Dit dus!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef brother52 het volgende:
Waarom zetten jullie dat hier nou neer. Daar is dat andere topic toch voor?
Quasi interessant geneuzel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De top 5 van de dag gaat vandaag over de 5 beste gitaarspelers. Stemmen jullie ook nog even mee?
Top 5 van de dag #3
Die documantaire is inderdaad heel tof.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren na een tip op FB weer even deze docu zitten kijken over de Peppers en vooral Frusciante. Geweldige docu, zeker met dat bekende stuk dat ze een totaal door heroïne fucked-up Frusciante gaan opzoeken. Voor als je vanmiddag / vanavond niks te doen hebt.. Je krijgt ook zin om alles van Hendrix / Frusciante te gaan leren spelen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1137777
Dat soundcloud is een verdomd handig mediumquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Black rebel motorcycle club - Aya by Mat_euj van Black rebel motorcycle club opgenomen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef brother52 het volgende:
Pigmeat!
En stop nu maar met het noemen van die nep country sterretjes, beter dan dit wordt het niet.
Omdat ik het wel leuk vind om te zien welke gitaristen de mensen hier opnoemen, zonder naar een ander topic te gaan waar allemaal mensen posten waar ik niks mee te maken heb (niet dat ik zoveel met jullie te maken heb, maar we posten hier tenminste met dezelfde interesse in hetzelfde draadje)quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:59 schreef brother52 het volgende:
Waarom zetten jullie dat hier nou neer. Daar is dat andere topic toch voor?
Goed puntquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Omdat ik het wel leuk vind om te zien welke gitaristen de mensen hier opnoemen, zonder naar een ander topic te gaan waar allemaal mensen posten waar ik niks mee te maken heb (niet dat ik zoveel met jullie te maken heb, maar we posten hier tenminste met dezelfde interesse in hetzelfde draadje)
Anders moet ik eerst naar het andere draadje gaan en dan opletten wie wat post om daarna een fok! top 5 te krijgen? Stomme subjectieve lijstjes op die manier.
Er is niks Iers aan Pigmeatquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]!!
Maar dat is eerder Ierse zuipmuziek man
Dankquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Muchachooo het volgende:
Klinkt goedKomt het geluid van de videocamera of heb je software gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |