quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Dastan het volgende:
Ga ik niet luisteren, ik heb al andere muziek op staan.
Of wacht. Ik bedoel
Ik heb al muziek op staan.
rancune laat je eerder sterven !quote:
Davies lijkt me echt een geweldige vent om mee te chillenquote:
morgen haalt ie em opquote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
O hallo R_R.
Ik dacht dat jij allang je rijbewijs had.
Net klaar met werken, ook moe. Morgen weer naar Groningen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje kapot, maar oké. Hoe gaat het met Etsoepetsoe?
Ik was er mee bezig, maar toen brak ik m'n vinger en ging ik vier maanden later pas verder.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Etsu het volgende:
O hallo R_R.
Ik dacht dat jij allang je rijbewijs had.
O nou, alsnog gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was er mee bezig, maar toen brak ik m'n vinger en ging ik vier maanden later pas verder.
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net klaar met werken, ook moe. Morgen weer naar Groningen.
Ben jij trouwens daar weleens geweest?
Verjaardag van iemand, gaan we weer stappen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.Wat ga je daar doen?
Bedankt.quote:
Ik kan je alleen vertellen dat Amsterdam een leuke stad is.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verjaardag van iemand, gaan we weer stappen.
Ik heb sinds eergisteren een studie gekozen, maar nu twijfel ik nog tussen welke stad; Rotterdam of Groningen en ik had gehoopt dat jij mij kon helpen, maar niet dus.
Daar wil ik niet studeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan je alleen vertellen dat Amsterdam een leuke stad is.
Treinen!!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, nog nooit. Ga in mijn vrije tijd echt niet lang in de trein zitten.Wat ga je daar doen?
Welke studie is het? Dat heb je nog niet verteld.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Treinen!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Fiscaal recht.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Welke studie is het? Dat heb je nog niet verteld.
ach, zodra je de nummers buiten best ofs gaat beluisteren wordt een artiest leuker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef leeell het volgende:
hey prins der perzen, TVGPS staat niet eens op mn best of Kinks LP !
schande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |