Nogmaals bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef Muchachooo het volgende:
Het klinkt zeker niet slecht!
Ik zou voor zo'n cover zelf het geluid iets voller zetten, dus wat meer bas of mid erbij, en de gain een stuk terugdraaien. Ook mag het volume van je eigen spel wat harder t.o.v. de track, maar dat is niet echt storend
Die hebben er geen verstand manquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:31 schreef Trollscience het volgende:
Doe ik ook het liefste maar dan krijg ik commentaar van iedereen
Distortion is JUIST tof, hoe zouden dingen van metallica klinken zonder distortion?... juist, zo:quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:31 schreef Trollscience het volgende:
Doe ik ook het liefste maar dan krijg ik commentaar van iedereen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Distortion is JUIST tof, hoe zouden dingen van metallica klinken zonder distortion?... juist, zo:
toffe docuquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren na een tip op FB weer even deze docu zitten kijken over de Peppers en vooral Frusciante. Geweldige docu, zeker met dat bekende stuk dat ze een totaal door heroïne fucked-up Frusciante gaan opzoeken. Voor als je vanmiddag / vanavond niks te doen hebt.. Je krijgt ook zin om alles van Hendrix / Frusciante te gaan leren spelen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1137777
Misschien Dribbel?...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef hlmllp het volgende:
Heeft er niemand hier een soundcloud met wat akoestische covers of iets dergelijks?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef hlmllp het volgende:
Heeft er niemand hier een soundcloud met wat akoestische covers of iets dergelijks?
www.youtube.com/MennoNLquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef hlmllp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |