SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
FF Biker eren.
Meteen maar ff TS adres veranderd naar het goeie
Om het topic af te trappen:
oh lol faal Biker heb +4 kills haha![]()
Haha, mooie topictitel
Ik moet idd 2x dood gaan om het echt op 2.0 te zetten.
Per ongeluk teveel gesprayed met de MK3A1.![]()
4x, ik heb je deaths x2 gedaan, had je 4 te veel.... iig... daar kwam ik later achter haha.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef JK het volgende:
Haha, mooie topictitel
Ik moet idd 2x dood gaan om het echt op 2.0 te zetten.
Per ongeluk teveel gesprayed met de MK3A1.![]()
Op een dag weet je het: Je bent er klaar mee![]()
Het was leuk![]()
groetjes
I follow you......but not on Twitter![]()
quote:
Het kan me sinds 2 weken niet meer bekoren. Ik hou het voor gezien
I follow you......but not on Twitter![]()
Met de voertuigmaps geef ik je helemaal gelijk, Metro64 is nog wel te doen... maargoed, dat wordt ook een keer saai natuurlijk. De groeten en tot BF4!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Het kan me sinds 2 weken niet meer bekoren. Ik hou het voor gezienAlhoewel ik nog twijfel of ik ooit nog een Battlefield ga kopen, als ze elke keer het spel over de kop gooien.
![]()
Denk dat het toch wel aardig karig begint te worden qua userbase zo.
Dutch die stopt, 1-of-6 haakt af. Ik heb er vanaf volgende week geen tijd meer voor (nieuwe baan) En dan niet te vergeten de vele andere members van BoF/FOK die al afgehaakt zijn de afgelopen maanden.
Ach we hebben er met zijn allen wel lol in gehad de afgelopen maanden! Toch?![]()
deel 4 hoef ik niet. Het toffe van BF2 is bij 3 al verdwenen. Wil niet weten wat ze met 4 doen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Mwah ik stop even tijdelijk he. Maar ze moeten die vehicle maps weer normaal maken.
Ipv met papieren tanks rondrijden. En ik kom nog wel op TS, alleen speel ik dan ander spul.
Maar zo heb ik ook wat meer tijd voor andere dingen.![]()
ik ben er van het weekend weerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Re.active het volgende:
Denk dat het toch wel aardig karig begint te worden qua userbase zo.
Dutch die stopt, 1-of-6 haakt af. Ik heb er vanaf volgende week geen tijd meer voor (nieuwe baan) En dan niet te vergeten de vele andere members van BoF/FOK die al afgehaakt zijn de afgelopen maanden.
Ach we hebben er met zijn allen wel lol in gehad de afgelopen maanden! Toch?ik speel het niet zo vaak als jullie, daarom heb ik misschien wat meer motivatie om tóch weer elke keer te spelen
(ook al is het na dik een uur toch weer de ragequit die overneemt door bovengenoemde papieren tanks e.d.).. maar dat zien we dan wel weer
![]()
Bij mij is het vaak:
BF3 >>
>
>
>
>
>
>
>
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUUUUU!!
overschakelen naar:
BFBC2 >>
>
>
>
>
>
>
>
![]()
FUUU!!!
overschakelen naar:
GRID >>
>
>
>
![]()
>
![]()
![]()
!!!
en dan is het alweer avond!
![]()
Mja maar dan moet ik het spel weer starten en ik wil er echt even van af blijven.
Tot nu toe gaat dat erg goed, maarja, we er zijn nog geen 24 uur gepasseerd.![]()
Met de nieuwe patch (indien goed) ben ik wel weer terug... en eens zien of dat Close Combat nog wat is, al hoewel dat helemaal geen Battlefield is. Battlefield is voertuigen, sterke voertuigen. Jets die tenminste te vliegen zijn met keyboard en muis... er moeten weer duikboten komen zoals in BF1942.![]()
![]()
Dan zie ik je over een half jaar wel. Zolang moeten we waarschijnlijk weer op de patch wachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:54 schreef JK het volgende:
Mja maar dan moet ik het spel weer starten en ik wil er echt even van af blijven.
Tot nu toe gaat dat erg goed, maarja, we er zijn nog geen 24 uur gepasseerd.![]()
Met de nieuwe patch (indien goed) ben ik wel weer terug... en eens zien of dat Close Combat nog wat is, al hoewel dat helemaal geen Battlefield is. Battlefield is voertuigen, sterke voertuigen. Jets die tenminste te vliegen zijn met keyboard en muis... er moeten weer duikboten komen zoals in BF1942.
En duikboten in 1942?! Dan heb ik echt wat gemist!!![]()
Ja, zal denk ik wel, was meer sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef JK het volgende:
Zal er geen patch komen met Close Combat?
[ afbeelding ]
Kan je die duikboten dan ook echt besturen ,of liggen ze er gewoon een beetje leuk te zijn?![]()
Nope, kan je gebruiken, duiken, torpedo's op carriers schieten etc.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:58 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, zal denk ik wel, was meer sarcastisch bedoeld
Kan je die duikboten dan ook echt besturen ,of liggen ze er gewoon een beetje leuk te zijn?
Dus hij ligt niet een beetje mooi te wezen in het water, hij is functioneel.
Auti: 135-0? Damn, bitch!![]()
![]()
![]()
Nurspekkie..quote:Op woensdag 11 april 2012 22:01 schreef rubbels het volgende:
[..]
Netjes!!!
Hoe heet je eigenlijk op Battlelog?
Ik heb zwaar lopen hoeren met de centurion op NoshahrHet was epic.
-weg-![]()
Dat potje staat niet op je Battlelog?!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Nurspekkie..
Ik heb zwaar lopen hoeren met de centurion op NoshahrHet was epic.
![]()
Ik wou dat ik die chatlog kon zien.. camper dit, camper dat.. en ik maar zeggen: it wont move, it's stuck in neutral. En meer van dat soort dingen.-weg-![]()
Nee nog niet, maar kijk maar in je friends leaderboard.. check mijn killstreak.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:15 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dat potje staat niet op je Battlelog?!-weg-![]()
Holy balls, dat staat lekkerquote:Op woensdag 11 april 2012 22:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar kijk maar in je friends leaderboard.. check mijn killstreak.
Mij kan je trouwens tot het einde op BF3 vinden, aangezien ik een k/d van 2.0 nooit zal gana halen![]()
![]()
Bedoel je dat ding op de US boot? Hahaha, ja nu de vehicles slechter zijn geworden maai je alles neer. Voorheen had je af en toe wat kills.. als je er 135 mee kan halen had ik die methode moeten gebruiken om bij mijn huidige kd te kunnen komen.![]()
![]()
Ja dat soort van Goalkeeper apparaat op de boot. Die is wel minder krachtig maar als je er een beetje mee om kan gaan en je hebt de tijd en wat geluk dan schiet het aardig op.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:29 schreef JK het volgende:
Bedoel je dat ding op de US boot? Hahaha, ja nu de vehicles slechter zijn geworden maai je alles neer. Voorheen had je af en toe wat kills.. als je er 135 mee kan halen had ik die methode moeten gebruiken om bij mijn huidige kd te kunnen komen.
Moet er wel bij zeggen dat ik er een paar uur in heb gezetenIk kwam de server in op 9000 tickets ofzo.. het potje was toen al 22 uur bezig
.
Combat score telde mee voor mijn kit, ben ik ook blij mee.-weg-![]()
Haha een paar uur.. dan is Metro misschien toch sneller.
Maargoed, met 2 tv guided missiles kan je dood. Maar dat weet bijna niemand.
Je skill is erg netjes ja, je haalt me bijna in!
Maargoed, skill zegt niets, zegt alleen dat je wat hogere ranks hebt gekilled, al is het wel leuk om er mee te 'posen'.![]()
![]()
Ik heb mijn nieuwe favoriete wapen gevonden, de M26 Dart![]()
Net een potje van 147/32. Iedereen zeiken in de chat over een aimbot
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Je leeft nogquote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net een potje van 147/32. Iedereen zeiken in de chat over een aimbot
Lekker bezig, ik kan alleen maar dromen van zulke potjes
Net even een potje gespeeld, wat een k*tzooi, haha
Het ging niet echt lekker laten we zeggen....![]()
Underslung of gewoon? Dit vraagt bijna om te spelen om het te proberen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net een potje van 147/32. Iedereen zeiken in de chat over een aimbot![]()
![]()
Dennis zei al dat het je niet ging lukkenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef JK het volgende:
[..]
Underslung of gewoon? Dit vraagt bijna om te spelen om het te proberen.![]()
![]()
Vandaag doe ik het niet meer, dus de eerste 24 uur heb ik overleefd.
Helemaal geen enkel spel aangeraakt, wel even wat andere zaken kunnen doen die al een tijdje lagen.![]()
Goed bezig, zou ik ook moeten doen...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:29 schreef JK het volgende:
Vandaag doe ik het niet meer, dus de eerste 24 uur heb ik overleefd.
Helemaal geen enkel spel aangeraakt, wel even wat andere zaken kunnen doen die al een tijdje lagen.![]()
![]()
Underslung met de G3A3quote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef JK het volgende:
[..]
Underslung of gewoon? Dit vraagt bijna om te spelen om het te proberen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja zie je wel... underslung is dat ding gewoon echt goed met de darts. Los raak je er geen hol mee.
Zal niet heel lang duren voordat iedereen met de M26 underslung rond rent![]()
![]()
Ik leef nog jaquote:Op woensdag 11 april 2012 23:27 schreef rubbels het volgende:
[..]
Je leeft nog
Lekker bezig, ik kan alleen maar dromen van zulke potjes
Net even een potje gespeeld, wat een k*tzooi, haha
Het ging niet echt lekker laten we zeggen....Doe zo nu en dan een potje metro, enige map die me nog wat kan bekoren
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat denk ik ook ja, dan is de lol er gauw af...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:33 schreef JK het volgende:
Ja zie je wel... underslung is dat ding gewoon echt goed met de darts. Los raak je er geen hol mee.
Zal niet heel lang duren voordat iedereen met de M26 underslung rond rentOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
LOL, dit filmpje en het muziekje er onder.
Filmpje is van 8 april, dus ja.. iedereen gaat het door krijgen. En hij zal gepatched worden natuurlijk over enkele maanden.
![]()
Ondertussen heeft deze grote vriend 3450 kills in 11 uur gemaakt met de M26 underslung en heavy barrel;
http://battlelog.battlefi(...)tus/stats/250094662/
Bijna 5 kills per minuut en bijna 100% accuracy. Dice heeft het spel echt verkloot met dit legale 'aimbot'-achtige superwapen.
Nu wacht ik nog op een berichtje van Gibson02 dat elk wapen even goed is en deze M26 helemaal niet overpowered is.
Misschien dit weekend dan 1x een potje hoeren op Metro met dit wapen voor iedereen er mee rond rent. Hoe spijtig ik ook wil stoppen hiermee, eventjes mag wel. Een roker kan ook niet direct stoppen. Die gebruikt ook pleisters of gaat zitten vreten. Ik speel gewoon dit weekend dan even een uurtje BF3 met de M26 Mass onder mijn trouwe G3A3 die nu werkeloos in de kast ligt.
[ Bericht 21% gewijzigd door JK op 11-04-2012 23:44:49 ]![]()
Eventjes m26 proberen, meteen 26-6 in ziek korte tijd haha.... Hoezo overpowered....
edit: 39-15 in potje erna.... hmwaaaah hahaha.
[ Bericht 12% gewijzigd door VelitoX op 12-04-2012 01:23:54 ]![]()
Wel lelijk met 3d spotting en killcam op normal servers...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:39 schreef JK het volgende:
Ondertussen heeft deze grote vriend 3450 kills in 11 uur gemaakt met de M26 underslung en heavy barrel;
http://battlelog.battlefi(...)tus/stats/250094662/
Bijna 5 kills per minuut en bijna 100% accuracy. Dice heeft het spel echt verkloot met dit legale 'aimbot'-achtige superwapen.
Nu wacht ik nog op een berichtje van Gibson02 dat elk wapen even goed is en deze M26 helemaal niet overpowered is.
Misschien dit weekend dan 1x een potje hoeren op Metro met dit wapen voor iedereen er mee rond rent. Hoe spijtig ik ook wil stoppen hiermee, eventjes mag wel. Een roker kan ook niet direct stoppen. Die gebruikt ook pleisters of gaat zitten vreten. Ik speel gewoon dit weekend dan even een uurtje BF3 met de M26 Mass onder mijn trouwe G3A3 die nu werkeloos in de kast ligt.
Je loopt als een dorito op het scherm van je vijand en ze kennen lekker je plekje bekijken waar je zat als je ze gekilt hebt, 1 iemand drukt op Q en half je team is gespot
Hardcore 4 life![]()
Reminds me, straks nog ff m26 op hardcore tdm gebruiken ofzo haha.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wel lelijk met 3d spotting en killcam op normal servers...
Je loopt als een dorito op het scherm van je vijand en ze kennen lekker je plekje bekijken waar je zat als je ze gekilt hebt, 1 iemand drukt op Q en half je team is gespot
Hardcore 4 life![]()
Nop, maar boeiequote:Op donderdag 12 april 2012 01:36 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Heb je eigenlijk health regen op HC? Want je mist je medpack..
![]()
Lol, idd m26 underslung op een hardcore metro 64 server. Maargoed die config op google klopte dus. Vanavond dan 1x proberen.
Ik ben niet verslaafd aan Battlefield 3, maar ik heb het wel nodig.
Zal me niet verbazen als de m26 net als m320 op servers geweerd wordt. Al denken sommigen dat het misschien ook een grenadelauncher is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |