Twee geprobeerd, twee keer afgetroefd.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Echt heel veel hangt van durf af. Maar goed ik ben ook een watje. Maar de keren dat ik durfde (en dan niet speciek over versieren) waren redelijk succesvol
Vertel.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach. Echt heel veel hangt van durf af. Maar goed ik ben ook een watje. Maar de keren dat ik durfde (en dan niet speciek over versieren) waren redelijk succesvol
Het leven is niet eerlijk, leer ermee dealen. Dit is nog een van de minst erge dingen waarin niet alles hetzelfde is. Er zit niet voor niets verschil tussen mannen en vrouwen, maar voor beiden geld dat als ze iemand willen ze het beste wat kunnen ondernemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef kree het volgende:
Hahaha nou laten we er maar over ophouden
tis nog steeds niet eerlijk.
Ok ik ben de buurmeid en de bovenbuurman is de nieuwe bewoner, wat doe je dan?
Tis niet eerlijk hoor
Vraag aan de meiden dan, zet jezelf eens in mij schoenen en wel eerlijk zijn dan.
Doe het effe vanaf het begin dat ik hier voor het eerst binnen stapte..
Daarnaast, hoeren kun je ook bestellen en dan komen ze wél naar je toe.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om de essentie, de essentie. Niet om wat er letterlijk staat.
7 keer en 5 keer afgewezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee geprobeerd, twee keer afgetroefd.
Had slechter gekund. Denk ik.
Ik hoopte op epische hossels eigenlijk...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon met dingen als een presentatie geven of een belletje doen. Kleine dingen
Helaasch.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoopte op epische hossels eigenlijk...
Faalhaasch.quote:
Nu gaat kree dus zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben. Let op.quote:
Nee, division by zero.quote:
Kijk, ik moet waarschijnlijk een poging doen om uberhaupt kans te maken hequote:
Wie weet win je morgen de postcodeloterij.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
Laat ik maar effe de discussie sluiten
Het is wel een punt, en moet erom denken maar dat gaat niet mijn persoonlijkheid veranderen
Wie weet zit ik morgen aan de koffie met buurmeid zou zo maar kunnen als ik haar tegen kom
Niet zo stoken heeejquote:Op woensdag 11 april 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu gaat kree dus zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben. Let op.
Ja en als mijn vader mijn oma was geweest...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
Het is wel een punt, en moet erom denken maar dat gaat niet mijn persoonlijkheid veranderen
Wie weet zit ik morgen aan de koffie met buurmeid zou zo maar kunnen als ik haar tegen kom
Ik vraag niet dat je je persoonlijkheid veranderd, ik vraag je in te zien dat je onrealistisch denkt en verder op te houden met dat gemekker. Of tenminste, ik mag hopen dat die dingen niet verankerd zitten in je persoonlijkheid.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
Ohjoy.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu gaat kree dus zeggen dat vrouwen het makkelijk hebben. Let op.
Ik doe niet aan pogingen. Ik zorg gewoon dat ik in de buurt van de toffe mannen ben en dan mogen zij de poging doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Nul keer afgewezen in hoeveel pogingen?
Moeten ze wel eerst een lot naar zijn huis komen brengen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet win je morgen de postcodeloterij.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bedoelde ik met een soort van. (Waarom is er eigenlijk geen goede nerd smiley op fok?)
Die is heel niet geldig voor 0/0! Kloon is ook zo'n vieze stinknerdquote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bedoelde ik met een soort van. (Waarom is er eigenlijk geen goede nerd smiley op fok?)
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef Tangledup het volgende:
Is het trouwens gehorig daar kree?
Wel zuur als ze een keer "bezoek" heeft..
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef Tangledup het volgende:
Toevallig stink ik nu ook een beetje jaquote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die is heel niet geldig voor 0/0! Kloon is ook zo'n vieze stinknerd
En wat betekent dit precies?quote:Op woensdag 11 april 2012 23:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jaaa heel ergquote:Op woensdag 11 april 2012 23:58 schreef Tangledup het volgende:
Niet te veel jointjes hequote:Op donderdag 12 april 2012 00:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Toevallig stink ik nu ook een beetje ja
Nee, gewoon mannelijkheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsssss gedisssssssst door kreequote:Op donderdag 12 april 2012 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa heel erg
Maar niks gehoord bij mn buufje hoor wel bij de onderbuur Polen :S
Maar ik ga stoppen met zeuren gooi hier toch maar mn gedachtes neer haha en jullie lezen het toch wel.
En anders was dit topic de hele avond dood dusssss
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:01 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, gewoon mannelijkheid.Wel goed die spoiler man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er voor elkequote:
Yepquote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er voor elkeeen
bestaat zodat
impliceert dat
Ik ben eigenlijk voor dit vak aan het leren, maar het lukt niet zo. Bedankt dat je me even scherp houdt
De sandwichmethode is dit toch. Iets me squeeze theorem..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er voor elkeeen
bestaat zodat
impliceert dat
Ik ben eigenlijk voor dit vak aan het leren, maar het lukt niet zo. Bedankt dat je me even scherp houdt
LOL, übern00b!!11!!quote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De sandwichmethode is dit toch. Iets me squeeze theorem..
Ja daar faal ik hard. Maar zie nu ook dat ik niet echt lasquote:Op donderdag 12 april 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
LOL, übern00b!!11!!
Nee dit is gewoon de definitie van een limiet.
Ik snap er geen kut van.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat er voor elkeeen
bestaat zodat
impliceert dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |