SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Iedereen is nog steeds liefquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat is de volledige TT ? K zit op mobiele site
Dafuqquote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is iemand wel eens naar club 33 of istanblue geweest?
?quote:
BS. Eerste wat jij deed was daar komen trollen, TS had hier toen niet eens wat geplaatst. En verder had Landysh al direct een discussie daar over rassen enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 17:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt dat niet door het feit dat jullie steeds naar het Turken topic kwamen om te trollen? Dan doe ik precies hetzelfde terug en dan ga je huilie doen
Naar zulke Turkse evenementen wil je niet heengaan, althans als normaal persoon zijnde.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Swipen over de TT van links naar rechts.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat is de volledige TT ? K zit op mobiele site
quote:uitspraken van xminator
quote:Wie zijn hier niet welkom ?
Flamers, trolls en bashers
Ok duidelijkquote:Op woensdag 11 april 2012 17:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar zulke Turkse evenementen wil je niet heengaan, althans als normaal persoon zijnde.
Dankjewel, nu kan ik weer volledige TTs zienquote:Op woensdag 11 april 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Swipen over de TT van links naar rechts.
Het is niet erg, kom op, doe het.
Zeggen dat je een pkk-sympathisant bent is wel oké toch, gerci meeste mensen hier zijn zo geassimileerd dat het hun geen fuck boeitquote:
Ik ben geen PKKer. Kappen nu.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeggen dat je een pkk-sympathisant bent is wel oké toch, gerci meeste mensen hier zijn zo geassimileerd dat het hun geen fuck boeit
Als ik PKK er was had ik allang jouw huis opgezocht en je vermoord na wat je over de PKK en koerden zei.quote:
Jij was toch diegene die huilie deed bij de moderator? Ik moet uitkijken, straks maak je weer een topicreportquote:Op woensdag 11 april 2012 17:38 schreef SpikedPsych het volgende:
Als je het zo erg vind ga je maar huilen bij je <insert most insulting insult> nationalisten.
Is dit een verkapte bedreiging?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik PKK er was had ik allang jouw huis opgezocht en je vermoord na wat je over de PKK en koerden zei.
Beide, nee. Ik zei, ALS ik. En ik ben geen PKKer dus gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die huilie deed bij de moderator? Ik moet uitkijken, straks maak je weer een topicreport
[..]
Is dit een verkapte bedreiging?
Ik zag welke namen hier eerst stonden, voor je ninja-edit.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef SpikedPsych het volgende:
Eindelijk wat rust en vrede in dit topic nadat blocko, el presidente en die andere bashers niet meer zo actief zijn.
Dan had je mij daar ook aangetroffen, en dat gaat niet gebeuren vriend..quote:Op woensdag 11 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als ik PKK er was had ik allang jouw huis opgezocht en je vermoord na wat je over de PKK en koerden zei.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zag welke namen hier eerst stonden, voor je ninja-edit.
Laat mij dan maar net heel goed zijn in ninjutsuquote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zag welke namen hier eerst stonden, voor je ninja-edit.
Hij is extreemrechtse nationalist...dus er hoeft niet veel te gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan had je mij daar ook aangetroffen, en dat gaat niet gebeuren vriend..
Niks tegen Xminator..
(dont know what happend before, maar je moet echt iets verkeerds doen dat hij zo reageert...)
Alsof dat mij tegen zou houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan had je mij daar ook aangetroffen, en dat gaat niet gebeuren vriend..
Niks tegen Xminator..
(dont know what happend before, maar je moet echt iets verkeerds doen dat hij zo reageert...)
Hij rijdt wel zo een bmw door je voorgevel heen.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Alsof dat mij tegen zou houden![]()
Maar het is een als...
Dan blaas ik zijn bmw op, zo geregeldquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij rijdt wel zo een bmw door je voorgevel heen.
Hoe definieer jij jezelf? Pankoerdist?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is extreemrechtse nationalist...dus er hoeft niet veel te gebeuren.
Moslimquote:Op woensdag 11 april 2012 17:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe definieer jij jezelf? Pankoerdist?
Ik ben ook extreemrechts nationalist, whats your point? Mijn vader heeft hier in Tegelen/Venlo een Grijzewolven stichting gehad (Stichting Soyad) en mijn oom in Amsterdam..quote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is extreemrechtse nationalist...dus er hoeft niet veel te gebeuren.
Nou, dat is een <insert most insulting insult>quote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat houdt een extreemrechtse nationalist in dan?
Hoe kan je jezelf nog serieus nemen als moslim?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben ook extreemrechts nationalist, whats your point? Mijn vader heeft hier in Tegelen/Venlo een Grijzewolven stichting gehad (Stichting Soyad) en mijn oom in Amsterdam..
Ahmet Safak heb ik vaker mee backstage gepraat en ik heb foto's van mijn vader en oom langs Devletbahceli.
Dont get your point.. Iets tegen rechtse mensen? Tegen ulkuculer?
Bijna heb je je <insert most insulting insult> opleiding afgemaakt. Nu alleen nog elke avond een rood witte dildo met ingebouwde vibrator elke avond in je poeper stoppenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben ook extreemrechts nationalist, whats your point? Mijn vader heeft hier in Tegelen/Venlo een Grijzewolven stichting gehad (Stichting Soyad) en mijn oom in Amsterdam..
Ahmet Safak heb ik vaker mee backstage gepraat en ik heb foto's van mijn vader en oom langs Devletbahceli.
Dont get your point.. Iets tegen rechtse mensen? Tegen ulkuculer?
Trots zijn op je vaderland is een belediging?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nou, dat is een <insert most insulting insult>
Nou?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nou, dat is een <insert most insulting insult>
Elhamdulillah. Ik ben wie ik ben en ik ben een Moslim.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf nog serieus nemen als moslim?
Dit is een belediging voor het leven en je geloof, lijkt mij,quote:Op woensdag 11 april 2012 18:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Trots zijn op je vaderland is een belediging?
Je leven geven voor je vaderland is een belediging?Opkomen voor je eigen volk is een belediging?
Houden van je land is een belediging?
Gozer pas maar op met wat jij zegt, die rood witte vibrator is mijn lul die ik elke avond in je moeders kont prop.. Je kunt je mening uiten, maar ga niet te ver. Ik waarschuw je.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:01 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bijna heb je je <insert most insulting insult> opleiding afgemaakt. Nu alleen nog elke avond een rood witte dildo met ingebouwde vibrator elke avond in je poeper stoppen
Geen van allemaal. Maar je eigen volk verheffen boven anderen ( dat doet een extreem nationalist, wat eigenlijk een fascist is en fascisme is verboden volgens de wet ) wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Trots zijn op je vaderland is een belediging?
Je leven geven voor je vaderland is een belediging?
Opkomen voor je eigen volk is een belediging?
Houden van je land is een belediging?
Ik heb het er voor over, Vatan icin CANIM veda.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor het leven en je geloof, lijkt mij,
Jouw moeder bedoel jequote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gozer pas maar op met wat jij zegt, die rood witte vibrator is mijn lul die ik elke avond in je moeders kont prop.. Je kunt je mening uiten, maar ga niet te ver. Ik waarschuw je.
Nee, jou zusje, dat ene hoertje om de hoek..quote:
Nou, vanuit islamitisch oogpunt is nationalisme wel totale nonsens. Landgrenzen zijn door-de-mens gecreëerde fictieve lijnen die moslims fysiek en geestelijk van elkaar scheiden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Elhamdulillah. Ik ben wie ik ben en ik ben een Moslim.
Dus als je van je land houdt ben je opeens een nep-moslim?
Mijn volk is een superieur volk. Problemen mee? Ya Sev, Ya Terk et. Simple.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Geen van allemaal. Maar je eigen volk verheffen boven anderen ( dat doet een extreem nationalist, wat eigenlijk een fascist is en fascisme is verboden volgens de wet ) wel.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, jou zusje, dat ene hoertje om de hoek..
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Elhamdulillah. Ik ben wie ik ben en ik ben een Moslim.
Dus als je van je land houdt ben je opeens een nep-moslim?
Je leeft als een zware hypocriet, je weet niet eens waar je zelf in gelooft. Alles waar je in gelooft doe je doordat je omgeving het zo doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn volk is een superieur volk. Problemen mee? Ya Sev, Ya Terk et. Simple.
Fictief? Onze soldaten zijn voor niks gesneuveld? Hebben voor niks hun leven gewaagd? Hebben zichzelf voor niks in miljoenen kogels opgeofferd?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou, vanuit islamitisch oogpunt is nationalisme wel totale nonsens. Landgrenzen zijn door-de-mens gecreëerde fictieve lijnen die moslims fysiek en geestelijk van elkaar scheiden.
Deze manquote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Fictief? Onze soldaten zijn voor niks gesneuveld? Hebben voor niks hun leven gewaagd? Hebben zichzelf voor niks in miljoenen kogels opgeofferd?
ONZE soldaten, bizim atalarimiz BIZIM icin o vatani korudu ve kurdu. NIET voor een of ander mongool die denkt van ' jaa jij bent moslim, ik ben moslim, mijn achtergrond is wel koerdisch maar maak niks, turkije is binnekort van ons, jeweettog allemaal 1.. ' kanker op man gek..
Waar ben je mee bezig?
Prima. Maar wat heb jij er aan gedaan om Turks (of Pers, Arabier, Koerd etc.) te zijn. Niks.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over, Vatan icin CANIM veda.
Pardon? Mijn omgeving? Welke omgeving?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Je leeft als een zware hypocriet, je weet niet eens waar je zelf in gelooft. Alles waar je in gelooft doe je doordat je omgeving het zo doet.
Ja precies, dat zegt 'ie toch? Denken dat doodgaan voor een stel lijnen op een getekende landkaart NIET voor "niets" isquote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Fictief? Onze soldaten zijn voor niks gesneuveld? Hebben voor niks hun leven gewaagd? Hebben zichzelf voor niks in miljoenen kogels opgeofferd?
ONZE soldaten, bizim atalarimiz BIZIM icin o vatani korudu ve kurdu. NIET voor een of ander mongool die denkt van ' jaa jij bent moslim, ik ben moslim, mijn achtergrond is wel koerdisch maar maak niks, turkije is binnekort van ons, jeweettog allemaal 1.. ' kanker op man gek..
Waar ben je mee bezig?
Je had het net toch over je vader en oom.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Mijn omgeving? Welke omgeving?
Hoe weet jij hoe mijn omgeving er uit ziet en wat wij hier doen?
Jouw volk is een hypocriet en nationalist volk. Ik heb niks tegenn turken, mijn familie woont hier al 2000 ( ja 2000 ) jaar en ons land word ingepikt door een volk dat er pas 700 jaar woont en dan ons een kutvolk woont.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn volk is een superieur volk. Problemen mee? Ya Sev, Ya Terk et. Simple.
Nee, je opmerkingen gingen specifiek over Koerden. Wel grappig dat je het nu probeert te verdraaien.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef xminator het volgende:
Je bent al een extreemrechtse nationalist als je anti pkk bent? Dan zijn een hoop koerden ook extreemrechts nationalist.
Nee, sorry. 52 staat voor ORDU..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man
Die 52 staat voor je IQ zeker?
Welke soldaten en voor wat zijn ze gestorven? Dat maakt overigens niet uit. Nationalisme druist in tegen de islamitische leer en de zaken waar jij druk om maakt zien veel moslims als irrelevant en on-islamitisch. En vanuit islamitisch oogpunt is daar veel te zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat is ook echt omgeving? Mijn oom woont een kleine 200km van ons vandaan..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je had het net toch over je vader en oom.
Opgeflikkerd dan..quote:
Zijn IQ is te laag om getest te worden. Natuurlijk moet zijn username iets te maken hebben met turkije, anders is tie geenquote:
Plaats ze dan? Nogmaals zie mijn comments daarnaquote:Op woensdag 11 april 2012 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, je opmerkingen gingen specifiek over Koerden. Wel grappig dat je het nu probeert te verdraaien.
Dus elke rechtse is tegen het geloof?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke soldaten en voor wat zijn ze gestorven? Dat maakt overigens niet uit. Nationalisme druist in tegen de islamitische leer en de zaken waar jij druk om maakt zien veel moslims als irrelevant en on-islamitisch. En vanuit islamitisch oogpunt is daar veel te zeggen.
Let wel, ik ben geen moslim, maar vind het hypocriet om jezelf als rechts extreme nationalist en moslim te bestempelen.
Jij moet leren lezen. Ik heb het over extreemrechtse nationalisten.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus elke rechtse is tegen het geloof?![]()
Onwetendheid heerscht..
Dat zegt hij nergensquote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dus elke rechtse is tegen het geloof?![]()
Onwetendheid heerscht..
Hier wou ik alleen nog op zeggen: ik heb altijd gezegd dat ik tegen PKK en alle andere soorten nationalisten ben.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef xminator het volgende:
[..]
en pkk sympathisanten zoals jij en spikedpic kunnen de pot op wat mij betreft.
QFT.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Het is helaas weer nodig.
Turken
Arabieren
Perzen![]()
Koerden
Volgens jullie beredeneringen van net ben jij nu officieel ook een extreemrechtse nationalist.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier wou ik alleen nog op zeggen: ik heb altijd gezegd dat ik tegen PKK en alle andere soorten nationalisten ben.
Limbo en dan nog zulke taal? Kom op mên, zo 'bir' is het Turks nou ook weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hasiktirin olun gidin aq, wat is dat met jullie aq..
Opgeflikkerd uit het Turken topic dan, ga hier niet de mooiboy uithangen met een paar woorden die jullie kennen.
En fuck off met het ge'dm, wil je zo graag met me spreken? Je bent welkom in Venlo, kunnen een terrasje pakken indien gewenst.
Nee niks stoer doen ofzo Arya, ik uit mijn mening. Maar wordt aangevallen.quote:
Moet jij vanavond niet naar limboland?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:18 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Limbo en dan nog zulke taal? Kom op mên, zo 'bir' is het Turks nou ook weer niet.
Ik snap je wel, maar laat je niet zo snel uit de tent lokken.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee niks stoer doen ofzo Arya, ik uit mijn mening. Maar wordt aangevallen.
Wat doe ik verkeerd?
Wat mensen denken doet mij niks, maar mij beledigen en dreig DM's sturen naar mij?
Mensen die hier niks te zoeken hebben mogen van mij part opflikkeren of niks zeggen tegen mij.
Tyf een eind op dan? Wat doe jij als zelfbenoemde extreem nationalist überhaupt op een Nederlandse forum. Ga naar een Turks forum met .tr op het einde en geniet daar. Wat doe je nog in Nederland als zelfdebenoemde extreme nationalist? Je bent een lachertje.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hasiktirin olun gidin aq, wat is dat met jullie aq..
Opgeflikkerd uit het Turken topic dan, ga hier niet de mooiboy uithangen met een paar woorden die jullie kennen.
En fuck off met het ge'dm, wil je zo graag met me spreken? Je bent welkom in Venlo, kunnen een terrasje pakken indien gewenst.
Kerkrade serieus nemenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Moet jij vanavond niet naar limboland?
Dit dusquote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Tyf een eind op dan? Wat doe jij als zelfbenoemde extreem nationalist überhaupt op een Nederlandse forum. Ga naar een Turks forum met .tr op het einde en geniet daar. Wat doe je nog in Nederland als zelfdebenoemde extreme nationalist? Je bent een lachertje.
iets met negatief keer negatief is positief?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef SpikedPsych het volgende:
Turken
Arabieren
Koerden
Perzen
Midden Oosten
Westen
Azie
Zuid Amerika![]()
Afrika![]()
Oceanië
De Mensheid
Daarom, wat doe jij als pkker hier dan? Ga dan naar de bergen?? Lekker varkens en zwijnen eten. Favoriete gerechten van terroristen?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Tyf een eind op dan? Wat doe jij als zelfbenoemde extreem nationalist überhaupt op een Nederlandse forum. Ga naar een Turks forum met .tr op het einde en geniet daar. Wat doe je nog in Nederland als zelfdebenoemde extreme nationalist? Je bent een lachertje.
Waarom flikker jij niet een eind op naar je zgn. Kurdistan..?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De PKK mag ook de tyfus krijgen. Dit is mijn eerste post waar het woord PKK in voorkomtquote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom, wat doe jij als pkker hier dan? Ga dan naar de bergen?? Lekker varkens en zwijnen eten. Favoriete gerechten van terroristen?
Want ik ben een Koerd?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom flikker jij niet een eind op naar je zgn. Kurdistan..?
Revolutie van de nationalisten ! Autistische lente !quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom, wat doe jij als pkker hier dan? Ga dan naar de bergen?? Lekker varkens en zwijnen eten. Favoriete gerechten van terroristen?
Jaa weet ik veel wat jij bent, je praat ook maar beetje overal tussendoor..?quote:
Nationalisme is niet gelijk aan leven in Turkije. Sommige mensen leven in Turkije maar zijn zwaar schadelijk voor Turkse belangen. Andere mensen leven buiten Turkije maar bevorderen de Turkse belangen alleen maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je zit nog altijd wel in een topic dat gestart is door en voor Turken op Fok!. Ongeacht je mening kan je nog wel altijd respect tonen voor de insteek van dit topic en de mensen die hier zitten.quote:
Ik reageer op bepaalde posts, meer nietquote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa weet ik veel wat jij bent, je praat ook maar beetje overal tussendoor..?
Ha! Nu ben jij ook een extreemrechtse nationalist volgens de beredenering van spikedpic.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
De PKK mag ook de tyfus krijgen. Dit is mijn eerste post waar het woord PKK in voorkomt. Ik ben geen Turk of Koerd
.
olum birak artikquote:Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha! Nu ben jij ook een extreemrechtse nationalist dankzij de beredenering van spikedpic.
Ik zeg lees eens verder !quote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je zit nog altijd wel in een topic dat gestart is door en voor Turken op Fok!. Ongeacht je mening kan je nog wel altijd respect tonen voor de insteek van dit topic en de mensen die hier zitten.
Ik ben ook best schattigquote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Ga je nou serieus in op die twee mongolen?Schattig wel
Die hanteer ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha! Nu ben jij ook een extreemrechtse nationalist dankzij de beredenering van spikedpic.
noem de namen and I will fucking execute themquote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Geef jij die Turkenhaters er eens van langs.
Euhw..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ik reageer op bepaalde posts, meer niet.
Weet ik. Maar dan faalt iedereen. Dus niet 1 bevolkingsgroep wel en de andere niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De mensheid faalt anders ook aardig hard.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
noem de namen and I will fucking execute them
Dan ben je wel even bezig.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:27 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
noem de namen and I will fucking execute them
Klopt. Maar ik bedoelde meer van: je zit hier wel in een topic dat alleen al vanwege de naam een bepaalde insteek eraan wilt geven en bepaalde waarden vertegenwoordigd. Ik begrijp je anti-nationalistische gevoelens, maar je kunt ook gewoon respecteren dat er mensen zijn die trots zijn op waar ze vandaan komen en dat dat niet per definitie bedoeld is om zich af te zetten tegen andere volkeren.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:29 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dan faalt iedereen. Dus niet 1 bevolkingsgroep wel en de andere niet.
Bwahahahahhaquote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij moet helemaal je snavel dichthouden faalnerd..
[ afbeelding ]
Niet weten dat dat gwn een dubbelpost is omdat DM op mobiel raar doetquote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weet dat je hier geband voor kan worden? Dat zijn gewoon privé zaken.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij voor zwart aanziet, beschouw ik rood wit.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ben jij ook al overgelopen naar de dark side
Dit was al zo'n 3 topics geleden gepost.. door de mensen zelf..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij weet dat je hier geband voor kan worden? Dat zijn gewoon privé zaken.
dit is gewoon copy/paste van een ander topic..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij weet dat je hier geband voor kan worden? Dat zijn gewoon privé zaken.
Door wie?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit was al zo'n 3 topics geleden gepost.. door de mensen zelf..
Prive zaken en persoonlijke berichten mogen hier niet gepost worden. Mij maakt het geen flikker uit, maar je wordt hier gewoon voor geband.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit is gewoon copy/paste van een ander topic..
maar uh wat is jouw probleem?
Jaleesa, de faalhaas in kwestie had er zelf lachend op gereageerd..quote:
Turken op FOK! #689 Dooie boel zonder Julis en Arcadiaquote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prive zaken en persoonlijke berichten mogen hier niet gepost worden. Mij maakt het geen flikker uit, maar je wordt hier gewoon voor geband.
Niet zo stoer doen, jongetje.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Turken op FOK! #689 Dooie boel zonder Julis en Arcadia
and get the hell out of my face met je drollenvangerPahlavibroek
Zij fout, jij fout.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Turken op FOK! #689 Dooie boel zonder Julis en Arcadia
and get the hell out of my face met je drollenvangerPahlavibroek
Maakt niet uit. Je bent een stumpert.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben geen jongen, ik ben een meisje
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef EL_Presidente het volgende:
dit is een Turkentopic, en geen Mesopotamiëtopic
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
en jij opzouten met je drollenvangerPesmergebroek
Zit je nou al serieus 1,5+ jaar te wachten totdat de trolls stoppen met posten?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:44 schreef Ayca het volgende:
Dit getrol duurt wel lang zo, wanneer gaan jullie weg zodat we verder kunnen met de SC?
voordat ik kwam was het al onrustig hier, dus ik ben niet de oorzaak..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Triggershot het volgende:
EL_Presidente, als jij zo doorgaat mag jezelf vertrekken uit dit topic.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef Bilge het volgende:
El_presidente is een genie, wiens inbreng zeer gewaardeerd wordt.
Nee jij bent een succesvolle hosselaar?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
El presidente is een falende "hosselaar", meisjes reageren niet eens op jouw faalpogingen om iemand virtueel te verkrachten. Verder Moet jij je bek dichthouden omdat je alleen bagger post.
Zeg jij? Ik kan mij niet meer herinneren dat het topic zo verkankerd is in tijden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef SpikedPsych het volgende:
El presidente is een falende "hosselaar", meisjes reageren niet eens op jouw faalpogingen om iemand virtueel te verkrachten. Verder Moet jij je bek dichthouden omdat je alleen bagger post.
Ook geen voedingsbodem geven dan aub, dat houdt het alleen in stand.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
voordat ik kwam was het al onrustig hier, dus ik ben niet de oorzaak..
Die kleine periodes zonder trolls koester ik ja... Maar die worden wel steeds kleinerquote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Zit je nou al serieus 1,5+ jaar te wachten totdat de trolls stoppen met posten?Respect.
het lijkt wel Turkije hier.. sinds de AKP aan de macht is, azinliklar kudurmaya basladi.. hier een beetje dezelfde situatie, vind je niet..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook geen voedingsbodem geven dan aub, dat houdt het alleen in stand.
Wat? Jij ruilt zomaar een mooie bmw in voor wolf? Schaam je.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar jezelf groot uitstralen is makkelijk om al het aandacht op een ander te gooien..
Slimme zet.
Nee. Ik "hossel" niemand online. Hosselen betekent letterlijk illegaal aan iets komen. Ik kom niet illegaal aan meisjes, ik behandel ze met respect.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee jij bent een succesvolle hosselaar?
Thanks dat je haar mooi vind..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Jij ruilt zomaar een mooie bmw in voor wolf? Schaam je.![]()
Hasiktirgit oglum..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee. Ik "hossel" niemand online. Hosselen betekent letterlijk illegaal aan iets komen. Ik kom niet illegaal aan meisjes, ik behandel ze met respect.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef SpikedPsych het volgende:
Turken op FOK! #688 EL_Presidente is de nieuwe bir![]()
![]()
Turkije is nog nooit zo sterk en zelfverzekerd geweest als sinds AKP aan de macht is, dat terzijde, dit is een open-topic, Niet-Turken mogen hier net zoveel zijn als Turken, dus laten we het vooral gezellig houden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het lijkt wel Turkije hier.. sinds de AKP aan de macht is, azinliklar kudurmaya basladi.. hier een beetje dezelfde situatie, vind je niet..
Nergens wordt ook beweerd dat dat niet mag?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije is nog nooit zo sterk en zelfverzekerd geweest als sinds AKP aan de macht is, dat terzijde, dit is een open-topic, Niet-Turken mogen hier net zoveel zijn als Turken, dus laten we het vooral gezellig houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
En nog ga jij door met uitlokken, echt eenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wedden dat jij een romantische turkmensch bent, zo een echte romanticus
Daar hoeven we niet om te wedden, als je een paar reeksen terug scrolt (en feel free to do it) kun je zien hoeveel ik kan geven om een dame.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wedden dat jij een romantische turkmensch bent, zo een echte romanticus
Goed genederlandstquote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat had de topic van de eeuw moeten worden
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:53 schreef SpikedPsych het volgende:
Wolfen zijn lauw
Crypto-Armenen kunnen daar over meepraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het opzouten na dan hé?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Nergens wordt ook beweerd dat dat niet mag?
Je kan ook een dildo kopen, k ben geen homo.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij staat vanaf nu op mijn Bangalijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Precies, wat jou betreft, gelukkig ga jij er niet over wie hier wel / niet thuishoort.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pkk-sympathisant hoort hier ook niet thuis, nergens op het internet wat mij betreft.
Als alles ging volgens jou dan zou ik niet willen bestaanquote:Op woensdag 11 april 2012 18:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pkk-sympathisant hoort hier ook niet thuis, nergens op het internet wat mij betreft.
Nee, maar dan zeg ik wel dat het een bokkelul is.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, wat jou betreft, gelukkig ga jij er niet over wie hier wel / niet thuishoort.
Jij had dan niks te willen, want alle pkk-aanhangers zouden dan in de gevang zitten.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als alles ging volgens jou dan zou ik niet willen bestaan
Ideologisch discussieren is prima, op de persoon reageren / schelden, daar kunnen nog eens wat gevolgen aan gekoppeld zijn, demedi deme.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, maar dan zeg ik wel dat het een bokkelul is.
Ik dacht even dat Irakeesje dit zei, ik verloor bijna weer de hoop in iemand.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb nergens gescholdenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ideologisch discussieren is prima, op de persoon reageren / schelden, daar kunnen nog eens wat gevolgen aan gekoppeld zijn, demedi deme.
Jeee, je bent er weerquote:Op woensdag 11 april 2012 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Irakeesje dit zei, ik verloor bijna weer de hoop in iemand.
Jij bent gauw tevreden.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze man, geef mij meer mensen zoals Che_ en ik ben tevreden voor het leven.
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik ken zelf een aantal regime-tegenstanders die op een lijst kwamen blijkbaar.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik ken zelf een aantal regime-tegenstanders die op een lijst kwamen blijkbaar.
Heb je het topic doorgelezen ?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een man met wijsheid vind je niet snel. Dus ik zou het niet gauw noemen.
Ja, mijn ouders staan dacht ik wel op een lijst. Alhoewel volgens de ambassade er geen problemen zijn. Mijn vader zat bijvoorbeeld eerst bij de basij-militie tijdens de Iran-Irak oorlog en keerde zich later tegen het regime. Mijn moeder heeft nog een gevangenstraf in Iran lopen dus teruggaan voor haar lijkt me niet zo slim. Ik heb geen enkele problemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat Iraniers na de revolutie gingen vluchten en Iran niet meer binnen mochten etc.
Tofquote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders staan dacht ik wel op een lijst. Alhoewel volgens de ambassade er geen problemen zijn. Mijn vader zat bijvoorbeeld eerst bij de basij-militie tijdens de Iran-Irak oorlog en keerde zich later tegen het regime. Mijn moeder heeft nog een gevangenstraf in Iran lopen dus teruggaan voor haar lijkt me niet zo slim. Ik heb geen enkele problemen.
Mijn buurman is politiek vluchteling uit Iran.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef xminator het volgende:
Beter helemaal niet naar iran gaan, hangen wel degelijk consequenties aan.
Hehe, tof. Iraanse mannen die dansen:quote:Op woensdag 11 april 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de Iraanse mannen nogal vrouwelijk dansen. Echte mannen dansen zo...
Zie vanaf 01:10.
Het was een vraag, hij verdacht jou er niet vanquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef SpikedPsych het volgende:
wrm denkt iedereen dat ik een PKKer ben
zowiezo, mensen die koerden als pkk zienquote:Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het was een vraag, hij verdacht jou er niet van. Bij de andere mensen weet ik niet of ze het over jou denken.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:01 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bijna heb je je <insert most insulting insult> opleiding afgemaakt. Nu alleen nog elke avond een rood witte dildo met ingebouwde vibrator elke avond in je poeper stoppen
Wat een stelletje kleine kinderen zijn jullie zeg. Niet kunnen discussiëren zonder uit te schelden. En dan ook nog zo schelden door mensen die er helemaal niets mee te maken hebben erbij te betrekken.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gozer pas maar op met wat jij zegt, die rood witte vibrator is mijn lul die ik elke avond in je moeders kont prop.. Je kunt je mening uiten, maar ga niet te ver. Ik waarschuw je.
Jou ook.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef SpikedPsych het volgende:
Nou ja trusten. Ik ga slapen. Allah rahatlik versin
Hou je bek jij vieze Turk.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Wat een stelletje kleine kinderen zijn jullie zeg. Niet kunnen discussiëren zonder uit te schelden. En dan ook nog zo schelden door mensen die er helemaal niets mee te maken hebben erbij te betrekken.
Peh.
NIET STEREOTYPEREN.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef AryaMehr het volgende:
Turken zijn geweldige mensen. Murat als je dit leest; hartstikke bedankt jongen!
Dit zijn echt van die wtf-momenten.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
'Eerste levende boksbal van Turkije'
Gunay, die nu door het leven gaat als 'de eerste klappenvanger van Turkije' geeft aan dat 70 procent van zijn klanten vrouwen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gunay, die nu door het leven gaat als 'de eerste klappenvanger van Turkije' geeft aan dat 70 procent van zijn klanten vrouwen zijn.
"70 procent van zijn klanten vrouwen zijn." Turkse vrouwen zijn agressiefquote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Doe normaal.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gunay, die nu door het leven gaat als 'de eerste klappenvanger van Turkije' geeft aan dat 70 procent van zijn klanten vrouwen zijn.
Wat een bir-baas!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat iemand in dit topic het wel voor minder wil laten doen...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zou het ook best willen500 lira gaat me wel iets te ver.
Ik had even uitlaatklep nodig, mijn excuses.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Julis het volgende:
De reeks gaat wel snel de laatste paar dagen.
[..]
"70 procent van zijn klanten vrouwen zijn." Turkse vrouwen zijn agressief [ afbeelding ].
[..]
Doe normaal.
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had even uitlaatklep nodig, mijn excuses.
Ja?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand in dit topic het wel voor minder wil laten doen...
Nog voorkeuren?
Oh, naja, ik heb de vorige posts/topics niet echt gelezen. Misschien is Riza Gunay iets voor jou?quote:
Ik!quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja?
Hmm hij moet wel groot zijn zodat ik meer oppervlak heb waar ik kan slaan![]()
Tevens moet hij niet gaan janken en mag ik alles met hem doen wat ik wil. Vrijwilligers?
Ik denk niet dat ik genoeg geld heb om de hoeveelheid agressie uit mijn lichaam te laten werken. Denk ook niet dat Riza daar levend vanaf komt.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, naja, ik heb de vorige posts/topics niet echt gelezen. Misschien is Riza Gunay iets voor jou?
Als je tegen mij zou slaan zou jij je eigen handen meer pijn doen dan mij, nutshots exclusief.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja?
Hmm hij moet wel groot zijn zodat ik meer oppervlak heb waar ik kan slaan![]()
Tevens moet hij niet gaan janken en mag ik alles met hem doen wat ik wil. Vrijwilligers?
Nee, jij bent geen man en ook niet groot.quote:
Hahahaii cok komiksin ayolquote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je tegen mij zou slaan zou jij je eigen handen meer pijn doen dan mij, nutshots exclusief.
Pehhh.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik genoeg geld heb om de hoeveelheid agressie uit mijn lichaam te laten werken. Denk ook niet dat Riza daar levend vanaf komt.
Ik ben spieren aan het kweken hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen man en ook niet groot.
Mensen gaan nu denken dat ik heel agressief ofzo ben. Is niet zo, heus...
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahaii cok komiksin ayol
Ik breek je vriend.
Volgens mij ben jij moe na 2 uithalen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahaii cok komiksin ayol
Ik breek je vriend.
Ik vind dat hij een heel kort broekje heeft.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
Voor de dames hier. Wat vinden jullie van deze held:
[ afbeelding ]
Zijn haar schreeuwt:"IK BEN EEN IRANEES".quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Zyzz? Zijn lichaam ziet er wel goed uit. Alleen iets te gespierd voor mijn gevoel, maar zo gek is dat niet voor een bodybuilder/trainer.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:37 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, Zyzz. Wat een held was dat.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Zyzz? Zijn lichaam ziet er wel goed uit. Alleen iets te gespierd voor mijn gevoel, maar zo gek is dat niet voor een bodybuilder/trainer.
U mad? Er worden zelfs workshops gegeven om zijn haarstyle te krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn haar schreeuwt:"IK BEN EEN IRANEES".
Is hij dood dan? Ik hoorde geruchten van dat hij dood was. En anderen zeiden weer van nietquote:
Neequote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Ayca het volgende:
Heb ik al eens verteld dat mijn vader en oom ooit prijswinnende bodybuilders waren?
Ja, hij is dood. Zelfs het Australische nieuws gehaald.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Is hij dood dan? Ik hoorde geruchten van dat hij dood was. En anderen zeiden weer van niet. Ik weet het niet meer.
Gruwelijk. Ook foto's van?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:45 schreef Ayca het volgende:
Heb ik al eens verteld dat mijn vader en oom ooit prijswinnende bodybuilders waren?
Ah, okay. Ik lees dat hij is gestorven in de sauna door een hartaanval. Hmm.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, hij is dood. Zelfs het Australische nieuws gehaald.
Dat gebeurt best wel vaak trouwens, vooral als je daarna gaat zwemmen.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik lees dat hij is gestorven in de sauna door een hartaanval. Hmm.
Hij had een hart afwijking waar hij zelf niks van wist. Opmerkelijk want zijn moeder is cardiologe.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik lees dat hij is gestorven in de sauna door een hartaanval. Hmm.
Noord holland enzoquote:Op woensdag 11 april 2012 22:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee! Da's wel tof
. Welke prijzen hebben ze dan gewonnen?
Wel eens gezien ja, maar geen idee waar ze liggen.quote:
Zyzz was een held ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
kk fener, kk kayseri![]()
![]()
![]()
Zyzz![]()
![]()
![]()
Zyzz is geen persoon, maar een mindset, een lifestyle.
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt best wel vaak trouwens, vooral als je daarna gaat zwemmen.
Ah. Kijk eens aan. Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij had een hart afwijking waar hij zelf niks van wist. Opmerkelijk want zijn moeder is cardiologe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |