Is dat niet deesche?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.trekpleister.n(...)tent/collect_pdf.pdf
Laatste pagina. Wie o wie weet wat voor processor er in zit?
2 of 3...ik wacht nof ff 2 mndn...waarop trouwens?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
iPad 1, 2 of 3?
Maakt nogal een verschil.
Als je het geduld ervoor hebt, zou ik even 1 a 2 maanden wachten.
$108?Koopje man!!quote:
Dualcore/quadcore die goed verkrijgbaar zijn met eerste user reviews.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
2 of 3...ik wacht nof ff 2 mndn...waarop trouwens?
Rockchip/allwinner als ik moet gokkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.trekpleister.n(...)tent/collect_pdf.pdf
Laatste pagina. Wie o wie weet wat voor processor er in zit?
En is dat een beetje goed?quote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Rockchip/allwinner als ik moet gokken
Voor gamen en video playback is het uitstekend. Voor browsen is het acceptabel.quote:
Geen 4.3 tablet kopen, daarnaast 1 met een allwiner a10/13, rockchip (dualcore) of een andere chipset die vergelijkbaar is (cortex a9 /a8 van een bekend merk zoals qualcomm, texas instruments etc).quote:Op zondag 22 april 2012 13:27 schreef mime_negert het volgende:
Mijn volgende tablet moet films (1080p) en series (720p web-dl) afspelen zonder die irritante zwarte balken.
Op mijn TV komt het vaak voor dat ik de balken wel heb, dit wil ik op mijn tablet niet. Waar moet ik dan op letten bij de aanschaf van een tablet? De resolutie, schermgrootte of het aantal pixels?
Oh ja, wil er ook flink op gaan internetten.
quote:Op zondag 22 april 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Rockchip/allwinner als ik moet gokken
het lijkt er inderdaad op.quote:
Prijs is inderdaad zeer netjes, de voorraden zijn dan wel Aldi likequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dat is inkoopsprijs bij afname van 1000 stuks hè.
Goedkoopste dat te vinden is zal wel zoiets op Aliexpress zijn: http://www.aliexpress.com(...)-pc-wholesalers.html , dan zit je dus op zo'n $150,- incl. shipment zonder mogelijke douanetoeslagen.
Dan is de prijs van Trekpleister zo gek nog niet. Tablet zelf ook niet heul veul mis mee eigenlijk.
Ik zou me alleen groen en geel ergeren aan dat rode statuslampje (nou ja, black marker erover en die is weg).
Asus doet het tot nu toe zeer goed, updates zijn altijd zeer snel verkrijgbaar (2 maand max). Maar als je de tijd hebt kan je inderdaad even op de MEMO/Nexus wachtenquote:Op zondag 22 april 2012 14:00 schreef mime_negert het volgende:
Budget is niet zo belangrijk, vind software updates belangrijker. (de Samsung Galaxy Nexus bevalt me daarom goed)
Misschien moet ik gewoon op de Nexus tablet wachten.
Waarschijnlijk past er wel een kaartje van 32GB in.quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Met hoeveel GB (microSD) is het geheugen uit te breiden van de Trekpleister tablet?
60 euro max in chinaquote:Op zondag 22 april 2012 16:10 schreef mime_negert het volgende:
Kreeg gisteren een hele slechte reclame a4'tje in de brievenbus. Het gaat over een website welke zegt "Alles wat u nodig heeft en nog veel meer wij kunnen bijna aan alles komen dus twijfel niet en vraag ons wat u zoekt dan zorgen wij er voor dat u het krijgt"
Ze hebben er ook maar meteen een tablet actie opgeknald. Een "7 inch infotmic IMAPx210 Android 2.3 Tablet PC 4G 1GHZ replace 7 inch via 8650" Van ¤ 200,- naar ¤ 145,-
De site ziet er net zo slecht uit als de aanbieding.
Linkje?quote:Op zondag 22 april 2012 16:10 schreef mime_negert het volgende:
Kreeg gisteren een hele slechte reclame a4'tje in de brievenbus. Het gaat over een website welke zegt "Alles wat u nodig heeft en nog veel meer wij kunnen bijna aan alles komen dus twijfel niet en vraag ons wat u zoekt dan zorgen wij er voor dat u het krijgt"
Ze hebben er ook maar meteen een tablet actie opgeknald. Een "7 inch infotmic IMAPx210 Android 2.3 Tablet PC 4G 1GHZ replace 7 inch via 8650" Van ¤ 200,- naar ¤ 145,-
De site ziet er net zo slecht uit als de aanbieding.
Altijd genieten dat soort ondernemingenquote:
lees de voorwaarden eens onder de specsquote:Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Altijd genieten dat soort ondernemingen.
super relax 2pers Whirlpool type Life voor een zeer relaxe prijs
Deze tablethttp://www.huisenco.nl/nl/97-inch-touch-screen-size-mid.html 360euro
.
Ghehe, scherpe juristen hoor bij die eenmanszaakquote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef mime_negert het volgende:
[..]
lees de voorwaarden eens onder de specs
Het is een zij, denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef mime_negert het volgende:
Marktplaats staat ook helemaal vol met zijn zooi.
SPOILER: Tommy/Telsel stem aan:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dat is inkoopsprijs bij afname van 1000 stuks hè.
Goedkoopste dat te vinden is zal wel zoiets op Aliexpress zijn: http://www.aliexpress.com(...)-pc-wholesalers.html , dan zit je dus op zo'n $150,- incl. shipment zonder mogelijke douanetoeslagen.
Dan is de prijs van Trekpleister zo gek nog niet. Tablet zelf ook niet heul veul mis mee eigenlijk.
Ik zou me alleen groen en geel ergeren aan dat rode statuslampje (nou ja, black marker erover en die is weg).
metalen behuizing nog wel?quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef RobertNL het volgende:
DingDongDHL, foto's eerste indruk over een uurtje
Bmorn V16, Alwinner Boxchip A13, 512MB ram, 800x480 resolutie![]()
Metalen behuizing
Met dock komt het neer op 500 euro... Beter even wachten op de asus infinity, 32gb+dock = 600 euro.quote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef vosss het volgende:
De nieuwe Asus is vanaf nu leverbaar in de benelux.
Nagenoeg dezelfde specs als de prime alleen dan met enkel 32GB, geen superIPS maar gewoon IPS, marginaal dikker, marginaal zwaarder en een plastic achterkant.
Scheelt inclusief dock zo'n 100 euro.
Ik denk dat ik die ga halen binnenkort. Ik ga toch niet buiten zitten met dat ding
=edit=
Ow en 0,2 Hz lager geklokt volgens mij. Maar ook dat merk je nauwelijks als ik de reviews moet geloven. Imo nog steeds redelijk highend
Nja : NVIDIA® Tegra® 3 T33 Quad-core 1.6GHz (WiFi) CPUquote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
Die infinity heeft volgens mij alleen een hogere resolutie toch?
Dat hoeft voor mij niet.
En met dock is de prime ook 600. Dus dan zou je beter wel kunnen wachten op de Infinity.
Ik denk dat ik voor deze ga binnenkort.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef vosss het volgende:
Het hoeft voor mij niet luxe te ogen.
En voor die 100 euro kan ik ook gezellig een keer lekker gaan uit eten met mijn vriendin.
Inderdaad... Heeft ook een hogere verkoopwaarde na 1/2 jaar gebruik.quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef Catch22- het volgende:
als je hem ooit buiten denkt te gaan gebruiken is de infinity wel een betere optie.
voor die 100 euro zou ik het wel weten.
heb net afgelopen zaterdag de asus transformer prime gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef vosss het volgende:
De nieuwe Asus is vanaf nu leverbaar in de benelux.
Nagenoeg dezelfde specs als de prime alleen dan met enkel 32GB, geen superIPS maar gewoon IPS, marginaal dikker, marginaal zwaarder en een plastic achterkant.
Scheelt inclusief dock zo'n 100 euro.
Ik denk dat ik die ga halen binnenkort. Ik ga toch niet buiten zitten met dat ding
=edit=
Ow en 0,2 Hz lager geklokt volgens mij. Maar ook dat merk je nauwelijks als ik de reviews moet geloven. Imo nog steeds redelijk highend
Zou hem terugbrengen als ik jou was... Binnenkort komt de infinity even duur als de transformer prime alleen dan wel met een goed werkende gps+wifi en beter scherm.quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb net afgelopen zaterdag de asus transformer prime gekocht
Het "uurtje" is omquote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef RobertNL het volgende:
DingDongDHL, foto's eerste indruk over een uurtje
Bmorn V16, Alwinner Boxchip A13, 512MB ram, 800x480 resolutie![]()
Metalen behuizing
Jup ben bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |