quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Kurt van der Paar?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
"Van der Paar... superstar! Show us today how good you are!"
Vanavond spaghetti bolognese met mager AZ-gehakt!
Ja kan ik met Ziggo dan ook een losse wedstrijd bekijken? Dat kan ik nergens vinden...quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Zit al weken in m'n hoofd (dankzij een mattie van me).
Ik kan dr ook geen vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:57 schreef andre347 het volgende:
Iemand live stream? (geen sopcast beschikbaar)
Nee, nu al 2x bij lichte Twente duwtjes voor AZ gefloten.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hij niet fluit voor dat lichte duwtje van Altidore?
Dan heb je de wedstrijden waarin hij Wisgerhof verving niet goed bekeken, hij heeft degelijk gespeeld, zeker voor wat je van een invaller kan verwachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef The_Groove het volgende:
Bengtsson nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Doe dan Roseler. Promes oid op middenveld
Ja inderdaad, laten we iemand die nog nooit in de basis stond op het middenveld zetten tegen AZ, want die hebben niet al continu totaal overwicht op het middenveldquote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef The_Groove het volgende:
Bengtsson nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Doe dan Roseler. Promes oid op middenveld
jullie gooien er soms zelf mee dus laat zequote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh wat volwassen, weer vuurwerkgeluiden
man, je staat met 1-0 voor, moedig je eigen team aan in plaats van zo laag te zijn
Het recht om deze opmerkingen te maken is vervallen toen jullie als mongolen Utrechtsupporters bekogelden met vuurwerk.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh wat volwassen, weer vuurwerkgeluiden
man, je staat met 1-0 voor, moedig je eigen team aan in plaats van zo laag te zijn
vuurwerk afsteken =/= vuurwerk gooienquote:Op woensdag 11 april 2012 19:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie gooien er soms zelf mee dus laat ze
alleen jammer dat daar dus geen bewijzen voor waren he, en filmpjes waarin te zien is dat er niet gegooid is met vuurwerkquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het recht om deze opmerkingen te maken is vervallen toen jullie als mongolen Utrechtsupporters bekogelden met vuurwerk.
FIEWWWWWWWWWWWWWWWW
FIEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Wat had je dan verwacht met 2 basisspelers eruit en tegen az?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
hebben we wel een middenveld opgesteld? zie er namelijk weinig van
"Jullie?"quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het recht om deze opmerkingen te maken is vervallen toen jullie als mongolen Utrechtsupporters bekogelden met vuurwerk.
FIEWWWWWWWWWWWWWWWW
FIEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
maakt niet uit,jullie mishandelen dan maar de reservespelersquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
alleen jammer dat daar dus geen bewijzen voor waren he, en filmpjes waarin te zien is dat er niet gegooid is met vuurwerk
een beetje meer inzet/vechtlust? (alleen Fer valt mee tot nu toe)quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht met 2 basisspelers eruit en tegen az?
En dát heeft dus geen klap met vuurwerkgeluiden te makenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maakt niet uit,jullie mishandelen dan maar de reservespelers
Dat snap ik ook niet...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom dekt Bengtsson die Altidore, waarom Douglas niet?
Ja, idd, het broekie moet de grote neger dekken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom dekt Bengtsson die Altidore, waarom Douglas niet?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
er lijkt wat meer pit in te komen bij onze jongens!!
Inderdaad. En maar trekken, maar onze Douglas beweegt er niet eens doorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente middenveld was ook onzichtbaar tot nu toe, nu ff andersom en dan hoor je de commentator ineensen dat gebikkel van Douglas, zo moet dat!
Was wel een bijdehante actie van Steve. Verhoek was aan het solliciteren voor geel, maar als je Vink ff knuffelt vergeet hij het misschien welquote:
Zo zal van Bommel dat ook doen over 10 jaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Was wel een bijdehante actie van Steve. Verhoek was aan het solliciteren voor geel, maar als je Vink ff knuffelt vergeet hij het misschien wel
Om vervolgens een mes in de rug te steken.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zo zal van Bommel dat ook doen over 10 jaar.
Dan wordt 'ie naar de tribune gestuurd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Om vervolgens een mes in de rug te steken.
Omdat Tiendalli is verteld dat hij een nieuw contract kan verdienen (vorige wedstrijd)quote:
Dus daar moet hij z'n motivatie om te presteren vandaan halen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Omdat Tiendalli is verteld dat hij een nieuw contract kan verdienen (vorige wedstrijd)
Toen speelde hij prima dus dat.
ik hoop hetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef insan3 het volgende:
Niet fit genoeg nog? Andere reden is er niet lijkt me
Succesvolle pass?quote:
quote:
Onniedan!quote:
Bengtssonquote:Op woensdag 11 april 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
Bengtsson laat hem weer lopen, stapt naar voren richting Maher; waardoor Douglas ook uit positie is
Ligt eraan hoeveel het in Heerenveen en Waalwijk wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Plasterk het volgende:
Als we deze verliezen geef ik ook de schaal op.
Volgend jaar weer een kans.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
als we verliezen en Ajax wint van Heerenveen, dan lijkt het qua titel echt gedaan voor de FCT
vind je het gek? als je ziet hoe Bengtsson hem verdedigtquote:Op woensdag 11 april 2012 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
AZ doet veel lange ballen naar voren trouwens
bal ging de hoek in, hij dook niet eensquote:Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
Was ff weg...Foutje Boschker bij de 2-1?
Nee, inzet missen ze. Kijk het verschil met AZ.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"het" is weg bij onze jongens lijkt het...
lijkt hetquote:Op woensdag 11 april 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
"het" is weg bij onze jongens lijkt het...
Chaldi/John komen wel vaker niet naar de bal toe, waardoor verdediger er tussen kan komen...quote:Op woensdag 11 april 2012 20:46 schreef Mama_Mia het volgende:
was het nou Chadli die niet naar de bal kwam op die pass van Promes?
Ja dat gebeurt heel vaak, vandaar dat ik me al afvroeg of het mijn vooroordeel was of dat het echt Chadli wasquote:Op woensdag 11 april 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Chaldi/John komen wel vaker niet naar de bal toe, waardoor verdediger er tussen kan komen...
je zou denken dat die 2e makkelijker was om te stoppen dan die 1equote:Op woensdag 11 april 2012 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
die eerste kopbal was ook nice trouwens!! gelukkig in 2e instantie wel raak
eensquote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je zou denken dat die 2e makkelijker was om te stoppen dan die 1e
zover is me stream nog nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom neemt Boschker de tijd en is, volgens de commentator, tevreden met 2-2?
omdat beter dan 3-2?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom neemt Boschker de tijd en is, volgens de commentator, tevreden met 2-2?
dat sowieso!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:52 schreef Frutsel het volgende:
Nu hopen dat Heerenveen sowieso een punt pakt
daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 11 april 2012 20:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Vind 2-2 wel eerlijke uitslag als je kijkt naar het spel van beide partijen.
dan ben je er nog niet, ook niet als je zelf alles wint...quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Komt goed gewoon van ajaks winnen thuis!
Leuk voor hemquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gouriye scoort weer eens voor Heracles zie ik
Vink benadeeld jullie altijd inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:41 schreef Krunsj het volgende:
Vinkduidelijk geval duwen in de rug!
Maar er werd in het algemeen ook wel slecht verdedigd, dus gelijkspel was misschien wel terecht gezien het wedstrijdbeeld. Uit tegen AZ een puntje pakken is geen slecht resultaat.
Het is alleen pijnlijk puntverlies in de race om de titel![]()
Bovendien heeft Ajax door die grapjassen van Heracles en Heerenveen zijn doelsaldo met 11 punten uitgebouwd. Lekker is dat, zelfs als (best case scenario) Twente alles wint inclusief thuis tegen Ajax en Ajax nog tegen bijvoorbeeld Vitesse gelijk speelt zijn we er niet. Ze moeten 2x verliezen
Dus tja, de tweede plek dan maar? Moet kunnen, AZ moet nog uit tegen PSV en Feyenoord, die gaan met z'n allen puntjes verliezen.
Ajax heeft de laatste tijd wel heel veel geluk. Wedstrijden die op papier lastig zouden moeten zijn blijken ontzettend mee te vallen. NAC doet niets. ADO uit is een eitje. Heracles deed amper mee. Vandaag weer de mega-fail van Heerenveenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:42 schreef blistah het volgende:
Overigens gun ik het dat onsympathieke Ajax totaal niet.
Niet mijn woorden. Vink is gewoon een slechte scheids. Soms valt dat goed uit voor je cluppie, soms slecht.quote:Vink benadeeld jullie altijd inderdaad.
Het is wel makkelijk om dat allemaal aan de noemer van geluk op te hangen. Maar ik begrijp de teleurstellingquote:Op donderdag 12 april 2012 00:00 schreef Krunsj het volgende:
[..]
Ajax heeft de laatste tijd wel heel veel geluk. Wedstrijden die op papier lastig zouden moeten zijn blijken ontzettend mee te vallen. NAC doet niets. ADO uit is een eitje. Heracles deed amper mee. Vandaag weer de mega-fail van Heerenveen![]()
Zo is kampioen worden opeens niet zo moeilijk meer.
[..]
Niet mijn woorden. Vink is gewoon een slechte scheids. Soms valt dat goed uit voor je cluppie, soms slecht.
Dat doet iedereen toch tegen Ajax? Dat Ajax 2 keer scoorde tegen Real Madrid? Geluk om dat het Madrid niets boeide. Toen Ajax won van ManU was dat geluk, omdat ManU de slechtste wedstrijd ooit speelde, toen Ajax won van PSV was dat geluk, omdat PSV niet de juiste mentaliteit had, en toen Ajax won van Heracles was dat toch zeer zeker níet de verdienste van Ajax, omdat ze zoveel geluk hadden dat Heracles daarna nog naar de beker moest. Ik ben het inmiddels gewend:Pquote:Op donderdag 12 april 2012 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om dat allemaal aan de noemer van geluk op te hangen. Maar ik begrijp de teleurstelling
Een fragmentje is handiger, aan dit plaatje kun je de situatie nog niet goed beoordelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vink benadeeld jullie altijd inderdaad.
[ afbeelding ]
Bal werd doorgekopt, Vertongeh scoort. Werd afgekeurd voor buitenspel, terwijl voor de grensrechter Tiendalli staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Een fragmentje is handiger, aan dit plaatje kun je de situatie nog niet goed beoordelen.
Was die scheids toevallig ook Vink? Dan vind ik het niet zo raar als je naar z'n blunder van vanavond kijkt.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bal werd doorgekopt, Vertongeh scoort. Werd afgekeurd voor buitenspel, terwijl voor de grensrechter Tiendalli staat.
Dat was 'toevallig' ook Vink ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:49 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Was die scheids toevallig ook Vink? Dan vind ik het niet zo raar als je naar z'n blunder van vanavond kijkt.
Verder floot hij een prima wedstrijd trouwens!
Daar heb je het al.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was 'toevallig' ook Vink ja.
Die knul had moeten blijven, en Plet in Almeloooquote:
Vooral dat, ja.quote:
Ze hebben ook één keer een cornertje tegen gehad zeg.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vink benadeeld jullie altijd inderdaad.
[ afbeelding ]
Het spijt mijquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef blistah het volgende:
Kunnen die Ajaxcieden hier niet wegblijven? Juichen als het goed gaat, maar zodra het even iets minder gaat zit je je eigen club uit te fluiten.
Toevallig was dat dus de afgekeurde 2-0 tegen Twente waardoor Ajax de wedstrijd uiteindelijk gelijkspeelde en 2 punten misliep, en Twente een punt kreegquote:Op donderdag 12 april 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze hebben ook één keer een cornertje tegen gehad zeg..
Nee jullie fluiten je spelers nooit uit.....! (Chadli vorige week tegen Roda..)quote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef blistah het volgende:
Kunnen die Ajaxcieden hier niet wegblijven? Juichen als het goed gaat, maar zodra het even iets minder gaat zit je je eigen club uit te fluiten.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef blistah het volgende:
Plaats dan ff TR's, als het echt vervelend wordtquote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef blistah het volgende:
Zonder posts van aanhangers van andere clubs zaten jullie nu in topic #29 schat ik zo in, dus wees blij dat wij het af en toe voor jullie verversen en o ja die stadion uitbreiding bestaat hoe lang ook alweer?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:40 schreef blistah het volgende:
Alsof het ons wat zou kunnen schelen dat we dan "nog maar" in deel 29 zatenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder posts van aanhangers van andere clubs zaten jullie nu in topic #29 schat ik zo in, dus wees blij dat wij het af en toe voor jullie verversen en o ja die stadion uitbreiding bestaat hoe lang ook alweer?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder posts van aanhangers van andere clubs zaten jullie nu in topic #29 schat ik zo in, dus wees blij dat wij het af en toe voor jullie verversen en o ja die stadion uitbreiding bestaat hoe lang ook alweer?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
...o ja die stadion uitbreiding bestaat hoe lang ook alweer?
Nee dat is waar jullie hebben het zo knus met z'n drieën.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof het ons wat zou kunnen schelen dat we dan "nog maar" in deel 29 zaten
Maar het gaat dus niet over Twente, het gaat over ajaxsupporters die hier reacties uit lokken door te doen alsof we ze aan de landstitel helpen en dat is gewoon kinderachtig.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat is waar jullie hebben het zo knus met z'n drieën.
Verder begrijp ik niet zo wat erop tegen is als je niet voor Twente bent, zolang het hier maar over Twente gaat
Één uitglijder van Ajax en je hebt het weer zelf in de hand.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef starla het volgende:
Nou, Ajax is dus officieus kampioen. Wij moeten ons maar concentreren op plek 2. Hoger zit er weer helaas niet in of ze moeten stunten tegen ajax en ajax moet dramatische laatste wedstrijden spelen, maar dat zie ik niet gebeuren. AZ zie ik zo gauw ook nog niet omhoog krabbelen uit een dipje van de laatste weken.
Volgend jaar beter en AUB de achterhoede en vleugelspitsen wat beter vullen.
Whut?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:38 schreef starla het volgende:
Nou, Ajax is dus officieus kampioen. Wij moeten ons maar concentreren op plek 2. Hoger zit er weer helaas niet in of ze moeten stunten tegen ajax en ajax moet dramatische laatste wedstrijden spelen, maar dat zie ik niet gebeuren. AZ zie ik zo gauw ook nog niet omhoog krabbelen uit een dipje van de laatste weken.
Volgend jaar beter en AUB de achterhoede en vleugelspitsen wat beter vullen.
Tsja, verliezen van graafschap, groningen en VVV doen ze niet. Misschien dat Vitesse in vorm kan stunten én dan moet Twente ook nog eens winnen van oa NAC, Heerenveen én Ajax.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Één uitglijder van Ajax en je hebt het weer zelf in de hand.
Veroek = crapquote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Whut?![]()
Verhoek, John, Tadic, Chadli, Bajrami, moeten daar serieus nog meer vleugelspitsen bij?
Vrouw.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
Tadic, John, Verhoek crap vinden?
Wat's met deze?
Chadli is dit seizoen uber crap. John, Tadic en Verhoek crap noemen...jij snapt er echt geen bal van.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:45 schreef starla het volgende:
[..]
Chadli = ok
Bajrami is = crap
Antwoord: ja
quote:
Genoeg vrouwen met voetbalverstand...veel meer vrouwen helaas niet :pquote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik stiekem ook. Toch heb ik er wél verstand van.
Chadli geen 1 goede wedstrijd, dus dat is geen argument.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef starla het volgende:
[..]![]()
John heeft welgeteld 1 goede wedstrijd gespeeld na de winterstop, tegen PSV. De rest hoef ik niet eens te motiveren...
Verklaar hoe John nog zoveel assists heeft na de winterstop?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef starla het volgende:
[..]![]()
John heeft welgeteld 1 goede wedstrijd gespeeld na de winterstop, tegen PSV. De rest hoef ik niet eens te motiveren...
Ja, maar die beste jongen heeft nauwelijks de helft van de wedstrijden gespeeld. En hij is ook jongquote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Chadli geen 1 goede wedstrijd, dus dat is geen argument.
Ja dus. John is jonger en die is technisch toch echt begaafder. De jongen speelt zijn eerste seizoen op topniveau, waar hij het opeens helemaal zelf moest doen en je klaagt dat hij een dipje heeftquote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar die beste jongen heeft nauwelijks de helft van de wedstrijden gespeeld. En hij is ook jong
Zou bij Feyenoord ook nog gewoon in de basis staanquote:Op donderdag 12 april 2012 19:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja dus. John is jonger en die is technisch toch echt begaafder. De jongen speelt zijn eerste seizoen op topniveau, waar hij het opeens helemaal zelf moest doen en je klaagt dat hij een dipje heeft
Daarnaast speelde Verhoek zijn eerste wedstrijd in de basis gisteren. En aan kwaliteit ontbrak het hem echt niet.
Tadic is ook prima.
Chadli zal weer even er bovenop moeten komen, maar hij speelt dit seizoen wel erg veel verschillende posities.
En tjah, Bajrami, die komt tekort voor twente, maar hij is niet zozeer te slecht voor de eredivisie. Bij een club als Utrecht zou hij prima uit de verf komen,
je snapt dat John dit seizoen betere cijfers heeft dan Chadli vorig jaar he? En dan Tadic de beste linksbuiten in de Eredivisie is...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef starla het volgende:
Ok, misschien was ik niet helemaal billijk tegenover Verhoek. Mijn standpunt tav de overige blijft
Het zijn nu geen vleugelspelers die een fantastische actie hebben. Chadli wel, iig vorig seizoen. De anderen hebben 5 wedstrijden om zich te bewijzen, maar ik heb daar een hard hoofd in.
ja, dat hoop ik ookquote:
Moeten ze wel weer een beetje fatsoenlijk gaan spelen. Het is de oude club van o.a. de broertjes De Jong en Klaas-Jan Huntelaar, dus ze doen daar wel iets goedquote:
Ach, het scheelt dat je tegen de Graafschap Cornelisse wel kunt gebruikenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen nog altijd geen Mihaylov, Wisgerhof en Landzaat; Rosales is geschorst...
Janssen en Brama wel weer terug, scheelt weer op het middenveld
De Graafschap? morgen is het Twente - NACquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Ach, het scheelt dat je tegen de Graafschap Cornelisse wel kunt gebruiken
AnneX is gewoon een verkapte Ajaciedquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
De Graafschap? morgen is het Twente - NAC
ohja, faalquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
De Graafschap? morgen is het Twente - NAC
we als in Ajacieden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:44 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
GelukkigWe hebben een goed gevoel bij vanavond!!
onze persoonlijke JC-schaal bomberquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Vanavond ook afscheid nemen van Jankooooooooo
dude, da fack?!quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dude, da fack?!
hardstyle-liefhebber pur sang hieralleen heb ik (voorzichtig uitgedrukt) niet zoveel met Showtek...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hahha boeit ook niet, HERE WE FUCKING GO, NAC goed aanpakken vanavond.
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:
scoreverloop boeit mij verder niet zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denkenVroege 0-1 door slordige start (zoals de laatste wedstrijden vaker gebeurd
) en daarna vol eroverheen!
Zolang er maar een positieve eindscore staat!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scoreverloop boeit mij verder niet zo
you betquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Zolang er maar een positieve eindscore staat!
Rojadirecta googlen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:26 schreef ivar92 het volgende:
iemand toevallig sopcast streampje?
of iig het liefst een nederlandstalige stream..
geen EL bij de hand op het moment ...
Goed nieuws inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV wint, dus bij winst gaan we AZ voorbij
Geen idee, dat snap ik nooitquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan ook geplaatst bij de loting van de voorronde CL toch?
Inderdaad, Twente eerste is een luxe, het kan gebeuren, maar het verwachten gaat te ver. Maar zolang de stijgende lijn nog even blijft, is dat over een paar jaar consequent zeer reëel.quote:
Hij durft volgens mij niet meer zo... je ziet nu ook dat als hij naar binnen trekt, hij best ruimte creëert voor een schot.. maar dit niet doetquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
John mag inmiddels wel weer even zijn lijn oppikken zeg, het is de laatste weken niet echt niet
Mjah ik zag hem een paar wedstrijden geleden ook telkens van afstand schieten en dat ging goed verkeerd. Misschien dat hij daarop is aangesproken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Hij durft volgens mij niet meer zo... je ziet nu ook dat als hij naar binnen trekt, hij best ruimte creëert voor een schot.. maar dit niet doet
Moet haast wel. Iedere keer dat je verwacht datie gaat schieten, speeltie hem af..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Silv het volgende:
[..]
Mjah ik zag hem een paar wedstrijden geleden ook telkens van afstand schieten en dat ging goed verkeerd. Misschien dat hij daarop is aangesproken.
Tot nu toe mis je nog niets.. laag baltempo, geen grote kansen en veel slordigheden...quote:
3 man: Boscker, grensrechter en McClaren bedoel je?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef Ascendancy het volgende:
Dit is echt belachelijk. 90% van de tijd staan er 3 spelers op de helft van Twente
Vindt je het gek. Het is nog net niet zo dat NAC loopgraven heeft gegraven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:22 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Tot nu toe mis je nog niets.. laag baltempo, geen grote kansen en veel slordigheden...
Douglas en Bengstson breed. Maar die gaan ook steeds verderquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:22 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
3 man: Boscker, grensrechter en McClaren bedoel je?
Loopgraven? Ze hebben al een hele bunker opgezet voor het goal... Over 2 weken zitten ze er nog!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vindt je het gek. Het is nog net niet zo dat NAC loopgraven heeft gegraven.
Zie je dat ze in de 2e helft 3 keer scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:22 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Tot nu toe mis je nog niets.. laag baltempo, geen grote kansen en veel slordigheden...
*30quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Zie je dat ze in de 2e helft 3 keer scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |