Gaat dit over die sport voor van die onaangepasten?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:11 schreef Joeri. het volgende:
Wij, als Ajacieden, hebben geen concurrentie in de Eredivisie. Alle concurrenten laten steeds punten liggen en nu is het niet meer spannend. Misschien voortaan met 9 man beginnen (AFCA) om het spannend te houden?
Daardoor ontstaat ook al die haat jegens Ajax supporters, omdat mensen als ts zo nodig hoog van de toren moeten blazen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Kanker op.
Ik ben voor Ajax maar mensen zoals jij zijn gewoon vervelend.
Precies, daarom slotje en doei.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daardoor ontstaat ook al die haat jegens Ajax supporters, omdat mensen als ts zo nodig hoog van de toren moeten blazen.
Boehhooeeee.. ajax heeft altijd de scheids mee.. boehooeeeehoeeequote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef killgeak het volgende:
Met de hulp die ajax krijgt zou Fortuna Sittard ook kampioen worden van Nederland
Haat het als ONZ-users denken dat zie hier in KLB verder kunnen, stelletje grappemakers.quote:
Op basis van de laatste 2 wedstrijden denk ik eerder dat Ajax de spelers van de tegenpartij mee heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Boehhooeeee.. ajax heeft altijd de scheids mee.. boehooeeeehoeee
Inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 00:39 schreef ArnosL het volgende:
Begin voortaan maar met 9 man, dan ligt de Ajax selectie 10 minuten te janken op het veld dat ze het niet meer aan kunnen tegen 11 en gaan ze geruchten verspreiden over tegenstanders om daar onrust te brengen
Janken op het veld hoort toch gewoon bij voetbal?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:39 schreef ArnosL het volgende:
Begin voortaan maar met 9 man, dan ligt de Ajax selectie 10 minuten te janken op het veld dat ze het niet meer aan kunnen tegen 11 en gaan ze geruchten verspreiden over tegenstanders om daar onrust te brengen
Hoort bij Ajax, niet bij voetbal.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Janken op het veld hoort toch gewoon bij voetbal?
Pleasequote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef cooper697 het volgende:
[..]
Hoort bij Ajax, niet bij voetbal.
Op Facebook zie ik er ook steeds meerquote:Op donderdag 12 april 2012 00:47 schreef DrDentz het volgende:
In de jaren dat Ajax geen kampioen werd zag ik nooit een Ajacied op FOK! en nu zijn ze er ineens in overvloed.
Volledig mee eens eigenlijk. Ze moeten een voorbeeld nemen aan rugby spelersquote:Op donderdag 12 april 2012 00:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Please
Als er 1 mietensport bestaat waar de spelers continu een dramashowtje geven met hun zogenaamde pijntjes is het voetbal wel. Welke club dan ook.
Janken op het veld heeft nog steeds niks te maken met voetbal. Dat bepaalde spelers dit doen en dat de scheids dit niet keihard afstraft, doet hier niks aan af.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Please
Als er 1 mietensport bestaat waar de spelers continu een dramashowtje geven met hun zogenaamde pijntjes is het voetbal wel. Welke club dan ook.
Ik zie anders geen enkele andere sport waar dat gejank (zowel op het veld als bij de supporters) zo veel in voorkomt. Dus ja het heeft wel degelijk iets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef cooper697 het volgende:
[..]
Janken op het veld heeft nog steeds niks te maken met voetbal. Dat bepaalde spelers dit doen en dat de scheids dit niet keihard afstraft, doet hier niks aan af.
Nee, Jou wel als meeloper?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:27 schreef Joeri. het volgende:
Kampioenschap '12 zit je dwars neem ik aan?
Ik zal jou eens een grappig verhaal vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |