ik heb een openbaring gehad over ezell, ze liet zich helemaal gaan in de DM, jammer dat je enkel de schil ziet hier in de SC, de meeste dan, denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee joh, daar zitten alleen maar contactgestoorden en dat station (Ezell) ben ik voorbij geraasd.
toch wel frappant dat iedereen zo angstig voor jou is, maar wel zijn hart lucht in dm's.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb een openbaring gehad over ezell, ze liet zich helemaal gaan in de DM, jammer dat je enkel de schil ziet hier in de SC, de meeste dan, denk ik
ja klopt ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
toch wel frappant dat iedereen zo angstig voor jou is, maar wel zijn hart lucht in dm's.
jij kan nu wel beamen dat ik heul een aardige jongen benquote:
Sunset Rubdown, altijd genot.quote:
en Wolf Parade ook, uitmuntende zanger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sunset Rubdown, altijd genot.
In de slowchat ben je minder aardig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef leeell het volgende:
[..]
jij kan nu wel beamen dat ik heul een aardige jongen ben
Swan Lake, Destroyer en dan vergeet ik er nog een. Die gast heeft wat bandjes. Inderdaad een goede zanger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
en Wolf Parade ook, uitmuntende zanger.
iets met reputatie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de slowchat ben je minder aardig.
dus , die kkbattie vriendjes van je willen nog steeds niet naar lowlands, zodat je meer van zulks genot niet kan bezoeken ???quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Swan Lake, Destroyer en dan vergeet ik er nog een. Die gast heeft wat bandjes. Inderdaad een goede zanger.
Eentje wou nu wel naar Werchter, er zit al lichte verbetering in.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
[..]
dus , die kkbattie vriendjes van je willen nog steeds niet naar lowlands, zodat je meer van zulks genot niet kan bezoeken ???
was maar grapje knapperdquote:
werchter is ook vet, alleen 9/10 keer is het kkweerquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eentje wou nu wel naar Werchter, er zit al lichte verbetering in.
even luisterenquote:
ik denk nu aan jou met je konijntjespyama met genotsknots in me handquote:
Is geen pyjama.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk nu aan jou met je konijntjespyama met genotsknots in me hand
NOU EN DIT DAT GELIJK SLAPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |