Dit, ben het niet met alles heen, Kellyquote:Op donderdag 12 april 2012 07:25 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik zou haar doen.
[ afbeelding ]
Ze ziet er beter uit dan Kelly van de Veer en die zou ik ook nog wel doen. Maar ik vind het ook wel een geil idee, hoewel het uiteindelijk gewoon een vrouw is voor mij.
Een transgender (man-->vrouw) kan geen baarmoeder hebben.quote:
Ach ja als ze ook tieten en een vagina kunnen maken wie weet.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:30 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Een transgender (man-->vrouw) kan geen baarmoeder hebben.
Heel moeilijk is het niet, om tot die conclusie te komen
Een artificieel orgaan namaken behoort toch wel tot een andere orde van moeilijkheid dan wat siliconen plaatsen of een holte creëren.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ach ja als ze ook tieten en een vagina kunnen maken wie weet.
Ik zie het probleem niet en je kan haar moeilijk weigeren als ze voor de wet een vrouw is.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:08 schreef DjinN het volgende:
Ze is wettelijk gezien een vrouw, ze heeft dus imho gewoon recht op een deelname aan een miss-verkiezing.
Het is alles of niets lijkt mijquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Een artificieel orgaan namaken behoort toch wel tot een andere orde van moeilijkheid dan wat siliconen plaatsen of een holte creëren.
Dat is jouw mening, gelukkig mogen ze wel gewoon meedoen dus blijkbaar zijn de organisatoren het wel met me eens dat uitsluiten discriminatie is..quote:Op donderdag 12 april 2012 07:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat zou het zijn ja, wanneer wij bij sport onderscheid zouden maken op ras en michael jackson bij de blanken mee had willen doen. Echter maken wij bij sport slechts onderscheid op geslacht waardoor jouw vergelijking direct al mank gaat.
quote:De organisatoren onder leiding van Donald Trump, de Canadese Miss Universe-verkiezingen hebben de 23-jarige transseksueel Jenna Talackova toestemming gegeven om deel te nemen aan de schoonheidswedstrijd.
In eerste instantie hadden de organisatoren Talackova nog de toegang tot de missverkiezing ontzegd, maar na hevig protest zagen ze zich genoodzaakt om op die beslissing terug te komen.
Meer dan 40.000 mensen hadden zich via een onlinepetitie tegen de diskwalificatie van Talackova uitgesproken.
Tijdens een persconferentie werd nu meegedeeld dat zij dan toch kan deelnemen, op voorwaarde dat zij voldoet aan de in Canada geldende wettelijke vereisten voor de erkenning van het geslacht en aan de 'standaarden van andere internationale wedstrijden'.
Talackova, die in Vancouver woont, kwam als jongen ter wereld en begon op 14-jarige leeftijd aan een hormonentherapie.
Vier jaar geleden onderging ze een geslachtsoperatie.
De 61ste editie van 'Miss Universe Canada' vindt op 19 mei plaats in Toronto.
bron
Als ze een baarmoeder + alles wat erbij hoort zouden kunnen maken, dan kunnen ze nog steeds niet op natuurlijke wijze bevallen.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Een artificieel orgaan namaken behoort toch wel tot een andere orde van moeilijkheid dan wat siliconen plaatsen of een holte creëren.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Piye het volgende:
Sowieso transgenders met hun "boehoehoe ik speelde toen ik klein was met poppen dus ben ik eigenlijk een vrouw".Waar mensen zich al niet mee bezig houden als ze niet op hun eigen eten hoeven te jagen.
Vroeger, vroeger was het allemaal beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Piye het volgende:
Sowieso transgenders met hun "boehoehoe ik speelde toen ik klein was met poppen dus ben ik eigenlijk een vrouw".Waar mensen zich al niet mee bezig houden als ze niet op hun eigen eten hoeven te jagen.
Voorkomen dat de botten in de weg zitten is wellicht nog steeds gemakkelijker dan een artificiële, functionele baarmoeder, eierstokken, oviductus e.d. te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ze een baarmoeder + alles wat erbij hoort zouden kunnen maken, dan kunnen ze nog steeds niet op natuurlijke wijze bevallen.
Er zitten botten in de weg.
Ik heb nooit beweerd dat vroeger alles beter was. Overigens opmerkelijk dat jij direct aan de slavernij denkt bij vroeger.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vroeger, vroeger was het allemaal beter.
Lekker katoen plukken, zweepslagen krijgen en niks betaald krijgen.
Het heeft hier eeuwen bestaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat vroeger alles beter was. Overigens opmerkelijk dat jij direct aan de slavernij denkt bij vroeger.
Volgens mij is t wel iets meer dan dat....quote:Op donderdag 12 april 2012 19:37 schreef Piye het volgende:
Zo eey...nogal een statement...quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:53 schreef Opoefiets het volgende:
Voor mij is zij vrouwelijker dan alle andere vrouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |