Moet dan niet iedereen ingelogd zijn? Bijna niemand gebruikt dat toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Lang leve Ebuddy XMS:). Veel beter ivm Whatsapp!
Van al die programma's gebruik ik alleen sms, voor mensen die geen whatsapp hebben. Ik heb net mijn Facebook account opgezegd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef nikky het volgende:
Dan is er nog
Facebook messenger
Google Talk
SMS
Mail...
Ja maar ja ik heb geen school meer, dus kan ook geen school topics meer openenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Was ja.
Toen je nog leuke schooltopics opende.,
Veel beter in verband met...?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Lang leve Ebuddy XMS:). Veel beter ivm Whatsapp!
Zonder vrienden is het makkelijk praten ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef galaxy366 het volgende:
Sorry maar dit moet voor sommige mensen er even in gestampt worden:
GVD F**K DIE WHATSAPP, TIS NIET HET EINDE VAN DE WERELD.
Zo, moest er even uit
gwn chatten is chiller mangquote:Op woensdag 11 april 2012 21:22 schreef wesleycool het volgende:
te pauperig voor een sms'je of bellen
Jawel, geef je ping danquote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Triggershot het volgende:
Is er nog iemand die wil whatsappen?
Trigger!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Triggershot het volgende:
Is er nog iemand die wil whatsappen?
noodgevallen.. Stomme idiootquote:Op woensdag 11 april 2012 22:52 schreef Superthomas het volgende:
Stel je voor dat je een paar minuten NIET met iemand kan WhatsAppen! Wat erg man, ik steun je echt in deze moeilijke tijd! Ik hoop dat ik het zelf nooit mee hoef te maken!
Als je afhankelijk bent in noodgevallen van Whatsapp ben jij hier de "stomme idioot"quote:
Ik was datquote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef Sanddr het volgende:
Ik kreeg wel zomaar een vreemd iemand die tegen me begon te praten. Ik heb als een echte FOK!ker natuurlijk niet geantwoord.
jongen ik heb geen stembandenquote:Op donderdag 12 april 2012 00:07 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent in noodgevallen van Whatsapp ben jij hier de "stomme idioot"
De afgelopen dagen heeft Vodafone alleen maar gefaald.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:46 schreef Franknfurter het volgende:
Ik heb vodafone en whatsapp en beiden hebben geen seconde gefaald afgelopen dagen
bij mij lekker niet. Puh.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De afgelopen dagen heeft Vodafone alleen maar gefaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |