Zal er ook wel mee te maken hebben dat ik echt op dit pakketje zit te wachten, normaal gesproken ben ik meestal al vergeten wat ik nog moet krijgen tegen de tijd dat ik het ontvangquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:13 schreef shiznuts het volgende:
Ja?Nee, dat heb ik nou al onnoemlijk keren vaker gehad. Dat iets wat later verzonden was eerder binnenkwam en dat ik niks aan tracking had.
Novo 7 Elf 2quote:High end segment
Gekenmerkt door: Dualcore processor + goed (IPS) scherm.
''low'' ress scherm - Gesorteerd op processorquote:mid end segment
Bestaand uit twee delen, high ress scherm (deels oude high end) en low ress nieuwe mid segment
Gesorteerd op processorquote:low end segment
uitloop laatste voorraad?
Ainol 8'' Advanced 2quote:High end 8''
Ainol 8'' Advancedquote:''Low'' end 8''
Komt ruim boven de 300 dollar verwacht ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef Shefkee het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? http://www.gizchina.com/2(...)-new-ipad-knock-off/
Mooi design(Metalen Ipad-look), quad core, ben benieuwd of deze er op korte termijn komt.
Dus je zoekt:quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:28 schreef dribbel79 het volgende:
Zucht, was op zoek naar een alternatief voor een eipet, maar na het snel doorlezen van dit topic weet ik het helemaal niet meer...
10.1, een open app markt lijkt me leuk, en als ik er zelf muziek op kan mikken...en films enzo, misschien (net gelezen) een hdmi out...
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:33 schreef Shefkee het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? http://www.gizchina.com/2(...)-new-ipad-knock-off/
Mooi design(Metalen Ipad-look), quad core, ben benieuwd of deze er op korte termijn komt.
Bron.quote:The Vivante graphics units include the GC2000 3D GPU, the GC355 vector unit, and the GC320 2D unit. For power savings, each graphics unit is individually clocked and powered, allowing the high-performance and power-hungry 3D GPU to be powered off when not in use. The same is true for the vector unit.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:17 schreef shiznuts het volgende:
Er gebeurt echt madveel op tabletgebied eigenlijk ook, hè...
Dan zou ik even wachten tot de elf II goed beschikbaar en gereviewed is, want die lijkt me erg goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
Best wel baas inderdaad; ik moet mij altijd inhouden om er niet zomaar eentje te kopen.
Al lijkt mij een kleine tablet wel ideaal.
ik heb net ook een flyer gehaald (voor de lol). Volgens HTC komt er nog wel een 4.0 update. Ik gebruik sowieso opera, misschien is de 4.0 browser fijner maar die heb ik nog niet gebruikt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vooral het geen 4.0 is een deal breaker. Android 4.0 browser is 10 keer beter in vergelijking met de 3.2 browser. Daarnaast Chrome(nu alleen nog desktop sites kunnen forcen)
Mijn vriendin heeft hem vandaag ook gehaald. Ben benieuwd al ze thuis komt, beetje mee klooien. Zou mooi zijn als 'ie een officiele update krijgt, maar er is al een ICS Rom te vinden, Leedroid heet 'ie volgensmij. Alleen ik weet niet of dat bij HTC een beetje te doen is, dat rooten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb net ook een flyer gehaald (voor de lol). Volgens HTC komt er nog wel een 4.0 update. Ik gebruik sowieso opera, misschien is de 4.0 browser fijner maar die heb ik nog niet gebruikt.
ELF II of Burningquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
Best wel baas inderdaad; ik moet mij altijd inhouden om er niet zomaar eentje te kopen.
Al lijkt mij een kleine tablet wel ideaal.
Deze man snapt het (bijna)quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dan zou ik even wachten tot de elf II goed beschikbaar en gereviewed is, want die lijkt me erg goed.
Vandaag een pakketje uit China gekregen wat op 16 april verzonden is. Tablet van 5 april nog niet binnen.
Vind/vond opera niet heel fijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb net ook een flyer gehaald (voor de lol). Volgens HTC komt er nog wel een 4.0 update. Ik gebruik sowieso opera, misschien is de 4.0 browser fijner maar die heb ik nog niet gebruikt.
Nou hoe bevalt ie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:40 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft hem vandaag ook gehaald. Ben benieuwd al ze thuis komt, beetje mee klooien. Zou mooi zijn als 'ie een officiele update krijgt, maar er is al een ICS Rom te vinden, Leedroid heet 'ie volgensmij. Alleen ik weet niet of dat bij HTC een beetje te doen is, dat rooten.
Chromequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef shiznuts het volgende:
Dolphin HD is zeker wel aardig. Firefox voor tablet is vreselijk helaas. De standaard browser en Chrome zijn ook wel redelijk en zelfde natuurlijk voor Opera.
Minder dan de eipet is al voldoende...beetje zelfde specs, lagere prijs, ben ik al blij...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dus je zoekt:
10.1'' tablet
Android 4.0 (aanbevolen)
Richtberdrag:?
iPad 1, 2 of 3?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Minder dan de eipet is al voldoende...beetje zelfde specs, lagere prijs, ben ik al blij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |