Gewoon dagelijks oefenen, doe ik ook, heb een andere techniek ontwikkeld om hoge noten te halen zonder te schreeuwen/geforceerd te klinken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb het laatst iemand om raad gevraagd, een goede kennis die een gouden stem heeft, en die raadde me aan om gewoon elke dag te oefenen, na verloop van tijd groeit je stem gewoon, ik dacht ik zangles te nemen maar dat vond hij niet nodig. Nou ja, hij raadde me wel aan om veel op te nemen, terug te luisteren en aan de hand daarvan zelf te verbeteren.
NIet tè, heb ik het idee, als ik vergelijk hoe ik nu zing, met hoe ik vorig jaar zing, klinken m`n hoge noten een stuk prettiger, vorig jaar schreeuwde ik noten die ik nu eigenlijk makkelijk haalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef brother52 het volgende:
Hoge noten moet je juist forceren. Klinkt veel beter.
Alsin instuderen? Heb ik ooit moeite mee hoor! Ook te lui voor, gewoon eigen dingen doen, is makkelijker te onthouden.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
Nog steeds wat moeite met nummers gewoon eens helemaal leren. Laatst aan Friday I'm In Love begonnen, gewoon omdat het kan, misschien dat deze
...
To be continued.
Laag als in wat Pete Steel deed of is dat weer te laag?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn makkelijke nummers om een beetje te leren met zingen (ik kan dus nog echt niks) en voor een lage stem
Alles van Nickelbackquote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn makkelijke nummers om een beetje te leren met zingen (ik kan dus nog echt niks) en voor een lage stem
Jack Johnsonquote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is heel handig ja !quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd handig die software, een gitaartoon aanslaan, dan die toon nazingen, en melodyne laten uitzoeken hoever je er naast zit![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef brother52 het volgende:
Iets van the Cure spelen is altijd goed![]()
Wij spelen Just like heaven regelmatig maar dan wel deze versie:
Johnny Cashquote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Luhhhv is a buuurning thing...quote:
Oh dat ook. Maar soms heb ik er ook gewoon geen zin meer in als er een moeilijker stuk komtquote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alsin instuderen? Heb ik ooit moeite mee hoor! Ook te lui voor, gewoon eigen dingen doen, is makkelijker te onthouden.
Epic.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
Trivium met Billy van ZZtop
[ afbeelding ]
Haha, coolquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Braddie het volgende:
Dean, nog bedankt voor die Kramtried CD, hoewel ik het eigenlijk niet luister, heb ik hem mooi geript in FlacEN de sticker zit mooi op m`n bureau.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
Haters ga haten. Ik heb hem snoeihard op staan
[ afbeelding ]
Billyquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
Trivium met Billy van ZZtop
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |