Half 4 vanmorgen?quote:Op donderdag 12 april 2012 07:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Haal je me op Faxie?
Ff pauze, ben al vanaf half 4 aan het leren
Gaan je tentamens goed?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:44 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen.. Ik heb straks weer een tentamenVanmiddag paar uur werken en dan heb ik afscheidsfeestje. Morgen nog en dan heb ik vrijheid
]quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 08:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
]
Ja ik heb het tentamen waar altijd 70% op zakt gehaald met een 6. Tentamen van vanmiddag stelt niks voor. De 23ste nog 1 belangrijk tentamen en daarna alleen de 29ste presentatie nog en het assesment maar daar maak ik mij niet zo druk om. Overigens stage was heel tof enzo maar ben oprecht blij dat ik er nu klaar mee ben
Ja haha, hoe staat jouw baan er nu voor? Want je wilde toch een vast contract en dat kon niet ofzo?quote:
1 Mei.quote:Op donderdag 12 april 2012 08:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja haha, hoe staat jouw baan er nu voor? Want je wilde toch een vast contract en dat kon niet ofzo?
FELICITEER MIJ GODVERDOMME.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme. Ik ben nu al 5 dagen kotsmisselijk.
morning sicknessquote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
The baby is alive and kickingquote:Op donderdag 12 april 2012 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 's middags. En 's avonds. En 's nachts.
Neuh, de huisarts zei dat het griep was.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
The baby is alive and kicking
Naam?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, de huisarts zei dat het griep was.
Nu heb ik van die kutpillen waarvan je helemaal duf wordt
Na 2 jaar ploeteren krijg ik op 1 mei mijn vaste contract.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ben je jarig ofzo?
Nee die heb ik niet.....quote:
Netjes, komt niet veel meer voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na 2 jaar ploeteren krijg ik op 1 mei mijn vaste contract.
Die heb ik ook gehad!quote:
Voor migraine heb ik zelf Sumatriptan...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad!
In combi met een ander medicijn voor migraine
Dankje.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Netjes, komt niet veel meer voor tegenwoordig.
Die heb ik nu ook weer eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voor migraine heb ik zelf Sumatriptan...
jullie dan?
mmm vanwege migraine die bloeddrukverlagers?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook weer eens.
En bloeddrukverlagers elke dag.
Yup. Via neuroloog.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mmm vanwege migraine die bloeddrukverlagers?
Ik neem ook wel eens saridon... omdat het een bloedverdunner is.
Misselijkheid/migraine/langdurig de hik.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet.....
haha waar zijn die voor?
Goedzoquote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lachwekkend?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misselijkheid/migraine/langdurig de hik.
Je zou maar langdurig de hik hebben, dat is echt zo'n lachwekkend probleem.
Daar moet ik nog heen, weer een nieuwe scanquote:
Laatst gehad, niks aan de handquote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daar moet ik nog heen, weer een nieuwe scan
Voor andere mensen wel. Het lijkt me typisch iets waar anderen je door uit gaan lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lachwekkend?
Daar is niks grappigs aan.
Die wachtlijsten....quote:
quote:
Daar plegen mensen zelfmoord door. NoJoke.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
Je zou maar langdurig de hik hebben, dat is echt zo'n lachwekkend probleem.
Ooit een docu over gezien, niks om te lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor andere mensen wel. Het lijkt me typisch iets waar anderen je door uit gaan lachen.
Het zou mij niets verbazen als bijvoorbeeld kinderen zo iemand zouden gaan uitlachen, dat is het enige wat ik bedoel te zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ooit een docu over gezien, niks om te lachen.
Alleen als ik je dan afentoe mag doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook een huis.zullen we samen wonen?
1/3quote:Op donderdag 12 april 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als ik je dan afentoe mag doen.
Of we splitten de huur.
tip...quote:
Nog nooit geleend, geen CC, en een bedragje aan spaargeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
tip...
Haal het krediet van je lopende rekening (als je die hebt)
Kijk ff of je iets bij bkr heb staan
evt. CC laten vervallen (of niet, als je niet de max hoeft te lenen)
als je die dingen op voorhand regelt, scheelt je weer paar week met de hypotheek aanvraag.
en zorg dat je alle benodigde stukken heb natuurlijk...
Gaan we dan wel in Rotterdam wonen?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als ik je dan afentoe mag doen.
Of we splitten de huur.
quote:Op donderdag 12 april 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan we dan wel in Rotterdam wonen?
Of laten we meteen 2 huizen nemen! Jij betaald.
Das mijn tekst.quote:
Ik gebruik deze al 20 jaar.quote:
Ik ben hier rijkelijk laat mee, maar gefeliciteerd man! Echt goed nieuws!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben hier rijkelijk laat mee, maar gefeliciteerd man! Echt goed nieuws!!!
Huisje dus? Kopen of huren?
Kopenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Ja opzoek naar een huis.Nog geen beslissing kunnen maken.
Suggesties? Tips?
www.google.nlquote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Nieuwe sony nex 5k + 18-55mm kit voor 300 euro, yay or nay?
Wil eigenlijk de nieuwere sony nex 5n maar diezelfde kit is 600 geloof ik, losse objectief is iets van 250+ euro... Zit te twijfelen of ik die goedkope kit niet alvast haal en dan later eventueel een andere sony nex 5n kit haal van de zomer ofzo.
Ik hoef niets te vergelijken, vraag me gewoon af of wat mensen hier zoiets zouden doen of liever meteen de 5n zouden kopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
www.google.nl
www.marktplaats.nl
www.ebay.com
Kan je heel makkelijk vergelijken
Wel een dure grap. In je eentje gekocht?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kopen
Heb ik in december gedaan.... ik lach al die gasten in een duur huurhuis uit
hypotheekrenteaftrek ftw!
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een dure grap. In je eentje gekocht?
Als je het kan betalen dan kopenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Suggesties? Tips?
Ik zou sowieso geen nex kopen. Leuk die verwisselbare lenzen maar de sensor is gewoon te klein om mooie scherptediepte te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hoef niets te vergelijken, vraag me gewoon af of wat mensen hier zoiets zouden doen of liever meteen de 5n zouden kopen.
Vergeet het inzoomen op de buurvrouw niet.. erg belangrijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen nex kopen. Leuk die verwisselbare lenzen maar de sensor is gewoon te klein om mooie scherptediepte te krijgen.
Kan je net zo goed een Canon S100 kopen. Past in je zak, geeft vergelijkbare kwaliteit foto's en je hoeft nooit een lens te wisselen.
Hij hoeft niet in mijn zak te passen, en ik heb al een betere powershot liggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen nex kopen. Leuk die verwisselbare lenzen maar de sensor is gewoon te klein om mooie scherptediepte te krijgen.
Kan je net zo goed een Canon S100 kopen. Past in je zak, geeft vergelijkbare kwaliteit foto's en je hoeft nooit een lens te wisselen.
Ja dat kan een S100 ook, maar alleen als je buuf geil is.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vergeet het inzoomen op de buurvrouw niet.. erg belangrijk.
Dan zou ik zoeken naar een 2hands reflexquote:Op donderdag 12 april 2012 12:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij hoeft niet in mijn zak te passen, en ik heb al een betere powershot liggen.
Die hebben we ook al.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan zou ik zoeken naar een 2hands reflex
Wat is dan de reden dat hij een nex wil?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die hebben we ook al.
Mijn vriend wil graag een nex voor erbij, en dit is wel een mooie prijs maar wel net een ouder model dan we wilden dus vandaar de twijfel. De prijs is daarentegen wel erg goed.
Dat heb ik niet gevraagd eigenlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat hij een nex wil?
Lolll, toch maar even vragen dan. Anders geef je straks 300 euri uit aan een camera die de kwaliteit mist van een reflex en de handzaamheid mist van een powershotje..quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd eigenlijk.
Compactje met vaste lens hoeven we niet voor erbij, maar het heeft ook geen haast/noodzaak. Het is meer voor de leuk erbij.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:20 schreef Crutch het volgende:
Voor een camera erbij kun je beter iets zoeken in de Cybershot W-serie van Sony.
Ixus van Canon is ook leuk, maar aardig prijzig en voor de moneyshots pak je gewoon een van jullie reflexen.
Waarom?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Compactje met vaste lens hoeven we niet voor erbij, maar het heeft ook geen haast/noodzaak. Het is meer voor de leuk erbij.
Kwaliteit hebben we al met reflex die we al hebben, en handzaamheid maakt ons beide niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Lolll, toch maar even vragen dan. Anders geef je straks 300 euri uit aan een camera die de kwaliteit mist van een reflex en de handzaamheid mist van een powershotje..
Nou het is niet slecht natuurlijk. Als het om de gadgetgeilheid gaat dan is het heel leuk speelgoed juist!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kwaliteit hebben we al met reflex die we al hebben, en handzaamheid maakt ons beide niet uit.De powershot die we hebben is nogal lomp en daar hebben we ook nooit nadeel van ondervonden.
Ben meer nieuwsgierig wat er dan zo slecht is aan een NEX an sich.
Ah okay, ja heb er zelf weinig verstand van dus vertrouwde op mijn vriend z'n oordeel dat het een leuk ding is.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou het is niet slecht natuurlijk. Als het om de gadgetgeilheid gaat dan is het heel leuk speelgoed juist!
Voor fotografische doeleinden heeft het gewoon niet zoveel nut om dit aan te schaffen. Behalve dan dat je altijd een extra cam bij je hebt.
Maar de prijs is goed! Absoluut.
Dan lijkt mij een videocamera handiger, heh dg?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Leuk voor in de slaapkamer., heh mfn?
Nog iets aan over gehouden?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren wezen speeddaten en het was leuk.
Ja een leuke avondquote:
Uiteindelijk wel maar goeie indruk maken is niet echt mijn sterkste kant. Wie weet dat ik nog wel een match hebquote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
Zijn die dingen niet om echt iemand uit op te pikken?
Ik heb gekocht toen ik nog samenwoonde, wel alleen op mijn salaris. Ben heel blij met mijn huis maar heb nu wel spijt, ik raak deze keet nooit kwijt en kan dus niet zomaar met de noorderzon vertrekken.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Suggesties? Tips?
Zie het groter geheel, je bouwt iets op (tenzij je hem toen te duur gekocht hebt)quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gekocht toen ik nog samenwoonde, wel alleen op mijn salaris. Ben heel blij met mijn huis maar heb nu wel spijt, ik raak deze keet nooit kwijt en kan dus niet zomaar met de noorderzon vertrekken.
Ik zou nog even huren.
Inderdaad, gewoon leuke avond hebben en een keer iets anders doen dan normaalquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef twi het volgende:
Het is überhaupt natuurlijk wel iets waar je verschrikkelijk veel van leert. Dus het is al tof dat je 't doet, man.
In deze tijd is elk huis niks meer waard, en ik was een starter dus heb sowieso goedkoop gekocht. Natuurlijk bouw ik iets op, maar daar zit ik op dit moment in mijn leven helemaal niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie het groter geheel, je bouwt iets op (tenzij je hem toen te duur gekocht hebt)
Wel een goede tip.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb gekocht toen ik nog samenwoonde, wel alleen op mijn salaris. Ben heel blij met mijn huis maar heb nu wel spijt, ik raak deze keet nooit kwijt en kan dus niet zomaar met de noorderzon vertrekken.
Ik zou nog even huren.
Als je nog niet weet wat je wil, dan huren. Dat is flexibeler.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een goede tip.
Wie weet wil ik nog verkassen, ik ben nog jong, ik weet nog niet echt wat ik wil.
Ja idd. Als ik toch opeens spijt heb is het duurder dan wanneer ik nu iets meer betaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Als je nog niet weet wat je wil, dan huren. Dat is flexibeler.
Wel je geld een klein beetje door de plee spoelen, maar als je situatie nog te veel verandert is dat wel handiger om allemaal stop te zetten en terug te draaien dan koop.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Daqufrance het volgende:
Ja precies. Scheelt een hoop stress.
Ligt aan wat je wilt met een partner e.d. Ik was 24 toen ik kocht, maar woonde toen al 4 jaar samen en het idee was dat het nog wel wat langer zou duren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
Vanaf hoeveel jaar word kopen verstandiger dan?
Huizenmarkt is nu zo kapot dat als je een beetje niet al te vast aan een huis wil zitten je beter kan huren. Ik bedoel als je flexibel wil zijn met werklocaties en zo. Vanaf je 23e huurtoeslag. Moet je heel eind kunnen komenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zie mezelf namelijk echt niet lang op dezelfde plek wonen, vind dat ook altijd knap van die mensen die nog in het huis wonen waar ze opgegroeid zijn.
Ik zit ondertussen in m'n 5de huis met mn moeder.
Lekker een studiootje midden in de stad huren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Huizenmarkt is nu zo kapot dat als je een beetje niet al te vast aan een huis wil zitten je beter kan huren. Vanaf je 23e huurtoeslag. Moet je heel eind kunnen komenGewoon een klein flatje; lijkt mij prima voor later.
Precies.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Huizenmarkt is nu zo kapot dat als je een beetje niet al te vast aan een huis wil zitten je beter kan huren. Ik bedoel als je flexibel wil zijn met werklocaties en zo. Vanaf je 23e huurtoeslag. Moet je heel eind kunnen komenGewoon een enorme villa; lijkt mij prima voor later.
Ik zit nog steeds te wachten tot mijn huisgenoot eens 23 wordtquote:
Jep, thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Myraela het volgende:
Maar Mur, waar woon je nu dan? Thuis nog?
Gewoon lekker dicht bij je werk wonen, dan kan je langer uitslapen elke dag.
Kom ook gezellig naar het oosten (of noorden) waar alles nog wel te betalen is en de mensen niet zo arrogant zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, thuis.
Ik wil niet in DH wonen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom ook gezellig naar het oosten (of noorden) waar alles nog wel te betalen is en de mensen niet zo arrogant zijn
En je denkt zomaar iets betaalbaars te krijgen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Myraela het volgende:
Over een paar maandjes ga ik een ruimte hier in Rotterdam zoeken.Ookal woon ik nu zo'n beetje naast school.
Dan heb ik weer dikke reiskosten.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kom ook gezellig naar het oosten (of noorden) waar alles nog wel te betalen is en de mensen niet zo arrogant zijn
Wat betaal je dan ongeveer?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb ik weer dikke reiskosten.
Ik wil wel met een vriend een huis huren.
Nee voor als je met vriend gaat huren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan reiskosten? Ligt er aan hoe ver ik woon he
Krijg je geen vergoeding van je werk? Amersfoort is bijvoorbeeld behoorlijk goedkoop, directe verbinding met bijna overal en je bent ook zo overal in Nederland. Uurtje naar DH bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan reiskosten? Ligt er aan hoe ver ik woon he
Ja. Ik heb geen haast, vind vanzelf wel iets.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je denkt zomaar iets betaalbaars te krijgen?
Nog niet gezocht, pas gister te horen gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee voor als je met vriend gaat huren.
Helaas niet. Dure grapquote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Krijg je geen vergoeding van je werk? Amersfoort is bijvoorbeeld behoorlijk goedkoop, directe verbinding met bijna overal en je bent ook zo overal in Nederland. Uurtje naar DH bijvoorbeeld.
Ik ben al 1x flink verhuisd en vind het nu wel weer fijn om ff op een plek te wonen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zie mezelf namelijk echt niet lang op dezelfde plek wonen, vind dat ook altijd knap van die mensen die nog in het huis wonen waar ze opgegroeid zijn.
Ik zit ondertussen in m'n 5de huis met mn moeder.
Sta je al wel overal ingeschreven dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen haast, vind vanzelf wel iets.
Verhuizen zelf is ook gewoon kut. Komt nooit uit en zo...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik ben al 1x flink verhuisd en vind het nu wel weer fijn om ff op een plek te wonen.
Ja. Maar ik ga gewoon particulier huren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sta je al wel overal ingeschreven dan?
Ik ben 1 keer verhuist binnen hetzelfde dorp.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik voel me echt een pauper. Heb in Twello gewoond en in ApeldoornBoerenkinkel uit de regio
Zodat je net even wat meer kan gaan betalenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga gewoon particulier huren.
Ik maak geen kans op een sociale woning hoor. Ik moet gewoon genoegen nemen met minder ruimte, lekker boeiend, dat hoort nou eenmaal bij student zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zodat je net even wat meer kan gaan betalen
Ik van Angers (Frankrijk) naar Veldhoven naar Eindhoven.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb in Waalwijk, Tilburg, Hellevoetsluis, Nieuwenhoorn en nu in Rotterdam gewoond. Nu weet ik wel dat ik gewoon een stadsmeisje ben of in ieder geval op deze leeftijd is de stad heerlijk.
Is er geen stichting die verhuurd aan studenten? Hier wel namelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak geen kans op een sociale woning hoor. Ik moet gewoon genoegen nemen met minder ruimte, lekker boeiend, dat hoort nou eenmaal bij student zijn.
Twelloquote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik voel me echt een pauper. Heb in Twello gewoond en in ApeldoornBoerenkinkel uit de regio
Weet ik niet. Zoek ik tegen die tijd wel uit, kom ook allemaal sites tegen waar je inschrijfgeld moet betalen, daar heb ik sowieso maar weinig zin in. Dus even bij vrienden checken welke sites wel goed zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is er geen stichting die verhuurd aan studenten? Hier wel namelijk
Ik soms wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lach jij kinderen uit Kenia ook uit omdat ze daar geboren zijn?
Vind je het zo erg om uit Twello te komen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lach jij kinderen uit Kenia ook uit omdat ze daar geboren zijn?
Keertje 20 euro betalen is prima, als je bedenkt hoeveel je dan later kan besparenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zoek ik tegen die tijd wel uit, kom ook allemaal sites tegen waar je inschrijfgeld moet betalen, daar heb ik sowieso maar weinig zin in. Dus even bij vrienden checken welke sites wel goed zijn.
Wat leer je... geen verwachtingen te hebben?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef twi het volgende:
Het is überhaupt natuurlijk wel iets waar je verschrikkelijk veel van leert. Dus het is al tof dat je 't doet, man.
Ja er wordt je gewoon een poot uitgedraaid met particulier huren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zodat je net even wat meer kan gaan betalen
Daar staan nog steeds gewoon particulieren ruimtes hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keertje 20 euro betalen is prima, als je bedenkt hoeveel je dan later kan besparen
Ken hier series iemand die een week ingeschreven stond en nu echt in een leuk huis woontquote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja er wordt je gewoon een poot uitgedraaid met particulier huren.
Maar net als Myr, sta ik bij de woningbouw ook nog nummer ###
Kan het wel vergeten voorlopig of ik moet mazzel hebben.
Ik huur ook particulier, maar het gaat hier nog wel. Alleen die facking naiende huurverhogingen elk jaar...quote:Op donderdag 12 april 2012 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja er wordt je gewoon een poot uitgedraaid met particulier huren.
Maar net als Myr, sta ik bij de woningbouw ook nog nummer ###
Kan het wel vergeten voorlopig of ik moet mazzel hebben.
Die sites zijn ook gewoon klote.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar staan nog steeds gewoon particulieren ruimtes hoor.
Weet niet waar jij zit haha.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken hier series iemand die een week ingeschreven stond en nu echt in een leuk huis woont
Niet zo'n big deal maken van een date.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat leer je... geen verwachtingen te hebben?
Kijk maar uit, je bent ons nog een hoop bier verschuldigd.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef screwloose het volgende:
Rustig aan mensen ik ben er weer hoor.
Ik dacht dat je DG wasquote:Op donderdag 12 april 2012 15:38 schreef screwloose het volgende:
Rustig aan mensen ik ben er weer hoor.
Ow ja shitquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, je bent ons nog een hoop bier verschuldigd.
Als je wil speel ik wel even jouw DG hoor bobje.quote:
DG wil alleen maar schurfthoeren uit Tadzjikistanquote:Op donderdag 12 april 2012 15:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als je wil speel ik wel even jouw DG hoor bobje.
Wat zie je er lekker uit vandaag schatje, wanneer ga je me nou eens hosselen?
Alsof dat iets slechts isquote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
DG wil alleen maar schurfthoeren uit Tadzjikistan
Je maakt het je jezelf soms een klein beetje moeilijkquote:Op donderdag 12 april 2012 15:47 schreef kree het volgende:
Het was trouwens weer gezellig gister
Kreeg bijna weer een beetje gedachten terug aan toen ik die msn log poste van dat meisje
Hahahaha
Ja story of my lifequote:Op donderdag 12 april 2012 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je maakt het je jezelf soms een klein beetje moeilijk
Nog een keer dan maar?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
Ja story of my life
Maar vindt het wel grappig ook, kan best wel veel hebben hoor.
Oja en ik hou er wel van om de discussie een beetje te voeren af en toe
aaahw neeeeequote:
ja mfn die was ook lekker bezigquote:Op donderdag 12 april 2012 15:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nog een keer dan maar?
inb4 mfn
Is mfn inmiddels al vrijgezel? Hosseldrannnggggggg!quote:
Joysa heeft al dibs op MFNquote:Op donderdag 12 april 2012 15:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Is mfn inmiddels al vrijgezel? Hosseldrannnggggggg!
Dat wijf verneukt t ook voor iedereen hequote:
Das MFN toch nie?! Nee! Nou dan?!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:58 schreef kree het volgende:
Er was hier laatst een tippie of tipsie weet ik veel.
Die is nog vrijgezel
Ach, jij hebt binnenkort in elke wereldstad een neukertje zitten man.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das MFN toch nie?! Nee! Nou dan?!
Nog met iemand in 't bijzonder?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:02 schreef Casie het volgende:
Wereldsteden![]()
Over twee weken naar Rome en Venetië
Jaloersquote:Op donderdag 12 april 2012 16:02 schreef Casie het volgende:
Wereldsteden![]()
Over twee weken naar Rome en Venetië
De vuige kuthoerquote:Op donderdag 12 april 2012 15:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat wijf verneukt t ook voor iedereen he
WIl je soms mee?quote:
Nou je gaat iig al wel zn fam ontmoetenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Casie het volgende:
[..]
WIl je soms mee?![]()
Maar nee met een vriend die familie heeft in Italië.Weet nog niet precies wat ik met hem wil.
Emigreren, leren koken, kindjes krijgen en verslaggeefster van de Italiaanse politiek worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Casie het volgende:
WIl je soms mee?![]()
Maar nee met een vriend die familie heeft in Italië.Weet nog niet precies wat ik met hem wil.
Bij mij loopt dat door tot aan de zomervakantiequote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Eerst nog twee weken tentamens en verslagen
Die journaaljuffrouwen in Italie zijn echt lekker johquote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Emigreren, leren koken, kindjes krijgen en verslaggeefster van de Italiaanse politiek worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al gewaarschuwd voor veel eten, geknuffel en overdreven en lange verhalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou je gaat iig al wel zn fam ontmoeten
Ik faal met m'n hele opleiding ga kappen en werkenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij loopt dat door tot aan de zomervakantie
Ik faal nu te hard met tentamens
huilie huilie doen
Dan heb je ergste wel gehad inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 16:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou je gaat iig al wel zn fam ontmoeten
Eén ding onthouden:quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Ben al gewaarschuwd voor veel eten, geknuffel en overdreven en lange verhalen.Ben benieuwd om nu de minder toeristische kant te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lache toch. Ach familie ontmoeten is nou ook weer nie zo'n big deal. Als je het daarna afkapt zie je ze toch nooit meerquote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef Casie het volgende:
[..]
Ben al gewaarschuwd voor veel eten, geknuffel en overdreven en lange verhalen.Ben benieuwd om nu de minder toeristische kant te zien.
Italiaanse censuur, nooitquote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Emigreren, leren koken, kindjes krijgen en verslaggeefster van de Italiaanse politiek worden.
Heb hierna nog 1 periode met tentamens. Maar dat is dan weer 7 weken later gelukkig.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij mij loopt dat door tot aan de zomervakantie
Ik faal nu te hard met tentamens
huilie huilie doen
We hebben niks he. Paar keer gezoend, maar verder niks serieus.Ga er heen met het idee dat we vrienden zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja lache toch. Ach familie ontmoeten is nou ook weer nie zo'n big deal. Als je het daarna afkapt zie je ze toch nooit meer
Hij ook?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:13 schreef Casie het volgende:
[..]
We hebben niks he. Paar keer gezoend, maar verder niks serieus.Ga er heen met het idee dat we vrienden zijn.
Vaak wel ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Mannen willen altijd meerVooral als je ook nog eens gezoend hebt.
Hij wilt zeker meer, maar denk niet dat het gaat gebeuren.quote:
Zo romantisch wordt het als het goed is niet aangezien we steeds bij familie van hem logeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak wel ja.
En in dit geval, even romantisch op vakantie in Italie.
Hij zal vast hopen op meer ja.
Denk dat de oortjes er als eerst af gaan hahahaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is 3 kilo, dat krijg zelfs ik niet zomaar op.Maar ik wil hem niet kapot maken.
Alleen die oren zijn al enorm groot.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat de oortjes er als eerst af gaan hahaha
Toen was ik nog 16 en was ik tegen drankquote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef Mr-White het volgende:
Ja, donderdag heen. Zondagavond / maandag weer terug.
Niet kunnen slapen = meer drinken
Naar de Zwarte Cross gaan en niet drinken.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen was ik nog 16 en was ik tegen drank
Waren vrouwen maar paashazen, dan wist je in elk geval waar je moest beginnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat de oortjes er als eerst af gaan hahaha
quote:Op donderdag 12 april 2012 16:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Toen was ik nog 16 en was ik tegen drank
Heb 1,5 jaar geen alcohol gedronken, toen ik 15,5 was tot ongeveer mijn 17e en wel elke week twee keer opstap. Ben nogal moeilijk van mijn ideeen af te krijgen. Uiteindelijk toch gezwichtquote:
Je had met een grote paashaas op de stoep kunnen staan afgelopen weekend. Gemiste kans, man.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef kree het volgende:
Dus ik moet maar een doos chocola kopen voor mn buurmeid dan?
Inderdaad, ik weet niet hoeveel ze er nu voor hebben betaald, maar voor pasen was die nog 60 euro. Dat zou me toch wat te ver gaan voor wat chocolade.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:42 schreef Casie het volgende:
Ik heb ook een paashaas gekocht, lang leve korting na de feestdagen. Maar wel een kleintje.
Tja nu je het zo zegtquote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je had met een grote paashaas op de stoep kunnen staan afgelopen weekend. Gemiste kans, man.
We wonen in Katwijk. Koop een jezusbeeldje voor Hemelvaart.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
Tja nu je het zo zegt
wanneer is het ook alweer valentijn![]()
![]()
Noooit een meid proberen om te kopen. Je zet jezelf dan zeer minderwaardig neer. Je zou wel kans maken als je komt vragen of zij toevallig een chocolade paashaasje heeft inplaats van een pot suiker. Tenminste, als je er zelf van geniet om het te gaan vragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef kree het volgende:
Dus ik moet maar een doos chocola kopen voor mn buurmeid dan?
hih ze is wel christelijk volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
We wonen in Katwijk. Koop een jezusbeeldje voor Hemelvaart.
Ga dr van de week wel om wasmiddel vragen, had ze zelf ook al aangeboden dat ik dat kon halen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Noooit een meid proberen om te kopen. Je zet jezelf dan zeer minderwaardig neer. Je zou wel kans maken als je komt vragen of zij toevallig een chocolade paashaasje heeft inplaats van een suiker. Tenminste, als je er zelf van geniet om het te gaan vragen.
Kan je een leuke (matige) garp mee maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
We wonen in Katwijk. Koop een jezusbeeldje voor Hemelvaart.
Vertel...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je een leuke (matige) garp mee maken.
Maar moet ik dat dan doen als ik hoor dat ze thuis is? Of moet ik dan eerst een SMSje sturen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
Kan je een leuke (matige) garp mee maken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Maar moet ik dat dan doen als ik hoor dat ze thuis is? Of moet ik dan eerst een SMSje sturen?
En welke schoenen moet ik dan gaan gebruiken om te stampen?
Haha, ik heb mijn schoenen op Facebook staan.
Wil je misschien mijn vriendje worden?
Hoeft niet hoor, maar mag wel.
Mag via PM hoor, haha.
Waarom kan zij niet gewoon voor mij bij de deur een jezusbeeldje kapot komen stampen? Vrouwen doen ook niets.
Wie weet was dat al een manier van haar om aandacht van je te krijgenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ga dr van de week wel om wasmiddel vragen, had ze zelf ook al aangeboden dat ik dat kon halen.
En ik moet toch eens een keertje gaan wassen onderhand
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Maar moet ik dat dan doen als ik hoor dat ze thuis is? Of moet ik dan eerst een SMSje sturen?
En welke schoenen moet ik dan gaan gebruiken om te stampen?
Haha, ik heb mijn schoenen op Facebook staan.
Wil je misschien mijn vriendje worden?
Hoeft niet hoor, maar mag wel.
Mag via PM hoor, haha.
Waarom kan zij niet gewoon voor mij bij de deur een jezusbeeldje kapot komen stampen? Vrouwen doen ook niets.
Ik heb geen angst als ik eenmaal aan het praten ben en dan breng ik het er nog goed vanaf ook al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie weet was dat al een manier van haar om aandacht van je te krijgen(al moet je niet naar signalen gaan zoeken, het is goed om met een zeer positieve mindset naar haar toe te gaan).
Zorg ervoor dat je niet gaat afhaken ineens tijdens het gesprek. Als je angst begint te voelen, laat het gewoon door je heen gaan en vecht er niet tegen en verberg het niet.
Zou je angst krijgen als je haar gaat strelen tijdens het gesprek?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen angst als ik eenmaal aan het praten ben en dan breng ik het er nog goed vanaf ook al zeg ik het zelf.
Stapje naar eerst iets afspreken dat is het probleem nu
Dat is iets waar ik nog geneens aan denk nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zou je angst krijgen als je haar gaat strelen tijdens het gesprek?
Hier komt de echte PUA-meester om de hoek kijken hoor. Tel je in je hoofd mee met de secondes, wanneer je welke handeling moet volbrengen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zou je angst krijgen als je haar gaat strelen tijdens het gesprek?
Ik sta voor alles open.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hier komt de echte PUA-meester om de hoek kijken hoor. Tel je in je hoofd mee met de secondes, wanneer je welke handeling moet volbrengen?
Wat als je die vent 1x heb gesproken in een niet "ik wil je" setting?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef Casie het volgende:
Mannen die hun arm uitrekken en dan 'soepel' om je heen leggen, zo schattig soms
Dat hoeft niet, er zijn talloze natuurlijke manieren waarbij je fysiek contact kunt krijgen. Bijvoorbeeld als je elkaar een hand geeft en dat je over haar vingers streelt (als je tenminste je gevoel volgt op dat moment). Met een meid afspreken zonder dat ze weet wat je van haar wilt is creepy of ze gooit je in the friendzone.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik nog geneens aan denk nu.
Trouwens ga niet zo een armpje om haar heen gooien hoor uit het niks
welke pagina is dat?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, er zijn talloze natuurlijke manieren waarbij je fysiek contact kunt krijgen. Bijvoorbeeld als je elkaar een hand geeft en dat je over haar vingers streelt (als je tenminste je gevoel volgt op dat moment). Met een meid afspreken zonder dat ze weet wat je van haar wilt is creepy of ze gooit je in the friendzone.
Ah gelukkig dan schat ik het nog een beetje goed inquote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef Casie het volgende:
Dan zal ik rekening houden met een afwijzing![]()
Alleen wanneer er een date-setting is.
Aantrekkingskracht komt niet door alleen woorden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hier komt de echte PUA-meester om de hoek kijken hoor. Tel je in je hoofd mee met de secondes, wanneer je welke handeling moet volbrengen?
De vraag is hoe kom je erachter of die aantrekking wederzijds is?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht komt niet door alleen woorden.
Hmm ja als al het andere faaltquote:
Door haar aan te rakenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
De vraag is hoe kom je erachter of die aantrekking wederzijds is?
Ik haat dronken mensen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ja als al het andere faalt
Dronken mensen vertellen de waarheid toch?
Ik doe het omdat ik vrouwenhanden leuk vind om vast te houden. Als mensen het niet willen moeten ze het uiteraard niet doen:)quote:
Best wel een grote stap (voor mij dan) praten etc prima, maar het moment vinden waarop je dat doet tsjaaaaquote:
Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De waarheid handelen is moeilijk he
Ik ben altijd redelijk panisch als het om aanraking gaat. Daarom doe ik het meestal gewoon niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
Best wel een grote stap (voor mij dan) praten etc prima, maar het moment vinden waarop je dat doet tsjaaaa
Wel dat hoef ik dan al niet meer te leren. Dates stellen meestal geen fuck voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo'n big deal maken van een date.
Ik maak me er totaal niet druk over.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd redelijk panisch als het om aanraking gaat. Daarom doe ik het meestal gewoon niet.
Ik doe het momenteel ook niet aan de lopende band overdag hoor, die angsten zijn herkenbaar. Gewenning is het eigenlijk totdat je geen problemen hebt je gevoel te volgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
Best wel een grote stap (voor mij dan) praten etc prima, maar het moment vinden waarop je dat doet tsjaaaa
Wanneer was jouw laatste date?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel dat hoef ik dan al niet meer te leren. Dates stellen meestal geen fuck voor.
Enige tijd geleden, heb bewust afstand genomen en me gefocust op andere dingen in het leven.quote:
Wat voor andere dingen?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Enige tijd geleden, heb bewust afstand genomen en me gefocust op andere dingen in het leven.
Denken dat het bij deze lijst is geblevenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt iemand gezoend, geflirt, gedate.
Kree heeft iemand gehosseld en doet nu poging 2.
Axel heeft iemand gehosseld.
Faxie is aan het hosselen.
Loka en Newb hebben elkaar gehosseld.
Joy is gehosseld.
Eloy is onder de pannen.
Drommel had zijn Turkse chick en zijn kickbokster.
Palawan had Myra.
Faye en VH.
Silk en Patjen.
Russiche import bruiden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef kree het volgende:
[..]
Wat voor andere dingen?
Als ik vragen mag tenminste
Jij hebt er nog veel meer gehosseld?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat het bij deze lijst is gebleven
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat het bij deze lijst is gebleven
Casie! Hoe is het ermee?quote:
Ik heb vernomen dat Patje een heuse collectie heeft aan vrouwen. Zijn vrienden mogen daar zo nu en dan gebruik van maken vandaar dat iedereen zo lief voor Patje isquote:Op donderdag 12 april 2012 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt er nog veel meer gehosseld?
Volgens mij zag ik je een x bij een radioshow via fok. Je hebt een relaxte houding, daarmee zou je gemakkelijk leuke meiden kunnen knuffelen, alleen hou je jezelf tegen in principe. Die onnodige angsten houdt je alleen tegen. Je wilt niet weten hoe bang ik was voor bepaalde dingen vroeger.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd redelijk panisch als het om aanraking gaat. Daarom doe ik het meestal gewoon niet.
Nou vooruit, omdat jij het bent en ik in een goede bui ben.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
mag ik 1 zeik post plaatsen, zonder dak meteen tot aan de gbrond afgezeken wordt...
Ja maar las het al op facebookquote:Op donderdag 12 april 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
mag ik 1 zeik post plaatsen, zonder dak meteen tot aan de gbrond afgezeken wordt...
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 17:48 schreef marbasnarf het volgende:
Goed. Paar rustige dagen voor de boeg door een ontstoken knie, maar misschien wel zo handig dat ik niet weg kan aangezien de tentamens eraan komen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
heulemaal niet.
Ik hou fok en facebook gescheiden hoor
Een ontstoken knie, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Goed. Paar rustige dagen voor de boeg door een ontstoken knie, maar misschien wel zo handig dat ik niet weg kan aangezien de tentamens eraan komen.
Hoe is het daar verderop?
hoezo?quote:
Je zult me inmiddels vast wel hebben gevonden. Helaas is 't afgeschermd, na tips van hier.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie heb je al allemaal ge-add twi?
Omdat je constant loopt te vissen naar het uitwisselen van FB-accounts met de dames alhierquote:Op donderdag 12 april 2012 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo?
Ik ga hier niet precies neerzetten wat ik op facebook lees hoor
In een dronken bui een weddenschap aangaan dat ik nog wel over een hekje kon springen, bleek een slecht plan. En toen mocht hij ook nog eens een iets verzinnen wat ik moest doen omdat ik verloor.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een ontstoken knie, hoe krijg je dat voor elkaar?
Alvast succes met je tentamens. Blij dat ik dat nooit heb.
Aan deze kant van de singel is het beetje druk. Krijg niet echt de kans om me te vervelen.
Ah op zo'n manier, maar het is niet echt om te versieren.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je constant loopt te vissen naar het uitwisselen van FB-accounts met de dames alhier
Ik kan wel raden wat je moest doen toen je verloorquote:Op donderdag 12 april 2012 17:57 schreef Casie het volgende:
[..]
In een dronken bui een weddenschap aangaan dat ik nog wel over een hekje kon springen, bleek een slecht plan. En toen mocht hij ook nog eens een iets verzinnen wat ik moest doen omdat ik verloor.Wond op mijn knie is gaan ontsteken en dik geworden waardoor ik nu aan de antibiotica zit en mijn been zoveel mogelijk plat moet hebben.
Huh je hebt nooit tentamens? Je doet toch een opleiding?
Mannen en voorspelbaarheid inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan wel raden wat je moest doen toen je verloor
Niet jaloers zijn twi.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je constant loopt te vissen naar het uitwisselen van FB-accounts met de dames alhier
Kreeg je als bedankje wel 20 euro?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef Casie het volgende:
[..]
Mannen en voorspelbaarheid inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |