Twee geprobeerd, twee keer afgetroefd.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Echt heel veel hangt van durf af. Maar goed ik ben ook een watje. Maar de keren dat ik durfde (en dan niet speciek over versieren) waren redelijk succesvol
Vertel.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Echt heel veel hangt van durf af. Maar goed ik ben ook een watje. Maar de keren dat ik durfde (en dan niet speciek over versieren) waren redelijk succesvol
Het leven is niet eerlijk, leer ermee dealen. Dit is nog een van de minst erge dingen waarin niet alles hetzelfde is. Er zit niet voor niets verschil tussen mannen en vrouwen, maar voor beiden geld dat als ze iemand willen ze het beste wat kunnen ondernemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef kree het volgende:
Hahaha nou laten we er maar over ophouden
tis nog steeds niet eerlijk.
Ok ik ben de buurmeid en de bovenbuurman is de nieuwe bewoner, wat doe je dan?
Tis niet eerlijk hoor
Vraag aan de meiden dan, zet jezelf eens in mij schoenen en wel eerlijk zijn dan.
Doe het effe vanaf het begin dat ik hier voor het eerst binnen stapte..
Daarnaast, hoeren kun je ook bestellen en dan komen ze wél naar je toe.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om de essentie, de essentie. Niet om wat er letterlijk staat.
7 keer en 5 keer afgewezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee geprobeerd, twee keer afgetroefd.
Had slechter gekund. Denk ik.
Ik hoopte op epische hossels eigenlijk...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon met dingen als een presentatie geven of een belletje doen. Kleine dingen
Helaasch.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoopte op epische hossels eigenlijk...
Faalhaasch.quote:
Nu gaat kree dus zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben. Let op.quote:
Nee, division by zero.quote:
Kijk, ik moet waarschijnlijk een poging doen om uberhaupt kans te maken hequote:
Wie weet win je morgen de postcodeloterij.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
Laat ik maar effe de discussie sluiten
Het is wel een punt, en moet erom denken maar dat gaat niet mijn persoonlijkheid veranderen
Wie weet zit ik morgen aan de koffie met buurmeid zou zo maar kunnen als ik haar tegen kom
Niet zo stoken heeejquote:Op woensdag 11 april 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu gaat kree dus zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben. Let op.
Ja en als mijn vader mijn oma was geweest...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
Het is wel een punt, en moet erom denken maar dat gaat niet mijn persoonlijkheid veranderen
Wie weet zit ik morgen aan de koffie met buurmeid zou zo maar kunnen als ik haar tegen kom
Ik vraag niet dat je je persoonlijkheid veranderd, ik vraag je in te zien dat je onrealistisch denkt en verder op te houden met dat gemekker. Of tenminste, ik mag hopen dat die dingen niet verankerd zitten in je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
Ohjoy.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu gaat kree dus zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben. Let op.
Ik doe niet aan pogingen. Ik zorg gewoon dat ik in de buurt van de toffe mannen ben en dan mogen zij de poging doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nul keer afgewezen in hoeveel pogingen?
Moeten ze wel eerst een lot naar zijn huis komen brengen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet win je morgen de postcodeloterij.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bedoelde ik met een soort van. (Waarom is er eigenlijk geen goede nerd smiley op fok?)
Die is heel niet geldig voor 0/0! Kloon is ook zo'n vieze stinknerdquote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bedoelde ik met een soort van. (Waarom is er eigenlijk geen goede nerd smiley op fok?)
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef Tangledup het volgende:
Is het trouwens gehorig daar kree?
Wel zuur als ze een keer "bezoek" heeft..
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef Tangledup het volgende:
Toevallig stink ik nu ook een beetje jaquote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die is heel niet geldig voor 0/0! Kloon is ook zo'n vieze stinknerd
En wat betekent dit precies?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jaaa heel ergquote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef Tangledup het volgende:
Niet te veel jointjes hequote:Op donderdag 12 april 2012 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Toevallig stink ik nu ook een beetje ja
Nee, gewoon mannelijkheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsssss gedisssssssst door kreequote:Op donderdag 12 april 2012 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa heel erg
Maar niks gehoord bij mn buufje hoor wel bij de onderbuur Polen :S
Maar ik ga stoppen met zeuren gooi hier toch maar mn gedachtes neer haha en jullie lezen het toch wel.
En anders was dit topic de hele avond dood dusssss
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon mannelijkheid.Wel goed die spoiler man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er voor elkequote:
Yepquote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er voor elkeeen
bestaat zodat
impliceert dat
Ik ben eigenlijk voor dit vak aan het leren, maar het lukt niet zo. Bedankt dat je me even scherp houdt
De sandwichmethode is dit toch. Iets me squeeze theorem..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er voor elkeeen
bestaat zodat
impliceert dat
Ik ben eigenlijk voor dit vak aan het leren, maar het lukt niet zo. Bedankt dat je me even scherp houdt
LOL, übern00b!!11!!quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De sandwichmethode is dit toch. Iets me squeeze theorem..
Ja daar faal ik hard. Maar zie nu ook dat ik niet echt lasquote:Op donderdag 12 april 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
LOL, übern00b!!11!!
Nee dit is gewoon de definitie van een limiet.
Ik snap er geen kut van.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er voor elkeeen
bestaat zodat
impliceert dat
quote:
JAaaaaquote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Maar he kree je hebt wel gelijk hoor vrouwen hebben het makkelijker. Daarom noemen ze het leven oneerlijk enzo.
Oh well...
Verschil moet er wezen enzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Maar he kree je hebt wel gelijk hoor vrouwen hebben het makkelijker. Daarom noemen ze het leven oneerlijk enzo.
Oh well...
Aaaahh, heb je het zo koud?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe is dit cockblocken, ik wil alleen tegen iets warms aan kruipen hoor.
Oh oké, dan mag 't.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Hoe is dit cockblocken, ik wil alleen tegen iets warms aan kruipen hoor.
Tis niet eerlijk money en dat weet je zelf bestquote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen enzo.
Sommige verschillen vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Oh well...
Je moet je niet zo aanstellen, dat weet je zelf best.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk money en dat weet je zelf best
Knurfterig om je wijsheid uit films te halen, maar de "20 seconds of courage" uit "We bought a zoo" helpt wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Wij krijgen daarvoor in ruil.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen enzo.
Dat vind je alleen maar omdat money tegen je aan wil kruipen nuquote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef twi het volgende:
Moet je kijken hoe irritant wiskunde is. Het gaat er niet meer over, en het is gelijk een stuk leuker hier.
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef twi het volgende:
Moet je kijken hoe irritant wiskunde is. Het gaat er niet meer over kutkloon is weg, en het is gelijk een stuk leuker hier.
Je kan wel Calimero gaan doen dat het niet eerlijk is, maar wij mannen hebben wel even het voorrecht dat we tegen een boom kunnen pissen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh.quote:
Wiskunde is wel leukquote:Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef twi het volgende:
Moet je kijken hoe irritant wiskunde is. Het gaat er niet meer over, en het is gelijk een stuk leuker hier.
Ach, ik vind het niet erg om gebruikt te worden als knuffelbeer nee. Daar heb ik ook een beetje het postuur en karakter voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:19 schreef Tangledup het volgende:
Dat vind je alleen maar omdat money tegen je aan wil kruipen nu
Lijkt verdomme wel op therapie hier ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen, dat weet je zelf best.
Echt serieus, dit is zo'n first world problem, waar je ook nog eens makkkkelijk iets aan kan doen. Dus bek houwe.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige verschillen vind ik niet zo erg.
Uhu, misschien moeten we een praatgroepje beginnen ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Lijkt verdomme wel op therapie hier ofzo
Ja dat had ik in het begin ookquote:Op donderdag 12 april 2012 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neuh.
Ik lees jouw username steeds als Tangle Dup. Beetje een Alice in Wonderland vibe heeft dat.
Staand plassen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij krijgen daarvoor in ruil.
- Geen menstruatie
- Een mooie piemel in plaats van een mislukte vleesbloem
- Geen baarmoeder
Beste een redelijke deal vind ik.
Nieuwe UI nemen, dan is 't gelijk duidelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja dat had ik in het begin ookZelf die naam gekozen en hem dan nog verkeerd lezen..
Ach ja
True, true,quote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet erg om gebruikt te worden als knuffelbeer nee. Daar heb ik ook een beetje het postuur en karakter voor.
Als we ook nog boobies hadden, had ik geen vrouw meer nodig.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staand plassen.
Sterker qua bouw.
Sneller qua bouw.
Geen moederinstinct.
Ongegeneerd boeren etc.
Humor.
Minder moeite doen qua uiterlijk omdat vrouwen minder visueel ingesteld zijn.
Visueel ingesteld zijn.
Maar jullie hebben tietenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staand plassen.
Sterker qua bouw.
Sneller qua bouw.
Geen moederinstinct.
Ongegeneerd boeren etc.
Humor.
Visueel ingesteld zijn.
Hahaha.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nieuwe UI nemen, dan is 't gelijk duidelijk.
[ afbeelding ]
Hele goede deal zelfs.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staand plassen.
Sterker qua bouw.
Sneller qua bouw.
Geen moederinstinct.
Ongegeneerd boeren etc.
Humor.
Visueel ingesteld zijn.
Veroorzaakt kanker, vraag maar aan Sinos.quote:
Hahaquote:Minder moeite doen qua uiterlijk omdat vrouwen minder visueel ingesteld zijn.
Ja hehe anders zou het oneerlijk voor ons worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zittend plassen veroorzaakt infecties.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Veroorzaakt kanker, vraag maar aan Sinos.
[..]
Haha
Kanker of infecties. Tough choice.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zittend plassen veroorzaakt infecties.
Jullie hebben sowieso vaak blaasontstekingen en ook meer kans op tietkanker en baarmoederhalskanker.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zittend plassen veroorzaakt infecties.
Voor eventjes kan wel maar ik kan niet op mijn buik slapen nee. Lig wel vaak op mijn buik te zonnen maar in het zand kan je putjes graven. Of een extra dik en zacht tuinstoelkussen op de grond leggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef twi het volgende:
Tieten zijn alleen maar lastig natuurlijk. Op m'n buik slapen met cup D lijkt me geen pretje.
Ik laat het niet meer toe ze zoeken maar een andere knurft om te friendzonen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet erg om gebruikt te worden als knuffelbeer nee. Daar heb ik ook een beetje het postuur en karakter voor.
Dat dus ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jullie hebben sowieso vaak blaasontstekingen en ook meer kans op tietkanker en baarmoederhalskanker.
mfn mag me friendzonen hoor, daar ben ik toch veel te oud voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat het niet meer toe ze zoeken maar een andere knurft om te friendzonen.
Ik ben enorm gemiddeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef kree het volgende:
Haaaa ik vraag me toch of de meiden hier in dit topic het gemiddelde aangeven of niet.
Sorry meiden hahahaha
Denk dat ik maar raar ben dan
Mag ik je ook friendzonen?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
mfn mag me friendzonen hoor, daar ben ik toch veel te oud voor.
Je vergeet de TIETENquote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef kutkloon7 het volgende:
Leuke onderwerpen vanavond: wiskunde, kanker, whats next?
Deal.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef twi het volgende:
[..]
mfn mag me friendzonen hoor, daar ben ik toch veel te oud voor.
Jup maar das tot die tijd een soort gspot die weggestreept kan worden tegen de onze.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wij krijgen dan wel weer allemaal last van onze prostaat...
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ik knuffel liever met vrouwen, sorry man.
Je haat mequote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben enorm gemiddeld.
Moet ook wel eigenlijk aangezien jij al raar bent.
En wij worden facking kaal en grijsquote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup maar das tot die tijd een soort gspot die weggestreept kan worden tegen de onze.
Hebben jullie elkaar wel eens ontmoet?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je me wel helpen aan de vrouw hè? Anders ben je wel een nutteloze friend.
Ok, maar:quote:Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef debeterebob het volgende:
Kloon ik wil jou dan wel friendzonen
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken je amper, hoe kan ik je dan haten.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Je haat me
Ik vertel best wel veel over wat ik voel maar dat is omdat ik hier niet iemand zoek maar omdat ik benieuwd ben wat jullie dan vinden.
Ga natuurlijk niet zo lullen tegen een meid maar dat hadden jullie begrepen hooooop?
Vrouwen worden ook grijs..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En wij worden facking kaal en grijs
Nee, benzin mag eerst. Daarna ben ik aan de beurt.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar wel eens ontmoet?
Sommige willen daar in door slaan waak daar voor.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Don't worry, die 5,5 vrouw hier zijn echt niet het gemiddelde :pquote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef kree het volgende:
Haaaa ik vraag me toch of de meiden hier in dit topic het gemiddelde aangeven of niet.
Sorry meiden hahahaha
Ons haar wordt dun en grijs. En kaal staat ons zelden tot niet dus kort houden zodat het dunne niet opvalt kan niet, dus kan je lekker alsnog zo op de hoofdhuid loeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw ook liever zelf, Maarja, ik kon zo 1-2-3 geen tegenprestatie voor het knuffelen bedenken.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige willen daar in door slaan waak daar voor.
Ik spreek uit ervarung.
Wij hebben onze piek qua schoonheid wel weer veel later.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Okiedokie.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kan het nog heel lang duren tot ik je mag meeten.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, benzin mag eerst. Daarna ben ik aan de beurt.
Hmm, is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben onze piek qua schoonheid wel weer veel later.
Nouja haat is een groot woord.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ken je amper, hoe kan ik je dan haten.
En dan de hele dag met jezelf spelen..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou stiekem wel eens vrouw willen zijn
Ja oké, ik zal wel aan 'm vragen of 'ie het erg vindt als ik eerst les krijg van je.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan kan het nog heel lang duren tot ik je mag meeten.
Zeg me dat je een fucking grapje maakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja haat is een groot woord.
Haha denk dat jullie het wel leuk vinden om te lezen wat ik hier allemaal weer neerzet
Owh doe anders maar effe je facebook
Of had ik die al?
Hou het allemaal niet meer bij
Ben best wel verbaasd over hoe meiden dan denken, tis heel anders als ik denk hahaha
maarja laten we er niet verder op doorgaan is het een beetje te laat voor
Nu voor mij negatief maar ik profiteer daar over 5 a 10 jaar dan weer van.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, is dat positief of negatief?
Je zegt het zelf al. Het gemiddelde van alle vrouwen. Oftewel, elke vrouw is enorm anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:26 schreef kree het volgende:
Sorry meiden hahahaha
Aaah firefly weer terug???quote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Don't worry, die 5,5 vrouw hier zijn echt niet het gemiddelde :p
Smooth, kree. Smooth...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:32 schreef kree het volgende:
Owh doe anders maar effe je facebook
Of had ik die al?
Hou het allemaal niet meer bij
Badummm tsss.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Het gemiddelde van alle vrouwen. Oftewel, elke vrouw is enorm anders.
Maar sowieso dat jij raar bent.
mfn is wel lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 00:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Don't worry, die 5,5 vrouw hier zijn echt niet het gemiddelde :p
Ah dat streept tegen elkaar weg dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu voor mij negatief maar ik profiteer daar over 5 a 10 jaar dan weer van.
Ik zit nog steeds te bedenken welke cupmaat ze heeft.. het is allemaal niet bestquote:
Die ik nu draag of mijn eigenlijke maat?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te bedenken welke cupmaat ze heeft.. het is allemaal niet best
D natuurlijk, anders zou ze niet zo enthousiast op mijn post zijn ingegaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te bedenken welke cupmaat ze heeft.. het is allemaal niet best
Echte maatquote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die ik nu draag of mijn eigenlijke maat?
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah dat streept tegen elkaar weg dan.
Sinds Adam en Eva doet iedereen zo moeilijkquote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef kree het volgende:
Jaaaaa zucht.....
kan het niet gewoon simpel zijn een keer.
jongen - meisje klaar elkaar leuk vinden.
Verdomme van mij hoeft het niet zo moeilijk.
Als een meid nou hetzelfde laat blijken wat ze voor een vent voelt alsdat de man volgens haar moet doen.
Dan zijn we klaar toch?
Nee de man moet zich in bochten wringen blabalbalbalbalbalbalbalblablablaba
Het gaat heel erg vaak zo simpel, jij hebt alleen de pech dat het bij jou een meisje met issues was waarbij het zo ging. En een minderjarig ding.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef kree het volgende:
Jaaaaa zucht.....
Als een meid nou hetzelfde laat blijken wat ze voor een vent voelt alsdat de man volgens haar moet doen.
Dan zijn we klaar toch?
Het is nu allemaal al verdomd simpel, jij snapt het alleen niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef kree het volgende:
Jaaaaa zucht.....
Dan zijn we klaar toch?
Volgens mij 70D maar ik draag nu een 75D, onderwijdte daarvan is net wat te groot want hij is nieuw en staat nu al op strakste haakje. Dus theoretisch kan ik ook een 70E aan maar dat klinkt weer zo groot.quote:
Wat nou.. ik vraag mij heel praktisch af in hoeverre vrouwen bij bepaalde cupmaten last ervan hebben wanneer ze op hun buik liggen. Ik ben juist heel medelevend. Misschien is er zelfs wel een oplossing voor te bedenken.. een kussen in een speciale vorm oidquote:
neee je zit te stoken nou weer hahaha.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat heel erg vaak zo simpel, jij hebt alleen de pech dat het bij jou een meisje met issues was waarbij het zo ging. En een minderjarig ding.
Dus je loopt alweer te miepen.
We snappen het nu wel. Dit is een repeterende plaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:36 schreef kree het volgende:
Jaaaaa zucht.....
Dan zijn we klaar toch?
Een kussen met een malvorm van de tietenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat nou.. ik vraag mij heel praktisch af in hoeverre vrouwen bij bepaalde cupmaten last ervan hebben wanneer ze op hun buik liggen. Ik ben juist heel medelevend. Misschien is er zelfs wel een oplossing voor te bedenken.. een kussen in een speciale vorm oidBeste idee van Nederland here we come!
Nee ik loop niet te stoken ik leg de feiten voor je neus maar je wil het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
neee je zit te stoken nou weer hahaha.
Vertel er alles over want schaam me er niet voor.
Dit is algemeen
nou prive lesje van jou dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is nu allemaal al verdomd simpel, jij snapt het alleen niet.
Manboobs?quote:Op donderdag 12 april 2012 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een kussen met een malvorm van de tietenHoe geniaal is dat. Die wil ik hebben
Okee, nu zie ik Robert de Niro voor mequote:
Feit: meid doet niksquote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee ik loop niet te stoken ik leg de feiten voor je neus maar je wil het gewoon niet zien.
Klopt vaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Feit: meid doet niks
Gevolg: man moet toch maar weeeeer wat doen????
Ja, de man moet blijven leidenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ze niks doet heeft vast een reden. Denk daar maar over na.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Feit: je bent half geregeld door meisje met issues en je had een 15jarige achter je aan huppelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou van frustratie onder een trein springen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou prive lesje van jou dan?
ok ik ga stoppen hoor
privelesje klinkt suggestiefquote:Op donderdag 12 april 2012 00:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou van frustratie onder een trein springen.
Serieus, ik leg de grootste Sjonnie en Anita nog liever hoge wiskunde uit.
Je moet ze eens zien onder elkaar.. tegen mannen zijn ze nog lief.quote:
Nee. Eerst moet je leuk stappen, goede dates hebben, goede seks hebben en daarna kom je erachter dat wakker worden naast die persoon ook wel chill is. Totdat het punt dat je gewoon kan schijten terwijl hij in een kamer ernaast zit, dan weet je zeker dat alles goed is.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
Overigens is het nooit zo simpel als meisje ontmoet jongen. Meisje en jongen worden verliefd.
I know, teh bitchezquote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je moet ze eens zien onder elkaar.. tegen mannen zijn ze nog lief.
inb4 kree die zegt dat seks pas als laatste komtquote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Eerst moet je leuk stappen, goede dates hebben, goede seks hebben en daarna kom je erachter dat wakker worden naast die persoon ook wel chill is. Totdat het punt dat je gewoon kan schijten terwijl hij in een kamer ernaast zit, dan weet je zeker dat alles goed is.
Dan had je mij toe net even moeten zien toen ik een man de volle laag gafquote:
In deel 1 kan ik me vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Eerst moet je leuk stappen, goede dates hebben, goede seks hebben en daarna kom je erachter dat wakker worden naast die persoon ook wel chill is. Totdat het punt dat je gewoon kan schijten terwijl hij in een kamer ernaast zit, dan weet je zeker dat alles goed is.
Dat kan jaren duren bij een vrouwquote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef Myraela het volgende:
Totdat het punt dat je gewoon kan schijten terwijl hij in een kamer ernaast zit, dan weet je zeker dat alles goed is.
ahw heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 00:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Feit: je bent half geregeld door meisje met issues en je had een 15jarige achter je aan huppelen.
Feit: buurmeisje heeft (nog) geen interesse
Gevolg: je bent ontmaagd en hebt een msnvriendje
Gevolg: je loopt hier te zeiken om niks. Ga interesse opwekken of hou je mond over dat het oneerlijk is want dat is het niet.
Ze ontkent het niet; ze zegt alleen dat het onrealistisch is iets te verwachten op dat gebied.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
ahw heerlijk![]()
Snap je punt wel hoor, maar je ontkent gewoon dat meiden ook wel eens wat meer mogen doen.
OK huis schoonmaken / koken: ja mag de man ook wel doen
nouja en borduur daar effe op voort.
Komen we bij het volgende "technische" dingen.
band plakken
lampje vervangen
internet etc..
verven schuren
Ja kan ik niet hoor dat is "mannen" werk
Kom nou toch....
Wat heeft dat met versieren te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
ahw heerlijk![]()
Snap je punt wel hoor, maar je ontkent gewoon dat meiden ook wel eens wat meer mogen doen.
band plakken
lampje vervangen
internet etc..
verven schuren
Kom nou toch....
Doen we andersom ook hoor..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef kree het volgende:
Kom nou toch....
JA geen reetquote:Op donderdag 12 april 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft dat met versieren te maken.
echtquote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doen we andersom ook hoor..
Ik moest nog uitzoeken hoe mijn wasmachine en vaatwasser werkt. Laat staan het strijkijzer. Dat was voorheen altijd het domein van mijn ex
Vrouwen kunnen dat laatste simpelweg nietquote:Op donderdag 12 april 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft dat met versieren te maken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens nog meer mensen die ervan houden om vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken als er vrouwen zijn?UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens nog meer mensen die ervan houden om vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken als er vrouwen zijn?Ja, het is heerlijk om vrouwen op te naaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ontken dat helemaal niet, leer eens lezen. Ik heb letterlijk gezegd dat als een meid interesse heeft ze ook best wat mag doen. MAAR als ze dat niet heeft hoef je dus absoluut niets van haar te verwachten, DAT is pas onzin. En dat is wel wat jij steeds doet hier, en dat is zo irritant en onrealistisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
ahw heerlijk![]()
band plakken
lampje vervangen
internet etc..
verven schuren
Kom nou toch....
Over de ketting/keuken/cursus die ze doen/niveau van hun grappen/bedkwaliteiten etcquote:Op donderdag 12 april 2012 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, het is heerlijk om vrouwen op te naaien.
Jij hebt alleen helemaal geen punt aangezien je niet leest en alleen je eigen riedeltje wil blijven afspelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
JA geen reet
hahahaha nouja laat ik maar gaan slapen ik ga er te ver op door.
Iedereen heeft wel een punt het werkt alleen niet voor iedereen hetzelfde
Trouwens nog meer mensen die ervan houden om vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken als er vrouwen zijn?Nooit behoefte aan gehad om vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Ok ik ben net het huis uit maar ik weet al 5 jaar hoe ik moet wassenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doen we andersom ook hoor..
Ik moest nog uitzoeken hoe mijn wasmachine en vaatwasser werkt. Laat staan het strijkijzer. Dat was voorheen altijd het domein van mijn ex
Gaat meestal over stereotypen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Over de ketting/keuken/cursus die ze doen/niveau van hun grappen/bedkwaliteiten etc
Trouwens nog meer mensen die ervan houden om vrouwonvriendelijke opmerkingen te maken als er vrouwen zijn?Daarom heb je dus geen vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat? Ik laat haar gewoon doen waar ze beter is dan ik. Dan noemen we efficiencyquote:
Klopt wel. Kaartlezen en zoquote:Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Gaat meestal over stereotypen.
Bijvoorbeeld, hoeveel onderdelen had je over na het vervangen en in elkaar zetten van al die dingen, mfn?
Hoe de fack kan je nou beter zijn in de vaat doenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:55 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat? Ik laat haar gewoon doen waar ze beter is dan ik. Dan noemen we efficiency
Wat loop je nou te lullen man, je hebt alleen een paar weken een relatie gehad.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik ben net het huis uit maar ik weet al 5 jaar hoe ik moet wassen
'tis ook niet echt ingewikkeld.
Maar lampje vervangen voor vrouwem aaaaah kan ik niet uuuuugh zucht
Ik had het zakje met reserve spullen over.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Gaat meestal over stereotypen.
Bijvoorbeeld, hoeveel onderdelen had je over na het vervangen en in elkaar zetten van al die dingen, mfn?
Over bedkwaliteiten zeg ik niks, daar heb ik veel te veel pandapunten voor.
Inmiddels doe ik alles zelf hier.. maar om nou te zeggen dat ik het met liefde doe. Nee, dat niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe de fack kan je nou beter zijn in de vaat doen
tering gast, voer eens wat uit.
Je ex deed het wel voor de fun zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 00:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Inmiddels doe ik alles zelf hier.. maar om nou te zeggen dat ik het met liefde doe. Nee, dat niet.
Ik ben lekker ouderwets. Eigenlijk zou ik een huisvrouwtje nog niet eens zo gek vinden.
HOAXquote:Op donderdag 12 april 2012 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het zakje met reserve spullen over.
Wat?quote:
inb4 geen reactie of de volgende reactie:quote:Op donderdag 12 april 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heloef, heb je niet gewoon een relatie met het internet?
Ze had er wel meer plezier in dan ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je ex deed het wel voor de fun zeker
Nope.quote:
Goed geraden.quote:
Dit is een ik-heb-geen-papa-post?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef Myraela het volgende:
Die meisjes worden alleen zo hopeloos omdat hun papa of broer alles altijd wel deed.
Ik heb daar namelijk helemaal geen last van.
Moet je ook niet doen, als vrouw zijnde. Dat ding gewoon in elkaar laten storten en hem complimenteren wanneer 'ie het op een ingenieuze manier weet te repareren.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nope.
Ben het zakje inmiddels wel kwijt trouwens, maar vooruit.
Je had mijn vriend moeten horen toen ik hem erop wees dat hij iets verkeerd deed met het in elkaar zetten van zijn bed. Ik had gelijk maar mocht voor de rest van de tijd niets meer zeggen terwijl hij nukkig dat ding weer uit elkaar haalde.
Wie had het nou over zusjes??quote:Op donderdag 12 april 2012 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat loop je nou te lullen man, je hebt alleen een paar weken een relatie gehad.![]()
En dat soort praatjes van zusjes tellen niet, die gebruiken broers omdat het makkelijk is en al van jongs af aan zo is.
Je bent sloom, ik heb al een voorspelbare reactie gedaan!quote:
Vrouwen moeten bier brengen; dan zet ik de frituur aanquote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef firefly3 het volgende:
Het maakt niets uit wat een man of vrouw voor huishoudelijke dingen doet en of je elkaar daarmee aanvult. Als je daar zelfs over moet gaan nadenken
Tsja ik moest er die nacht ook op slapen dus vandaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als vrouw zijnde. Dat ding gewoon in elkaar laten storten en hem complimenteren wanneer 'ie het op een ingenieuze manier weet te repareren.
Maar ze moet er ook op slapen he?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, als vrouw zijnde. Dat ding gewoon in elkaar laten storten en hem complimenteren wanneer 'ie het op een ingenieuze manier weet te repareren.
Gelezen en gedelete.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent sloom, ik heb al een voorspelbare reactie gedaan!
Wat!? scroll omhoog!
Hoe delete je berichten :S :Squote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelezen en gedelete.
AUW AUW AUW LOL
Als het een hoogslaper is, oké. Maar wat is nu het ergste wat er met een bed kan gebeuren. Ego van de man in stand houden is belangrijker dan de voetsteunen van een bed, jeweet.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja ik moest er die nacht ook op slapen dus vandaar.
Neehoor, ik had wel een papa. Maar wel altijd geleerd mee te helpen en dingen zelf te doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit is een ik-heb-geen-papa-post?
Ik heb het over zusjes simpele.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Wie had het nou over zusjes??
Is mijn ervaring gewoon.
En praat me niet over computers en vrouwelijke familie vrienden
Ik ben er mee gestopt.
Maaargoed bedtijd nu voor mij.
Effe nog lekker de stok in het hondenhok gooien.
LY skatje![]()
Morgenochtend weer dooooeeeiii
Ik heb liever een schoonmaaksterquote:Op donderdag 12 april 2012 00:57 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben lekker ouderwets. Eigenlijk zou ik een huisvrouwtje nog niet eens zo gek vinden.
Bekspeesjquote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe delete je berichten :S :S
Ik ben gesteld op mijn nachtrust, maar zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef twi het volgende:
[..]
Als het een hoogslaper is, oké. Maar wat is nu het ergste wat er met een bed kan gebeuren. Ego van de man in stand houden is belangrijker dan de voetsteunen van een bed, jeweet.
Maar je bent als man ook wel een loser als je niet tegen een beetje commentaar kan.. hoe fragiel is dat ego dan wel nietquote:Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef twi het volgende:
[..]
Als het een hoogslaper is, oké. Maar wat is nu het ergste wat er met een bed kan gebeuren. Ego van de man in stand houden is belangrijker dan de voetsteunen van een bed, jeweet.
in je hoofd?quote:
Jup, same here. Het probleem is gewoon dat alles ze uit handen genomen wordt door pappie en mammie, niet dat ze een meisje zijn en ze daarom automatisch niets (denken te) kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik had wel een papa. Maar wel altijd geleerd mee te helpen en dingen zelf te doen.
Net als hoe oud sommige mensen zijn als ze leren koken.ik snap dat niet.
Ik zou alleen maar enorm lachen als 't bed instort. Zeker vanwege obviouis reasonsquote:Op donderdag 12 april 2012 01:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je bent als man ook wel een loser als je niet tegen een beetje commentaar kan.. hoe fragiel is dat ego dan wel niet
Ik denk dat ik jou maar moet aannemen als coachquote:Op donderdag 12 april 2012 01:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het over zusjes simpele.
Je moet ook niet zomaar klakkeloos alles doen voor mensen, dan blijven ze naar je vragen. Dat ligt heel niet aan het geslacht, want ken zat mannen die daar ook een handje van hebben. Gewoon, omdat het makkelijk is en zo sneller gaat.
En ik had het over algemene ervaring omdat jij gewoon amper of geen ervaring hebt qua vrouwen behalve een erg kortstondige relatie (hoeveel lampen heb je voor haar vervangen dan? En al die andere dingen van je lijstje?) en je waarschijnlijk meer ervaring met vrouwen hebt qua je moeder en je zusje en dat je hoogstens daarover praat.
Je hebt gewoon wat van die clichés meegekregen en denkt dat dat goede onderbouwingen zijn voor die onzinstelling van je, regel eerst eens een fatsoenlijke relatie voordat je mee gaat praten want dit is een gevalletje van niet weten waar de klepel hangt.
Sint ik heb niet eens iets negatiefs over mezelf geschreven. Er stond je, geen ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in je hoofd?
Maar ik ben sowieso in de war heloef. Ik vind je een toffe gast maar je weet mijn mening en die gaik dan weer niet 10x lopen verkondigen. Je bent gewoon tof oké. En geloof me nou eens
![]()
Slap smoesje.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou maar moet aannemen als coach
Kan nou niet eenmaal anders zijn als mezelf
oja ik ging slapen
Ik heb het vooral met kokenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb liever een schoonmaakster
Koken en wassen vind ik geen probleem. Strijken kan ik alleen zelf goed dus dat mag niemand anders doen.
Maar schoonmaken haat ik!!!
Ja dat dan weer wel, hij ook wel denk ik. Maar goed gelukkig kon ik gewoon rustig en normaal slapen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar enorm lachen als 't bed instort. Zeker vanwege obviouis reasons
En gelijk kreeg hij.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:
inb4 mfn die op kree reageert
en inb4 kree die post dat ie echt gaat slapen.
Net als hoe oud sommige mensen zijn als ze leren koken.quote:
en hoe gelijk heb je weerquote:Op donderdag 12 april 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:
inb4 mfn die op kree reageert
en inb4 kree die post dat ie echt gaat slapen.
sorry ik ben onder invloed onder weet ik veel wat, neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 12 april 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sint ik heb niet eens iets negatiefs over mezelf geschreven. Er stond je, geen ik.
Vrouwen zijn ook zo voorspelbaar.quote:
ik heb me zelf pas sinds een krap jaartje leren kokenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Net als hoe oud sommige mensen zijn als ze leren koken.ik snap dat niet.
Ik vergeef je.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry ik ben onder invloed onder weet ik veel wat, neem me niet kwalijk
Ik heb nog onderdelen van m'n bed naast me bed liggenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar enorm lachen als 't bed instort. Zeker vanwege obviouis reasons
Wat ben ik toch een boefje.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wel lullig dat je kree een vrouw noemt.
Jup, het is pure gemakzucht. Alleen zie jij dat wel in, en schuiven anderen het lekker van zich af om maar niets te hoeven ondernemen en lekker te kunnen klagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ik heb me zelf pas sinds een krap jaartje leren koken
Nooit zin in gehad. Ging eten bij mijn ouders en anders vaak uit eten. Maar nu heb ik me zelf gedwongen te gaan koken. En elke dag gezond te eten. En dat gaat met vallen en opstaan. Maar ik kan nu goed koken.
Het is maar net hoeveel zin je in iets hebt te gaan doen.
Jaaaa lees dan wat je neerzet.quote:
Maar serieus als je niet koken en te lui bent om de vaat te doen en schoon te makenquote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jup, het is pure gemakzucht. Alleen zie jij dat wel in, en schuiven anderen het lekker van zich af om maar niets te hoeven ondernemen en lekker te kunnen klagen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaaa lees dan wat je neerzet.
Je vond het een slap smoesje dat ik naar bed ging dus blijf nog speciaal voor jou een half uur wakker
Nee, ik vind het een slap smoesje dat je er niets aan kan doen omdat je zo bent. Juist jij kan iets doen aan hoe je bent en doet. Dus vandaar: slap smoesje.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaaa lees dan wat je neerzet.
Je vond het een slap smoesje dat ik naar bed ging dus blijf nog speciaal voor jou een half uur wakker
Ik geef direct toe dat het gemakzucht is. Zelfde als strijken. Dat deed mijn moeder altijd, tot ze ziek werd toen moest ik wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef moneyfornothing het volgende:
Jup, het is pure gemakzucht. Alleen zie jij dat wel in, en schuiven anderen het lekker van zich af om maar niets te hoeven ondernemen en lekker te kunnen klagen.
Ik kook best vaak gewoontjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik geef direct toe dat het gemakzucht is. Zelfde als strijken. Dat deed mijn moeder altijd, tot ze ziek werd toen moest ik wel.
En als ik iets doe dan doe ik het ook perfect. Dus ga ik er 150% voor. Kom
Ik er niet uit dan vraag ik hulpmof advies. Maar voor minder dan perfect doe ik het niet.
Zelfde als koken.
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik geef direct toe dat het gemakzucht is. Zelfde als strijken. Dat deed mijn moeder altijd, tot ze ziek werd toen moest ik wel.
En als ik iets doe dan doe ik het ook perfect. Dus ga ik er 150% voor. Kom
Ik er niet uit dan vraag ik hulpmof advies. Maar voor minder dan perfect doe ik het niet.
Zelfde als koken.
Om het uiterste te willen bereiken in huishoudtaken is ook wat overdreven niet waarquote:Op donderdag 12 april 2012 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Veel betere instelling inderdaad, bereik je tenminste ook nog wat mee.
Ja klopt, daar had ik overheen gelezen dat het perse perfect moest.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om het uiterste te willen bereiken in huishoudtaken is ook wat overdreven niet waar
Jaa das gelul, heb nooit gezegd dat ik er niks aan kan doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een slap smoesje dat je er niets aan kan doen omdat je zo bent. Juist jij kan iets doen aan hoe je bent en doet. Dus vandaar: slap smoesje.
Heel simpel.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
Maar serieus als je niet koken en te lui bent om de vaat te doen en schoon te maken
Ik verbaas me er over als er volwassenen zijn die dat niet kunnen.
Oh dit herken ik heel erg nu :Squote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heel simpel.
Toen ik thuis woonde bij mijn ouders hoefde ik geen fuck te doen. Zelfs mijn brood werd gesmeerd.
Toen ik op mezelf ging wonen had ik in het begin een nogal lakse houding.. ik had een tv, een paar stoelen, een 2 persoonsbed en een bureau met computer. Waarom zou je eten koken als je het bij de snackbar kan halen? Ik had mezelf aangeleerd om alles met 1 bord en set bestek te doen.
En tsja, soms was ik zelfs te lui om dat af te wassen.. even afvegen, nieuw eten er op. Je kan zeggen wat je wil, maar ik ben er niet ziek van geworden
Ik had er gewoon schijt aan. Luiheid inderdaad.
Inmiddels ben ik oud en wijs en past het niet meer bij mijn leeftijd, dus heb ik er oplossingen voor.. en ben dus in het bezit van een vaatwasser etc. Kan ik iig de illusie ophouden dat het hier soort van netjes is.
Zoveel andere dingen in het leven die ik veel interessanter vind
trolololquote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef twi het volgende:
Tijd om te slapen!
Ja, weer ja. En nu echt
Ik heb al tig keer gezegd dat de conclusie waarschijnlijk is dat ze geen interesse heeft, wat wil je nou nog?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa das gelul, heb nooit gezegd dat ik er niks aan kan doen.
Waarschijnlijk wel.
Maar er is ook nog een meid heee die zit te wachten ofzo???
Ik kan ook conclusies trekken en nu denken dat ze me toch niks vindt.
Maar blijkbaar in de gedachten van meiden werkt dat niet zo
hahaha sorry hoor zit te stoken
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:21 schreef twi het volgende:
Tijd om te slapen!
Ja, weer ja. En nu echt
Verwacht geen top gerechten van mij, maar voor iemand die 6 maanden geleden niet eens alles tegelijk gaat en eetbaar kon krijgen.... Kook ik nu goed. En nu ik dat onder de knie heb ben ik bezich met andere leuke dingen te maken. Bv bij gerechten, kruiden werken, oven gebruiken enz. soms wat meer tijd er in stoppen.quote:
Ik ben van me zelf heeel makkelijk, wat niet hoeft doen we niet lekker simpel.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Veel betere instelling inderdaad, bereik je tenminste ook nog wat mee.
Zeg dat laatste ook eens tegen kree, misschien neemt hij eens wat aan als een man het zegt.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verwacht geen top gerechten van mij, maar voor iemand die 6 maanden geleden niet eens alles tegelijk gaat en eetbaar kon krijgen.... Kook ik nu goed. En nu ik dat onder de knie heb ben ik bezich met andere leuke dingen te maken. Bv bij gerechten, kruiden werken, oven gebruiken enz. soms wat meer tijd er in stoppen.
[..]
Ik ben van me zelf heeel makkelijk, wat niet hoeft doen we niet lekker simpel.
Maar als het er op aan komt en ik moet het doen, dan gaat ik alleen voor het beste
En klagen of ik kan dat niet is geen enkele optie. Je kan alles, als je maar wilt.
Ik ook niet maar dat is al vanaf het begin.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer gezegd dat de conclusie waarschijnlijk is dat ze geen interesse heeft, wat wil je nou nog?
Het enige wat je kan doen is interesse gaan opwekken bij haar, of het erbij te laten. Maar zij heeft absoluut geen verplichtingen en het is achterlijk om te suggereren dat zij nu wat moet ondernemen, want dat slaat nergens op.
Je kan schoonmaken en goed schoonmaken toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 01:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om het uiterste te willen bereiken in huishoudtaken is ook wat overdreven niet waar
Pak gewoon zo;n allerhande (AH) receptje en je hebt vreten dat prima te nassen is. En als je er een beetje de grap er in hebt is het ook wel leuk ja. Ik vind koken voor andere mensen ook echt 10x leukerquote:Op donderdag 12 april 2012 01:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verwacht geen top gerechten van mij, maar voor iemand die 6 maanden geleden niet eens alles tegelijk gaat en eetbaar kon krijgen.... Kook ik nu goed. En nu ik dat onder de knie heb ben ik bezich met andere leuke dingen te maken. Bv bij gerechten, kruiden werken, oven gebruiken enz. soms wat meer tijd er in stoppen.
[..]
Ik ben van me zelf heeel makkelijk, wat niet hoeft doen we niet lekker simpel.
Maar als het er op aan komt en ik moet het doen, dan gaat ik alleen voor het beste
En klagen of ik kan dat niet is geen enkele optie. Je kan alles, als je maar wilt.
En verder dan die kop koffie gaat het niet komen. Dat is hoe de situatie is en niets anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat is al vanaf het begin.
Wilde haar leren kennen sowieso en heb gezegd dat ze leuk was.
Wie maken er nou weer drama van ik niet hoor... ik reageer allleen maar op vragen vanuit dit topic.
Vanaf het begin al gezegd:
is ze leuk: ja
zou ik wat willen: ja
Wat vind ze van mij: geen idee
is het gezellig koffie te doen met elkaar: ja
doen we dat nog een keer: ja
nouja zoiets
Wat loop je dan te zaniken de hele tijd dat het oneerlijk is en meiden actie moeten ondernemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat is al vanaf het begin.
Wilde haar leren kennen sowieso en heb gezegd dat ze leuk was.
Wie maken er nou weer drama van ik niet hoor... ik reageer allleen maar op vragen vanuit dit topic.
Vanaf het begin al gezegd:
is ze leuk: ja
zou ik wat willen: ja
Wat vind ze van mij: geen idee
is het gezellig koffie te doen met elkaar: ja
doen we dat nog een keer: ja
nouja zoiets
Smulweb staan ook leuke dingen op.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pak gewoon zo;n allerhande (AH) receptje en je hebt vreten dat prima te nassen is. En als je er een beetje de grap er in hebt is het ook wel leuk ja. Ik vind koken voor andere mensen ook echt 10x leuker
Tis zo niet eerlijk ik loop niet te zaniken ik reageer alleen maarquote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zaniken de hele tijd dat het oneerlijk is en meiden actie moeten ondernemen.![]()
Lul toch niet man.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
Tis zo niet eerlijk ik loop niet te zaniken ik reageer alleen maar
Vraag dr facebook!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
Tis zo niet eerlijk ik loop niet te zaniken ik reageer alleen maar
Ik haat je. haha, grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |