abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13729567
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:45 schreef valerossi-appel het volgende:

[..]

dit klink inderdaat wel aantrekkelijk...
denk dat ik dat ook ga doen..

of heeft iemand een goede reden om dat niet te doen?
(ik heb er niet veel verstand van)

Je kan geen .nl registreren, plus dat de het in het buitenland zit. Dat kan weer voor wat extra papieren zorgen heb ik het idee.
pi_13890944
www.mindconnect.nl

het aller-aller-allergoedkoopst
pakketten kunnen desgewenst ook zelf naar wens aangepast worden

heb zelf een site bij ze gehost en zijn supersnel en tot nu toe geen downtime gehad

pi_13977388
Kee, topic al wel een beetje doorgelezen, maar niet helemaal gevonden wat ik zocht. Ik ben op zoek namelijk naar DNS hosting, waarbij ik zelf controle heb over de aan te maken A, MX, en CNAME records. Een beetje ala MyDomain.Com, maar dan doorzichtiger. Mydomain is momenteel wat rare dingen aan het doen namelijk

Liefst geen frame-doorstuur truukjes. Ik wil gewoon 2 DNS servers waarbij ik kan aangeven welke subdomains naar welk IP adres verwijzen. Gaarne een betrouwbare hoster, met zo min mogelijk downtime. Let wel: Ik heb geen webspace nodig, geen pop boxen, enzovoort. Alleen DNS management dus. Iemand een goede tip?

pi_13988602
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 06:53 schreef FBtje het volgende:
www.mindconnect.nl

heb zelf een site bij ze gehost en zijn supersnel en tot nu toe geen downtime gehad

Alleen erg jammer dat hun eigen site down is...
pi_13991004
Hoe bedoel je down?
pi_13992089
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 20:11 schreef FBtje het volgende:
Hoe bedoel je down?
Niet meer
pi_13996596
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 01:31 schreef TimberWolf het volgende:
[...]

Alleen DNS management dus. Iemand een goede tip?

Joker.com heeft zover ik weet een aardig control panel, maar ik zou niet met 100% zekerheid durven zeggen of je dat zoekt.
pi_13999349
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:56 schreef Booster het volgende:
Joker.com heeft zover ik weet een aardig control panel, maar ik zou niet met 100% zekerheid durven zeggen of je dat zoekt.
Zonder het control-panel gezien te hebben kan ik daar ook niet echt antwoord op geven

(ook subtiel schopje doet.)

pi_13999444
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 06:53 schreef FBtje het volgende:
www.mindconnect.nl

Niet echt het aller goedkoopste

Chemical Web Hosting is goedkoper
www.chemicalwebhosting.nl

Don't be aroused by my confession, unless you don't give a good goddamn about redemption...
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:38:13 #235
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_14002071
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 01:31 schreef TimberWolf het volgende:
-knip-
Ik ben op zoek namelijk naar DNS hosting, waarbij ik zelf controle heb over de aan te maken A, MX, en CNAME records. Een beetje ala MyDomain.Com, maar dan doorzichtiger. Mydomain is momenteel wat rare dingen aan het doen namelijk
-knip-
www.zoneedit.com
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:51:45 #236
69682 zenonimous
maar eigenlijk heet ik zen
pi_14002356
jeroenbos.ch / sluitertijd.com
noem het gek of geniaal : voor mij is het normaal...
pi_14004318
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 08:47 schreef psychofishy het volgende:
Chemical Web Hosting is goedkoper
www.chemicalwebhosting.nl
Mwa, server niet in nederland, opstartkosten, excl. domeinregistratie, prijzen ex BTW, etc. Het lijkt in eerste instantie wel aantrekkelijk, maar als je verder kijkt valt het toch net tegen imho.

Ik denk dat als we de amerikaanse hosts ook bekijken er veel interessantere aanbiedingen zijn dan chemicalwebhosting.

pi_14009645
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:21 schreef Booster het volgende:

[..]

Mwa, server niet in nederland, opstartkosten, excl. domeinregistratie, prijzen ex BTW, etc. Het lijkt in eerste instantie wel aantrekkelijk, maar als je verder kijkt valt het toch net tegen imho.

Ik denk dat als we de amerikaanse hosts ook bekijken er veel interessantere aanbiedingen zijn dan chemicalwebhosting.

alle pakketten zijn incl. domeinregistratie
opstartkosten heb je niet bij pro & special offer

tuurlijk zijn amerikaanse hosts aantrekkelijker kijk alleen maar eens naar die btw. ... inkomsten belasting... etc. etc. etc.

Don't be aroused by my confession, unless you don't give a good goddamn about redemption...
pi_14012541
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:42 schreef psychofishy het volgende:
alle pakketten zijn incl. domeinregistratie
Dat zie ik nergens staan, dus daar ga ik niet van uit
quote:
opstartkosten heb je niet bij pro & special offer
Tja, het is niet voor niets een 'special offer'. Bij pro betaal je gewoon voldoende per jaar zodat startkosten niet meer nodig zijn.
quote:
tuurlijk zijn amerikaanse hosts aantrekkelijker kijk alleen maar eens naar die btw. ... inkomsten belasting... etc. etc. etc.
Daar doel ik niet op, ik dacht meer aan dataverkeer dat gewoon niks kost En zolang je bedrijf nog gewoon in Nederland zit heb je te maken met de Nederlandse belastingdienst en zijn regeltjes natuurlijk.
  maandag 27 oktober 2003 @ 07:35:48 #240
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14164656
Ik heb wel een host maar als je een sub wil maak ik die voor je aan voor nop. Wat hebbie dan? 100 mb unlim BW php en mysql en nog veel meer. kijk op http://www.ukkienet.com of mail me op ukkienet@ukkienet.com
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
pi_14166118
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 07:35 schreef Dwork het volgende:
Ik heb wel een host maar als je een sub wil maak ik die voor je aan voor nop. Wat hebbie dan? 100 mb unlim BW php en mysql en nog veel meer. kijk op http://www.ukkienet.com of mail me op ukkienet@ukkienet.com
Unlim BW? Moet je maar eens zeggen bij welke host je zit. Geen enkel andere host ter wereld biedt écht unlimited BW
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:12:52 #242
46177 CJ_S
weg van teruggeweest
pi_14180478
Iemand bekend met een goede host die minimaal de volgende mogelijkheden bied voor een lage prijs?

- Windows hosting (ASP & ASP.Net)
- SQL Server database met minimaal 2 logins.
- Gebruik van het MSScriptControl.ScriptControl component (sample code hieronder).

code:
<%
       Dim x
       Set x = Server.CreateObject"MSScriptControl.ScriptControl")
       x.language="VBScript"
       x.AddObject "main", Me, True
       x.AllowUI = False
       Call x.Eval("Response.write(""test"")")
       Set x = Nothing
%>

Mijn huidige provider (Vevida) vraagt voor de SQL Server database een dikke ¤ 500,- in verband met de 'licentiekosten' waar zij mee zitten. Zij ondersteunen wel het MSScriptControl. De hostingprovider IS.nl vraagt een ¤ 7,- voor de database maar ondersteunen geen MSScriptControl. Zij willen deze ook niet ter gebruik stellen.

Iemand een idee?

[Dit bericht is gewijzigd door CJ_S op 27-10-2003 21:01]

maandag 27 oktober 2003 @ 21:39:40 #243
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14182680
quote:
Unlim BW? Moet je maar eens zeggen bij welke host je zit. Geen enkel andere host ter wereld biedt écht unlimited BW
Ok solly ik heb voor me zelf 1000 GIG aan bw, so dat wil dus zeggen voor degene die een normale "homepage" heeft is dit unlimited BW.
OK?
pi_14183571
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:39 schreef Dwork het volgende:

[..]

Ok solly ik heb voor me zelf 1000 GIG aan bw, so dat wil dus zeggen voor degene die een normale "homepage" heeft is dit unlimited BW.
OK?

Welke host is het?
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:19:28 #245
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14183755
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:14 schreef ELTino het volgende:

[..]

Welke host is het?

MIJN HOST!!
pi_14184835
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:19 schreef Dwork het volgende:

[..]

MIJN HOST!!

Even zonder grappen. Zit je me nou te fokken of heb je echt het IQ van een .................

De n a a m

Je hebt nog geen enkele link/naam gegeven van de host waar je bij zit met Ukkienet.com

dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:45:39 #247
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14208235
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:51 schreef ELTino het volgende:

[..]

Even zonder grappen. Zit je me nou te fokken of heb je echt het IQ van een .................

De n a a m

Je hebt nog geen enkele link/naam gegeven van de host waar je bij zit met Ukkienet.com

Hmm waarom, ik heb toch de naam al gegeven?
ukkienet.com dat is de host.
Het is een eigen host.
Maar, dat wil je zeker ook al niet geloven... (ligt waarschijnlijk aan jou IQ)
pi_14211368
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:45 schreef Dwork het volgende:

[..]

Hmm waarom, ik heb toch de naam al gegeven?
ukkienet.com dat is de host.
Het is een eigen host.
Maar, dat wil je zeker ook al niet geloven... (ligt waarschijnlijk aan jou IQ)

Dit is serieus de eerste keer dat je duidelijk bent.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 07:35 schreef Dwork het volgende:
Je hebt wel een host, terwijl je je eigen site host. Kijk op Ukkienet.com? Naar de foto's van Wesley? Het kan aan mij liggen, maar waar moet ik dan op ukkienet kijken?
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:19 schreef Dwork het volgende:
MIJN HOST!!
Wil je zeggen dat dit duidelijk is? Je suggereert de hele tijd dat je bij een bepaalde host zit. Dit zit je dus niet, als ik je verhaal goed begrijp. Je hebt gewoon een servertje thuis staan waar ukkienet op draait. Als je nu zegt dat dát niet zo is dan krijg ik wurgneigingen. Om jezelf host te noemen als je een servertje hebt staan.

Je hoeft btw niet boos te worden op me omdat ik je sites afzeek in Sitechecks, want ze waren gewoon geript punt uit. Hoe je het ook bekijkt, ze waren van alle kanten gejat van PixelSurgeon en zo'n duitse site (en het foto-album heb je ook niet zelf geschreven). Maar enough about that.

woensdag 29 oktober 2003 @ 08:40:25 #249
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_14213814
Het is dan toch jouw IQ dat op een laag pitje brand...
Waar gaat deze topic over? WEBHOSTING geen "servertje".
Ik heb jouw niet verteld dat ik "thuis" draai, en dat kan ook niet ik heb een "dinamisch" ip (wannadoo)
Ik heb een server, als je wil host ik je wil je betaald hosten...
Mail me op ukkienet.com ik maakt in orden voor je.
Nee op ukkienet.com is niks te zien dan alleen volgens jou een rippagina? hmmm ok zal wel zoek eerst maar een pagina dat er op lijkt.
Maargoed dat is een ander onderwerp.

Even terug naar de webhosting, op mijn site is een formulier die vul je in en je krijgt antwoord terug. Nogmaals subs zijn gratis en "hosting" kosten geld, maar ik neem aan dat je dat wel wist? Enne het is MIJN HOST, je kan je nu gaan wurgen ga je gang!!!!

woensdag 29 oktober 2003 @ 17:30:12 #250
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_14227738
Ok, maar ik snap het ook niet helemaal meer...
Hoe ik het zie:
-Ukkienet is je homepage, die is gehost op een server waar jij onbeperkt toegang toe hebt, met ook nog eens een terabyte aan ruimte.
-Voor hosting moeten we betalen, maar we kunnen wel gebruik maken van een database en php op een subdomein van Ukkienet.

Dan heb ik een paar vragen:
- Waar staat die server dan en hoe komt het dat jij ons gratis subs kan weggeven? Dat is natuurlijk leuk, maar hoe komt het zo.
-Zo te horen draait het geheel op een flinke server, die is vast niet van jou alleen?
- Ben je nou een webhoster of heb je admin-toegang tot een server, waar wij als fokkers ook baat bij kunnen hebben?

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')