote:
quote:
quote:
Nu vraag je gewoon om heel veel reactiesquote:
Of misschien trek jij gewoon enorme vuilbakken aan, dat kan ook. Dit klinkt namelijk wel heel bizarquote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dat niet zozeer, ze lieten alleen allebei heel duidelijk weten dat ze graag wilden ketsen.Nadat ik nogmaals had gezegd dat ik dat niet wilde, gaven ze aan dat dat geen probleem was, maar werd wel iedere mogelijkheid aangegrepen om toch proberen aan mn kont te zitten of te pushen in een bepaalde richting (waren overigens twee losse dates hoor, maar ze vertoonden dezelfde overeenkomsten).
Misschien omdat ik toen ook nog wat minder mijn mond open durfde te trekken, geen idee
Nee haha ik dacht dat er mensen uit dit topic misschien gingen datenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef Skv het volgende:
Jezus Sooph, dat is ook wel vragen om problemen als je dat hier vraagt.
Rare dates.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dat niet zozeer, ze lieten alleen allebei heel duidelijk weten dat ze graag wilden ketsen.Nadat ik nogmaals had gezegd dat ik dat niet wilde, gaven ze aan dat dat geen probleem was, maar werd wel iedere mogelijkheid aangegrepen om toch proberen aan mn kont te zitten of te pushen in een bepaalde richting (waren overigens twee losse dates hoor, maar ze vertoonden dezelfde overeenkomsten).
Misschien omdat ik toen ook nog wat minder mijn mond open durfde te trekken, geen idee
Ik deel mijn hartjes niet met anderen.quote:
Klopt. Maar een meet van dit topic zou ik al niet zo interessant vinden alleen al door de broekkies die er zijn. En van Singles ken ik zowat iedereen al en die ik niet ken boeien me niet. En die van R&P sc vind ik ook niet interessant genoeg om er voor te gaan reizen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef Murdera het volgende:
Begrijpelijk, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dan ben je mij nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijker jaquote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of misschien trek jij gewoon enorme vuilbakken aan, dat kan ook. Dit klinkt namelijk wel heel bizar
Gvd gast. Kan ik niet jou autoquoten, nu typ ik elke keer ong hetzelfde voor niets.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of misschien trek jij gewoon enorme vuilbakken aan, dat kan ook. Dit klinkt namelijk wel heel bizar
Maakt het ook allemaal veel relaxter vind ikquote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan ben je mij nog niet tegengekomen
Ik heb de eerste x met me date haar niet eens gezoend... laat staan geprobeerd.
dat heeft veel meer effect
Moet je sneller leren typen, dan ben je me te snel afquote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gvd gast. Kan ik niet jou autoquoten, nu typ ik elke keer ong hetzelfde voor niets.
Hoezo is niet gewoon elke man zo?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mij een broekie noemenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar een meet van dit topic zou ik al niet zo interessant vinden alleen al door de broekkies die er zijn. En van Singles ken ik zowat iedereen al en die ik niet ken boeien me niet. En die van R&P sc vind ik ook niet interessant genoeg om er voor te gaan reizen.
En verder kom ik niet echt op fok
Bij een eerste date aan een vrouw gaan zitten? Ik mag hopen dat niet elke man zo isquote:Op donderdag 12 april 2012 09:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo is niet gewoon elke man zo?Dat ze misschien niet naar een nee luisterde is zwak van ze, maar we weten ook niet hoe duidelijke MohMi nee gezegd heeft
Zat hij aan je?quote:
Nee, denk ik niet. Behalve als jij heel erg naar zweet ruiktquote:Op donderdag 12 april 2012 09:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Want hij was niet met mij... EINSS!!@!@!2111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |